Дівчата, вітаю! Одразу попрошу допомоги запросити в тему продавчиню "Одяг та сумки", оскільки я у неї в чорному списку, нагадую. Вкотре пропоную їй погодитись на повернення товару, який не відповідає умовам угоди купівлі-продажу. Коротко суть питання: замовила у неї пальто НА ПОШТОМАТ, мені так зручно. В оголошенні зазначено, що обмін і повернення з відділення пошти. Сплатила передплатою. Отримала пальто невідповідного розміру: замовляла XS, отримала за біркою S, реально більшомірить на М. Попросила продавчиню про повернення, наполягаю, що згідно закону про захист прав споживачів маю право на повернення невідповідного товару незалежно від умов оголошення. Покупець не повинен розплачуватись за помилки чи непорядність продавця. Від обміну відмовилась, оскільки товар значно більшомірить, навіть у вірному розмірі XS очевидно не підійде, тож обмін додає витрат на пересилання і ніяк не вирішує проблему. Продавчиня відправляє мене в чорний список. Нажаль, не встигла до бану пред´явити ій фото бірки. Далі веду спілкування з адмінами, але відповіді отримую дуже рідко (скрін причеплю). Було б гарно запросити адміна сюди в тему, не знаю чи реально це. Кілька днів тому створила тему на порадниці, в коментах дам посилання. Там в кінці теми відписалась продавчиня, нагородила на мене купу нісенітниць і послала в бухгалтерію. Жартую, в захист прав споживачів. Пишу їй на вайбер і прошу надати мені її актуальні дані для листування, оскільки мені тепер потрібно направити їй офіційну скаргу про відмову у поверненні товару не відповідної якості. Вона читає моє повідомлення і (тадааам!) блокує мене в вайбері. Але і це ще не все)
Автор, продавец не СПД, никаких данных вам не даст.
Служба по правам потребителя вам не поможет
Вы можете только в суд подать
Так что, неизвестно, чем вам помочь. Ну, админ, может заблочить все ее объявы и удалить аккаунт. Но вам это вряд ли поможет. На будущее, покупайте у СПД, либо наложкой/олх-доставкой
Служба по правам потребителя вам не поможет
Вы можете только в суд подать
Так что, неизвестно, чем вам помочь. Ну, админ, может заблочить все ее объявы и удалить аккаунт. Но вам это вряд ли поможет. На будущее, покупайте у СПД, либо наложкой/олх-доставкой
16
Ответ дляOdilie
У этих сомнительных подвальных швеек всегда беда с размерной сеткой. Ну и, понравилось это: кашемировое. Да, чистый кашемир за 790 грн.
Та ні, не в тому й проблема. Проблема, що вислано не той товар, що замовлено. Решту я усвідомлювала.
2
Ответ дляЕлена1265
Автор, продавец не СПД, никаких данных вам не даст.
Служба по правам потребителя вам не поможет
Вы можете только в суд подать
Так что, неизвестно, чем вам помочь. Ну, админ, может заблочить все ее объявы и удалить аккаунт. Но вам это вряд ли поможет. На будущее, покупайте у СПД, либо наложкой/олх-доставкой
Служба по правам потребителя вам не поможет
Вы можете только в суд подать
Так что, неизвестно, чем вам помочь. Ну, админ, может заблочить все ее объявы и удалить аккаунт. Но вам это вряд ли поможет. На будущее, покупайте у СПД, либо наложкой/олх-доставкой
Дякую, мені цікаво що далі буде) У людини тут під чотири сотні оголошень.
Ответ дляЕлена1265
Автор, продавец не СПД, никаких данных вам не даст.
Служба по правам потребителя вам не поможет
Вы можете только в суд подать
Так что, неизвестно, чем вам помочь. Ну, админ, может заблочить все ее объявы и удалить аккаунт. Но вам это вряд ли поможет. На будущее, покупайте у СПД, либо наложкой/олх-доставкой
Служба по правам потребителя вам не поможет
Вы можете только в суд подать
Так что, неизвестно, чем вам помочь. Ну, админ, может заблочить все ее объявы и удалить аккаунт. Но вам это вряд ли поможет. На будущее, покупайте у СПД, либо наложкой/олх-доставкой
Поліція допоможе, для подібного бидлобізнесу існують штрафи за ведення незаконної комерційної діяльності
4
_ladyinred_• 07 апреля 2023
Автор, але ж ви замовили на Поштомат у продавця вказано повернення одразу з відділення, ви тепер навіть не обміняти, а повернути хочете?
9
Ответ дляviktori_ya07
Та ні, не в тому й проблема. Проблема, що вислано не той товар, що замовлено. Решту я усвідомлювала.
Простите, но у прода условия оговаривались. Я, честно говоря, не совсем понимаю истории, когда берут вещи без возможности осмотра. Или не осматривают при получении наложкой и начинаются страдания.
Вы не хотели идти в отделение, Вам неудобно. Зато удобно вести борьбу.
Продавец виновата в том, что согласилась отправить на почтомат.
Вы не хотели идти в отделение, Вам неудобно. Зато удобно вести борьбу.
Продавец виновата в том, что согласилась отправить на почтомат.
28
Snow bunny• 07 апреля 2023
А я вчера постельное бельё получила, тут пошив заказала. Второй день ’радуюсь’ мало того, что не тот цвет, кривые швы и темно серая ткань прострочна белыми нитками, так я его простирала и эти нитки в трёх местах поразлазились .
6
Ответ дляSnow bunny
А я вчера постельное бельё получила, тут пошив заказала. Второй день ’радуюсь’ мало того, что не тот цвет, кривые швы и темно серая ткань прострочна белыми нитками, так я его простирала и эти нитки в трёх местах поразлазились .
Здесь еще кто-то что-то покупает?
11
Ответ дляOdilie
Простите, но у прода условия оговаривались. Я, честно говоря, не совсем понимаю истории, когда берут вещи без возможности осмотра. Или не осматривают при получении наложкой и начинаются страдания.
Вы не хотели идти в отделение, Вам неудобно. Зато удобно вести борьбу.
Продавец виновата в том, что согласилась отправить на почтомат.
Вы не хотели идти в отделение, Вам неудобно. Зато удобно вести борьбу.
Продавец виновата в том, что согласилась отправить на почтомат.
А в том, что выслали не тот размер, виноват покупатель?
9
Snow bunny• 07 апреля 2023
Ответ дляsammy
Здесь еще кто-то что-то покупает?
Я уже точно нет. Мало того что 1800 на ветер, так ещё мерзко от общения с продавцом
2
Напишу продовження. В попередній темі пише мені користувач під ніком magazin_ що я така-сяка странна женщіна (це цитата). І щось мені такий нік знайомий. Відкриваю профіль, а там контактний телефон моєї продавчині. А ще більше сорока схвальних відгуків на свій основний аккаунт. Пишу їй про це в темі, вона звичайно змінює телефон на інший. Але ж відгуки залишились. Серед них взагалі пєрли: відгук від імені покупця, а доповнення вже від продавця
Кіно)))
Кіно)))
12
Ответ дляNastja-70
Зачем Вы опять преподносите неверно информацию.
Не не тот товар, а был перепутан размер. И Вам был предложен обмен.
Не не тот товар, а был перепутан размер. И Вам был предложен обмен.
Так товар не того розміру це і є товар, що не відповідає умовам угоди. Я ж Вам радила закон про захист прав споживачів почитати, а Ви що?
4
Ответ дляsammy
Податкова?
Налоговая тоже так работает, как не работает. Ради интереса напишите жалобу, почитаете ответ. Я так в 2015-2017 году писала, дословно не помню, но суть в том, что нужно предоставить доказательства незаконной ПД, а ПД - это систематическая, а не разовая деятельность. К тому же, им нужно все данные человеку предоставить, а где же их взять
2
Ответ дляviktori_ya07
Так товар не того розміру це і є товар, що не відповідає умовам угоди. Я ж Вам радила закон про захист прав споживачів почитати, а Ви що?
Ваш пост :
Та ні, не в тому й проблема. Проблема, що вислано не той товар, що замовлено. Решту я усвідомлювала.
Не тот товар, а НЕ РАЗМЕР.
Та ні, не в тому й проблема. Проблема, що вислано не той товар, що замовлено. Решту я усвідомлювала.
Не тот товар, а НЕ РАЗМЕР.
5
Ответ для_ladyinred_
Автор, але ж ви замовили на Поштомат у продавця вказано повернення одразу з відділення, ви тепер навіть не обміняти, а повернути хочете?
Абсолютно вірно. Умови обміну і повернення можуть стосуватись тільки товарів відповідної якості (не підійшло, не так сіло, не сподобалося тощо). Мені надіслали невідповідний товар.
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу