Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
31
1
15
1
84
316
Малая Налегке• 25 февраля 2024
Ответ дляМаруська Му
Люди більше за все просто тупі,ні думки сформулювати не можуть,ні питання поставити якось логічно.Я працюю в медичному центрі,питання одне тупіше за інше
Ким працюєте? Які оцінки хоча б шкільному атестаті? Розумних людей близько 7 %, упевнені, що саме ви до них належите?
3
Пекельнi Борошна• 25 февраля 2024
И да, продажи это психология. Нужно изучить клиента, если клиент требует помощи и не знает свой размер, то нужно помочь. Если клиент закрытый и общаться не хочет, то не нужно его задрачивать с помощью, такие клиенты сами определят что им нужно и их это только злит если пытаться помочь) Опытные продавцы размер могут определить на глаз. Я однажды пошла в магазин нижнего белья и продавец с легкостью определила мой обхват под грудью и размер чашки, при том что я была даже не в футболке а в толстовке. Вот это профессионализм, к таким продавцам хочется возвращаться снова и снова.
6
Малая Налегке• 25 февраля 2024
Ответ дляЗ царем в голові
В чому проблема запитання - де можна залишити поміряний одяг? в деяких магазинах залишають в примірочних, в інших - при виході з примірочних, ще й на вішалки все треба повісити. Це ваша робота.
У моєму улюбленому магазині є табличка біля примірочних ’Для приміряних речей’. Так можна залишати будь-які підказки для покупців, легко і просто.
7
Хи хи, ну ну• 25 февраля 2024
Ответ дляПульт от линолеума
Дівчинко, шкода вас і нашу розуму молодь. В знайомих донька закінчмла Шевченка і працює офіціанткою, боне змогла знайти роботу за освітою. Зно було в дитини 198. Прикро за дітей.
Син має червоний диплом, реально вчився, знає англ вільно, жив рік в Європі проходив студентську практику. Перед війною повернувся додому і зараз перебирається якимось підробітками. Це жах.
Доньку вивезла в Німеччину, розумненька дитина, налаштовую щоб тут старалася зачепитися. Бо з дипломом Шевченка ще й моя дитина буде офіціанткою за 3 копійки бігати, або як автор, тягатиме купи одягу і відчуватиме себе ослугою дотримуючи ті ж 3 копійки
Син має червоний диплом, реально вчився, знає англ вільно, жив рік в Європі проходив студентську практику. Перед війною повернувся додому і зараз перебирається якимось підробітками. Це жах.
Доньку вивезла в Німеччину, розумненька дитина, налаштовую щоб тут старалася зачепитися. Бо з дипломом Шевченка ще й моя дитина буде офіціанткою за 3 копійки бігати, або як автор, тягатиме купи одягу і відчуватиме себе ослугою дотримуючи ті ж 3 копійки
тут вам не поверят,а я верю у моего тоже Шевченко и бюджет корпоративные финансы(их 5 чел всего бюджетных мест было)и толку ...везде нужен стаж 2-ва года ,а где его взять вот и замкнутый круг ,нет знакомых в этой сфере=нет работы ,но тут все гениальные работницы их дети везде устроены и они тоже все не мее 2-х штук евро получают и нарасхват пацалистки
5
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
Ответ дляМаруська Му
Люди більше за все просто тупі,ні думки сформулювати не можуть,ні питання поставити якось логічно.Я працюю в медичному центрі,питання одне тупіше за інше
то вы такая способная -переступили через порог и сразу поняли
чего и как ))
сдавала анализы в двух разных лабораториях и у всех по другому, хотя принцип один.
очень неприятно тыкаться носом из-за величия и надменности таких ’девочек на рецепшене’.
чего и как ))
сдавала анализы в двух разных лабораториях и у всех по другому, хотя принцип один.
очень неприятно тыкаться носом из-за величия и надменности таких ’девочек на рецепшене’.
3
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
Ответ дляAlessa 35
На рахунок дівчини і костюма, подумала про те, що часто шоппінг це для багатьох дівчат особлива подія, це релакс і мить, в яку можна про все забути поринути у світ своїх мрій і образів. І тут я к правило безцеремонно перериває все це задоволення продавець з питанням: чи ВАм щось показати чи Вам щось потрібно. Я на таке завжди відповідаю ’ ні’, просто щоб відчипилися і не заважали мріяти далі. Може та дівчина звернулась до свого хлопця тільки тоді, коли щось дійсно варте її уваги побачила. Мене дуже дратує коли заходиш в магазин і хочеш тільки візуально прикинути чи варто тут витрачати свій час, як біжить продавець все показувати, а ти розумієш що це все не те, щоб хотілось би. Тому я особисто давно перейшла на онлайн шоппінг, можу декілька днів роздивлятись речі на сайті, мріяти про свій образ і думати скільки мені заманеться, чи взагалі мені та річ потрібна.
точно!я вже давно перейшла на онлайн шоппінг і дуже рада не бачити цих повелительок прилавку))
2
LoveYouOrNot• 25 февраля 2024
Ответ дляПекельнi Борошна
Это точно не ваша профессия, если Вас так раздражают люди. И да я тот клиент который может неделю ходить мерять и присматривать, а потом купить и мне никто и слова не скажет. Я сама работаю в продажах и я знаю какой это труд. Часто люди задают миллион вопросов и не покупают. Или говорят что оплатят и не платят. Я к этому нормально отношусь. У человека возможно так получилось что нет денег или задержка Зп или нашли в другом магазине дешевле или более подходящее. Это нормально для меня и я никогда ничего людям не говорю, наоборот всегда доброжелательна и рада если люди ко мне обращаются.
Є такі клієнти, що ’намотають трафік’, ’поміряють для розваги’, підуть, а через тиждень, коли отримають з/п, скуплять пів магазину. Автор цього не розуміє, бо не вчилась, навіть курсів тут немає)
Є воронки продаж, про які вона не знає... В принципі, для консультанта того і не треба, але він тоді і не мусить заморочуватись питаннями про низькі продажі.
Є воронки продаж, про які вона не знає... В принципі, для консультанта того і не треба, але він тоді і не мусить заморочуватись питаннями про низькі продажі.
1
100pudov• 25 февраля 2024
Сфера обслуговування вона така. І такою буде навіть якщо шоурум у вас буде. Ви просто зіткнулись з особливостями і тепер треба вирішити чи хочете ви далі в цій сфері працювати.
Я так завжди про кафе чи ресторан мріяла, попрацювала потроху всюди і подумала що ну його в пень. Доходу чистого мало, перевірок купа, клієнтів недоколисаних ще більше.
Я так завжди про кафе чи ресторан мріяла, попрацювала потроху всюди і подумала що ну його в пень. Доходу чистого мало, перевірок купа, клієнтів недоколисаних ще більше.
3
Протру пилюку• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
у вас не будет ничего. вы сервис не более. Что вы людей хотите
Протру пилюку• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
ха, от м до хл в разных брендах
Булькаю• 25 февраля 2024
Ответ дляparele
Не будет у Вас своего магазина)
Согласна. У моей мамы два своих бутика, она в этом бизнесе с 90-х годов, сейчас ей 65 лет, продолжает работать, пережила уже кучу кризисов, революций, пандемию и в войну сейчас работает. Но если бы у нее мышление было как у автора, то думаю, что фиг бы у нее что было
1
4
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляЯблокоРаздора
Скажем правду, автор. Вы прям не блещете тоже. Но для сферы обслуживания окнорм. Пооботретесь, устанете лонгриды писать, мож и замуж наконец возьмут. А там и свекровь, дети, выбросите эту мелкую склочность из занятой нормальными вопросами головы.
Мені не треба, щоби мене ’наканєц’ заміж взяли😂 я і сама прожити зможу, так навіть легше. Свекруха взагалі вже пережиток минулого, мама не має права лізти в особисте життя. Нормальні питання у вашому розумінні — це що приготувати 40-річному хлопчику на роботу?)
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
у вас покупці, а не відвідувачі.
то мабуть десь в сауні чи на виставці.відвідувачі... ахаха
і не просто покупці,а шановні покупці, не тупі, як ви собі вважаєте.
то мабуть десь в сауні чи на виставці.відвідувачі... ахаха
і не просто покупці,а шановні покупці, не тупі, як ви собі вважаєте.
Якщо людина просто зайшла і не купила — це відвідувач.
А у нас макарошки• 25 февраля 2024
Автор, я бы уволила вас немедленно. Не нравится работа- ищите другую, но: работать в обслуживании и хаять покупателей, зачем? Да половина продавцов в приличных магазинах сегодня- зажравшиеся тупые до невозможности нищебродки, которые после работы идут в сьемную хату на маршрутке, а, как заходишь в магазин- нос свой задирают и гонору там выше крыши, как у королев. Покупать отпадает желание, хотя я никогда не позволю себе швырнуть вещь, хамски обратиться, лишний вопрос задать, но оно стоит и цены себе не сложит. Покупатель прямо как на приеме у коронованной особы, а не с деньгами человек, приносящий прибыль и процент от продажи.Им надо, чтобы ты в бутик их говняный заходил в брюлях, с сумкой эрмес и в луи виттоне или гуччи иначе все, не достоин обслуживания. Или брокард тот же...господи, курицы нафуфыренные тебе рассказывают, сверху вниз глядя ,о нише. Всех в сад. На что учились- там и пригодились. А уважение всегда и благодарность и желание купить вызывают спокойные консультанты, вежливые и позитивные и простые в общении. Но это не про автора.
2
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляLoveYouOrNot
Є такі клієнти, що ’намотають трафік’, ’поміряють для розваги’, підуть, а через тиждень, коли отримають з/п, скуплять пів магазину. Автор цього не розуміє, бо не вчилась, навіть курсів тут немає)
Є воронки продаж, про які вона не знає... В принципі, для консультанта того і не треба, але він тоді і не мусить заморочуватись питаннями про низькі продажі.
Є воронки продаж, про які вона не знає... В принципі, для консультанта того і не треба, але він тоді і не мусить заморочуватись питаннями про низькі продажі.
Знову ви тут лазите. Не бачила, щоби такі клієнти повертались. І ніде не писала, що продажі у нас низькі) звісно січень і лютий нижчі, бо в грудні всі купили подарунки і вбрання. Але з іншими дівчатами у мене результат однаковий, ми всі приблизно по чекам на одному рівні
1
1
Люблю Украину• 25 февраля 2024
То Ви ще не зустріли тих, хто міряє речі 2 з половиною години, просить підібрати, принести на розмір більше і менше, зробити фото. А потім каже: дякую, ви допомогли мені визначитися. Але купувати зараз не буду, я замовлю в інтернеті, там дешевше.
3
3
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляА у нас макарошки
Автор, я бы уволила вас немедленно. Не нравится работа- ищите другую, но: работать в обслуживании и хаять покупателей, зачем? Да половина продавцов в приличных магазинах сегодня- зажравшиеся тупые до невозможности нищебродки, которые после работы идут в сьемную хату на маршрутке, а, как заходишь в магазин- нос свой задирают и гонору там выше крыши, как у королев. Покупать отпадает желание, хотя я никогда не позволю себе швырнуть вещь, хамски обратиться, лишний вопрос задать, но оно стоит и цены себе не сложит. Покупатель прямо как на приеме у коронованной особы, а не с деньгами человек, приносящий прибыль и процент от продажи.Им надо, чтобы ты в бутик их говняный заходил в брюлях, с сумкой эрмес и в луи виттоне или гуччи иначе все, не достоин обслуживания. Или брокард тот же...господи, курицы нафуфыренные тебе рассказывают, сверху вниз глядя ,о нише. Всех в сад. На что учились- там и пригодились. А уважение всегда и благодарность и желание купить вызывают спокойные консультанты, вежливые и позитивные и простые в общении. Но это не про автора.
Буде свій магазин (а може і є) — звільняйте, кого хочете. Так, мені накипіло, але ці ситуації все одно будуть і треба якось звикнути. Є і плюси в роботі. Хата у мене не зйомна, батьки назбирали і купили) це раз. Друге, мені все одно, як одягнута людина. Речі людям я не швиряю і на всі питання відповідаю, хоч вони і дивні бувають. Дратівливість свою я в роботі не показую, а з нормальними людьми і так робота легка. Ну головне ж написати, яким треба бути, і що це ’нє пра автара’
kisulyaPRO• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Буде свій магазин (а може і є) — звільняйте, кого хочете. Так, мені накипіло, але ці ситуації все одно будуть і треба якось звикнути. Є і плюси в роботі. Хата у мене не зйомна, батьки назбирали і купили) це раз. Друге, мені все одно, як одягнута людина. Речі людям я не швиряю і на всі питання відповідаю, хоч вони і дивні бувають. Дратівливість свою я в роботі не показую, а з нормальними людьми і так робота легка. Ну головне ж написати, яким треба бути, і що це ’нє пра автара’
Автор ви мені дуже нагадуєте одну з учасниць супер бабусі. Яка працювала консультантом в Шанель. Заробляла 15 тис гривень, носила одні чобітки по 10 років, але головне що Шанель. І всю передачу намагалась показати яка вона вся лакшері.
Ви також нарцис, для вас важливо щоб вас побачили в найкращому світлі, тому ще до історії написали про те що успішний успіх уже на порозі, хоча це теми взагалі не стосується. І у вас через цю проблему бачення що от коли будете більше заробляти, чи вся в брендах ви себе будете почувати краще. Але це не так. Думаєте що в цьому магазині всі покупці нижче вас, а ті що взагалі нічого не купують то дно повне (тому вони вас і дратують). От в брендових там то контингент. Там то ви заживите. Але я розчарую вас. В лакшері бутіках купують ще рідше ніж в вашому магазині, а подивитись заходять не рідше. Вам реально треба попрацювати свої комплекси і зацикленість на грошах, статусі і що про вас подумають інші.
Ви також нарцис, для вас важливо щоб вас побачили в найкращому світлі, тому ще до історії написали про те що успішний успіх уже на порозі, хоча це теми взагалі не стосується. І у вас через цю проблему бачення що от коли будете більше заробляти, чи вся в брендах ви себе будете почувати краще. Але це не так. Думаєте що в цьому магазині всі покупці нижче вас, а ті що взагалі нічого не купують то дно повне (тому вони вас і дратують). От в брендових там то контингент. Там то ви заживите. Але я розчарую вас. В лакшері бутіках купують ще рідше ніж в вашому магазині, а подивитись заходять не рідше. Вам реально треба попрацювати свої комплекси і зацикленість на грошах, статусі і що про вас подумають інші.
1
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляkisulyaPRO
Автор ви мені дуже нагадуєте одну з учасниць супер бабусі. Яка працювала консультантом в Шанель. Заробляла 15 тис гривень, носила одні чобітки по 10 років, але головне що Шанель. І всю передачу намагалась показати яка вона вся лакшері.
Ви також нарцис, для вас важливо щоб вас побачили в найкращому світлі, тому ще до історії написали про те що успішний успіх уже на порозі, хоча це теми взагалі не стосується. І у вас через цю проблему бачення що от коли будете більше заробляти, чи вся в брендах ви себе будете почувати краще. Але це не так. Думаєте що в цьому магазині всі покупці нижче вас, а ті що взагалі нічого не купують то дно повне (тому вони вас і дратують). От в брендових там то контингент. Там то ви заживите. Але я розчарую вас. В лакшері бутіках купують ще рідше ніж в вашому магазині, а подивитись заходять не рідше. Вам реально треба попрацювати свої комплекси і зацикленість на грошах, статусі і що про вас подумають інші.
Ви також нарцис, для вас важливо щоб вас побачили в найкращому світлі, тому ще до історії написали про те що успішний успіх уже на порозі, хоча це теми взагалі не стосується. І у вас через цю проблему бачення що от коли будете більше заробляти, чи вся в брендах ви себе будете почувати краще. Але це не так. Думаєте що в цьому магазині всі покупці нижче вас, а ті що взагалі нічого не купують то дно повне (тому вони вас і дратують). От в брендових там то контингент. Там то ви заживите. Але я розчарую вас. В лакшері бутіках купують ще рідше ніж в вашому магазині, а подивитись заходять не рідше. Вам реально треба попрацювати свої комплекси і зацикленість на грошах, статусі і що про вас подумають інші.
Я не казала, що у мене це обов´язково буде і буде ’на порозі’, тобто скоро) просто плани. Брендові речі це приємно, але у мене немає цілі всім довести, що я лакшкрі. І якщо Шанель прослужить 10 років, бо дійсно якісне, чому б і не носити?
Ніде так само не було про те, що всі покупці нижче за мене. Ще не звикла до тих, хто витрачає час і не купує, особливо якщо була довго примірка. Ну і все інше, що описане в цій темі. Але такі люди завжди будуть і це зрозуміло.
Бачите те, що хочете бачити.
Ніде так само не було про те, що всі покупці нижче за мене. Ще не звикла до тих, хто витрачає час і не купує, особливо якщо була довго примірка. Ну і все інше, що описане в цій темі. Але такі люди завжди будуть і це зрозуміло.
Бачите те, що хочете бачити.
Чемна панночка• 25 февраля 2024
Ответ дляАнонимус Я
Не лезьте со своим ’ здрасьте’ как в селе.
Не ходите за пркупателкм, как тень отца Гамлета.
Знайте место ’ сидеть’ в вашем случае стоять, пока не подзовут.
Не ходите за пркупателкм, как тень отца Гамлета.
Знайте место ’ сидеть’ в вашем случае стоять, пока не подзовут.
То Ви мабуть купуєте одяг в масмаркеті або секонді, що не знаєте, що в інших магазинах це правило - консультант завжди має підійти запитати.
1
2
Анонимус Я• 25 февраля 2024
Ответ дляЧемна панночка
То Ви мабуть купуєте одяг в масмаркеті або секонді, що не знаєте, що в інших магазинах це правило - консультант завжди має підійти запитати.
Улыбнули. Вам до моего одягу ещё долго тянуть лямку
1
1
Чемна панночка• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
Вибачте, але людина, яка закінчила КНУ не піде обслуговуючим персоналом )) Тим паче по Вам не схоже, що у Вас вистачило розуму навчатися у КНУ )) Вибачте!
А ви думаєте директорами магазинів чи регіональними менеджерами одразу становляться? Чи може с чогось починають нижче?
1
Чемна панночка• 25 февраля 2024
Ответ дляМастер Класс
++ многие узнали себя и потому накинулись на АВТОРА.. А тема обычная. Человек нормально написал.. мда.. как же далеко нам до культуры... ужас!
Точно. Спочатку автор мене здивувала своїми претензіями, а потім почитала коментарі і була шокована. Набігли тьотки, що полюбляють самі копирсатися у секонді і не розуміють, що у всіх гарних бутіках така система, всі консультанти підходять і питають і це нормально. Не розуміють, що Зара, H&M та ін. це масмаркет, там інші правила продажу.
2
kisulyaPRO• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Я не казала, що у мене це обов´язково буде і буде ’на порозі’, тобто скоро) просто плани. Брендові речі це приємно, але у мене немає цілі всім довести, що я лакшкрі. І якщо Шанель прослужить 10 років, бо дійсно якісне, чому б і не носити?
Ніде так само не було про те, що всі покупці нижче за мене. Ще не звикла до тих, хто витрачає час і не купує, особливо якщо була довго примірка. Ну і все інше, що описане в цій темі. Але такі люди завжди будуть і це зрозуміло.
Бачите те, що хочете бачити.
Ніде так само не було про те, що всі покупці нижче за мене. Ще не звикла до тих, хто витрачає час і не купує, особливо якщо була довго примірка. Ну і все інше, що описане в цій темі. Але такі люди завжди будуть і це зрозуміло.
Бачите те, що хочете бачити.
В сенсі? Ви в старт пості не написали що не можете звикнути, ви написали що покупці тупі. Тобто ви їх вважаєте набагато нижче себе. І навіть відповідаєте зверхньо до всіх. Всі тупі, не зрозуміли вас, а ви одна розумника.
Є різниця між зізнатися що щось дається важко в роботі і принизити людей, яких не знаєте
Є різниця між зізнатися що щось дається важко в роботі і принизити людей, яких не знаєте
2
Протру пилюку• 25 февраля 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
тут вам не поверят,а я верю у моего тоже Шевченко и бюджет корпоративные финансы(их 5 чел всего бюджетных мест было)и толку ...везде нужен стаж 2-ва года ,а где его взять вот и замкнутый круг ,нет знакомых в этой сфере=нет работы ,но тут все гениальные работницы их дети везде устроены и они тоже все не мее 2-х штук евро получают и нарасхват пацалистки
а дети в Шевченко со 2 курса работали в юридической компании на ’унеси-подай’, и окончанию не было вопроса с работой
1
Сама собі лікар• 25 февраля 2024
Ответ дляПульт от линолеума
Дівчинко, шкода вас і нашу розуму молодь. В знайомих донька закінчмла Шевченка і працює офіціанткою, боне змогла знайти роботу за освітою. Зно було в дитини 198. Прикро за дітей.
Син має червоний диплом, реально вчився, знає англ вільно, жив рік в Європі проходив студентську практику. Перед війною повернувся додому і зараз перебирається якимось підробітками. Це жах.
Доньку вивезла в Німеччину, розумненька дитина, налаштовую щоб тут старалася зачепитися. Бо з дипломом Шевченка ще й моя дитина буде офіціанткою за 3 копійки бігати, або як автор, тягатиме купи одягу і відчуватиме себе ослугою дотримуючи ті ж 3 копійки
Син має червоний диплом, реально вчився, знає англ вільно, жив рік в Європі проходив студентську практику. Перед війною повернувся додому і зараз перебирається якимось підробітками. Це жах.
Доньку вивезла в Німеччину, розумненька дитина, налаштовую щоб тут старалася зачепитися. Бо з дипломом Шевченка ще й моя дитина буде офіціанткою за 3 копійки бігати, або як автор, тягатиме купи одягу і відчуватиме себе ослугою дотримуючи ті ж 3 копійки
Це не про освіту, а про самооцінку.
Якщо низька самооцінка, то хоч 3 вищі освіти маєш, всеодно будеш батрачити.
І навпаки люди з гарною самооцінкою непогано влаштовуються.
Якщо низька самооцінка, то хоч 3 вищі освіти маєш, всеодно будеш батрачити.
І навпаки люди з гарною самооцінкою непогано влаштовуються.
Пульт от линолеума• 25 февраля 2024
Ответ дляСама собі лікар
Це не про освіту, а про самооцінку.
Якщо низька самооцінка, то хоч 3 вищі освіти маєш, всеодно будеш батрачити.
І навпаки люди з гарною самооцінкою непогано влаштовуються.
Якщо низька самооцінка, то хоч 3 вищі освіти маєш, всеодно будеш батрачити.
І навпаки люди з гарною самооцінкою непогано влаштовуються.
З високою самооцінкою жінкам не треба їсти і не треба десь жити...цікава логіка. Як життя скрутить, то йдеш і працюєш
1
1
Сама собі лікар• 25 февраля 2024
Ответ дляПульт от линолеума
З високою самооцінкою жінкам не треба їсти і не треба десь жити...цікава логіка. Як життя скрутить, то йдеш і працюєш
Де ви таке прочитали?
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу