Флюорография гуся• 27 января 2024
Чи мають мені повернути комісію?
Замовила в інтернеті товар з оплатою при отриманні. Доставили новою поштою.
Я дуже погано себе почувала і тому просто отримала покупку, сплатила за неї + комісія за наложку (доставка була безкоштовно). Приїхала додому відкрила посилку і побачила, що товар пошкоджений.
Зателефонувала в магазин і почалося: а чому не оглянули, а чому не перевірили при отриманні... Але, врешті, забрали той товар і повернули гроші. Але тільки за товар! Комісію повертати відмовляються. Кажуть, що, якби одразу оглянула і відмовилася від отримання, то і питань не було б. Валять, я так розумію, все на мене.
От скажіть мені, хто правий? Я, що прошу повернути всі кошти за неякісний товар, чи магазин, якій відправляє брак і не хоче повертати мені ту комісію?
Я дуже погано себе почувала і тому просто отримала покупку, сплатила за неї + комісія за наложку (доставка була безкоштовно). Приїхала додому відкрила посилку і побачила, що товар пошкоджений.
Зателефонувала в магазин і почалося: а чому не оглянули, а чому не перевірили при отриманні... Але, врешті, забрали той товар і повернули гроші. Але тільки за товар! Комісію повертати відмовляються. Кажуть, що, якби одразу оглянула і відмовилася від отримання, то і питань не було б. Валять, я так розумію, все на мене.
От скажіть мені, хто правий? Я, що прошу повернути всі кошти за неякісний товар, чи магазин, якій відправляє брак і не хоче повертати мені ту комісію?
Результат:
вже голосів:
137
136 (99.27%)
Винний покупець
1 (0.73%)
Винний магазин
1
6
13
Стебель березы• 27 января 2024
Накладний платіж для того і є щоб оглядали на пошті. Ви не праві.
53
Творог для розжига• 27 января 2024
Магазин прав, они не должны оплачивать ваш перевод. А за товар они вам вернули
27
Таракашечка• 27 января 2024
Винні саме ви. Магазин пішов вам на зустріч, хоча не мав цього робити.
24
Пригаю-цибаю• 27 января 2024
вы заплатили комиссию за свое удобство. это деньги за наложку. при чем здесь продавец?
4
17
Пригаю-цибаю• 27 января 2024
Ответ дляdulenok
Вы охренели, извините
тоже так подумала. но надоело в банах сидеть
1
13
автор
Флюорография гуся
• 27 января 2024
Ответ дляпу_пугренчик
Яка сума комісії?
120 грн сплатила додатково.
Меломанка Маланка• 27 января 2024
Ви не праві, не оглянули на пошті, це вам ще повезло, що магазин взагалі хоч щось повернув
11
Таракашечка• 27 января 2024
Ответ дляМиллениалка
Ну це ви вже загинаєте на рахунок комісії.
Зараз ще моральну компенсацію затребує
6
Пригаю-цибаю• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
120 грн сплатила додатково.
и? то, что вам было плохо, это не проблемы продавца
8
Стебель березы• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
120 грн сплатила додатково.
Вам магазин міг взагалв не приймати товар. Може ви його самі пошкодили вдома
1
12
автор
Флюорография гуся
• 27 января 2024
Ответ дляdulenok
Вы охренели, извините
З чого б це?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
1
22
пу_пугренчик• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
120 грн сплатила додатково.
Комісію нова пошта ж бере за свої послуги, а не магазин, хіба ні?
9
Я_з_Франека• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
З чого б це?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
А зачем наложкой заказывали, если даже не посмотрели?
1
13
Стебель березы• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
З чого б це?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
На пошті при отриманні перевіряється товар.
Всі інші купують в стаціонарних магазинах
Всі інші купують в стаціонарних магазинах
10
Дюймовочка• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
120 грн сплатила додатково.
Вы заплатили это новой почте, с нее и требуйте
16
Пригаю-цибаю• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
З чого б це?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
вы не осмотрели его на почте. то, что он поврежден - только ваши слова
4
2
Всім шампаньського• 27 января 2024
Ответ дляЯ_з_Франека
А зачем наложкой заказывали, если даже не посмотрели?
что бы переплатить 120 грн
12
автор
Флюорография гуся
• 27 января 2024
Ответ дляСтебель березы
Вам магазин міг взагалв не приймати товар. Може ви його самі пошкодили вдома
А нащо це мені робити? Типу, я сплачу 5тис., аби щось зіпсувати?
12
Стебель березы• 27 января 2024
Ответ дляВсім шампаньського
что бы переплатить 120 грн
І поговорити))
1
Дюймовочка• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
З чого б це?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
Я купую товар, який заявлений як новий, плачу гроші і отримую фігню. І ще я і охрініла?
Вы должны были осмотреть на почте товар! Даже не наложкой если. Вам на слово поверили, вернули деньги, за это спасибо скажите
9
Обращеница• 27 января 2024
Я когда наложенным товар отправляю, то покупатель смотрит на почте, для этого наложку и заказывают! Вам продавец ничего не должен, вы могли на почте отказаться
6
Дюймовочка• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
А нащо це мені робити? Типу, я сплачу 5тис., аби щось зіпсувати?
например дома подменить на испорченный
9
Стебель березы• 27 января 2024
Ответ дляФлюорография гуся
А нащо це мені робити? Типу, я сплачу 5тис., аби щось зіпсувати?
Хто знає що у вас вжома робиться))
автор
Флюорография гуся
• 27 января 2024
Ответ дляпу_пугренчик
Комісію нова пошта ж бере за свої послуги, а не магазин, хіба ні?
А чому це має мене турбувати? Я оплатила товар, оплатила комісію, товар неякісний і я просто прошу повернути всі сплачені за цей товар гроші.
18
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
