Флюорография гуся• 27 января 2024
Чи мають мені повернути комісію?
Замовила в інтернеті товар з оплатою при отриманні. Доставили новою поштою.
Я дуже погано себе почувала і тому просто отримала покупку, сплатила за неї + комісія за наложку (доставка була безкоштовно). Приїхала додому відкрила посилку і побачила, що товар пошкоджений.
Зателефонувала в магазин і почалося: а чому не оглянули, а чому не перевірили при отриманні... Але, врешті, забрали той товар і повернули гроші. Але тільки за товар! Комісію повертати відмовляються. Кажуть, що, якби одразу оглянула і відмовилася від отримання, то і питань не було б. Валять, я так розумію, все на мене.
От скажіть мені, хто правий? Я, що прошу повернути всі кошти за неякісний товар, чи магазин, якій відправляє брак і не хоче повертати мені ту комісію?
Я дуже погано себе почувала і тому просто отримала покупку, сплатила за неї + комісія за наложку (доставка була безкоштовно). Приїхала додому відкрила посилку і побачила, що товар пошкоджений.
Зателефонувала в магазин і почалося: а чому не оглянули, а чому не перевірили при отриманні... Але, врешті, забрали той товар і повернули гроші. Але тільки за товар! Комісію повертати відмовляються. Кажуть, що, якби одразу оглянула і відмовилася від отримання, то і питань не було б. Валять, я так розумію, все на мене.
От скажіть мені, хто правий? Я, що прошу повернути всі кошти за неякісний товар, чи магазин, якій відправляє брак і не хоче повертати мені ту комісію?
показать весь текст
Результат:
вже голосів:
137
136 (99.27%)
Винний покупець
1 (0.73%)
Винний магазин
1
6
13
Аноним_Русалка• 27 января 2024
Ответ дляСтебель березы
Ну і? Товар забрали, гроші повернули.
Мені написали, що це велике «одолжєніє» зробили, в той час як це норма повинна бути.
7
Дюймовочка• 27 января 2024
еще и доставка была бесплатная ,магазин на доставку в обе стороны попал
3
Ушла и Пришла• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
А зачем вы оплатили? Почему не отказались?
Стебель березы• 27 января 2024
Ответ дляАноним_Русалка
Мені написали, що це велике «одолжєніє» зробили, в той час як це норма повинна бути.
Вона забирала наложкою і якби відкрила то б побачила ці пошкодження.
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
Комісія це оплата за банківську послугу , яку ви заплатили перевізнику , магазин до тих коштів не має відношення
Аноним_Русалка• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
Ні, вам повинні тільки за товар, незалежно від того, наложка чи ні. Вибір наложки - це було ваше бажання.
4
Аноним_Русалка• 27 января 2024
Ответ дляСтебель березы
Вона забирала наложкою і якби відкрила то б побачила ці пошкодження.
Це її косяк, звичайно і ніякі комісії магазин їй не винен. Чого не скажеш про сам товар. Тут незалежно від типу отримання повинні повернути гроші. Наложка - це просто більш зручний спосіб врегулювання проблеми, і автор цим не скористалася
Суцільна зрада• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
Так комиссия - это не за товар.
2
Аноним_Русалка• 27 января 2024
Ответ дляДюймовочка
еще и доставка была бесплатная ,магазин на доставку в обе стороны попал
Магазин би не попав, якби дивився, що висилає. Тому варіант «попав» недоречний.
5
Дюймовочка• 27 января 2024
Ответ дляАноним_Русалка
Магазин би не попав, якби дивився, що висилає. Тому варіант «попав» недоречний.
Если автор ничего не сделала с товаром и не поменяла его.
При наложке возврат назад бесплатный А так автор забрала домой и значит обратно доставка была платная
При наложке возврат назад бесплатный А так автор забрала домой и значит обратно доставка была платная
1
Аноним_Русалка• 27 января 2024
Ответ дляДюймовочка
Если автор ничего не сделала с товаром и не поменяла его.
При наложке возврат назад бесплатный А так автор забрала домой и значит обратно доставка была платная
При наложке возврат назад бесплатный А так автор забрала домой и значит обратно доставка была платная
Я писала щось інше чи ви відсортовувати теми не вмієте за авторами?
4
Пригаю-цибаю• 27 января 2024
Ответ дляАноним_Русалка
Магазин би не попав, якби дивився, що висилає. Тому варіант «попав» недоречний.
то есть, вы не зная ситуации и не видя товар,, обвиняете магазин, что виноват он, хотя понятия не имеете, где он был поврежден? скорее всего, при транспортировке. я прекрасно знаю, как НП пересылает. я отправляла чемоданы, упакованные дополнительно в картонные коробки. и они умудрились повредить то, что было в чемоданах.
Дюймовочка• 27 января 2024
Ответ дляАноним_Русалка
Я писала щось інше чи ви відсортовувати теми не вмієте за авторами?
Какие темы??
Вы написали что термин попал не в тему.
А он в тему
Вы написали что термин попал не в тему.
А он в тему
Мир Мир Мир!• 27 января 2024
Автор, результати голосування вам про щось говорять? Чи ви далі стоїте на своєму?
3
Гостра на язик• 27 января 2024
Ответ дляАноним_Русалка
Мені написали, що це велике «одолжєніє» зробили, в той час як це норма повинна бути.
Тому що так і є. Повернення коштів лише тоді коли не можна відремонтувати пошкоджену річ. Магазин міг сказати вислати покупку назад, провести експертизу, прийняти рішення чи річ підлягає ремонту і т д. Так по закону і те що магазин прийняв товар назад і повернув кошти, це дійсно послуга для покупця.
7
Дуняша• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
надо с продавца было ещё проезд на такси стребовать- такая каралевна ж не ходит пешком, верно? на аналгин и зелёнку- вавки в голове лечить...
4
Мозговая пилочка• 27 января 2024
Ответ дляПригаю-цибаю
но по логике автора
она то оплатила на 120 грн больше!
она то оплатила на 120 грн больше!
дело не в логике. по логике автора, если ей плохо, она лежит и пьет таблетки. а утром ей хорошо и она выполняет процедуру осмотра по заданному алгоритму
Мозговая пилочка• 27 января 2024
Ответ дляАноним_Русалка
Про комісію мова не йде, мова про повернення товару, його навіть з наложкою можна повернути.
так ей возвращают за товар. она вернула
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу