sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - О проекте Кидстафф - Продавалка Кидстафф
noavatar
viktori_ya07• 20 апреля 2023

Як я купила пальто

Це лонгрід для порядних користувачів, фінал історії конфлікту між покупцем і продавцем, тому всі, кому "фу, ну сколько можно", вийдіть, будь ласка з теми. Хочу поділитись набутим досвідом з потенційними покупцями. Коротко про конфлікт. Купила тут пальто з доставкою на поштомат. В оголошенні було вказано, що обмін і повернення з відділення пошти. Отримала не той розмір, що замовляла. Попросила про повернення. Продавчиня запропонувала обмін. Спитала, хто сплачуватиме обмін, отримала обурення, відмову у подальшому спілкуванні і чорний список. Далі писала адмінам і на порадниці. Від адмінів отримала кілька разів пораду повторно звертатися до продавчині, а потім до суду, якщо я хочу захистити свої права; від продавчині на порадниці - звинувачення в аферизмі, шантажі і погрозах без жодних підстав і доказів. Тому, шановні покупці, майте на увазі, що якщо ви замовляєте на поштомат і отримуєте не той товар, що замовили, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Якщо продавець припустився помилки і перекладає матеріальні витрати за її виправлення на ваші кишені, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Далі більше. Випадково помітила, що продавчиня штучно завищує собі рейтинг, створюючи відгуки з фіктивного акаунту. Написала скаргу. Тиждень не було жодної реакції. Написала повторно. Відповіді так і не отримала, але помітила, що за понад 40(!) фіктивних відгуків продавчині зняли аж півтори одиниці рейтингу. В гостьовій фіктивні записи так і залишились. Яке покарання за таке порушення передбачено правилами сайту - додам скрін. Тим часом поспілкувалась з іншими незадоволеними покупцями і дізналась, що продавчиню вже ловили на фальсифікації даних листування з покупцями і навіть карали зниженням рейтингу.
Отже, шановні потенційні покупці! Спасение утопающих - дело рук самих утопающих.
Якщо все ще маєте намір купувати на кідстаффі - бажано користуватись послугами вже перевірених особисто Вами продавців.
Не довіряйте відгукам і рейтингу, їх може бути сфальсифіковано.
Не покладайте марних надій на допомогу адміністрації у випадку порушення Ваших прав.
Не покладайте надій на службу захисту прав споживачів, вона не регулює відносини між фізичними особами, а більшість продавців тут не зареєстровані як суб´єкти підприємницької діяльності.
Суд все ще є робочим варіантом, але будьте готові, що заради захисту своїх прав Вам доведеться пожертвувати своїм часом, здоров´ ям і коштами.
Оскільки продавці, які отримують кошти на власні банківські рахунки, ведуть незаконну підприємницьку діяльність, у Вашому арсеналі є ще скарги до нацполіції і податкової про незаконну діяльність з порушенням чинного законодавства і несплату податків. Це ніяк Вам не допоможе в справі захисту Ваших прав, але можливо стане інструментом бодай якоїсь сатисфакції.
Ну от якось так, вже як є) Всім добрим людям добра, а решті - по заслузі)
-----
UPD Admin: Шановна, Ви листувалися з Підтримкою, а також зі мною особисто. Я вказав Вам на Ваші помилки. Фото з розміром, чомусь, спливло через 12 днів, від моменту, як було забрано посилку в поштоматі. Дивно, чому Ви одразу не сказали, що вислано не той розмір. В обміні за Ваш рахунок Ви теж одразу відмовилися в листуванні. Все це я вам уже писав особисто. У цій ситуації, Ваша провина по всіх пунктах на 100%, в питанні саме обміну. Тому жодних обмежень до продавця і не було вжито.

Ви вирішили ’мокнути’ привселюдно нас, ок. Насолоджуйтесь.
Для тих кому   цікаво весь перебіг ситуації (срачу- за словами самого автора)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3313185
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3314019

https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3315066

такі от теми.
показать весь текст
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
heart 15
285 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 10
noavatar
elenze66• 20 апреля 2023
91
А ви відгуки не читали перед тим як купити ? В неї 13 нейтральних і 4 негативних. Знайшла ваше пальто по назві оголошення. Хіба воно кашемірове ? Я колись таке замовляла в іншого продавця, наложкою, подивилась на пошті і відправила назад. Тканина мені зовсім не сподобалась.
heart 1
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
92
Я как-то заказывала на проверенном (то есть до этого уже заказывала не раз) сайте розы и малину. 100 кустов, они гады думали, что пересчитывать не буду и не доложили 7 штук. На всякий случай, не малая сумма (по 40 грн, по-моему). И думаете что-то придумали, довыслали. Ни хрена. Сказали, надо было видео снимать,когда распаковуешь. Так это организация, а то мелкие продавцы без ФОП.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
93
Ответ дляelenze66
А ви відгуки не читали перед тим як купити ? В неї 13 нейтральних і 4 негативних. Знайшла ваше пальто по назві оголошення. Хіба воно кашемірове ? Я колись таке замовляла в іншого продавця, наложкою, подивилась на пошті і відправила назад. Тканина мені зовсім не сподобалась.
Ну и что. У меня вообще 1 видгук и 2 оценки. Это не говорит о моей непорядочности. Зато в инсте много.
heart 1
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
94
Ответ дляСвітланкаОК
Я його витрачаю не на розборки та шкандалі )))
А тратите на читание этих разборок и скандалов и активно принимаете участие в обсуждении ))) так автор хоть с пользой для других время проводит, предупреждает, чтобы другие были внимательны, а вы? И у кого ещё времени много лишнего? ))
heart 5
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
95
Ответ дляelenze66
А ви відгуки не читали перед тим як купити ? В неї 13 нейтральних і 4 негативних. Знайшла ваше пальто по назві оголошення. Хіба воно кашемірове ? Я колись таке замовляла в іншого продавця, наложкою, подивилась на пошті і відправила назад. Тканина мені зовсім не сподобалась.
Я можу відповісти на всі Ваші питання, але ж вони ніяк не стосуються суті справи. То навіщо воно Вам?
heart 2
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
96
Ответ дляirina chizh
Ну наложку никто не отменял. В чем проблема. В переплате 10 грн?
То есть, если нет наложки, то можно высылать другой размер, а потом морозится от покупателя и кинуть его в ЧС. Да, теперь конечно автор будет по предоплате покупать
heart 3
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
97
Ответ дляsnejs
То есть, если нет наложки, то можно высылать другой размер, а потом морозится от покупателя и кинуть его в ЧС. Да, теперь конечно автор будет по предоплате покупать
Я говорю, что автор должен, наоборот, по наложке покупать. Не понравилось, отказался.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
98
Так непонятно ,а деньги-то вернули?
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
99
Ответ дляirina chizh
Я говорю, что автор должен, наоборот, по наложке покупать. Не понравилось, отказался.
Ну на самом деле автор не должен, это продавец должен выполнить точно заказ покупателя, а покупатель может по своему желанию, хоть наложкой хоть по полной оплате покупать. Может автор не хотела комиссию платить, имеет на это право, а вот продавец не имеет право высылать другой товар, а если уже и выслал, то решить вопрос за свой счёт
heart 5
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
100
Ответ дляirina chizh
Так непонятно ,а деньги-то вернули?
Кому? Мені? Мені нічого, крім безпідставних звинувачень і бруду.
heart 4
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
101
Ответ дляsnejs
Ну на самом деле автор не должен, это продавец должен выполнить точно заказ покупателя, а покупатель может по своему желанию, хоть наложкой хоть по полной оплате покупать. Может автор не хотела комиссию платить, имеет на это право, а вот продавец не имеет право высылать другой товар, а если уже и выслал, то решить вопрос за свой счёт
Да всё это понятно. Мы об одном и том же говорим, только на разных языках. Просто есть свод правил об интернет-покупках, и как защитить себя от нерадивых продавцов и покупателей. Поэтому надо всегда думать заранее. И лучше покупать наложенным платежом или минимальная предоплата в размере 100 грн.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
102
Ответ дляviktori_ya07
Кому? Мені? Мені нічого, крім безпідставних звинувачень і бруду.
В смысле? Не вернули деньги?
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
103
Ответ дляirina chizh
В смысле? Не вернули деньги?
Звичайно ні)
heart 1
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
104
А пальто себе оставили, что ли?
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
105
Тогда тут совсем другое дело. Можно и в суд подать на возврат средств. У вас же данные есть человека, который высылал вам посылку?
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
106
Или вы отправили его обратно?
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
107
Ответ дляirina chizh
Или вы отправили его обратно?
Пальто залишилось у мене. Продавчиня відмовила у поверненні, і відмовилась спілкуватись після мого питання про те, хто сплатить пересилання обміну. Все.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
108
Ответ дляviktori_ya07
Пальто залишилось у мене. Продавчиня відмовила у поверненні, і відмовилась спілкуватись після мого питання про те, хто сплатить пересилання обміну. Все.
Так подайте на нее в суд.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
109
За незаконную торговлю в соцсетях и за мошенничество.
noavatar
Snow bunny• 20 апреля 2023
110
Ответ дляШеллар
Пам´ятаю вашу тему, запрошувала продавця до теми і обговорення.
Неприємно здивована політикою сайту, з таким підходом продавець відравить рулон туалетного паперу замість одягу і його виправдають.
Переконалась, що моє рішення не робити тут покупки виправдане.
Саме тому продавалка тут ’вмерла’, бо всі права на стороні продавця. ’Обмена возврата нет’ - я в доміку. І можна висилати всякий шлак. Параметри, фото, наявність в оголошеннях не відповідають фактичній. З 10 оголошень якщо пощастить тільки в двох товар буде в наявності. А ще старі оголошення з відгуками продавці не видаляють, а просто міняють фото опис, щоб залишалися відгуки і продають зовсім інший товар. Двічі на таке потрапляла. Ну як тут купувати, якщо в разі чого ’сама дура винувата’ , а на продавця немає ніякого впливу крім як на порадниці позорити
heart 5
noavatar
Snow bunny• 20 апреля 2023
111
Ответ дляviktori_ya07
Одяг та сумки - таку має назву. Я намагалась раніше запросити її в тему, але я в чорному списку, не можу їй писати. Дівчата з порадниці допомагали. А зараз вже й не хочу, бруду вистачило і так.
Зробіть скрін її ніку
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
112
Ответ дляviktori_ya07
Пальто залишилось у мене. Продавчиня відмовила у поверненні, і відмовилась спілкуватись після мого питання про те, хто сплатить пересилання обміну. Все.
Естиь защита прав потребителей, пишите письмо официальное туда, затем в полицию. Опишите ситуацию и т.д. Сначала ей пригрозите. Я не думаю, что она захочет лишней тягомотины и проблем. Скажите ей, чтобы вернула вам деньги, а вы ей после этого вышлите товар.
heart 1
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
113
Ответ дляSnow bunny
Саме тому продавалка тут ’вмерла’, бо всі права на стороні продавця. ’Обмена возврата нет’ - я в доміку. І можна висилати всякий шлак. Параметри, фото, наявність в оголошеннях не відповідають фактичній. З 10 оголошень якщо пощастить тільки в двох товар буде в наявності. А ще старі оголошення з відгуками продавці не видаляють, а просто міняють фото опис, щоб залишалися відгуки і продають зовсім інший товар. Двічі на таке потрапляла. Ну як тут купувати, якщо в разі чого ’сама дура винувата’ , а на продавця немає ніякого впливу крім як на порадниці позорити
Нажаль, так. Адміністрація могла б хоча б власних правил дотримуватись і хоч якось впливати на ситуацію. Але ніт.
heart 2
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
114
И не надо никакого обмена. Заберите свои деньги.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
115
Занесла в ЧС, напишите ей как-то по-другому. Вы ж переписывались, в вайбере там или где. С другого аккаунта напишите. Лучше позвонить с другого номера и напугать.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
116
Не понимает - заяву в полицию и управление по защите прав потребителей.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
117
К заявлению прикрепляете все скриншоты переписки, ттн, чек посылки и другие документы, какие есть о процессе сделки.
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
118
Ответ дляirina chizh
Занесла в ЧС, напишите ей как-то по-другому. Вы ж переписывались, в вайбере там или где. С другого аккаунта напишите. Лучше позвонить с другого номера и напугать.
Вона все це вже проходила. Тому я і кажу, що безкарність породжує вседозволеність. У адміністрації є всі важелі аби впливати на не порядних продавців, але не вважають за потрібне. А про захист прав споживачів, суд я і писала в самому пості, описала РЕАЛЬНІ перспективи.
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
119
Автор, за то время, которое Вы посвятили этому продавцу, можно было уже заработать на новое пальто 🧥)). Я сама часто «пролетаю» с размерами при покупках он-лайн. Если не подошла вещь и не получилось обменять - ну подарите кому-нибудь. Зачем столько выноса мозга?
heart 7
noavatar
Lennochka• 20 апреля 2023
120
Ответ дляСвітланкаОК
Божечки, це вся тема і розборки за 70 грн оплати доставки НП?
Причем тут 70 грн? Куда покупателю девать то что ей не нужно
heart 4
|« «» »|
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 10
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff