Про ситуацію
04.04.2022 в 18.08 на номер мобільного телефону (який закріплений в системі Приват24), було отримано смс-повідомлення щодо неможливості списання коштів через неправильно введений CVV2. Відразу зайшла в систему Приват 24 для перевірки стану рахунку за карткою, було встановлено, що в період з 01.04.2022 по 04.04.2022 за моєю карткою були здійснення транзакції на купівлю товарів в інтернет-магазинах на загальну суму понад 18 000 грн. Через додаток Приват 24 відразу заблокувала картку. Та зрозумівши, що невідома особа шахрайським шляхом здійснює операції на моєму банківському рахунку для заволодіння грошовими коштами, я зателефонувала на гарячу лінію за номером 3700 для з´ясування обставин.
Картка нова, навіть в магазині ні разу не розраховувалася нею, номер картки не знають навіть родичі
Реквізити картки третім особам не передавала та не повідомляв свій ПІН-код та CVV2 код. Також не надавала розпорядження щодо списання грошових коштів зі свого рахунку (не отримувала смс-повідомлень з кодом підтвердження), не передавала свою SIM-карту третім особам, не передавала картку банку іншим особам.
Номер закріплений в Приват 24 не змінився, пароль також... CVV2 введено не вірно, та кошти все одно списали...
Заяви у банк, поліцію, кіберполіцію надали
ПРОТЕ НЕ РОЗУМІЮ ЯК ТАКЕ МОЖЛИВО ???
04.04.2022 в 18.08 на номер мобільного телефону (який закріплений в системі Приват24), було отримано смс-повідомлення щодо неможливості списання коштів через неправильно введений CVV2. Відразу зайшла в систему Приват 24 для перевірки стану рахунку за карткою, було встановлено, що в період з 01.04.2022 по 04.04.2022 за моєю карткою були здійснення транзакції на купівлю товарів в інтернет-магазинах на загальну суму понад 18 000 грн. Через додаток Приват 24 відразу заблокувала картку. Та зрозумівши, що невідома особа шахрайським шляхом здійснює операції на моєму банківському рахунку для заволодіння грошовими коштами, я зателефонувала на гарячу лінію за номером 3700 для з´ясування обставин.
Картка нова, навіть в магазині ні разу не розраховувалася нею, номер картки не знають навіть родичі
Реквізити картки третім особам не передавала та не повідомляв свій ПІН-код та CVV2 код. Також не надавала розпорядження щодо списання грошових коштів зі свого рахунку (не отримувала смс-повідомлень з кодом підтвердження), не передавала свою SIM-карту третім особам, не передавала картку банку іншим особам.
Номер закріплений в Приват 24 не змінився, пароль також... CVV2 введено не вірно, та кошти все одно списали...
Заяви у банк, поліцію, кіберполіцію надали
ПРОТЕ НЕ РОЗУМІЮ ЯК ТАКЕ МОЖЛИВО ???
Машенька Ивановна• 06 апреля 2022
Хіба наразі для переводу з банка не телефонували для підтвердження операції, якщо ні, то уточніть чому
Tanya11133• 06 апреля 2022
Ответ дляMirrachca
взагалі точно НІ, телефон, який підв*язаний на приват 24 без інтернету, тільки на дзвінки працює
Ну це пздець автор , співчуваю, або хтось сфотографував данні карти з двох сторін або співробітники банку.
Ответ дляМашенька Ивановна
Хіба наразі для переводу з банка не телефонували для підтвердження операції, якщо ні, то уточніть чому
Повинні, але ніхто не телефонував, остання транзакція на суму 13000 грн. СВВ2 ввели не вірно та гроші списалися. І прикол у службі підтримки сказали, що потрібно було зателефонувати протягом півгодини для відміни оплати, але була повітряна тривога і ніхто майже годину не відповідав
ksusha1155• 06 апреля 2022
Ответ дляМашенька Ивановна
Хіба наразі для переводу з банка не телефонували для підтвердження операції, якщо ні, то уточніть чому
Не телефонують вже з рік як
Ответ дляMirrachca
взагалі точно НІ, телефон, який підв*язаний на приват 24 без інтернету, тільки на дзвінки працює
вище Вам теж вірну можливу версію підказали
якшо у Вас є додаток на телефоні - то попросту злили дані з девайсу - подібне не вперше і не 1й рік - Гугл гляньте , там і про безпеку багато корисного є.
нема часу тут строчити, але коротко:
- телефон для фінансових операцій повинен бути окремий, захищений, ну і елементарно - на ньому НЕ має бути жодних месенджерів і т.п. телеграми, вайбери, особливо ФБ.... ,,+ сім карта на інший не фінансовий номер
пс: людей через необізнаність, саме через телефони взували на куди більші суми..., і таки були випадки що банки повертали кошти (підкл. юристи, адвокати...)
! - довбіть приват, пишіть в поліцію, кібер-поліцію і т.п. , сумніваюсь, та все ж може статись що кошти повернуть
якшо у Вас є додаток на телефоні - то попросту злили дані з девайсу - подібне не вперше і не 1й рік - Гугл гляньте , там і про безпеку багато корисного є.
нема часу тут строчити, але коротко:
- телефон для фінансових операцій повинен бути окремий, захищений, ну і елементарно - на ньому НЕ має бути жодних месенджерів і т.п. телеграми, вайбери, особливо ФБ.... ,,+ сім карта на інший не фінансовий номер
пс: людей через необізнаність, саме через телефони взували на куди більші суми..., і таки були випадки що банки повертали кошти (підкл. юристи, адвокати...)
! - довбіть приват, пишіть в поліцію, кібер-поліцію і т.п. , сумніваюсь, та все ж може статись що кошти повернуть
alenaalex7• 06 апреля 2022
Возможно, вы когда- то расплачивались старой картой онлайн и попались на фишинг программу. Смысл таков- хакеры подключаются на ваш компьютер через сеть и ’ видят ’ все пароли, которые вы вводите или направляют вас на липовый сайт с очень похожим адресом ( разница буквально может быть в одном символе ) сайт внешне такой же , как и оригинальный сайт интернет магазина. Там в разл
деле оплата вы сами указываете все данные карты.
Или банально сотрудники банка сливают информацию.
деле оплата вы сами указываете все данные карты.
Или банально сотрудники банка сливают информацию.
Ответ дляalenaalex7
Возможно, вы когда- то расплачивались старой картой онлайн и попались на фишинг программу. Смысл таков- хакеры подключаются на ваш компьютер через сеть и ’ видят ’ все пароли, которые вы вводите или направляют вас на липовый сайт с очень похожим адресом ( разница буквально может быть в одном символе ) сайт внешне такой же , как и оригинальный сайт интернет магазина. Там в разл
деле оплата вы сами указываете все данные карты.
Или банально сотрудники банка сливают информацию.
деле оплата вы сами указываете все данные карты.
Или банально сотрудники банка сливают информацию.
Не пользовалась картами до этого воообще ( и такое бывает ) это новая , первая и наверное последняя.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу