sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - О проекте Кидстафф - Продавалка Кидстафф
noavatar
viktori_ya07• 20 апреля 2023

Як я купила пальто

Це лонгрід для порядних користувачів, фінал історії конфлікту між покупцем і продавцем, тому всі, кому "фу, ну сколько можно", вийдіть, будь ласка з теми. Хочу поділитись набутим досвідом з потенційними покупцями. Коротко про конфлікт. Купила тут пальто з доставкою на поштомат. В оголошенні було вказано, що обмін і повернення з відділення пошти. Отримала не той розмір, що замовляла. Попросила про повернення. Продавчиня запропонувала обмін. Спитала, хто сплачуватиме обмін, отримала обурення, відмову у подальшому спілкуванні і чорний список. Далі писала адмінам і на порадниці. Від адмінів отримала кілька разів пораду повторно звертатися до продавчині, а потім до суду, якщо я хочу захистити свої права; від продавчині на порадниці - звинувачення в аферизмі, шантажі і погрозах без жодних підстав і доказів. Тому, шановні покупці, майте на увазі, що якщо ви замовляєте на поштомат і отримуєте не той товар, що замовили, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Якщо продавець припустився помилки і перекладає матеріальні витрати за її виправлення на ваші кишені, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Далі більше. Випадково помітила, що продавчиня штучно завищує собі рейтинг, створюючи відгуки з фіктивного акаунту. Написала скаргу. Тиждень не було жодної реакції. Написала повторно. Відповіді так і не отримала, але помітила, що за понад 40(!) фіктивних відгуків продавчині зняли аж півтори одиниці рейтингу. В гостьовій фіктивні записи так і залишились. Яке покарання за таке порушення передбачено правилами сайту - додам скрін. Тим часом поспілкувалась з іншими незадоволеними покупцями і дізналась, що продавчиню вже ловили на фальсифікації даних листування з покупцями і навіть карали зниженням рейтингу.
Отже, шановні потенційні покупці! Спасение утопающих - дело рук самих утопающих.
Якщо все ще маєте намір купувати на кідстаффі - бажано користуватись послугами вже перевірених особисто Вами продавців.
Не довіряйте відгукам і рейтингу, їх може бути сфальсифіковано.
Не покладайте марних надій на допомогу адміністрації у випадку порушення Ваших прав.
Не покладайте надій на службу захисту прав споживачів, вона не регулює відносини між фізичними особами, а більшість продавців тут не зареєстровані як суб´єкти підприємницької діяльності.
Суд все ще є робочим варіантом, але будьте готові, що заради захисту своїх прав Вам доведеться пожертвувати своїм часом, здоров´ ям і коштами.
Оскільки продавці, які отримують кошти на власні банківські рахунки, ведуть незаконну підприємницьку діяльність, у Вашому арсеналі є ще скарги до нацполіції і податкової про незаконну діяльність з порушенням чинного законодавства і несплату податків. Це ніяк Вам не допоможе в справі захисту Ваших прав, але можливо стане інструментом бодай якоїсь сатисфакції.
Ну от якось так, вже як є) Всім добрим людям добра, а решті - по заслузі)
-----
UPD Admin: Шановна, Ви листувалися з Підтримкою, а також зі мною особисто. Я вказав Вам на Ваші помилки. Фото з розміром, чомусь, спливло через 12 днів, від моменту, як було забрано посилку в поштоматі. Дивно, чому Ви одразу не сказали, що вислано не той розмір. В обміні за Ваш рахунок Ви теж одразу відмовилися в листуванні. Все це я вам уже писав особисто. У цій ситуації, Ваша провина по всіх пунктах на 100%, в питанні саме обміну. Тому жодних обмежень до продавця і не було вжито.

Ви вирішили ’мокнути’ привселюдно нас, ок. Насолоджуйтесь.
Для тих кому   цікаво весь перебіг ситуації (срачу- за словами самого автора)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3313185
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3314019

https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3315066

такі от теми.
показать весь текст
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
heart 15
285 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «
  • 1
  • …
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
noavatar
nova_mama• 20 апреля 2023
271
Авторе, напишу, як я обираю продавців тут, використовуючи наявну систему оцінювання (вона найзручніша з усіх сайтів-продавалок, які я бачила).
Є дуже хитрі як продавці, так і покупці, над головою кожного не стоятимеш.
Може, мій спосіб і дещо ’дискримінує’ новачків, зате й мінімізує мої ризики.
Оскільки унікального товару я не шукаю, то працює добре.
Після того, як я знайшла потрібне (шукаю через розширений пошук, тому варіантів не дуже багато перебираю), я підписуюся на найкращі для мене варіанти.
Дивлюся на рейтинг продавця. Перевагу надаю 100%. Навіть якщо 100%, то дивлюся в оцінках негативні та нейтральні відгуки. З них видно, як людина відповідає у непростих ситуаціях, і чи ситуація була вирішеною. Також видно, що не влаштувало покупця (іноді це може бути затримка з доставкою, наприклад, то я вже знатиму, що можна купувати, якщо не терміново мені. А іноді буває й дивний покупець, тоді його відгук не враховую).
Обов´язково читаю гостьову. Повністю. Це трохи занудно буває, зате викриває тих хитрих продавців, які не додають у покупці зразу, а лише тоді, коли покупець задоволений (і такі траплялися).
Лише потім я пишу продавцеві. З оголошень, які залишилися після мого ’фільтру’, обираю продавця з вищим рейтингом і з швидшими відповідями (свого часу й не думала, що ця фішка така зручна).
В результаті більшість покупок від моменту пошуку до отримання товару зараз займає менше доби. І мінімум негативу у процесі.
Я знайшла Вашого продавця по скрінам. Видно по відгукам, що вона не вперше викручується. Жаль, що вона тут є :(
heart 6
noavatar
nova_mama• 20 апреля 2023
272
Ответ дляNetske
Покупець абсолютно права. Можна придумувати купу умов догвору, але якщо вони протирічать закону, важливий закон. Тож покупець має оплатити і отримати той товар, який потрібен (оговорений в договорі купівлі-продажу, укладеному у вигляді обміну діями, а саме, сторони дійшли згоди, що має бути товар - пальто, вказаного розміру за вказаною ціною), а не будь-що, про це вже говорили. Повернення - однозначно за рахунок продавця, бо прийшов товар не того розміру, тобто порушення умов договору продавцем.
Мені теж дивно читати деяких.
’Продавець вказав, що треба забирати лише на пошті’.
Якщо це було так важливо, чому була відправка на поштомат?
Я якраз сьогодні купувала річ у дропа, і у нього вказано, що обов´язково перевіряти товар на пошті під камерою, обмін можливий лише у разі невідповідності розміру чи браку.
Я прийшла на пошту з рулеткою. Відкрила під камерою і все перевірила.
Якщо ж у продавця автора теж такі умови, чому вона сама їх не дотримується?
heart 7
noavatar
iroman• 20 апреля 2023
273
Ответ дляМодные мальчишки
Насправді, вона хоче річ, яку замовляла. А те, що зараз має - не вдягнути і грошей немає. Річ купувалась не з метою перепродажу, а з метою носіння, це різні речі.
Это да.
noavatar
Malinka111_• 20 апреля 2023
274
Ответ дляiroman
Это да.
Проблема ещё с марта месяца, уже и пальто не нужно
noavatar
faustria• 20 апреля 2023
275
Ответ дляМодные мальчишки
вона і відпрввила на відділення - на його автоматизовану частину.
з поштомату неможливо забрати неоплачену річ наперед, навіть якщо це наложка
heart 2
noavatar
Модные мальчишки• 21 апреля 2023
276
Ответ дляfaustria
з поштомату неможливо забрати неоплачену річ наперед, навіть якщо це наложка
я не писала ніде, що річ у автора неоплачена. Навпаки, вона оплатила річ повністю. Тобто, виконала умвои договору купівлі-продажу. І поштомати це автоматизована частина поштового відділення. В обʼяві ніде не вказано, з якої частини відділення можна забирати. По-друге, автоматизовані частини відділень пошта встановлює для зручності людини і буває, що в населеному пункті 1 поштове відділення і купа поштоматів. І винити людей в тому, що вони користуються поштоматами це так само, як винити вас, що у вас гроші на картці, а не налічкою в портмоне. Жоден суд не стане на бік продавця, який буде стверджувати, що не можна оплатити річ наперед і забрати її в поштоматі, бо в нього написане в обʼяві геть інше. І першою порушила умови своєї ж обʼяви саме продавець, - вона відправила річ до поштомату. В будь-якому випадку, в цій ситуації продавець неправий. І я вважаю, що вона має оплатити пересилку і повернути гроші покупцю.
heart 6
noavatar
olgabaluta• 21 апреля 2023
277
Ответ дляМодные мальчишки
я не писала ніде, що річ у автора неоплачена. Навпаки, вона оплатила річ повністю. Тобто, виконала умвои договору купівлі-продажу. І поштомати це автоматизована частина поштового відділення. В обʼяві ніде не вказано, з якої частини відділення можна забирати. По-друге, автоматизовані частини відділень пошта встановлює для зручності людини і буває, що в населеному пункті 1 поштове відділення і купа поштоматів. І винити людей в тому, що вони користуються поштоматами це так само, як винити вас, що у вас гроші на картці, а не налічкою в портмоне. Жоден суд не стане на бік продавця, який буде стверджувати, що не можна оплатити річ наперед і забрати її в поштоматі, бо в нього написане в обʼяві геть інше. І першою порушила умови своєї ж обʼяви саме продавець, - вона відправила річ до поштомату. В будь-якому випадку, в цій ситуації продавець неправий. І я вважаю, що вона має оплатити пересилку і повернути гроші покупцю.
Так пусть автор подаёт в суд! Только на адвоката у неё денег нет). Даже если в населенном пункте 1 отделение, это - ее проблемы. В объявлении было указано, что отправка и возврат - только с отделения!
heart 3
noavatar
Модные мальчишки• 21 апреля 2023
278
Ответ дляolgabaluta
Так пусть автор подаёт в суд! Только на адвоката у неё денег нет). Даже если в населенном пункте 1 отделение, это - ее проблемы. В объявлении было указано, что отправка и возврат - только с отделения!
Так почтомат это и есть отделение, только автоматизированное! А в объявлении не было уточнения. И продавец первый нарушил условия своего объявления. Кроме того, со стороны покупателя выполнены все условия договора купли-продажи, товар оплачен был полностью. А вот продавец выслал заведомо не тот товар, который был оплачен! Вы так разбрасываетесь словами - так пусть пойдет в суд... Так может взять и пойти и взыскать не только сумму за пальто и пересылку, но и за юруслуги, за судебные издержки, за моральный ущерб, за потрепанные нервы и сумма уже не 800 гривен будет, а гораздо больше. Плюс не составит труда создать определенные сложности продавцу в связи с его деятельностью. Так что не надо упираться в одну точку и давить на то, что было указано в объявлении. Есть законы и есть права, а ущемление прав и попирание законов писаниной в объявлении не делает объявление выше по статусу, чем законодательство Украины.
heart 6
noavatar
olgabaluta• 21 апреля 2023
279
Ответ дляМодные мальчишки
Так почтомат это и есть отделение, только автоматизированное! А в объявлении не было уточнения. И продавец первый нарушил условия своего объявления. Кроме того, со стороны покупателя выполнены все условия договора купли-продажи, товар оплачен был полностью. А вот продавец выслал заведомо не тот товар, который был оплачен! Вы так разбрасываетесь словами - так пусть пойдет в суд... Так может взять и пойти и взыскать не только сумму за пальто и пересылку, но и за юруслуги, за судебные издержки, за моральный ущерб, за потрепанные нервы и сумма уже не 800 гривен будет, а гораздо больше. Плюс не составит труда создать определенные сложности продавцу в связи с его деятельностью. Так что не надо упираться в одну точку и давить на то, что было указано в объявлении. Есть законы и есть права, а ущемление прав и попирание законов писаниной в объявлении не делает объявление выше по статусу, чем законодательство Украины.
Пусть отстаивает свои права в суде ☺️. Но и тут незадачка: нет денег на адвоката - нет суда!
heart 1
noavatar
Оксинья• 21 апреля 2023
280
Ответ дляolgabaluta
Так пусть автор подаёт в суд! Только на адвоката у неё денег нет). Даже если в населенном пункте 1 отделение, это - ее проблемы. В объявлении было указано, что отправка и возврат - только с отделения!
Это уже не смешно. Вы оправдываете обман и непорядочность продаца!

В заказе было указано, что автор оплатил размер XS))) где он?
heart 3
noavatar
Оксинья• 21 апреля 2023
281
Ответ дляolgabaluta
Пусть отстаивает свои права в суде ☺️. Но и тут незадачка: нет денег на адвоката - нет суда!
Автор совета ´пусть’ не просила

Давайте честно))) Если бы это пальто стоило 79 000 вы бы заняли противоположную позицию и осудили бы мошенничество продавца
heart 4
noavatar
olgabaluta• 21 апреля 2023
282
Ответ дляОксинья
Автор совета ´пусть’ не просила

Давайте честно))) Если бы это пальто стоило 79 000 вы бы заняли противоположную позицию и осудили бы мошенничество продавца
Продавца бы не осудила, но поняла бы, почему покупатель поднял такой шум, по крайней мере!
heart 2
noavatar
Оксинья• 21 апреля 2023
283
Ответ дляolgabaluta
Продавца бы не осудила, но поняла бы, почему покупатель поднял такой шум, по крайней мере!
Жаль, что факт мошенничества для вас измеряется лишь в количестве нулей. Удивляет, что в данном конкретном случае ваша позиция основывается только на вашем снобизме, а не честности и порядочности.
Вы же тоже для кого-то нищеброд, у чему эти двойные стандарты?!
heart 2
noavatar
olgabaluta• 21 апреля 2023
284
Ответ дляОксинья
Жаль, что факт мошенничества для вас измеряется лишь в количестве нулей. Удивляет, что в данном конкретном случае ваша позиция основывается только на вашем снобизме, а не честности и порядочности.
Вы же тоже для кого-то нищеброд, у чему эти двойные стандарты?!
Потому что, я - сноб. И самоутверждаюсь.
noavatar
Оксинья• 21 апреля 2023
285
Ответ дляolgabaluta
Потому что, я - сноб. И самоутверждаюсь.
Кто бы спорил, я - не стану)))
|« «
  • 1
  • …
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff