Бойцовская• 22 октября 2022
Остання пара, розмір, колір. А дайте новий
Ви коли приходите до ТЦ, поміряли штанці які до вас теж міряли, кросовки поміряли які до вас теж міряли, бюстгалтер поміняли який до вас брали... що ви робите, просите також тільки нові , а не з вітрини чи берете те що є да йдете?
Також наприклад купуєте фен, чи тостер и вони були на вітрині, то що робите, просите новий чи норм з вітрини?
В нас був магазин дитячого тоанспорту, тільки транспорт, товару багато, кольорів кожної моделі теж від 5шт, а моделей дуже багато. То в магазині був тільки одна одиниця, бо нереально при такій кількості мати більше ( в нашому випадку немає додаткового поруч складу). Товар видно що не вітринний бо стоїть максимум 2дні, поток клієнтів велий і також ще інтернет відправки. Так от, випадків коли пакували те що клієнти обрали досить багато з фразою від клієнта " ой, а я не хочу з вітрини", " не , це вітрина давайте знижку" і все таке. Пояснювали таким що це не вітрина, товар стоїть максимум 2 дні, або ви можете почекати і отримати на пошті запакований товар в заводській упаковці не перевірений.
Зараз я в Чехії, а сестра в Німеччині, купувала я тут фен, він був останній, мені мовчки його запаковали і пробили на кассі. І таких ситуацій багато було вже, тоб то тут касиру не приходить в голову, що як це так продавати вітринний варіант. Ну я так, поговорити)
Також наприклад купуєте фен, чи тостер и вони були на вітрині, то що робите, просите новий чи норм з вітрини?
В нас був магазин дитячого тоанспорту, тільки транспорт, товару багато, кольорів кожної моделі теж від 5шт, а моделей дуже багато. То в магазині був тільки одна одиниця, бо нереально при такій кількості мати більше ( в нашому випадку немає додаткового поруч складу). Товар видно що не вітринний бо стоїть максимум 2дні, поток клієнтів велий і також ще інтернет відправки. Так от, випадків коли пакували те що клієнти обрали досить багато з фразою від клієнта " ой, а я не хочу з вітрини", " не , це вітрина давайте знижку" і все таке. Пояснювали таким що це не вітрина, товар стоїть максимум 2 дні, або ви можете почекати і отримати на пошті запакований товар в заводській упаковці не перевірений.
Зараз я в Чехії, а сестра в Німеччині, купувала я тут фен, він був останній, мені мовчки його запаковали і пробили на кассі. І таких ситуацій багато було вже, тоб то тут касиру не приходить в голову, що як це так продавати вітринний варіант. Ну я так, поговорити)
Неугомонная• 22 октября 2022
Просила пару раз другое, если заметила на витринном варианте что то, что мне не нравится. Например из последнего - пара обуви, один коцнутый носок. Если все норм целое и тд, то не прошу
5
Ламзак_сдутый• 22 октября 2022
Шмотку - пофиг.
Технику бытовую с витрины не возьму, там часто стоят восстановленые возвраты.
Технику бытовую с витрины не возьму, там часто стоят восстановленые возвраты.
3
#Пойду_кгадалке• 22 октября 2022
Мне бы и в логову не пришло просить другие джинсы, бюстгальтер.... То что подошло покупаю. Иногда даже без примерки, наверное, покупки последние года на ин сайтах сказываются 😂 быт техника тоже, купила, привезли. Как- то пофиг.
Неугомонная• 22 октября 2022
По технике меня наоборот раздражает, что в интернет магазинах у них куча товаров, а в магазин сам придёшь - там всего нет, а мне хочется пощупать вживую, посмотреть (на примере комфи)
автор
Бойцовская
• 22 октября 2022
Ответ дляНе против
Як ви замахали порівнювати все з тією Польщею і Німеччиною.
Не махайтесь, не заходьте в тему і все)))
Я працювала все життя в продажах і дуже часто чула порівняння нас з Європою, що от там , там сервіс... от тепер і я сміливо можу порівняти, тепер відкрию ще раз магазин як повернуся і на такі порівняння буде що відповісти)))).
Я працювала все життя в продажах і дуже часто чула порівняння нас з Європою, що от там , там сервіс... от тепер і я сміливо можу порівняти, тепер відкрию ще раз магазин як повернуся і на такі порівняння буде що відповісти)))).
3
автор
Бойцовская
• 22 октября 2022
Ответ дляНеугомонная
По технике меня наоборот раздражает, что в интернет магазинах у них куча товаров, а в магазин сам придёшь - там всего нет, а мне хочется пощупать вживую, посмотреть (на примере комфи)
Ми в Чехії пилосос не можемо купити, бо тут дуже малий вибір, в мені треба поюзати
автор
Бойцовская
• 22 октября 2022
Ответ для#Пойду_кгадалке
Мне бы и в логову не пришло просить другие джинсы, бюстгальтер.... То что подошло покупаю. Иногда даже без примерки, наверное, покупки последние года на ин сайтах сказываются 😂 быт техника тоже, купила, привезли. Как- то пофиг.
Круто, я так не можу бо трішки розмір збільшився))
автор
Бойцовская
• 22 октября 2022
Також сервіс інтернет магазинів... в Чехії я не можу оглянути товар на пошті навіть якщо він по наложці. Спочатку плати, а потім дивись
Первая леди колхоза• 22 октября 2022
Ответ дляБойцовская
Також сервіс інтернет магазинів... в Чехії я не можу оглянути товар на пошті навіть якщо він по наложці. Спочатку плати, а потім дивись
Ха ,мы заказали в местном гипермаркете стиралку с доставкой ,ожидание две недели)
Марина Коваль• 22 октября 2022
Я от купила взуття з вітрини, останній розмір. Так правий ’заміряний’ і трішки більший, лівий більш плотніший і ніби менший. І думаю чи залишати собі, якщо б була ще одна пара, то звичайно просила б нові зі складу.
Катастрофа• 22 октября 2022
Я купувала у Польщі айфон. Чи то в них так взагалі, чи мені так пощастило, та майже все було лише на вітрині, вони навіть не розглядали варіант, що я можу погодитись.
1
автор
Бойцовская
• 22 октября 2022
Ответ дляПервая леди колхоза
Ха ,мы заказали в местном гипермаркете стиралку с доставкой ,ожидание две недели)
Ми тут так стіл сину купували. Неважливо є він, чи стоїть в щалі ( з залу були готові забрати) а не так все легко! Чекайте 2 тижні ваше замовлення і ніяк по іншому, з вітрини неможна то для клієнтів . Отак(
Катастрофа• 22 октября 2022
Ответ дляБойцовская
Ми в Чехії пилосос не можемо купити, бо тут дуже малий вибір, в мені треба поюзати
Беріть Дайсон, і можно не юзати. В мене те саме було, ну, нема магазинів де можна подивитись, то вирішила, що просто треба замовити перевірене.
Уси Пуси• 22 октября 2022
Не беру, покупала телефон в ЕС, в двух магазинах озвучили, что остался последний телефон на кассе и сказали когда у низ завоз будет .
Катастрофа• 22 октября 2022
Ответ дляУси Пуси
Не беру, покупала телефон в ЕС, в двух магазинах озвучили, что остался последний телефон на кассе и сказали когда у низ завоз будет .
О, я не одна така. Для мене це взагалі щось. Так вийшло що довелось купляти 2 телефони, і кожен раз купляла не те, за чим їхала, бо нема нічого🤦🏻♀️
Уси Пуси• 22 октября 2022
Ответ дляБойцовская
Ми тут так стіл сину купували. Неважливо є він, чи стоїть в щалі ( з залу були готові забрати) а не так все легко! Чекайте 2 тижні ваше замовлення і ніяк по іншому, з вітрини неможна то для клієнтів . Отак(
Так у нас когда Икея работала тоже заказываешь и ждёшь месяц, с зала только мелочь
Если одной позиции нет в заказе отменяют весь заказ и 10 дней возвращают деньги
Если одной позиции нет в заказе отменяют весь заказ и 10 дней возвращают деньги
автор
Бойцовская
• 22 октября 2022
Ответ дляУси Пуси
Не беру, покупала телефон в ЕС, в двух магазинах озвучили, что остался последний телефон на кассе и сказали когда у низ завоз будет .
Вони не розуміють наших ось таких бзиків. Були в гостях у Чехів які нас в першій звилі приютили в себе. Спілкувалися на цю тему, то вони не розуміють в чому різниця чи товар з вітрини який там не стоїть місяцями чи його винесли зі складу. Для них це реально бзік наш, вони набагато простіші.
1
Уси Пуси• 22 октября 2022
Ответ дляКатастрофа
О, я не одна така. Для мене це взагалі щось. Так вийшло що довелось купляти 2 телефони, і кожен раз купляла не те, за чим їхала, бо нема нічого🤦🏻♀️
Я отложила покупку и вернулась через пару дней, когда подвезли новые
Уси Пуси• 22 октября 2022
Ответ дляБойцовская
Вони не розуміють наших ось таких бзиків. Були в гостях у Чехів які нас в першій звилі приютили в себе. Спілкувалися на цю тему, то вони не розуміють в чому різниця чи товар з вітрини який там не стоїть місяцями чи його винесли зі складу. Для них це реально бзік наш, вони набагато простіші.
Я же говорю, что тут сказали, что он есть только на ветрине и когда подъехать за новым. Ну не везде это норма
автор
Бойцовская
• 22 октября 2022
Ответ дляУси Пуси
Так у нас когда Икея работала тоже заказываешь и ждёшь месяц, с зала только мелочь
Если одной позиции нет в заказе отменяют весь заказ и 10 дней возвращают деньги
Если одной позиции нет в заказе отменяют весь заказ и 10 дней возвращают деньги
Оо, а в нас коли клієнт оплатив сам без уточнення наявності ( хоч на сайті написано шо наявність уточнюйте ) то коли кажеш, що кошти вам повернуть на протязі 1 аюо максимум 2х днів то стільки негативу слухаєш що аж вуха в´януть
Уси Пуси• 22 октября 2022
Ответ дляБойцовская
Оо, а в нас коли клієнт оплатив сам без уточнення наявності ( хоч на сайті написано шо наявність уточнюйте ) то коли кажеш, що кошти вам повернуть на протязі 1 аюо максимум 2х днів то стільки негативу слухаєш що аж вуха в´януть
Справедливости ради там за 3 , вроде дошло. Но стандарт до 10 рабочих дней, насколько я понимаю
Катастрофа• 22 октября 2022
Ответ дляУси Пуси
Я отложила покупку и вернулась через пару дней, когда подвезли новые
А мне было не особо принципиально, что брать ребёнку, а себе просто взяла модель лучше, чем планировала, она была в наличии, в единственном экземпляре.
Без QR коду• 22 октября 2022
Если вещь, то всё равно. Главное, чтоб без дефектов и тональников.
Если обувь, то если видимых дефектов(растянутости, заломов, разницы цвета и т.д.) нет, то возьму и с витрины.
Технику с витрины стараюсь не брать. В основном, лежит она там довольно долго(залапаная, поцарапанная...). И в Польше на последние единицы во многих магазинах электроники делают скидку. И о том, что товар с витрины предупреждают.
Если обувь, то если видимых дефектов(растянутости, заломов, разницы цвета и т.д.) нет, то возьму и с витрины.
Технику с витрины стараюсь не брать. В основном, лежит она там довольно долго(залапаная, поцарапанная...). И в Польше на последние единицы во многих магазинах электроники делают скидку. И о том, что товар с витрины предупреждают.
Оч@ров@Шк@• 22 октября 2022
По технике если была возможность, просила со склада, но не принципиально. Остальное, что поменяла, то и беру
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу