sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_52
Леплю из пластилина• 30 сентября 2022

Хто має оплатити доставку.

Купляла універсальну терку на Шафі.
Стан з опису і вказаний продавцем, як ідеальний.
Перепитала про всяк випадок. Ні, ні, все як пише, ціна низька, бо загублена одна деталь.
Роблю передплату.
Приходить річ з зазубринами на ножі та з залишками продуктів.
Продавець вибачається. Запевняє, що ні сном, ні духом. Пропонує повернути, половину.
Не погоджуюсь, річ не придатна для користування.
Тоді з тяжкою бідою повертає всю суму, але відмовляється заплатити доставку до мене, стверджуючи, що це загальна практика.
Питання, це справді так?
Справа не у вартості, а в принципі. Тому скріни виставляти не буду.
Результат:
вже голосів: 69
51 (73.91%) Доставку компенсує продавець
15 (21.74%) Доставка коштом покупця.
3 (4.35%) Ваш варіант
32 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_138
Повелитель интернета• 30 сентября 2022
1
Добре, що так вернули гроші
heart 6
anonim_66
Нервогенератор• 30 сентября 2022
2
Вроде как по вашему рассказу ,она должна вернуть, раз обманула.
heart 3
noavatar
Isa Dora• 30 сентября 2022
3
Ответ дляПовелитель интернета
Добре, що так вернули гроші
О, выявно с шафы)))

Автор конечно продавец, но на шафе другие законы.

Мне отправили сынтетику, в описание хлопок.
Деньги вернули за вычетом доставки, аргументируя тем что в Харькове обстрелы и они вообще рискуют.
heart 1
anonim_52
автор Леплю из пластилина • 30 сентября 2022
4
Ось.
attached-photo
anonim_52
автор Леплю из пластилина • 30 сентября 2022
5
Я покупець.
anonim_41
Кракадэ• 30 сентября 2022
6
Продавець визнав, що тертка бракована чи він це сприймає, що Вам не підійшов товар?
heart 4
anonim_193
Голубая устрица• 30 сентября 2022
7
В мене була ситуація купила сумку заявлено шкіра а там замінник, то мене обізвали що я зіпсувала сумку і що то шкіра
heart 3
noavatar
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
8
Ответ дляГолубая устрица
В мене була ситуація купила сумку заявлено шкіра а там замінник, то мене обізвали що я зіпсувала сумку і що то шкіра
За сколько?
anonim_193
Голубая устрица• 30 сентября 2022
9
Ответ дляKiev love
За сколько?
350 грн бананка дитині гуляти, стан був гарний я ще так подумала що така ціна не просто так. Але ж заявлено що шкіра а то завсім не так
anonim_52
автор Леплю из пластилина • 30 сентября 2022
10
))
attached-photo
noavatar
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
11
Ответ дляГолубая устрица
350 грн бананка дитині гуляти, стан був гарний я ще так подумала що така ціна не просто так. Але ж заявлено що шкіра а то завсім не так
Да,обидно,но к сожалению таких цен нет на кожу.Или это бу?
heart 2
anonim_193
Голубая устрица• 30 сентября 2022
12
Ответ дляKiev love
Да,обидно,но к сожалению таких цен нет на кожу.Или это бу?
бу, чому немає ? було багато варіантів по такій ціні плюс мінус
anonim_19
На привозе• 30 сентября 2022
13
10 років тому була така фігня на цьому сайті. Адміни сказали, що я як покупець маю оплачувати покатушки в 2 сторони. Хоча там мені теж прислали річ в неналедному стані.

На іншому сайті мені прислали інший схожий товар, було повернення і нова доставка за їхній рахунок без всяких питань, тобто я в грошах не програла.

Окреме питання продавцю: як можна ВИПАДКОВО відправити терку не в тому стані, що треба?
heart 2
anonim_193
Голубая устрица• 30 сентября 2022
14
Ответ дляKiev love
Да,обидно,но к сожалению таких цен нет на кожу.Или это бу?
так питання було в тому що і замінник не якісний, від нього фарба відходити почала і піддулась. Мені повернули гроші, доречі продавець сам повернув, я запитала куди відправити сумку а вона каже залиште собі або віддайте нужденним я б малій ту сумку і не дала бо вона б полізла через два дні і дитина б засмутилась. А через дві хвилини на мене вилили відро бруду і доречі після всьго того все ж таки написали куди ту торбу відправити, ось так я подивилась на товар продавця за 50 грн доставки
heart 1
anonim_52
автор Леплю из пластилина • 30 сентября 2022
15
Ответ дляНа привозе
10 років тому була така фігня на цьому сайті. Адміни сказали, що я як покупець маю оплачувати покатушки в 2 сторони. Хоча там мені теж прислали річ в неналедному стані.

На іншому сайті мені прислали інший схожий товар, було повернення і нова доставка за їхній рахунок без всяких питань, тобто я в грошах не програла.

Окреме питання продавцю: як можна ВИПАДКОВО відправити терку не в тому стані, що треба?
Не знаю.
attached-photo
anonim_66
Я_з_Франека• 30 сентября 2022
16
Ответ дляЛеплю из пластилина
Ось.
їй повернуть ту комісію, хай не ниє

відправляйте скаргу на шафі на продавця (ви ж там купили), її заблокують аккаунт та і все, хай вам голову не морочить
heart 1
anonim_45
Персонаж Аноним• 30 сентября 2022
17
Ответ дляЛеплю из пластилина
Не знаю.
Жесть!! Продавець повинен компенсувати витрати на доставку. Це винна продавця, як таке можна недогледіти???
anonim_52
автор Леплю из пластилина • 30 сентября 2022
18
Ответ дляЯ_з_Франека
їй повернуть ту комісію, хай не ниє

відправляйте скаргу на шафі на продавця (ви ж там купили), її заблокують аккаунт та і все, хай вам голову не морочить
Дякую за слушну пораду.
anonim_66
Я_з_Франека• 30 сентября 2022
19
Ответ дляЛеплю из пластилина
Дякую за слушну пораду.
https://shafa.ua/page/kak-vernut-vesh-chastye-vopr...

Как вернуть вещь, если она не соответствует описанию?
Если покупатель получил вещь несоответствующую описанию (состояние, размер и т.д.), он обязан написать продавцу на Шафе в течение 2х суток с момента получения товара и приложить фото несоответствий. Моментом получения товара считается дата и время, указанная в накладной (при получении товара) или в системе отслеживания соответствующей службы доставки.

Важно! Если покупатель хочет вернуть вещь, он не должен ее выбрасывать или что-либо с ней делать (в том числе стирать, гладить, ремонтировать и т.д.).

В данном случае продавец обязан принять возврат с доставкой за свой счет удобной ему (продавцу) транспортной компанией с возвратом средств наложенным платежом, включая стоимость доставки Покупателю. Покупатель обязан выслать вещь в течение 2х дней с момента согласования адреса возврата.

Важно! Не оформляйте возврат вещи без предварительного согласования адреса возврата. В противном случае, пользователь имеет право не принять данный возврат.
anonim_66
Я_з_Франека• 30 сентября 2022
20
автор, хай той недолугий продавець читає правила, а потім продає своє ото ’хтось з домашніх користувався’, блін, бісять такі ’дурочки’, які рахують що вони ну дуже розумні і можуть ось так от дурити людей
heart 2
anonim_180
Кубик Рубика• 30 сентября 2022
21
Ответ дляГолубая устрица
В мене була ситуація купила сумку заявлено шкіра а там замінник, то мене обізвали що я зіпсувала сумку і що то шкіра
И у меня так было
heart 1
noavatar
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
22
Ответ дляГолубая устрица
так питання було в тому що і замінник не якісний, від нього фарба відходити почала і піддулась. Мені повернули гроші, доречі продавець сам повернув, я запитала куди відправити сумку а вона каже залиште собі або віддайте нужденним я б малій ту сумку і не дала бо вона б полізла через два дні і дитина б засмутилась. А через дві хвилини на мене вилили відро бруду і доречі після всьго того все ж таки написали куди ту торбу відправити, ось так я подивилась на товар продавця за 50 грн доставки
Ну не расстраивайтесь)теперь знаете как правильно
heart 1
noavatar
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
23
Ответ дляЛеплю из пластилина
Не знаю.
Фу,свинья продавец.Так поступить.Я обувь отдавала бесплатно,так драяла подошву несколько раз,стыдно не дай Бог людям со следами улицы отдать,а тут такое.Не расстраивайтесь.
heart 2
anonim_52
автор Леплю из пластилина • 30 сентября 2022
24
Ответ дляЯ_з_Франека
автор, хай той недолугий продавець читає правила, а потім продає своє ото ’хтось з домашніх користувався’, блін, бісять такі ’дурочки’, які рахують що вони ну дуже розумні і можуть ось так от дурити людей
Погоджуюсь.
Я не я і хата не смоя.
anonim_44
Смыкалка• 30 сентября 2022
25
В даному випадку правий покупець, але якщо в переписці справді було питання чи була річ у вжитку.
Бо з досвіду, якщо в описі ідеальний стан, значить б/у, якщо новий - тоді не був у використанні.
heart 2
anonim_52
автор Леплю из пластилина • 30 сентября 2022
26
Ответ дляKiev love
Фу,свинья продавец.Так поступить.Я обувь отдавала бесплатно,так драяла подошву несколько раз,стыдно не дай Бог людям со следами улицы отдать,а тут такое.Не расстраивайтесь.
Я мамі хотіла. Буває ж так, що людина не користується, тому продає.
Але не в такому вигляді.
noavatar
Компотик вишневый• 30 сентября 2022
27
Ответ дляЛеплю из пластилина
Я мамі хотіла. Буває ж так, що людина не користується, тому продає.
Але не в такому вигляді.
Так мы об этом же и говорим,что следы,свинство.
anonim_44
Смыкалка• 30 сентября 2022
28
Ответ дляЛеплю из пластилина
Не знаю.
Тут справді не ідеальний стан.
anonim_66
Я_з_Франека• 30 сентября 2022
29
Ответ дляСмыкалка
В даному випадку правий покупець, але якщо в переписці справді було питання чи була річ у вжитку.
Бо з досвіду, якщо в описі ідеальний стан, значить б/у, якщо новий - тоді не був у використанні.
фото бачили?
це б/в в ідеальному стані?)
heart 1
anonim_52
автор Леплю из пластилина • 30 сентября 2022
30
Потім напишу, чим скінчилося.
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff