sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_118
Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024

Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...

Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.

Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
like 31 heart 1 dislike 15 pouting_face 1 face_with_tears_of_joy 84 woman_facepalming 316
455 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 1
  • …
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
391
Ответ дляМаруська Му
Ок,як вам питання «Ви робите УЗД?» ;»Нажаль,ні»,»Але мені потрібно»;»звернеться в іншим медичний центр,у нас інший профіль «;Ви дібілка мені треба УЗД запишіть мене»
а ви наче не знаєте...ввічливим голосом автовідповідача: ваш дзвінок дуже важливий для нас.звертайтеся ще.
невже це так важко?
тим паче це ваша робота відповідати на питання, навіть дурні.
like 1
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
392
Ответ дляМаруська Му
Якщо це один раз ,то ок,а коли ти вже триста разів відповідаєш їй одне в теж,вже не смішно
так у вас же не всі такі? а якщо всі, то може справа в вас?
like 1
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
393
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
а ви наче не знаєте...ввічливим голосом автовідповідача: ваш дзвінок дуже важливий для нас.звертайтеся ще.
невже це так важко?
тим паче це ваша робота відповідати на питання, навіть дурні.
Не важко,але почуваю себе в дурдомі.Ви кім працюєте?
woman_facepalming 1
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
394
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
так у вас же не всі такі? а якщо всі, то може справа в вас?
Нажаль 70%,то у них анальна пробка загубилася,то як можна визначити чи вагітна ти через 3 години після сексу?
woman_facepalming 1
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
395
Ответ дляМаруська Му
Не важко,але почуваю себе в дурдомі.Ви кім працюєте?
не працюю.
находжусь з іншої сторони барикади -боїшся зайве слово спитати, щоб не
зіпсувати собі настрій.
like 1
anonim_218
Сижу_и_плачу• 25 февраля 2024
396
Все, що ви описали - це і є ваша робота. Вас сама робота бісить.
Дивні якісь претензії - не можна нічого ні подивитись, ні спитати, все неправильно всі роблять і невчасно приходять. Якісь дивні люди - вперше зайшли в ваш магазин, а мають знати і розмірну таблицю, і куди речі класти))

Я взагалі інтроверт, я не люблю відповідати на ці вітання і слухати про ці всі знижки, акції. Я іноді заходжу, коли бачу щось цікаве, але оці приставання від продавців, навпаки, напрягають і хочеться поскоріше втікти звідти, бо я просто дивлюсь, блін, і це некомфортно.

Коли за кордоном у магазині одягу була, то ніхто не приставав, так кайфово. А в магазині парфумів консультант дуже привітний був. Мені його не хотілось напрягати, але він сам все розповідав, показував. Купила я тоді зовсім інші парфуми, які не планувала, а він мені ще в подарунок дав мініатюрку.
heart 4
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
397
Ответ дляМаруська Му
Нажаль 70%,то у них анальна пробка загубилася,то як можна визначити чи вагітна ти через 3 години після сексу?
про пробку-це просто анекдот, а отій ’трьохчасовій’ скажіть що це не в вашій компетенції відповідати на це важливе питання.
посилайте їх всіх до мене))) я вже маю досвід як футболять пацієнтів.
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
398
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
не працюю.
находжусь з іншої сторони барикади -боїшся зайве слово спитати, щоб не
зіпсувати собі настрій.
Так я про що,якщо мені людина питає я повторю і 100 разів відповім ,але якщо воно хамло ,то хочу послати
like 1
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
399
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
про пробку-це просто анекдот, а отій ’трьохчасовій’ скажіть що це не в вашій компетенції відповідати на це важливе питання.
посилайте їх всіх до мене))) я вже маю досвід як футболять пацієнтів.
Повірте у мене такого багато,то х.й вишлють на вайбер з питанням «чи це норм?».Одна взагалі вислала шмарклі,з питанням :»Як їх лікувати?»,а дитячі памперси з какахами?
crying_face 1
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
400
Ответ дляМаруська Му
Так я про що,якщо мені людина питає я повторю і 100 разів відповім ,але якщо воно хамло ,то хочу послати
так.співчуваю і розумію.
але вам не можна - ви на роботі, та й у багатьох буває пмс.
anonim_81
Творог для розжига• 25 февраля 2024
401
О, як добре, що у Польщі такої дурні нема. Міряю де хочу, скільки хочу і купую, коли на товар буде знижка:)
like 1
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
402
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
так.співчуваю і розумію.
але вам не можна - ви на роботі, та й у багатьох буває пмс.
Так я на роботі,тому посміхаюсь і машу,але хочеться просто стукнути
face_with_tears_of_joy 1
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
403
Ответ дляМаруська Му
Повірте у мене такого багато,то х.й вишлють на вайбер з питанням «чи це норм?».Одна взагалі вислала шмарклі,з питанням :»Як їх лікувати?»,а дитячі памперси з какахами?
важко повірити в таке, але дурнуватих повно.
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
404
Ответ дляМаруська Му
Так я на роботі,тому посміхаюсь і машу,але хочеться просто стукнути
після нашої бесіди буду понагліше, а то ’добре-дякую’ і тікать , поки не обгавкали))
like 1
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
405
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
важко повірити в таке, але дурнуватих повно.
Давай те до нас,повірте це дуже «весело «
anonim_109
Завжди мало• 25 февраля 2024
406
Ответ дляАnnеt
ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні - пишет консультант.

либо тролль либо тупая?
З деякими питаннями можна згодитися, бо всі ми люди і варто поводитися відповідно, чи то покупець чи продавець. Наші магазині, які працюють до 22-00 це капець і якесь знущання над людьми, не повинно так бути. Але фраза про те, що ’продавці головніші’ - мда, ну такоє, а якщо будуть тільки головніші, то продажів не чекай взагалі навіть з ідеальним знанням асортименту.
like 1
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
407
Ответ дляМаруська Му
Давай те до нас,повірте це дуже «весело «
я б з радістю, але поки займаюсь своїм здоров’ям.
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
408
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
після нашої бесіди буду понагліше, а то ’добре-дякую’ і тікать , поки не обгавкали))
Повірте я дуже чемна,але коли алкаши хочуть отримати права або дозвіл на зброю моя вічливісь кудись зникає
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
409
Ответ дляМаруська Му
Повірте я дуже чемна,але коли алкаши хочуть отримати права або дозвіл на зброю моя вічливісь кудись зникає
ой!

але все одно отримають, хоч не у вас, а десь-інде (
woman_facepalming 1
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
410
Ответ дляЗавжди мало
З деякими питаннями можна згодитися, бо всі ми люди і варто поводитися відповідно, чи то покупець чи продавець. Наші магазині, які працюють до 22-00 це капець і якесь знущання над людьми, не повинно так бути. Але фраза про те, що ’продавці головніші’ - мда, ну такоє, а якщо будуть тільки головніші, то продажів не чекай взагалі навіть з ідеальним знанням асортименту.
З також не згідна з цією фразою
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
411
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
ой!

але все одно отримають, хоч не у вас, а десь-інде (
Я про що ,я дуже намагаюсь таких позбавлятися,але це чмо скаргу залишить і лайном закидає
anonim_24
Малая Налегке• 25 февраля 2024
412
Ответ дляМаруська Му
Адмін.середня медична,а що?Якщо половина людей не адекватна і задає тупі питання,що робити?Одне з моїх улюблених:»У вас на сайті написано що ви працюєте в неділю?ви дійсно працюєте?»»Так ми працюємо в неділю «.А в цю неділю також будете працювати «.Завіса
Мабуть, у людей є досвід не співпадіння інформації на сайті з реальністю, або коли на ресепшині не вважають за потрібне надати повністю необхідну інформацію. Перед тим, як пиляти через все місто, не зайве перепитати. Ці люди не тупі, а мають гіркий досвід спілкування з тупими працівниками.
heart 2
anonim_50
Тримаю свічку• 25 февраля 2024
413
Ответ дляСкромняшка
Я двічі )
Але це були незабутні враження, і всі речі ще дуже довго радували.
Фігня в тому, що тепер усіх порівнюєш із тими профі, які були закохані в свою роботу.
Чекаю, коли ШІ розвинеться до віртуальної реальності і можна буде підбирати речі без спілкування із продавцями з величезним гонором. Штучний інтелект цілком здатен замінити орди розвішувальників речей по вішалочках)
Рочків 5-10 почекати)
О, я теж за ШІ. Бо завжди почуваю себе не впевнено, коли продавці пристають агресивно з порогу)
like 1
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
414
Ответ дляМалая Налегке
Мабуть, у людей є досвід не співпадіння інформації на сайті з реальністю, або коли на ресепшині не вважають за потрібне надати повністю необхідну інформацію. Перед тим, як пиляти через все місто, не зайве перепитати. Ці люди не тупі, а мають гіркий досвід спілкування з тупими працівниками.
О я бачу ви дуже чемна
woman_facepalming 1
anonim_24
Малая Налегке• 25 февраля 2024
415
Ответ дляЧучело-Мяучело
А я вас понимаю, я работала в магазине обуви, не дешевой, так вот к нам приходили две ’меряльщицы’, перемеряют пар 5-6, а каждую принести со склада , а он в подвале по лестнице вверх-вниз. В итоге спасибо, и ушла..сука...Так бы тапком по башке и настучала бы
Вона винна, що у вас склад в підвалі? Ніхто не зобов´язаний після примірки робити покупку.
like 1
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
416
Ответ дляМаруська Му
Я про що ,я дуже намагаюсь таких позбавлятися,але це чмо скаргу залишить і лайном закидає
при відмові це передбачувано, ще може й прибрехати ((
мабуть ви суворо показуєте на двері, а треба під ліктик взяти і провести)))
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
417
Ответ дляМалая Налегке
Мабуть, у людей є досвід не співпадіння інформації на сайті з реальністю, або коли на ресепшині не вважають за потрібне надати повністю необхідну інформацію. Перед тим, як пиляти через все місто, не зайве перепитати. Ці люди не тупі, а мають гіркий досвід спілкування з тупими працівниками.
і я про це маю таку ж думку, як ваша.
like 1
anonim_95
Маруська Му• 25 февраля 2024
418
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
при відмові це передбачувано, ще може й прибрехати ((
мабуть ви суворо показуєте на двері, а треба під ліктик взяти і провести)))
Я в загалі маю право викликати поліцію
like 1
anonim_125
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
419
Ответ дляМаруська Му
Я в загалі маю право викликати поліцію
о! навіть так...
так вони ж не п’яні приходять,сподіваюсь.просто морда червона ))
anonim_130
Пополняю_Карму• 25 февраля 2024
420
Ответ дляЧучело-Мяучело
А я вас понимаю, я работала в магазине обуви, не дешевой, так вот к нам приходили две ’меряльщицы’, перемеряют пар 5-6, а каждую принести со склада , а он в подвале по лестнице вверх-вниз. В итоге спасибо, и ушла..сука...Так бы тапком по башке и настучала бы
Ну а что человеку с вашей обувью делать, если не подходит / не нравится? Купить?
like 2
|« «» »|
  • 1
  • …
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff