sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_186
Флюорография гуся• 27 января 2024

Чи мають мені повернути комісію?

Замовила в інтернеті товар з оплатою при отриманні. Доставили новою поштою.
Я дуже погано себе почувала і тому просто отримала покупку, сплатила за неї + комісія за наложку (доставка була безкоштовно). Приїхала додому відкрила посилку і побачила, що товар пошкоджений.
Зателефонувала в магазин і почалося: а чому не оглянули, а чому не перевірили при отриманні... Але, врешті, забрали той товар і повернули гроші. Але тільки за товар! Комісію повертати відмовляються. Кажуть, що, якби одразу оглянула і відмовилася від отримання, то і питань не було б. Валять, я так розумію, все на мене.
От скажіть мені, хто правий? Я, що прошу повернути всі кошти за неякісний товар, чи магазин, якій відправляє брак і не хоче повертати мені ту комісію?
показать весь текст
Результат:
вже голосів: 137
136 (99.27%) Винний покупець
1 (0.73%) Винний магазин
face_with_tears_of_joy 1 dislike 6 woman_facepalming 13
79 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
anonim_169
Аноним_Русалка• 27 января 2024
61
Ответ дляСтебель березы
Ну і? Товар забрали, гроші повернули.
Мені написали, що це велике «одолжєніє» зробили, в той час як це норма повинна бути.
woman_facepalming 7
anonim_133
Дюймовочка• 27 января 2024
62
еще и доставка была бесплатная ,магазин на доставку в обе стороны попал
like 3
anonim_182
Ушла и Пришла• 27 января 2024
63
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
А зачем вы оплатили? Почему не отказались?
anonim_137
Стебель березы• 27 января 2024
64
Ответ дляАноним_Русалка
Мені написали, що це велике «одолжєніє» зробили, в той час як це норма повинна бути.
Вона забирала наложкою і якби відкрила то б побачила ці пошкодження.
noavatar
tarveldy• 27 января 2024
65
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
Комісія це оплата за банківську послугу , яку ви заплатили перевізнику , магазин до тих коштів не має відношення
anonim_169
Аноним_Русалка• 27 января 2024
66
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
Ні, вам повинні тільки за товар, незалежно від того, наложка чи ні. Вибір наложки - це було ваше бажання.
like 4
anonim_169
Аноним_Русалка• 27 января 2024
67
Ответ дляСтебель березы
Вона забирала наложкою і якби відкрила то б побачила ці пошкодження.
Це її косяк, звичайно і ніякі комісії магазин їй не винен. Чого не скажеш про сам товар. Тут незалежно від типу отримання повинні повернути гроші. Наложка - це просто більш зручний спосіб врегулювання проблеми, і автор цим не скористалася
anonim_182
Суцільна зрада• 27 января 2024
68
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
Так комиссия - это не за товар.
like 2
noavatar
PmB• 27 января 2024
69
Ответ дляФлюорография гуся
З чого б це?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
Так модет аы его подменили? А нафуэт вам наложка нужна была при таких раскладах?
like 3
anonim_169
Аноним_Русалка• 27 января 2024
70
Ответ дляДюймовочка
еще и доставка была бесплатная ,магазин на доставку в обе стороны попал
Магазин би не попав, якби дивився, що висилає. Тому варіант «попав» недоречний.
woman_facepalming 5
anonim_133
Дюймовочка• 27 января 2024
71
Ответ дляАноним_Русалка
Магазин би не попав, якби дивився, що висилає. Тому варіант «попав» недоречний.
Если автор ничего не сделала с товаром и не поменяла его.
При наложке возврат назад бесплатный А так автор забрала домой и значит обратно доставка была платная
like 1
anonim_169
Аноним_Русалка• 27 января 2024
72
Ответ дляДюймовочка
Если автор ничего не сделала с товаром и не поменяла его.
При наложке возврат назад бесплатный А так автор забрала домой и значит обратно доставка была платная
Я писала щось інше чи ви відсортовувати теми не вмієте за авторами?
dislike 4
anonim_190
Пригаю-цибаю• 27 января 2024
73
Ответ дляАноним_Русалка
Магазин би не попав, якби дивився, що висилає. Тому варіант «попав» недоречний.
то есть, вы не зная ситуации и не видя товар,, обвиняете магазин, что виноват он, хотя понятия не имеете, где он был поврежден? скорее всего, при транспортировке. я прекрасно знаю, как НП пересылает. я отправляла чемоданы, упакованные дополнительно в картонные коробки. и они умудрились повредить то, что было в чемоданах.
anonim_133
Дюймовочка• 27 января 2024
74
Ответ дляАноним_Русалка
Я писала щось інше чи ви відсортовувати теми не вмієте за авторами?
Какие темы??
Вы написали что термин попал не в тему.
А он в тему
anonim_125
Мир Мир Мир!• 27 января 2024
75
Автор, результати голосування вам про щось говорять? Чи ви далі стоїте на своєму?
like 3
anonim_2
Гостра на язик• 27 января 2024
76
Ответ дляАноним_Русалка
Мені написали, що це велике «одолжєніє» зробили, в той час як це норма повинна бути.
Тому що так і є. Повернення коштів лише тоді коли не можна відремонтувати пошкоджену річ. Магазин міг сказати вислати покупку назад, провести експертизу, прийняти рішення чи річ підлягає ремонту і т д. Так по закону і те що магазин прийняв товар назад і повернув кошти, це дійсно послуга для покупця.
like 7
anonim_52
Дуняша• 27 января 2024
77
Ответ дляФлюорография гуся
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
надо с продавца было ещё проезд на такси стребовать- такая каралевна ж не ходит пешком, верно? на аналгин и зелёнку- вавки в голове лечить...
like 4
anonim_97
Мозговая пилочка• 27 января 2024
78
Ответ дляПригаю-цибаю
но по логике автора
она то оплатила на 120 грн больше!
дело не в логике. по логике автора, если ей плохо, она лежит и пьет таблетки. а утром ей хорошо и она выполняет процедуру осмотра по заданному алгоритму
anonim_97
Мозговая пилочка• 27 января 2024
79
Ответ дляАноним_Русалка
Про комісію мова не йде, мова про повернення товару, його навіть з наложкою можна повернути.
так ей возвращают за товар. она вернула
woman_facepalming 2
  • 1
  • 2
  • 3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff