Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
31
1
15
1
84
316
Танцепесенная• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
я понимаю ваше негодование, да ...бывают очень не приятные покупатели. Но... когда я прихожу в магазин, я меряю, смотрю, показываю фото дочери... и да, я не обязана обязательно покупать. Но везти я должна себя вежливо, и вы вежливо и с терпением.
3
Ищу Аленя• 25 февраля 2024
То не ваше. Ви не розумієте багато речей елементарних. А з таким підходом не мати вам власний шоурум
3
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляИщу Аленя
То не ваше. Ви не розумієте багато речей елементарних. А з таким підходом не мати вам власний шоурум
Ви краще йдіть по своїх справах і шукайте Аленя далі
2
4
4
1
Миллениалка• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
У магазині стоїть стійка куди вішаюються речі, що не підійшли , а покупці її не бачать?
Напишіть оголошення.
І таким чином можна вирішити інші проблеми. Напишіть- на зирінг не заходити. Раді цікавості не примірят….
Напишіть оголошення.
І таким чином можна вирішити інші проблеми. Напишіть- на зирінг не заходити. Раді цікавості не примірят….
3
2
Бентливуман• 25 февраля 2024
Тому я не ходжу в маленькі магазини. Не встигла поміряти, вже дивляться, щоб купила. Це Ваша робота— приносити речі, вивертати, вішати на вішаки.
Краще в великий магазин піти, ді ніхто по пʼятам ходити не буде.Переміряла і купила, що підійшло. Якщо нічого не підійшло, то я все вішаю назад. Ніхто з перекошеним обличчям вслід не дивиться, не псує настрій.
Краще в великий магазин піти, ді ніхто по пʼятам ходити не буде.Переміряла і купила, що підійшло. Якщо нічого не підійшло, то я все вішаю назад. Ніхто з перекошеним обличчям вслід не дивиться, не псує настрій.
10
1
Бентливуман• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
А Ви тоді для чого потрібні?
Які Ваші обовʼязки?
Наблюдати, щоб нічого не вкрали? Тоді і охоронець з такою роботою справиться.
Які Ваші обовʼязки?
Наблюдати, щоб нічого не вкрали? Тоді і охоронець з такою роботою справиться.
3
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
а вы бы хотели только стоять и наблюдать за покупателями, а они всё сами-сами, как в Эпицентре?)))
вы нас тоже раздражаете своим ’вамподсказать’ ((
и да,хотелось бы ваш профсовет как на такую приставучесть отвечать?
вы нас тоже раздражаете своим ’вамподсказать’ ((
и да,хотелось бы ваш профсовет как на такую приставучесть отвечать?
4
Паратруперсупер• 25 февраля 2024
Ответ дляПарова машина
Видно починала з базару-міряти дам, якщо брати будете!
якось сто років назад на базарі пальто шукала.
продавчиня нахабна жіночка, вся в золоті. міряю пальто а воно мале, хоча візуально більш менш сподобалось. кажу принесіть більше. а вона «якщо будете брати то принесу»
продавчиня нахабна жіночка, вся в золоті. міряю пальто а воно мале, хоча візуально більш менш сподобалось. кажу принесіть більше. а вона «якщо будете брати то принесу»
8
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
а вы бы хотели только стоять и наблюдать за покупателями, а они всё сами-сами, как в Эпицентре?)))
вы нас тоже раздражаете своим ’вамподсказать’ ((
и да,хотелось бы ваш профсовет как на такую приставучесть отвечать?
вы нас тоже раздражаете своим ’вамподсказать’ ((
и да,хотелось бы ваш профсовет как на такую приставучесть отвечать?
Згодна, що ’вампідказати’ це шаблонне обслуговування, нам так сказали керівники. Тому ми просто інформуємо про нову колекцію або знижки. Я ще питала: чи щось підібрати, чи просто подивитесь? Ми ж це робимо не тому, що до кожного причепитись хочемо. Це вказівка начальства. Відповідають зазвичай: поки дивлюсь, якщо буде щось треба, то звернуся
5
Сегодня сержусь• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Размеры часто не совпадают, маломерят и наоборот. Хотя скоро вообще продавцы будут не нужны, их заменит ИИ. Вы там по сути ненужное звено между товаром и покупателем
5
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Згодна, що ’вампідказати’ це шаблонне обслуговування, нам так сказали керівники. Тому ми просто інформуємо про нову колекцію або знижки. Я ще питала: чи щось підібрати, чи просто подивитесь? Ми ж це робимо не тому, що до кожного причепитись хочемо. Це вказівка начальства. Відповідають зазвичай: поки дивлюсь, якщо буде щось треба, то звернуся
так я знаю, що вас заставляють чіплятися до покупців.
а ось на відповідь сподівалась креативнішу (
ваші горе-керівники наче не знають, що люди ходять повитріщатися і згаяти час шопінгом без грошей.
хай самі виводять під руки таких недопокупців -так нє, вони краще з персоналу будуть вимагати і вірьовки вити((
а ось на відповідь сподівалась креативнішу (
ваші горе-керівники наче не знають, що люди ходять повитріщатися і згаяти час шопінгом без грошей.
хай самі виводять під руки таких недопокупців -так нє, вони краще з персоналу будуть вимагати і вірьовки вити((
БезПаспортаНеПродаю• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Ви в Ostin працюєте?))
дамаБезСобачки• 25 февраля 2024
Ответ дляБентливуман
Тому я не ходжу в маленькі магазини. Не встигла поміряти, вже дивляться, щоб купила. Це Ваша робота— приносити речі, вивертати, вішати на вішаки.
Краще в великий магазин піти, ді ніхто по пʼятам ходити не буде.Переміряла і купила, що підійшло. Якщо нічого не підійшло, то я все вішаю назад. Ніхто з перекошеним обличчям вслід не дивиться, не псує настрій.
Краще в великий магазин піти, ді ніхто по пʼятам ходити не буде.Переміряла і купила, що підійшло. Якщо нічого не підійшло, то я все вішаю назад. Ніхто з перекошеним обличчям вслід не дивиться, не псує настрій.
Согласна. Был магазин Крисстел - не самый дешёвый бренд, мне очень нравился. Но продавец прямо стояла над душой, не возможно рассмотреть . Перестала ходить.
4
Ответ дляМастер Класс
Это ПРАВДА! (был случай) У меня в интернете девушка купила вещь для мамы (я раз 5 уточнЯла размеры, положила подарок) и тут она мне накатала негативный отзыв ’фу какой продавец, мама не влезла в вещь’ пишу ей ’ у меня мерки правильные, я разбираюсь в пошиве и потому очень дружу с сантиметровой лентой и знаю свой товар. Пришлите свежие мерки, верните товар. я верну деньги’ она извинилась и пропала... МЕрки были давние, ее мать ПОПРАВИЛАСЬ и потому не влезла.. но ума не хватило проверить (я просила и настаивала!) но виноват продавец... Очень многие не знают свои размеры истинные. Поправятся и пользуются давними представлениями о своих размерах.. увы
Я в последнее время стала настойчиво просить девушек перед заказами обуви перемерять стопу. И да, на 0,5-1 размер у нескольких поменялось: возраст, вес, беременность и т.д. А мерки для одежды и белья тем более всегда лучше освежить перед заказом или походом в магазин.
БезПаспортаНеПродаю• 25 февраля 2024
Ответ дляПоддакиваю иногДА
Знаете ,вам бы санитаркой в поликлинике -они любят всех гонять и ведут себя минимум как главврач
Патамуша я главная в паліклінікє. Даже главрач поднімає ногі, када я захожу з шваброю
4
Мастер Класс• 25 февраля 2024
Ответ дляКусюче сонечко
Я с автором согласна, но отчасти. Автору нужно понять, что если человек зашёл в магазин, это не значит, что он обязан купить. И лояльно к этому относиться, а не воспринимать непокупку как личное оскорбление
++ Автор все верно написала.. НО народ начал гнобить, напрасно! Культура и уважение у нас хромают и такие темы очень нужны. Девочки! У нас война, выживает только ТА нация где есть солидарность ( доброе отношение друг к другу) помните об этом (пишу всем, не ВАМ лично) Всем добра!
1
Мастер Класс• 25 февраля 2024
Ответ дляТелячі ніжноСті
Я люблю магазини, де на тебе не звертають уваги,поки сам не захочеш. Типу резервед, сенсей,мохіто,вайкікі,атлетикс. Вчора купили чоловіку в атлетикс 3 пари джинсів. Самі вибрали, переміряли, ніхто над душею не стояв.
++ СОглана, не люблю здороваться в магазинах (иду и смотрю ТОЛЬКО на одежду!) не люблю навязчивый сервис... и выбираю сама. Советов не беру... но.. у многих но..(многим нужна нянька выбрать одежду)
Мастер Класс• 25 февраля 2024
Ответ дляCarin
Я в последнее время стала настойчиво просить девушек перед заказами обуви перемерять стопу. И да, на 0,5-1 размер у нескольких поменялось: возраст, вес, беременность и т.д. А мерки для одежды и белья тем более всегда лучше освежить перед заказом или походом в магазин.
+++ Я писала большими буквами: МЕРКИ обязаны быть свежими, снятыми сегодня-вчера.. а у многих два года назад.. абзац! ЗА пол года, та за 1 месяц люди умеют набрать вес до неузнаваемости (я занималась пошивом одежды индивидуально, от одной примерки до другой люди набирали более 5 кг. И это на талии и бедрах.. ответ ’ели на ночь каждый день’ а крика было ’вы неправильно пошили’ ого.)
с обувью так же.. деформация, отек и нога изменилась..
с обувью так же.. деформация, отек и нога изменилась..
Ответ дляПаратруперсупер
якось сто років назад на базарі пальто шукала.
продавчиня нахабна жіночка, вся в золоті. міряю пальто а воно мале, хоча візуально більш менш сподобалось. кажу принесіть більше. а вона «якщо будете брати то принесу»
продавчиня нахабна жіночка, вся в золоті. міряю пальто а воно мале, хоча візуально більш менш сподобалось. кажу принесіть більше. а вона «якщо будете брати то принесу»
Я колись теж так шукала пальто, а якраз в моді були пальта в лапку, продавчиня показує які має, а вони в лапку усі, кажу, ні, я б хотіла класику, чорне або сіре і за коліно, вона мені така ’Ви що, з села? Чорне давно не модне’
9
Хитрушка-чекушка• 25 февраля 2024
Ответ дляАnnеt
ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні - пишет консультант.
либо тролль либо тупая?
либо тролль либо тупая?
Готовится в Президенты?
Ответ дляСонячний зайчик
Потім коли керівництво буде казати що продажів мало, а людей багато, я на вас подивлюсь
Треба краще працювати з клієнтами, от я зайшла в бутік, і консультант мені зразу запропонувала потрібний мені розмір, бо я збиралася приміряти на розмір більше) розміри не завжди відповідні)
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляol_kin
Ще й хамло, ну і ну, продавець від Бога, з усіма ввідними для успішного бізнесу. В радянському союзі вам, як продавцю, ціни не було б.
Не переживайте, в магазині не хамло
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляol_kin
Важко повірити, чомусь
Ну не вірте. Мене би давно звільнили тоді. У нас нехороші відгуки прилітають на раз-два. І за час моєї роботи був єдиний негативний відгук, що касу, бачте, зачинили за 5 хвилини до закриття. Ото ми хамки такі))
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
Ответ дляОйЙой
Не буде у вас магазину,, тому що ви зрозумієте що це опа. І добре. Я продавець одягу, так фігня. Учіться відсіювати просто туристів. Питання про примірку багато проясніють. Якщо не буде міряти, на вихід і все. Купують 10 відсотків із всіх
а как вы предлагаете туристам ’на вихід і все’? спросили за примерку -то понятно, а дальше?
Закуйовджена життям• 25 февраля 2024
Я конечно здороваюсь, но было бы приятнее, чтобы консультанты появлялись в зоне видимости, когда их позовут, а не лезут при первом шаге. Ваше здрасьте, до свидания хорошего дня, рады будем видеть приходите ещё по скрипту это для меня лишнее
ОйЙой• 25 февраля 2024
Ответ дляРо30BbIu_CJIoHuK
а как вы предлагаете туристам ’на вихід і все’? спросили за примерку -то понятно, а дальше?
Если отказываются и говорят не сегодня, то я душевной улыбкой отвечаю, будет рады когда следующий раз надумаете. До свидания. Они сами понимают
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
ще й розмір питають