Заместитель Анонима• 02 декабря 2023
Ставлення до клієнтів магазину jysk, купили стелаж на свою голову
Писала тут про стелаж за 5500 гривень із jysk, який виявився із токсичним сильним запахом. Стелаж винесено із квартири, але у спальні стоїть вже 3 дні цей самий запах не дивлячись на відкрите вікно.
При зверненні на їх номер підтримки вони забирати меблі відмовилися, сказали мені ’приносіть у магазин, можливо, буде зроблено повернення’. Можливо! Щоб було зрозуміло я жінка 50 кг, стелаж важить десь 24кг, до jysk більше 1 км. У мене було отруєння токсичними парами від цих меблів, і вони мені пропонують нести його у магазин і дихати ним. Але не суть.
Суть в тому, що робітники jysk відмовляються відповідати, які речовини можуть бути в складі стелажа, щоб хоча б зрозуміти, що це таке. Бо воно саме не вивітрюється ні на грам вже третій день, більше того, запах перекинувся на інші меблі спальні (вже йде сморід від старого комоду, столу із ікеі, підвіконня). Впевнена, що це треба чимось мити, бо так не пройде, але щоб знати чим, треба хоча б розуміти, це лак чи фарба чи формальдегідна смола.
Таке враження, що в jysk самі не знають, що за меблі у них продаються, з яким складом і як можна нейтралізувати токсичні пари.
Нам відповідають, що ’ запах це нормально, просто провітрюйте приміщення, де знаходиться стелаж’. Але ми не можемо вивітрити квартиру, при тому, що стелажу в квартирі вже нема.
У нас навіть не питали, на що воно схоже, не пропонували приїхати подивитися, що це таке, явно ж якась бракована партія, її треба ліквідувати. Але їм норм, вони збираються продавати цю отруту далі.
Скільки ми купували меблів, і дешевших у тому числі, у такій ситуації перший раз, і навіть не так важливо саме повернення, як те, що у квартирі зараз страшно проживати, а у спальні взагалі не можна знаходитися.
У магазині jysk брали товари не перший рік, чогось думала, що jysk лояльний до клієнтів, але ця ситуація за межами мого розуміння
При зверненні на їх номер підтримки вони забирати меблі відмовилися, сказали мені ’приносіть у магазин, можливо, буде зроблено повернення’. Можливо! Щоб було зрозуміло я жінка 50 кг, стелаж важить десь 24кг, до jysk більше 1 км. У мене було отруєння токсичними парами від цих меблів, і вони мені пропонують нести його у магазин і дихати ним. Але не суть.
Суть в тому, що робітники jysk відмовляються відповідати, які речовини можуть бути в складі стелажа, щоб хоча б зрозуміти, що це таке. Бо воно саме не вивітрюється ні на грам вже третій день, більше того, запах перекинувся на інші меблі спальні (вже йде сморід від старого комоду, столу із ікеі, підвіконня). Впевнена, що це треба чимось мити, бо так не пройде, але щоб знати чим, треба хоча б розуміти, це лак чи фарба чи формальдегідна смола.
Таке враження, що в jysk самі не знають, що за меблі у них продаються, з яким складом і як можна нейтралізувати токсичні пари.
Нам відповідають, що ’ запах це нормально, просто провітрюйте приміщення, де знаходиться стелаж’. Але ми не можемо вивітрити квартиру, при тому, що стелажу в квартирі вже нема.
У нас навіть не питали, на що воно схоже, не пропонували приїхати подивитися, що це таке, явно ж якась бракована партія, її треба ліквідувати. Але їм норм, вони збираються продавати цю отруту далі.
Скільки ми купували меблів, і дешевших у тому числі, у такій ситуації перший раз, і навіть не так важливо саме повернення, як те, що у квартирі зараз страшно проживати, а у спальні взагалі не можна знаходитися.
У магазині jysk брали товари не перший рік, чогось думала, що jysk лояльний до клієнтів, але ця ситуація за межами мого розуміння
показать весь текст
2
14
19
88
Ответ дляIzabella-b2d8
Звичайно, я хочу, щоб самі це забрали, щоб я не несла і не дихала отим
Зараз ще питання в тому, як той ламінат відмити від клею, а шпалери відчистити то взагалі щось нереальне
Зараз ще питання в тому, як той ламінат відмити від клею, а шпалери відчистити то взагалі щось нереальне
такого не будет, никто так не делает. ну хотите дальше... уже б давно избавилиь, не рассуждая
5
Ответ длялетта
такого не будет, никто так не делает. ну хотите дальше... уже б давно избавилиь, не рассуждая
Зараз я хоча би знаю, що це імовірно клей і буду шукати, чим його прибрати із квартири з мінімальною шкодою для здоров´я
1
Екатерина1801• 02 декабря 2023
Ответ дляIzabella-b2d8
І хоч я думала, що всі розумні люди ходили в школу на урок основи здоров´я, читаючи відповіді я не можу бути у цьому впевнена. А, може, ходили, та не слухали. Тому додам ще ось це.
Щоб не думали, що токсичні речовини це дрібниці і прикол. Може, декому вже буде і не так смішно
Щоб не думали, що токсичні речовини це дрібниці і прикол. Може, декому вже буде і не так смішно
То що нам зробити? Який смисл продовження вашої бесіди? Заставити юск до вас приїхати?
2
1
Ответ дляЕкатерина1801
То що нам зробити? Який смисл продовження вашої бесіди? Заставити юск до вас приїхати?
Нє, що вам робити - це ви вже самі думайте. У мене своїх проблем вистачає
1
1
Екатерина1801• 02 декабря 2023
Ответ дляIzabella-b2d8
Нє, що вам робити - це ви вже самі думайте. У мене своїх проблем вистачає
Так ви ж на форумі пишете і продовжуєте..Навіщо?
3
Ответ дляЕкатерина1801
Так ви ж на форумі пишете і продовжуєте..Навіщо?
Відповідаю людям на питання і коментую відповіді у тему про шкідливі меблі. Вам теж це актуально, адже ви тут і читаєте
тому, будь ласка, без флуду
тому, будь ласка, без флуду
3
1
Борисфенка• 02 декабря 2023
Ответ дляЕкатерина1801
Так ви ж на форумі пишете і продовжуєте..Навіщо?
Наша чарівна авторка вважає, що якщо вона ще тиждень буде писати про отруйний клей з Юска, то Юск сам знайде її домашню адресу і вивезе полиці, вона ще й віддавати не буде, бо гроші ж поверніть ;)
Буду слідкувати за сюжетом.
Буду слідкувати за сюжетом.
6
Екатерина1801• 02 декабря 2023
Ответ дляIzabella-b2d8
Відповідаю людям на питання і коментую відповіді у тему про шкідливі меблі. Вам теж це актуально, адже ви тут і читаєте
тому, будь ласка, без флуду
тому, будь ласка, без флуду
У мене, як і кожної адекватної тут людини, є голова на плечах, навідміну від вас) І якщо виникає якесь питання з меблями і магазинами, то це питання вирішується не через сраку, як це робить ви) Бо пані сіли і просять))
Жоден тут, хто відписався, не зробив би так, як ви. Може висновки пора зробити, тролик?)
І цікаво, а якщо юск не приїде забирати річ, а він і не приїде до таких виносящих мозг, як ви, то що далі? Стелажик буде стояти там до ’посиніння’, поки сусіди не почнуть консервацію там ставити?)))
Як же ви це переживете
Вже врешті решт зовсім з розуму зійдете))
Жоден тут, хто відписався, не зробив би так, як ви. Може висновки пора зробити, тролик?)
І цікаво, а якщо юск не приїде забирати річ, а він і не приїде до таких виносящих мозг, як ви, то що далі? Стелажик буде стояти там до ’посиніння’, поки сусіди не почнуть консервацію там ставити?)))
Як же ви це переживете
Вже врешті решт зовсім з розуму зійдете))
4
Ответ дляЗаместитель Анонима
Хто має видати такий сертифікат, його можна запросити у консультантів?
Продавец, если нет - пр-ль. Вы вообще всегда смело можете обратиться к пр-лю по поводу проблем с приобретенным товаром за разъяснениями.
И наконец последняя инстанция до суда - Госпродпотребслужба.Они оперативно реагируют на обращения.
И наконец последняя инстанция до суда - Госпродпотребслужба.Они оперативно реагируют на обращения.
Екатерина1801• 02 декабря 2023
Ответ дляБорисфенка
Наша чарівна авторка вважає, що якщо вона ще тиждень буде писати про отруйний клей з Юска, то Юск сам знайде її домашню адресу і вивезе полиці, вона ще й віддавати не буде, бо гроші ж поверніть ;)
Буду слідкувати за сюжетом.
Буду слідкувати за сюжетом.
Ну тут сюжет можна розвернути ще не на одну тему, поле непахане так сказати
3
Екатерина1801• 02 декабря 2023
Ответ дляCarin
Продавец, если нет - пр-ль. Вы вообще всегда смело можете обратиться к пр-лю по поводу проблем с приобретенным товаром за разъяснениями.
И наконец последняя инстанция до суда - Госпродпотребслужба.Они оперативно реагируют на обращения.
И наконец последняя инстанция до суда - Госпродпотребслужба.Они оперативно реагируют на обращения.
Автор чекає, поки ці служби прийдуть до неї додому і все зроблять) Вона сама нікуди не ходить, їй же важко)
2
Ответ дляБорисфенка
Наша чарівна авторка вважає, що якщо вона ще тиждень буде писати про отруйний клей з Юска, то Юск сам знайде її домашню адресу і вивезе полиці, вона ще й віддавати не буде, бо гроші ж поверніть ;)
Буду слідкувати за сюжетом.
Буду слідкувати за сюжетом.
Жартувати над тим, що людині стало погано через хімічний запах від меблів, ви десь на одному рівні з жінкою консультантом із підтримки jysk
2
Ответ дляnnata
Присоединяюсь. Никто в смысле магазин сам не забирает из дома возврат товара. Габаритный, негабаритный, приносишь, привозишь - пожалуйста, все магазины нормальные и если товар подлежит возврату, забирают..
Тут ще проблема, що воно їдке, вони можуть ще через це не хотіти забирати, бо як такі меблі наступному покупцю напарити - їх же треба чимось буде відмивати
6
2
Ответ дляЕкатерина1801
Автор чекає, поки ці служби прийдуть до неї додому і все зроблять) Вона сама нікуди не ходить, їй же важко)
Я все роблю сама, підлогу мили, меблі мили протирали, очисник повітря працював
4
Ответ дляZanka_
А где вы видели магазины, которые сами ездят за возвратом, неважно маленькая вещь это или большая? Возврат всегда забота клиента. Обязанность магазина его только принять по месту.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
...
5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов´язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п´ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).
Если выяснится, что стеллаж таки да сделан из не подходящего для жилого помещения материала, - скомпенсировать автору доставку в магазин обязан Юск.
2
Ответ дляЕкатерина1801
Ну тут сюжет можна розвернути ще не на одну тему, поле непахане так сказати
Здоров´я це не поле для насмішок, оце я точно знаю
2
Екатерина1801• 02 декабря 2023
Ответ дляIzabella-b2d8
Я все роблю сама, підлогу мили, меблі мили протирали, очисник повітря працював
А це мали робити працівники юска?
Чи держспоживслужби? Може їм ще їжу приїхати до вас приготувати?
Чи держспоживслужби? Може їм ще їжу приїхати до вас приготувати?
5
Ответ дляCarin
Продавец, если нет - пр-ль. Вы вообще всегда смело можете обратиться к пр-лю по поводу проблем с приобретенным товаром за разъяснениями.
И наконец последняя инстанция до суда - Госпродпотребслужба.Они оперативно реагируют на обращения.
И наконец последняя инстанция до суда - Госпродпотребслужба.Они оперативно реагируют на обращения.
Нам при зверненні взагалі ніяких роз´яснень не захотіли надати, навіть не розбирались у чому суть проблеми. Я не очікувала такого від великого мережевого магазину
3
Борисфенка• 02 декабря 2023
Ответ дляЕкатерина1801
Ну тут сюжет можна розвернути ще не на одну тему, поле непахане так сказати
Щодня буде свіжа тема ’Стелаж стоїть у коридорі, симптоми отруєння наростають, соромно сміятися над отруєними людьми’.
Завезти назад вона не може, грошей нема. А на ліки є.
Завезти назад вона не може, грошей нема. А на ліки є.
8
Екатерина1801• 02 декабря 2023
Дякую адмінам, що зняли аноніми!!!)
А взагалі, знати таких притрушених авториць треба всім магазинам, та ще й вхід заборонити.
А взагалі, знати таких притрушених авториць треба всім магазинам, та ще й вхід заборонити.
3
4
Ответ дляЕкатерина1801
А це мали робити працівники юска?
Чи держспоживслужби? Може їм ще їжу приїхати до вас приготувати?
Чи держспоживслужби? Може їм ще їжу приїхати до вас приготувати?
У чому сенс вашого коментаря, до чого тут їжа
це можна розцінювати як флуд
це можна розцінювати як флуд
3
Катерино, я заблокувала вас за флуд у цій темі. Ви не знаєтесь у питанні і навіть не намагаєтесь розібратись
Замість якоїсь конструктивної бесіди лише насмішки, злі жарти, образи. Тим більше, що тема не для ’посміятися’
І взагалі у таких людей, як Катерина, нема поняття того, що вони можуть одного разу купити такі меблі. Можливо, якісь мої поради або інших користувачів щодо усунення запаху чи як перевірити якість меблів, були би корисними, але ні. Типу подібні ситуації то смішно
Так само зараз заблокую користувачів, подібних Катерині
Замість якоїсь конструктивної бесіди лише насмішки, злі жарти, образи. Тим більше, що тема не для ’посміятися’
І взагалі у таких людей, як Катерина, нема поняття того, що вони можуть одного разу купити такі меблі. Можливо, якісь мої поради або інших користувачів щодо усунення запаху чи як перевірити якість меблів, були би корисними, але ні. Типу подібні ситуації то смішно
Так само зараз заблокую користувачів, подібних Катерині
4
1
2
Ответ дляIzabella-b2d8
Нам при зверненні взагалі ніяких роз´яснень не захотіли надати, навіть не розбирались у чому суть проблеми. Я не очікувала такого від великого мережевого магазину
Смотрите, если Вы ставите задачу добиться справедливости, то есть выяснить, что там ядовитое, обязать Юск снять с продажи, выплатить Вам компенсацию за ущерб здоровью (возможно) - я бы советовала наведаться в рег. предств. Госпродпотребслужбы (см. на их сайте) за консультацией, как правильно поступить, ну или позвонить:
Вообще, они же делают и необходимые анализы, т.к. СЭС с ними тоже сейчас совместили. В былые времена они и иски подавали по вопросам потребителей. Но сейчас их так кастрировали, что сложно сказать, насколько сократили круг их обязанностей, плюс ВП.
Если Вы просто хотите возврат и компенсацию за доставку (сами они навряд ли приедут). Свяжитесь с ними еще раз и спросите планируют ли они оплатить Вам расходы на наемный транспорт, т.к. вес возврата больше 5 кг. Лучше записать разговор или в письменном виде. И пригрозите что обратитесь с жалобой в ГППС в случае отказа компенсации.
Конечно, это ненормально, что мебель так дико воняет ... При том, уже к-рый день, как я понимаю.
Вообще, они же делают и необходимые анализы, т.к. СЭС с ними тоже сейчас совместили. В былые времена они и иски подавали по вопросам потребителей. Но сейчас их так кастрировали, что сложно сказать, насколько сократили круг их обязанностей, плюс ВП.
Если Вы просто хотите возврат и компенсацию за доставку (сами они навряд ли приедут). Свяжитесь с ними еще раз и спросите планируют ли они оплатить Вам расходы на наемный транспорт, т.к. вес возврата больше 5 кг. Лучше записать разговор или в письменном виде. И пригрозите что обратитесь с жалобой в ГППС в случае отказа компенсации.
Конечно, это ненормально, что мебель так дико воняет ... При том, уже к-рый день, как я понимаю.
2
1
Ответ дляCarin
Смотрите, если Вы ставите задачу добиться справедливости, то есть выяснить, что там ядовитое, обязать Юск снять с продажи, выплатить Вам компенсацию за ущерб здоровью (возможно) - я бы советовала наведаться в рег. предств. Госпродпотребслужбы (см. на их сайте) за консультацией, как правильно поступить, ну или позвонить:
Вообще, они же делают и необходимые анализы, т.к. СЭС с ними тоже сейчас совместили. В былые времена они и иски подавали по вопросам потребителей. Но сейчас их так кастрировали, что сложно сказать, насколько сократили круг их обязанностей, плюс ВП.
Если Вы просто хотите возврат и компенсацию за доставку (сами они навряд ли приедут). Свяжитесь с ними еще раз и спросите планируют ли они оплатить Вам расходы на наемный транспорт, т.к. вес возврата больше 5 кг. Лучше записать разговор или в письменном виде. И пригрозите что обратитесь с жалобой в ГППС в случае отказа компенсации.
Конечно, это ненормально, что мебель так дико воняет ... При том, уже к-рый день, как я понимаю.
Вообще, они же делают и необходимые анализы, т.к. СЭС с ними тоже сейчас совместили. В былые времена они и иски подавали по вопросам потребителей. Но сейчас их так кастрировали, что сложно сказать, насколько сократили круг их обязанностей, плюс ВП.
Если Вы просто хотите возврат и компенсацию за доставку (сами они навряд ли приедут). Свяжитесь с ними еще раз и спросите планируют ли они оплатить Вам расходы на наемный транспорт, т.к. вес возврата больше 5 кг. Лучше записать разговор или в письменном виде. И пригрозите что обратитесь с жалобой в ГППС в случае отказа компенсации.
Конечно, это ненормально, что мебель так дико воняет ... При том, уже к-рый день, как я понимаю.
Дякую, будемо ще телефонувати
До речі, хтось тут же радив оцет, ми промили розчином оцту підлогу, комод. Хоча сумніваюся, що оцет поглинає запах, таке враження, що просто маскує його
Зараз у кімнаті домінує запах оцту
Зараз у кімнаті домінує запах оцту
5
Ответ дляWinter75
Я покупала у них 4 одеяла в разное время, подушки, постельное, и все ок
Так і я тут писала, що ми купували в jysk домашній декор, невеличке крісло, контейнер пластиковий для білизни і все було нормально.
Я б не подумала, що тут можна купити такий товар, хай би там ще якісь тріщини на матеріалі, чи деталей не вистачило - то звичайно прикро, але щоб таке...
Я б не подумала, що тут можна купити такий товар, хай би там ще якісь тріщини на матеріалі, чи деталей не вистачило - то звичайно прикро, але щоб таке...
Ответ дляЗаместитель Анонима
Якщо б ви отруїлися їжею і звернулися у ресторан, щоб це повідомити, вам було би приємно, якщо б вам сказали ’нічого не знаєм, то ваші проблеми’
Не путайте тепле з м‘яким. Це абсолютно різні речі. Вам не підходить товар по кольору, запаху, смаку-ви берете його і здаєте. Магазин не відмовляється його приймати. Розбірка, доставка в точку прийому- то ваші проблеми.
Мені цікаво, звідки у вас замашки королівни?
Люди в магазини здають пралки назад вагою 80 кг і вартістю 1,5 тис € ,самі відвозять. Ніхто не жаліється
Мені цікаво, звідки у вас замашки королівни?
Люди в магазини здають пралки назад вагою 80 кг і вартістю 1,5 тис € ,самі відвозять. Ніхто не жаліється
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу