sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - О проекте Кидстафф - Продавалка Кидстафф
noavatar
viktori_ya07• 20 апреля 2023

Як я купила пальто

Це лонгрід для порядних користувачів, фінал історії конфлікту між покупцем і продавцем, тому всі, кому "фу, ну сколько можно", вийдіть, будь ласка з теми. Хочу поділитись набутим досвідом з потенційними покупцями. Коротко про конфлікт. Купила тут пальто з доставкою на поштомат. В оголошенні було вказано, що обмін і повернення з відділення пошти. Отримала не той розмір, що замовляла. Попросила про повернення. Продавчиня запропонувала обмін. Спитала, хто сплачуватиме обмін, отримала обурення, відмову у подальшому спілкуванні і чорний список. Далі писала адмінам і на порадниці. Від адмінів отримала кілька разів пораду повторно звертатися до продавчині, а потім до суду, якщо я хочу захистити свої права; від продавчині на порадниці - звинувачення в аферизмі, шантажі і погрозах без жодних підстав і доказів. Тому, шановні покупці, майте на увазі, що якщо ви замовляєте на поштомат і отримуєте не той товар, що замовили, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Якщо продавець припустився помилки і перекладає матеріальні витрати за її виправлення на ваші кишені, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Далі більше. Випадково помітила, що продавчиня штучно завищує собі рейтинг, створюючи відгуки з фіктивного акаунту. Написала скаргу. Тиждень не було жодної реакції. Написала повторно. Відповіді так і не отримала, але помітила, що за понад 40(!) фіктивних відгуків продавчині зняли аж півтори одиниці рейтингу. В гостьовій фіктивні записи так і залишились. Яке покарання за таке порушення передбачено правилами сайту - додам скрін. Тим часом поспілкувалась з іншими незадоволеними покупцями і дізналась, що продавчиню вже ловили на фальсифікації даних листування з покупцями і навіть карали зниженням рейтингу.
Отже, шановні потенційні покупці! Спасение утопающих - дело рук самих утопающих.
Якщо все ще маєте намір купувати на кідстаффі - бажано користуватись послугами вже перевірених особисто Вами продавців.
Не довіряйте відгукам і рейтингу, їх може бути сфальсифіковано.
Не покладайте марних надій на допомогу адміністрації у випадку порушення Ваших прав.
Не покладайте надій на службу захисту прав споживачів, вона не регулює відносини між фізичними особами, а більшість продавців тут не зареєстровані як суб´єкти підприємницької діяльності.
Суд все ще є робочим варіантом, але будьте готові, що заради захисту своїх прав Вам доведеться пожертвувати своїм часом, здоров´ ям і коштами.
Оскільки продавці, які отримують кошти на власні банківські рахунки, ведуть незаконну підприємницьку діяльність, у Вашому арсеналі є ще скарги до нацполіції і податкової про незаконну діяльність з порушенням чинного законодавства і несплату податків. Це ніяк Вам не допоможе в справі захисту Ваших прав, але можливо стане інструментом бодай якоїсь сатисфакції.
Ну от якось так, вже як є) Всім добрим людям добра, а решті - по заслузі)
-----
UPD Admin: Шановна, Ви листувалися з Підтримкою, а також зі мною особисто. Я вказав Вам на Ваші помилки. Фото з розміром, чомусь, спливло через 12 днів, від моменту, як було забрано посилку в поштоматі. Дивно, чому Ви одразу не сказали, що вислано не той розмір. В обміні за Ваш рахунок Ви теж одразу відмовилися в листуванні. Все це я вам уже писав особисто. У цій ситуації, Ваша провина по всіх пунктах на 100%, в питанні саме обміну. Тому жодних обмежень до продавця і не було вжито.

Ви вирішили ’мокнути’ привселюдно нас, ок. Насолоджуйтесь.
Для тих кому   цікаво весь перебіг ситуації (срачу- за словами самого автора)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3313185
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3314019

https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3315066

такі от теми.
показать весь текст
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
heart 15
285 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 10
noavatar
Vale29• 20 апреля 2023
61
Ответ дляirina chizh
Я даже и полномерка, всегда спрашиваю. Потому что мало ли что в голове у покупателя. Как он ориентируется на размеры. Лучше замерить и выслать , и не переживать.
Вам про одно, вы про другое.
Автор четко попросил размер xs, продавец это подтвердил, что отправит xs. Однако пришла посылка с размером s.
Замеры тут ни при чем. Автору выслали не то, что она просила.
heart 5
noavatar
sammy• 20 апреля 2023
62
Ответ дляkatrusia-52
Так а продавец сам не понимает, что выслал? Это конечно капец
Безнаказанность
heart 2
noavatar
sammy• 20 апреля 2023
63
Ответ дляirina chizh
Тут скорее всего продавцу надо было сказать, чтобы выслали товар обратно, а она выслала назад деньги. И никакого обмена. Продавец был бы в минусе. Чтоб не морочиться с доставками. А покупателю я бы лично советовала за такими вещами как пальто ходить в магазин или на рынок.
С такой логикой продавалаа здесь не нужна совсем
heart 4
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
64
Ответ дляsammy
Безнаказанность
Абсолютно вірно. Продавчиня - порушник з досвідом, тому що безкарність розбещує.
heart 4
noavatar
ksenia_2014• 20 апреля 2023
65
Ответ дляviktori_ya07
Одяг та сумки - таку має назву. Я намагалась раніше запросити її в тему, але я в чорному списку, не можу їй писати. Дівчата з порадниці допомагали. А зараз вже й не хочу, бруду вистачило і так.
Два роки тому теж мала справу з цим продавцем, купила спідницю, чітко вказала розмір 44-46, сказали, що такий розмір є, прислали S. Ще й звинуватили мене,що це я дурна, бо 44 розмір завжди був S-кою. Не хотілося вже нічого доводити.
Ви б прочитали спершу відгуки за попередні роки, там купа негативних.
heart 4
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
66
Ответ дляksenia_2014
Два роки тому теж мала справу з цим продавцем, купила спідницю, чітко вказала розмір 44-46, сказали, що такий розмір є, прислали S. Ще й звинуватили мене,що це я дурна, бо 44 розмір завжди був S-кою. Не хотілося вже нічого доводити.
Ви б прочитали спершу відгуки за попередні роки, там купа негативних.
Так, Ви праві. Побачила 450 відгуків,з них 96% позитивних. А виявляється там половина фіктивні.
heart 3
noavatar
СвітланкаОК• 20 апреля 2023
67
Божечки, це вся тема і розборки за 70 грн оплати доставки НП?
heart 5
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
68
Ответ дляirina chizh
Я даже и полномерка, всегда спрашиваю. Потому что мало ли что в голове у покупателя. Как он ориентируется на размеры. Лучше замерить и выслать , и не переживать.
Вы можете спрашивать. Это не значит , что и другие также спрашивает. Может там продавец меряет от 1? Заказали ХС, должны были прислать ХС. Все. Тем более без замеров вообще не понятно почему продавец прислал С. Я б ещё поняла если бы продавец пытался съехать бы на замеры, сказав,что по вашим замерам подходит С, поэтому я и выслала С. А так вообще не понятно, замеров не было, был четкий заказ на ХС, а пришел С. Почему С? Почему не М, не Л? Почему именно С?
heart 3
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
69
Так а деньги хоть вернула?
noavatar
sammy• 20 апреля 2023
70
Ответ дляviktori_ya07
От я вже на своїй ситуації поставила хрест. Але мухлювання з акаунтами і реакція адміністрації всупереч правил - це прямо ЗДИВУВАННЯ. Я рожевий поні?
Моя ситуація один в один: вислали не той товар,що замовляла. І виявилося,що адміністрація і продавець просто почали один на іншого мене перекидувати. Проблему ніхто не вирішив. Тоді дитина залишилася без новорічного подарунка,а гроші викинуті.
Друга ситуація: кігурумі з діркою, але дірка була в кишені,помітили вже вдома як міряли. Теж:’ це ваші проблеми’.
Ну який висновок можна зробити?))
Тут повно непорядних продавців і ніхто їх не контролює. Більше дарувати гроші я нікому тут не хочу)
heart 6
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
71
Ответ дляСвітланкаОК
Божечки, це вся тема і розборки за 70 грн оплати доставки НП?
Ніт
heart 2
noavatar
Milka8181• 20 апреля 2023
72
Ответ дляkatrusia-52
Удалено администрацией...
СмотриТЕ кто вас воспитывал?
heart 3
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
73
Ответ дляirina chizh
Ну так вы ж должны понимать, что на подарок лучше купить оффлайн.
Почему именно оффлайн? Я понимаю когда себе покупаешь, можно оффлайн, примерить. А на подарок почему оффлайн лучше?
heart 2
noavatar
СвітланкаОК• 20 апреля 2023
74
Ответ дляviktori_ya07
Ніт
А шо не так? Вам запропонували обмін. Невже ці нещасні гривеники вартують оцих полотен, розбірок та воплів?
heart 4
noavatar
sammy• 20 апреля 2023
75
Ответ дляСвітланкаОК
Божечки, це вся тема і розборки за 70 грн оплати доставки НП?
Ця тема: попередження іншим
heart 3
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
76
Ответ дляsnejs
Почему именно оффлайн? Я понимаю когда себе покупаешь, можно оффлайн, примерить. А на подарок почему оффлайн лучше?
Да потому что пришел, пощупал, потрогал и купил то, что нужно.
heart 1
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
77
Ответ дляСвітланкаОК
Божечки, це вся тема і розборки за 70 грн оплати доставки НП?
Как по мне тут дело не в 70 грн, тут дело принципа.
heart 2
noavatar
СвітланкаОК• 20 апреля 2023
78
Ответ дляsnejs
Как по мне тут дело не в 70 грн, тут дело принципа.
Тобто у наявності зайвого часу.
heart 3
noavatar
Anjutka-Anjuta• 20 апреля 2023
79
Ответ дляirina chizh
Я не могу вас понять. Или вы меня не понимаете. Чего я буду высылать ей размер, который ей не подходит, если она до момента пересылки всё померяла и было договорено, что например надо на 12 месяцев. Проблема?
вы смеетесь? Покупатель заказал размер ХС, неважно чем она руководствовалась, может у нее подруга заказала у этого же продавца и она примеряла, может наобум - это неважно. Заказан размер ХС - значит в посылке должен лежать размер ХС и точка. Покупателю прислали С. Это НЕ ТО, что она заказала.
heart 5
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
80
Ответ дляirina chizh
Да потому что пришел, пощупал, потрогал и купил то, что нужно.
Зачем тогда продажи в интернете вообще нужны?
heart 5
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
81
Ответ дляsnejs
Зачем тогда продажи в интернете вообще нужны?
Надо покупать у проверенных продавцов или на сайтпх, где ни раз покупал. Остальное - только через наложенный платеж, а не по предоплате.
noavatar
Zanka_• 20 апреля 2023
82
Я тут відмовилася від покупок взагалі, за винятком поодиноких випадків, коли щось продається ну за дуже вигідною ціною (це переважно стосується чиїхось прольотів) і в продавця ідеальні відгуки, а от усі ці дропшипери це взагалі категорично ні. Теж був схожий випадок, на щастя куртку тоді з часом пристроїла в реалі, але на що мені той цирк. То ж раніше якщо на рік було кілька десятків купівель тут, то тепер, мабуть, роблю 1-3.
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
83
Ответ дляСвітланкаОК
А шо не так? Вам запропонували обмін. Невже ці нещасні гривеники вартують оцих полотен, розбірок та воплів?
Ви бачите те, що Вашій уяві. Які воплі взагалі?
heart 4
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
84
Ответ дляСвітланкаОК
Тобто у наявності зайвого часу.
Если для вас принцип = лишнее время, то не у всех так. У меня времени не очень много лишнего, но ради принципа и для того, чтобы предупредить других, нашла бы. Вы вот тоже время на форуме проводите, у вас есть лишнее время?
heart 2
noavatar
СвітланкаОК• 20 апреля 2023
85
Ответ дляsnejs
Если для вас принцип = лишнее время, то не у всех так. У меня времени не очень много лишнего, но ради принципа и для того, чтобы предупредить других, нашла бы. Вы вот тоже время на форуме проводите, у вас есть лишнее время?
Я його витрачаю не на розборки та шкандалі )))
heart 2
noavatar
snejs• 20 апреля 2023
86
Ответ дляirina chizh
Надо покупать у проверенных продавцов или на сайтпх, где ни раз покупал. Остальное - только через наложенный платеж, а не по предоплате.
Тогда продавалку на кидстаффе нужно закрывать, иначе в любом случае будет этот первый раз .
heart 2
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
87
Конечно, автор, я вас понимаю. Рассчитывал на одно -получил другое.
noavatar
Оленёнок• 20 апреля 2023
88
Ответ дляkatrusia-52
А вы откуда знаете? У каждого производителя своя размерная сетка и 42 это что евро или наш?
При чем тут это? Вы серьезно не понимаете или прикалываетесь. Покупатель попросил определённый размер. А прислали хрень…
heart 2
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
89
Ответ дляsnejs
Тогда продавалку на кидстаффе нужно закрывать, иначе в любом случае будет этот первый раз .
Ну наложку никто не отменял. В чем проблема. В переплате 10 грн?
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
90
Варіантів в житті багато, це зрозуміло. І наложка, і оффлайн покупки. Незрозуміло, чому всупереч власним правилам адміністрація покриває непорядного продавця.
heart 4
|« «» »|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 10
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff