Леплю из пластилина• 30 сентября 2022
Хто має оплатити доставку.
Купляла універсальну терку на Шафі.
Стан з опису і вказаний продавцем, як ідеальний.
Перепитала про всяк випадок. Ні, ні, все як пише, ціна низька, бо загублена одна деталь.
Роблю передплату.
Приходить річ з зазубринами на ножі та з залишками продуктів.
Продавець вибачається. Запевняє, що ні сном, ні духом. Пропонує повернути, половину.
Не погоджуюсь, річ не придатна для користування.
Тоді з тяжкою бідою повертає всю суму, але відмовляється заплатити доставку до мене, стверджуючи, що це загальна практика.
Питання, це справді так?
Справа не у вартості, а в принципі. Тому скріни виставляти не буду.
Стан з опису і вказаний продавцем, як ідеальний.
Перепитала про всяк випадок. Ні, ні, все як пише, ціна низька, бо загублена одна деталь.
Роблю передплату.
Приходить річ з зазубринами на ножі та з залишками продуктів.
Продавець вибачається. Запевняє, що ні сном, ні духом. Пропонує повернути, половину.
Не погоджуюсь, річ не придатна для користування.
Тоді з тяжкою бідою повертає всю суму, але відмовляється заплатити доставку до мене, стверджуючи, що це загальна практика.
Питання, це справді так?
Справа не у вартості, а в принципі. Тому скріни виставляти не буду.
Результат:
вже голосів:
69
51 (73.91%)
Доставку компенсує продавець
15 (21.74%)
Доставка коштом покупця.
3 (4.35%)
Ваш варіант
Нервогенератор• 30 сентября 2022
Вроде как по вашему рассказу ,она должна вернуть, раз обманула.
3
Ответ дляПовелитель интернета
Добре, що так вернули гроші
О, выявно с шафы)))
Автор конечно продавец, но на шафе другие законы.
Мне отправили сынтетику, в описание хлопок.
Деньги вернули за вычетом доставки, аргументируя тем что в Харькове обстрелы и они вообще рискуют.
Автор конечно продавец, но на шафе другие законы.
Мне отправили сынтетику, в описание хлопок.
Деньги вернули за вычетом доставки, аргументируя тем что в Харькове обстрелы и они вообще рискуют.
1
Кракадэ• 30 сентября 2022
Продавець визнав, що тертка бракована чи він це сприймає, що Вам не підійшов товар?
4
Голубая устрица• 30 сентября 2022
В мене була ситуація купила сумку заявлено шкіра а там замінник, то мене обізвали що я зіпсувала сумку і що то шкіра
3
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
Ответ дляГолубая устрица
В мене була ситуація купила сумку заявлено шкіра а там замінник, то мене обізвали що я зіпсувала сумку і що то шкіра
За сколько?
Голубая устрица• 30 сентября 2022
Ответ дляKiev love
За сколько?
350 грн бананка дитині гуляти, стан був гарний я ще так подумала що така ціна не просто так. Але ж заявлено що шкіра а то завсім не так
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
Ответ дляГолубая устрица
350 грн бананка дитині гуляти, стан був гарний я ще так подумала що така ціна не просто так. Але ж заявлено що шкіра а то завсім не так
Да,обидно,но к сожалению таких цен нет на кожу.Или это бу?
2
Голубая устрица• 30 сентября 2022
Ответ дляKiev love
Да,обидно,но к сожалению таких цен нет на кожу.Или это бу?
бу, чому немає ? було багато варіантів по такій ціні плюс мінус
На привозе• 30 сентября 2022
10 років тому була така фігня на цьому сайті. Адміни сказали, що я як покупець маю оплачувати покатушки в 2 сторони. Хоча там мені теж прислали річ в неналедному стані.
На іншому сайті мені прислали інший схожий товар, було повернення і нова доставка за їхній рахунок без всяких питань, тобто я в грошах не програла.
Окреме питання продавцю: як можна ВИПАДКОВО відправити терку не в тому стані, що треба?
На іншому сайті мені прислали інший схожий товар, було повернення і нова доставка за їхній рахунок без всяких питань, тобто я в грошах не програла.
Окреме питання продавцю: як можна ВИПАДКОВО відправити терку не в тому стані, що треба?
2
Голубая устрица• 30 сентября 2022
Ответ дляKiev love
Да,обидно,но к сожалению таких цен нет на кожу.Или это бу?
так питання було в тому що і замінник не якісний, від нього фарба відходити почала і піддулась. Мені повернули гроші, доречі продавець сам повернув, я запитала куди відправити сумку а вона каже залиште собі або віддайте нужденним
я б малій ту сумку і не дала бо вона б полізла через два дні і дитина б засмутилась. А через дві хвилини на мене вилили відро бруду
і доречі після всьго того все ж таки написали куди ту торбу відправити, ось так я подивилась на товар продавця за 50 грн доставки
я б малій ту сумку і не дала бо вона б полізла через два дні і дитина б засмутилась. А через дві хвилини на мене вилили відро бруду
і доречі після всьго того все ж таки написали куди ту торбу відправити, ось так я подивилась на товар продавця за 50 грн доставки
1
автор
Леплю из пластилина
• 30 сентября 2022
Ответ дляНа привозе
10 років тому була така фігня на цьому сайті. Адміни сказали, що я як покупець маю оплачувати покатушки в 2 сторони. Хоча там мені теж прислали річ в неналедному стані.
На іншому сайті мені прислали інший схожий товар, було повернення і нова доставка за їхній рахунок без всяких питань, тобто я в грошах не програла.
Окреме питання продавцю: як можна ВИПАДКОВО відправити терку не в тому стані, що треба?
На іншому сайті мені прислали інший схожий товар, було повернення і нова доставка за їхній рахунок без всяких питань, тобто я в грошах не програла.
Окреме питання продавцю: як можна ВИПАДКОВО відправити терку не в тому стані, що треба?
Не знаю.
Я_з_Франека• 30 сентября 2022
Ответ дляЛеплю из пластилина
Ось.
їй повернуть ту комісію, хай не ниє
відправляйте скаргу на шафі на продавця (ви ж там купили), її заблокують аккаунт та і все, хай вам голову не морочить
відправляйте скаргу на шафі на продавця (ви ж там купили), її заблокують аккаунт та і все, хай вам голову не морочить
1
Персонаж Аноним• 30 сентября 2022
Ответ дляЛеплю из пластилина
Не знаю.
Жесть!! Продавець повинен компенсувати витрати на доставку. Це винна продавця, як таке можна недогледіти???
автор
Леплю из пластилина
• 30 сентября 2022
Ответ дляЯ_з_Франека
їй повернуть ту комісію, хай не ниє
відправляйте скаргу на шафі на продавця (ви ж там купили), її заблокують аккаунт та і все, хай вам голову не морочить
відправляйте скаргу на шафі на продавця (ви ж там купили), її заблокують аккаунт та і все, хай вам голову не морочить
Дякую за слушну пораду.
Я_з_Франека• 30 сентября 2022
Ответ дляЛеплю из пластилина
Дякую за слушну пораду.
Как вернуть вещь, если она не соответствует описанию?
Если покупатель получил вещь несоответствующую описанию (состояние, размер и т.д.), он обязан написать продавцу на Шафе в течение 2х суток с момента получения товара и приложить фото несоответствий. Моментом получения товара считается дата и время, указанная в накладной (при получении товара) или в системе отслеживания соответствующей службы доставки.
Важно! Если покупатель хочет вернуть вещь, он не должен ее выбрасывать или что-либо с ней делать (в том числе стирать, гладить, ремонтировать и т.д.).
В данном случае продавец обязан принять возврат с доставкой за свой счет удобной ему (продавцу) транспортной компанией с возвратом средств наложенным платежом, включая стоимость доставки Покупателю. Покупатель обязан выслать вещь в течение 2х дней с момента согласования адреса возврата.
Важно! Не оформляйте возврат вещи без предварительного согласования адреса возврата. В противном случае, пользователь имеет право не принять данный возврат.
Я_з_Франека• 30 сентября 2022
автор, хай той недолугий продавець читає правила, а потім продає своє ото ’хтось з домашніх користувався’, блін, бісять такі ’дурочки’, які рахують що вони ну дуже розумні і можуть ось так от дурити людей
2
Кубик Рубика• 30 сентября 2022
Ответ дляГолубая устрица
В мене була ситуація купила сумку заявлено шкіра а там замінник, то мене обізвали що я зіпсувала сумку і що то шкіра
И у меня так было
1
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
Ответ дляГолубая устрица
так питання було в тому що і замінник не якісний, від нього фарба відходити почала і піддулась. Мені повернули гроші, доречі продавець сам повернув, я запитала куди відправити сумку а вона каже залиште собі або віддайте нужденним
я б малій ту сумку і не дала бо вона б полізла через два дні і дитина б засмутилась. А через дві хвилини на мене вилили відро бруду
і доречі після всьго того все ж таки написали куди ту торбу відправити, ось так я подивилась на товар продавця за 50 грн доставки
я б малій ту сумку і не дала бо вона б полізла через два дні і дитина б засмутилась. А через дві хвилини на мене вилили відро бруду
і доречі після всьго того все ж таки написали куди ту торбу відправити, ось так я подивилась на товар продавця за 50 грн доставки
Ну не расстраивайтесь)теперь знаете как правильно
1
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
Ответ дляЛеплю из пластилина
Не знаю.
Фу,свинья продавец.Так поступить.Я обувь отдавала бесплатно,так драяла подошву несколько раз,стыдно не дай Бог людям со следами улицы отдать,а тут такое.Не расстраивайтесь.
2
автор
Леплю из пластилина
• 30 сентября 2022
Ответ дляЯ_з_Франека
автор, хай той недолугий продавець читає правила, а потім продає своє ото ’хтось з домашніх користувався’, блін, бісять такі ’дурочки’, які рахують що вони ну дуже розумні і можуть ось так от дурити людей
Погоджуюсь.
Я не я і хата не смоя.
Я не я і хата не смоя.
Смыкалка• 30 сентября 2022
В даному випадку правий покупець, але якщо в переписці справді було питання чи була річ у вжитку.
Бо з досвіду, якщо в описі ідеальний стан, значить б/у, якщо новий - тоді не був у використанні.
Бо з досвіду, якщо в описі ідеальний стан, значить б/у, якщо новий - тоді не був у використанні.
2
автор
Леплю из пластилина
• 30 сентября 2022
Ответ дляKiev love
Фу,свинья продавец.Так поступить.Я обувь отдавала бесплатно,так драяла подошву несколько раз,стыдно не дай Бог людям со следами улицы отдать,а тут такое.Не расстраивайтесь.
Я мамі хотіла. Буває ж так, що людина не користується, тому продає.
Але не в такому вигляді.
Але не в такому вигляді.
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
Ответ дляЛеплю из пластилина
Я мамі хотіла. Буває ж так, що людина не користується, тому продає.
Але не в такому вигляді.
Але не в такому вигляді.
Так мы об этом же и говорим,что следы,свинство.
Я_з_Франека• 30 сентября 2022
Ответ дляСмыкалка
В даному випадку правий покупець, але якщо в переписці справді було питання чи була річ у вжитку.
Бо з досвіду, якщо в описі ідеальний стан, значить б/у, якщо новий - тоді не був у використанні.
Бо з досвіду, якщо в описі ідеальний стан, значить б/у, якщо новий - тоді не був у використанні.
фото бачили?
це б/в в ідеальному стані?)
це б/в в ідеальному стані?)
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу