sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - О проекте Кидстафф - Продавалка Кидстафф
noavatar
viktori_ya07• 20 апреля 2023

Як я купила пальто

Це лонгрід для порядних користувачів, фінал історії конфлікту між покупцем і продавцем, тому всі, кому "фу, ну сколько можно", вийдіть, будь ласка з теми. Хочу поділитись набутим досвідом з потенційними покупцями. Коротко про конфлікт. Купила тут пальто з доставкою на поштомат. В оголошенні було вказано, що обмін і повернення з відділення пошти. Отримала не той розмір, що замовляла. Попросила про повернення. Продавчиня запропонувала обмін. Спитала, хто сплачуватиме обмін, отримала обурення, відмову у подальшому спілкуванні і чорний список. Далі писала адмінам і на порадниці. Від адмінів отримала кілька разів пораду повторно звертатися до продавчині, а потім до суду, якщо я хочу захистити свої права; від продавчині на порадниці - звинувачення в аферизмі, шантажі і погрозах без жодних підстав і доказів. Тому, шановні покупці, майте на увазі, що якщо ви замовляєте на поштомат і отримуєте не той товар, що замовили, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Якщо продавець припустився помилки і перекладає матеріальні витрати за її виправлення на ваші кишені, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Далі більше. Випадково помітила, що продавчиня штучно завищує собі рейтинг, створюючи відгуки з фіктивного акаунту. Написала скаргу. Тиждень не було жодної реакції. Написала повторно. Відповіді так і не отримала, але помітила, що за понад 40(!) фіктивних відгуків продавчині зняли аж півтори одиниці рейтингу. В гостьовій фіктивні записи так і залишились. Яке покарання за таке порушення передбачено правилами сайту - додам скрін. Тим часом поспілкувалась з іншими незадоволеними покупцями і дізналась, що продавчиню вже ловили на фальсифікації даних листування з покупцями і навіть карали зниженням рейтингу.
Отже, шановні потенційні покупці! Спасение утопающих - дело рук самих утопающих.
Якщо все ще маєте намір купувати на кідстаффі - бажано користуватись послугами вже перевірених особисто Вами продавців.
Не довіряйте відгукам і рейтингу, їх може бути сфальсифіковано.
Не покладайте марних надій на допомогу адміністрації у випадку порушення Ваших прав.
Не покладайте надій на службу захисту прав споживачів, вона не регулює відносини між фізичними особами, а більшість продавців тут не зареєстровані як суб´єкти підприємницької діяльності.
Суд все ще є робочим варіантом, але будьте готові, що заради захисту своїх прав Вам доведеться пожертвувати своїм часом, здоров´ ям і коштами.
Оскільки продавці, які отримують кошти на власні банківські рахунки, ведуть незаконну підприємницьку діяльність, у Вашому арсеналі є ще скарги до нацполіції і податкової про незаконну діяльність з порушенням чинного законодавства і несплату податків. Це ніяк Вам не допоможе в справі захисту Ваших прав, але можливо стане інструментом бодай якоїсь сатисфакції.
Ну от якось так, вже як є) Всім добрим людям добра, а решті - по заслузі)
-----
UPD Admin: Шановна, Ви листувалися з Підтримкою, а також зі мною особисто. Я вказав Вам на Ваші помилки. Фото з розміром, чомусь, спливло через 12 днів, від моменту, як було забрано посилку в поштоматі. Дивно, чому Ви одразу не сказали, що вислано не той розмір. В обміні за Ваш рахунок Ви теж одразу відмовилися в листуванні. Все це я вам уже писав особисто. У цій ситуації, Ваша провина по всіх пунктах на 100%, в питанні саме обміну. Тому жодних обмежень до продавця і не було вжито.

Ви вирішили ’мокнути’ привселюдно нас, ок. Насолоджуйтесь.
Для тих кому   цікаво весь перебіг ситуації (срачу- за словами самого автора)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3313185
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3314019

https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3315066

такі от теми.
показать весь текст
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
heart 15
285 2
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 10
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
31
Ответ дляPmB
Но автор не согласна была на обмен)
Я написала, що мені краще повернути і спитала, хто сплатить обмін. Все, після цього спілкування припинилось. Як Ви визначили, що я відмовилась? У мене вже і можливості такої не було.
heart 3
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
32
Ответ дляОксинья
Какая разница? Ей прислали не тот размер, что она заказывала
Если бы ей прислали заказанный размер и он не подошёл, то это был бы промах покупателя.

Исправлением свои промахов продавец должен заниматься исключительно за свой счёт. И не мешало бы раз сто извиниться перед покупателем
В смысле какая разница. Автор заказала к примеру 48 размер. Ей выслали. А потом она передумала и захотела 52. Разница.
heart 1
noavatar
kidi_cow• 20 апреля 2023
33
Шкода що адміністрація сайту відноситься поверхнево до таких проблем .
heart 12
noavatar
katrusia-52• 20 апреля 2023
34
Ответ дляMilka8181
Я верю своим глазам, автор просила ХС, а ей выслали С
Удалено администрацией...
noavatar
katrusia-52• 20 апреля 2023
35
Ответ дляviktori_ya07
До речі, розмірний ряд вказано в оголошенні 42,44,46,48 XS, S, M, L. Тобто 42 це саме XS. Зараз додам скріни. Були і заміри. Після конфлікту продавчиня їх видалила, натомість вставила фразу ’модель оверсайз’.
Так а продавец сам не понимает, что выслал? Это конечно капец
heart 4
noavatar
Ксенияяяяя• 20 апреля 2023
36
Ответ дляirina chizh
Я не могу вас понять. Или вы меня не понимаете. Чего я буду высылать ей размер, который ей не подходит, если она до момента пересылки всё померяла и было договорено, что например надо на 12 месяцев. Проблема?
Може, Ви і відправили б те, про що домовились, але цей продавець зробив інакше. Автор замовила розмір XS, продавець прислав S. Домовились на XS, але продавець з якогось дива відправила інший розмір
heart 8
noavatar
kidi_cow• 20 апреля 2023
37
Ответ дляirina chizh
Так и автору надо было узнавать точные замеры, а не смотреть на размер.
Может она знает фирму и четко нашла нужный размер и заказала ? Я так делаю
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
38
Тут скорее всего продавцу надо было сказать, чтобы выслали товар обратно, а она выслала назад деньги. И никакого обмена. Продавец был бы в минусе. Чтоб не морочиться с доставками. А покупателю я бы лично советовала за такими вещами как пальто ходить в магазин или на рынок.
heart 2
noavatar
gorob4uk• 20 апреля 2023
39
В продавця чітко вказано в оголошенні: Не подходит товар - не забирайте с почты!,так що автор ваш провтик тут також є.
heart 6
noavatar
Ксенияяяяя• 20 апреля 2023
40
Ответ дляirina chizh
В смысле какая разница. Автор заказала к примеру 48 размер. Ей выслали. А потом она передумала и захотела 52. Разница.
Ви мене вибачте, але як Ви читаєте? Ситуація полягає в тому, що Автор замовила 48 розмір, по Вашому прикладу, а продавець відправив 52 розмір. Не одна я Вам про це пишу, але якось не доходить
heart 15
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
41
Ответ дляirina chizh
В смысле какая разница. Автор заказала к примеру 48 размер. Ей выслали. А потом она передумала и захотела 52. Разница.
Вы сейчас об абстрактной ситуации?

Автор заказала ХS, ей прислали S

Какие могут быть разночтения?
heart 15
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
42
Дівчата! Я написала, щоб може комусь допомогти, або попередити. Не сваріться)
heart 1
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
43
І ще мені дуже незрозуміла поведінка адміністрації сайту у всій цій ситуації. З продавцем все зрозуміло вже.
heart 6
noavatar
slaviana• 20 апреля 2023
44
За все время работы на кидстаффе, я три раза ошибалась. Два раза перепутала посылки, один раз недоложила. И всегда, оплачивала возврат и повторную отправку. Мой косяк, что поделаешь, мне и исправлять. В следующий раз, внимательнее буду). И да, стала внимательнее. Но никогда не винила покупателя в своих промахах.
heart 8
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
45
Ответ дляgorob4uk
В продавця чітко вказано в оголошенні: Не подходит товар - не забирайте с почты!,так що автор ваш провтик тут також є.
Нет никакого провтыка автора, как покупателя

Продавец отправил на поштомат не то размер, что заказывал покупатель. Это не про не подходит ))) это про ошибку продавца, которая должна решаться за деньги продавца. Иначе это можно считать умышленным обманом с целью спихнуть не ходовой товар
heart 14
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
46
Ответ дляslaviana
За все время работы на кидстаффе, я три раза ошибалась. Два раза перепутала посылки, один раз недоложила. И всегда, оплачивала возврат и повторную отправку. Мой косяк, что поделаешь, мне и исправлять. В следующий раз, внимательнее буду). И да, стала внимательнее. Но никогда не винила покупателя в своих промахах.
Респект Вам від мене особисто. Так само і мій був би косяк, якби я отримала те, що замовила, а воно не підійшло. Що ж, буває. Помилятися нормально. Ненормально звалювати провину на інших.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
47
Не знаю. Если именно продавец вложил не тот товар, не того запрашиваемого размера, то надо было потребовать деньги назад и никакого обмена. или вообще надо было покупателю по наложке сначала потребовать, а не по предоплате. Не подошел - не забрала. Всё. Какие проблемы.
noavatar
Шеллар• 20 апреля 2023
48
Ответ дляОксинья
Нет никакого провтыка автора, как покупателя

Продавец отправил на поштомат не то размер, что заказывал покупатель. Это не про не подходит ))) это про ошибку продавца, которая должна решаться за деньги продавца. Иначе это можно считать умышленным обманом с целью спихнуть не ходовой товар
Я з Вами згідна, теж думаю, що річ навмисне вислали не того розміру, щоб спихнути не ходовий товар. Про продавця вже зрозуміло, більше дивує позиція сайту.
heart 4
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
49
Ответ дляirina chizh
Ну и что? Замерить нельзя было или по дропшиппингу торгуют?
Я не всегда спрашиваю замеры. Знаю что у меня М, и все всегда подходит. Поэтому удивилась бы, если бы мне вместо заказанного м прислали с и сказали, все нормально, вы же замеры не просили
heart 3
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
50
Ответ дляsnejs
Я не всегда спрашиваю замеры. Знаю что у меня М, и все всегда подходит. Поэтому удивилась бы, если бы мне вместо заказанного м прислали с и сказали, все нормально, вы же замеры не просили
Я даже и полномерка, всегда спрашиваю. Потому что мало ли что в голове у покупателя. Как он ориентируется на размеры. Лучше замерить и выслать , и не переживать.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
51
А пальто тем паче.
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
52
Ответ дляirina chizh
Так и автору надо было узнавать точные замеры, а не смотреть на размер.
Автор заказала точный размер. Если бы продавец прислал бы именно его и автору не подошло, то тогда это были бы проблемы автора. А вдруг автор на подарок заказала и знала только, что у человека размер ХС?
heart 3
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
53
Ответ дляsnejs
Автор заказала точный размер. Если бы продавец прислал бы именно его и автору не подошло, то тогда это были бы проблемы автора. А вдруг автор на подарок заказала и знала только, что у человека размер ХС?
Ну так вы ж должны понимать, что на подарок лучше купить оффлайн.
heart 1
noavatar
sammy• 20 апреля 2023
54
Теж мала 2 схожі ситуації. Ніхто: ні продавець,ні адміністрація у вирішенні проблеми не допомогли. Хоча в 1 випадку мені відправили товар не той,що я замовила. І повний мороз .виявилося,що їх помилка-то лише мої проблеми.
Висновок: НІКОЛИ НІЧОГО тут не купувати
heart 8
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
55
Ответ дляirina chizh
Я не могу вас понять. Или вы меня не понимаете. Чего я буду высылать ей размер, который ей не подходит, если она до момента пересылки всё померяла и было договорено, что например надо на 12 месяцев. Проблема?
Так вот и странно, почему продавец выслал размер С, если ей размер нужен был ХС
heart 2
noavatar
slaviana• 20 апреля 2023
56
Ответ дляviktori_ya07
Респект Вам від мене особисто. Так само і мій був би косяк, якби я отримала те, що замовила, а воно не підійшло. Що ж, буває. Помилятися нормально. Ненормально звалювати провину на інших.
Мне всегда нравился кидстафф. Здесь очень лояльное отношение к продавцам и покупателям, есть возможности для развития. Поверьте, он лучше многих продажников, сейчас. Хотя из-за ситуации в стране, продажи упали(. А непорядочные продавцы и покупатели есть везде. И не всегда, можно понять, кто прав, кто виноват. И на кидстаффе их гораздо меньше.
heart 3
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
57
Ответ дляsammy
Теж мала 2 схожі ситуації. Ніхто: ні продавець,ні адміністрація у вирішенні проблеми не допомогли. Хоча в 1 випадку мені відправили товар не той,що я замовила. І повний мороз .виявилося,що їх помилка-то лише мої проблеми.
Висновок: НІКОЛИ НІЧОГО тут не купувати
От я вже на своїй ситуації поставила хрест. Але мухлювання з акаунтами і реакція адміністрації всупереч правил - це прямо ЗДИВУВАННЯ. Я рожевий поні?
heart 5
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
58
Не знаю. У меня таких проблем никогда не было с людьми. Я торгую и на Олх, и шафе, и тут. Всех всё устраивало. Надо выслать - вышлю и по наложке, и без наложки. Значит, неадекватный продавец, надо было деньги наперед не перечислять или потребовать назад, без всяких обменов.
heart 1
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
59
Ответ дляirina chizh
В смысле какая разница. Автор заказала к примеру 48 размер. Ей выслали. А потом она передумала и захотела 52. Разница.
Тогда бы автор и меняла за свой счёт. Но не этом случае. В этом случае неправ продавец
heart 1
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
60
А сайт при чем тут. Они просто надают торговую площадку. Остальное всё -действуйте по закону.
heart 1
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 10
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff