Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
31
1
15
1
84
316
Скромняшка• 25 февраля 2024
Ответ дляТримаю свічку
Так, один раз тільки зустріла такого продавця в магазині колінз, вона на око відразу мій розмір сказала і підібрала моделі джинсів, які саме корегували фігуру гарно. Прийшла я туди за одними джинсами а вийшла з двома)
Я двічі )
Але це були незабутні враження, і всі речі ще дуже довго радували.
Фігня в тому, що тепер усіх порівнюєш із тими профі, які були закохані в свою роботу.
Чекаю, коли ШІ розвинеться до віртуальної реальності і можна буде підбирати речі без спілкування із продавцями з величезним гонором. Штучний інтелект цілком здатен замінити орди розвішувальників речей по вішалочках)
Рочків 5-10 почекати)
Але це були незабутні враження, і всі речі ще дуже довго радували.
Фігня в тому, що тепер усіх порівнюєш із тими профі, які були закохані в свою роботу.
Чекаю, коли ШІ розвинеться до віртуальної реальності і можна буде підбирати речі без спілкування із продавцями з величезним гонором. Штучний інтелект цілком здатен замінити орди розвішувальників речей по вішалочках)
Рочків 5-10 почекати)
1
1
Саджу все зарання• 25 февраля 2024
Ответ дляСкромняшка
Я двічі )
Але це були незабутні враження, і всі речі ще дуже довго радували.
Фігня в тому, що тепер усіх порівнюєш із тими профі, які були закохані в свою роботу.
Чекаю, коли ШІ розвинеться до віртуальної реальності і можна буде підбирати речі без спілкування із продавцями з величезним гонором. Штучний інтелект цілком здатен замінити орди розвішувальників речей по вішалочках)
Рочків 5-10 почекати)
Але це були незабутні враження, і всі речі ще дуже довго радували.
Фігня в тому, що тепер усіх порівнюєш із тими профі, які були закохані в свою роботу.
Чекаю, коли ШІ розвинеться до віртуальної реальності і можна буде підбирати речі без спілкування із продавцями з величезним гонором. Штучний інтелект цілком здатен замінити орди розвішувальників речей по вішалочках)
Рочків 5-10 почекати)
Прикольно было бы, если бы ИИ предлагал одежду по цветотипу, типу фигуры и типированию Кибби, например)))
3
Цвіпканя• 25 февраля 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
тогда вы обьясните .как нужно себя вести чтобы продавцы не кидались как голодные собаки бакскервили сразу при входе или ходят тенью,я вообще хожу только в большие магазины ,больше шансов что приставать не будут ,только не пишие про хозяев которые заставляют ,ну это же отпугивание клиентов !!!или ничего не спрашиваю, а они лезут .а у нас есть на вас....ну я не хочу общаться!!!и не спрашиваю ,что на меня есть
Я кажу, якщо допомога не потрібна, дякую ваша допомога не потрібна, в 99 випадках, працює.
1
Скромняшка• 25 февраля 2024
Ответ дляЦвіпканя
От таку ситуацію я бачила у Львові біля вокзалу в Обнові, дівчина з мамою просто вбивали час до поїзду, купили рюкзак та якусь кофтинку.
Пам´ятаєте старий анекдот?)
Молодой парень приходит устраиваться в огромный универсальный магазин
продавцом. При устройстве признается, что опыта у него никакого, но он
готов стараться изо всех сил. Менеджеру понравился подход парня к жизни
и он решил дать ему шанс.
В конце первого рабочего дня, менеджер решает подойти узнать как дела у
парня. Он спрашивает: ’Ну, сколько продаж сегодня?’
Парень: ’Одна.’
- Как только одна? Ребята делают по 30-35 продаж в день! На какую сумму-то?
- $215,450.00
- ЧТО-О-О!?! Что ж ты продал?
- Понимаете, мужик хотел купить маленький рыболовный крючек, после
небольшого объяснения мне удалось продать ему средний рыболовный крючек,
потом убедил его купить еще и большой рыболовный крючек. Потом ему
понадобилась удочка. Я ему продал маленькую, потом спиннинг, потом уговорил
на супербалансированную мультисистемную удочку. Разговорившись о рыбалке
далее, я убедил его в необходимости лодки и повел в соответствующий отдел,
где продал ему 14-футовую лодку, которую затем он решил поменять на
20-футовый
катер. Уже на выходе я заметил ему что его Вольксваген не потянет лодку
и приведя его в автомобильный отдел продал ему мощный Джип последней марки.
- Мужик пришел купить рыболовный крючек и ты умудрился продать ему всю эту
гору????
- Да нет, что Вы... он вообщето зашел за коробкой тампонов, и вот тут-то я
ему сказал:
’Слушай, выходные все равно потеряны, может хоть на рыбалку съездишь!?’
Молодой парень приходит устраиваться в огромный универсальный магазин
продавцом. При устройстве признается, что опыта у него никакого, но он
готов стараться изо всех сил. Менеджеру понравился подход парня к жизни
и он решил дать ему шанс.
В конце первого рабочего дня, менеджер решает подойти узнать как дела у
парня. Он спрашивает: ’Ну, сколько продаж сегодня?’
Парень: ’Одна.’
- Как только одна? Ребята делают по 30-35 продаж в день! На какую сумму-то?
- $215,450.00
- ЧТО-О-О!?! Что ж ты продал?
- Понимаете, мужик хотел купить маленький рыболовный крючек, после
небольшого объяснения мне удалось продать ему средний рыболовный крючек,
потом убедил его купить еще и большой рыболовный крючек. Потом ему
понадобилась удочка. Я ему продал маленькую, потом спиннинг, потом уговорил
на супербалансированную мультисистемную удочку. Разговорившись о рыбалке
далее, я убедил его в необходимости лодки и повел в соответствующий отдел,
где продал ему 14-футовую лодку, которую затем он решил поменять на
20-футовый
катер. Уже на выходе я заметил ему что его Вольксваген не потянет лодку
и приведя его в автомобильный отдел продал ему мощный Джип последней марки.
- Мужик пришел купить рыболовный крючек и ты умудрился продать ему всю эту
гору????
- Да нет, что Вы... он вообщето зашел за коробкой тампонов, и вот тут-то я
ему сказал:
’Слушай, выходные все равно потеряны, может хоть на рыбалку съездишь!?’
3
3
Белая и пушистая• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Ви не стресостійка😀😀 самі не бачите?
Лика-прилипка• 25 февраля 2024
Ой кошмар, Ви явно або бот, або вилізли не те що з печери, я взагалі не знаю звідки. Хто головніший? Як Ви взагалі так ділите людей? Це позиція абсолютно не інтелігентної людини, з такими думками/словами Вам не те що свій магазин, ларьок шаурми не відкрити) Головніший той, за чиї гроші Ви отримуєте зарплату, а Ви її отримуєте з виторгу і зацікавити людину, яка навіть нічого не хоче купувати - ваша задача. Хороший продавець і корові підкову продасть, бо він хороший продавець. І розмір одягу хороший продавець теж бачить одразу. Як ішли на роботу, то треба дивитись, якої якості і який товар ви будете продавати, бо більшість непотребу скидають саме в бутіки, шиті десь у китайських підвалах. З вашим гонором і ненавистю до людей Вам на лавочку біля під´їзду. На вашому ж робочому місці не подобається, що хтось щось запитує))) Ппц. Так сидіть вдома, ніхто не буде турбувати царицю. До хорошого продавця, який навіть просто відвідувача з поганим настроєм розрадить, людина потім повернеться з великою радістю і щось купить.
Пи.си. пропрацювала продавцем ’буЦіків’ у ’Дрім-тауні’ і ’Каравані’ у Києві років 10) тож знаю, про що кажу.
Пи.си. пропрацювала продавцем ’буЦіків’ у ’Дрім-тауні’ і ’Каравані’ у Києві років 10) тож знаю, про що кажу.
2
Скромняшка• 25 февраля 2024
Ответ дляКусюче сонечко
Если вы не любите юбки, то от того, что продавец вам ее впарил, ничего не поменяется. Эйфория от покупки пройдет, но юбки вы так и не полюбите.
Не о вас пишу, а в целом
Не о вас пишу, а в целом
Тут згодна з вами в цілому, але спідничка дуже виручила раз 5. Коли все одно довелося б її купувати. Хоча б одна в шафі має бути)
А у мене не було :)
А у мене не було :)
4
Гарантую неперелевки• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Это нормальное поведение в магазине. Я работала продавцом консультантом и администратором магазина 5 лет, сразу после универа. Опыт на всю жизнь. Люди бывают очень разные. Даже психически больные. Одна женщина часто приходила посмотреть, померять и при этом советовалась со своей воображаемой подругой. Даже ругалась с ней иногда)
5
Оксана-004e• 25 февраля 2024
А я не люблю, когда мне что то подсказывают, люблю сама смотреть. Если надо что то спросить, то спрошу, но мне консультант не нужен
БолеИменее• 25 февраля 2024
Ви дуже дивна. Дуже. Люди міряють, а перед цим ще десь міряли і ще поміряють. І обирають не вас і це норма. Норма передумати вдома і забрати свої гроші, бо щось не так. Якість чи посадка, знайшли альтернативу.
Ще вони зчитають ваше незадоволення своїми обов´язками і надто сильне бажання заробити на них гроші.
Зайшла я в аптеку. Почала жінка на касі пропонувати мені різну косметику. Я відповіла, що не потрібна. Хіба що Віші шампунь. На що вона сказала, що їй від Віші було погіршення.....Воно мені не цікаво, я ж не прийшла її виручати чи цікавитися її досвідом. Дуже непрофесійно і нахабно. Отакі консультанти відлякують клієнтів. Не хочеться потім з ними мати хоча б і короткий контакт.
Ще вони зчитають ваше незадоволення своїми обов´язками і надто сильне бажання заробити на них гроші.
Зайшла я в аптеку. Почала жінка на касі пропонувати мені різну косметику. Я відповіла, що не потрібна. Хіба що Віші шампунь. На що вона сказала, що їй від Віші було погіршення.....Воно мені не цікаво, я ж не прийшла її виручати чи цікавитися її досвідом. Дуже непрофесійно і нахабно. Отакі консультанти відлякують клієнтів. Не хочеться потім з ними мати хоча б і короткий контакт.
6
Файна пані• 25 февраля 2024
Працювати з людьми таким як ви неможна. Не консультант, а критикант. Та ще й без професійного розуміння. Я б звільнила.
1
Прилипало• 25 февраля 2024
Злі Ви дівчата. От автор заходить в магазин, гребе все з вішаків і одразу на касу! Оце я розумію, гарний покупець!
1
7
Скромняшка• 25 февраля 2024
Ответ дляСаджу все зарання
Прикольно было бы, если бы ИИ предлагал одежду по цветотипу, типу фигуры и типированию Кибби, например)))
Я впевнена, що коли віртуальний простір отримає масовість, то у віртуалі ми будемо не тільки речі підбирати з усіма своїми індивідуальними особливостями і за будь-якими схемами і типуванням)
Цей принцип вже використовують програми, які малюють за допомогою ШІ.
Просто задаєш купу параметрів, отримуєш результат, коригуєш... Нічого складного.
Цей принцип вже використовують програми, які малюють за допомогою ШІ.
Просто задаєш купу параметрів, отримуєш результат, коригуєш... Нічого складного.
Парова машина• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
А ви не маєте права хамити, а не «я собі не дозволяю «.
А взагалі не будете ви працювати в бутіку, чи свій магазин мати. Навіть є сумніви, що на цьому місці втримаєтесь
А взагалі не будете ви працювати в бутіку, чи свій магазин мати. Навіть є сумніви, що на цьому місці втримаєтесь
1
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляПарова машина
А ви не маєте права хамити, а не «я собі не дозволяю «.
А взагалі не будете ви працювати в бутіку, чи свій магазин мати. Навіть є сумніви, що на цьому місці втримаєтесь
А взагалі не будете ви працювати в бутіку, чи свій магазин мати. Навіть є сумніви, що на цьому місці втримаєтесь
Так тому і не дозволяю, що права не маю. В роботі рамки є, а в інтернеті ні) і дякую, що заглянули в майбутнє, буду знати😉
Парова машина• 25 февраля 2024
Ответ дляПаратруперсупер
ще й одяг міряють і не купують. взагалі обнагліли.
а варіант що людині щось не сподобалось на ній, чи розмір не підійшов чи плани змінились, взагалі не розглядається.
а буває реально заходиш просто подивитись без конкретної мети, кажеш консультанту, який одразу підбіг, шо нічо не треба, а потім в око шось падає шо сподобалось.
дивна дівчина. продажі то точно не її)
головна вона в магазині, то хай сама собі касу робить 🤣
а варіант що людині щось не сподобалось на ній, чи розмір не підійшов чи плани змінились, взагалі не розглядається.
а буває реально заходиш просто подивитись без конкретної мети, кажеш консультанту, який одразу підбіг, шо нічо не треба, а потім в око шось падає шо сподобалось.
дивна дівчина. продажі то точно не її)
головна вона в магазині, то хай сама собі касу робить 🤣
Видно починала з базару-міряти дам, якщо брати будете!
Шиворот Навыворот• 25 февраля 2024
А ви не ´тупа´, ´дівка´??? Чому така знервована? Ви ж консультант, от і надавайте консультації, з повагою і посмішкою.
Блиск думки• 25 февраля 2024
А меня раздражают навязчивые консультанты, которые подрываются с места как только видят кого-то при входе
Не зацілована• 25 февраля 2024
Автор , почему у вас консультанты одни на всем подряд ?
Обычно одни в зале , другие возле примерочных , потом меняются .
Подружка работала в Заре , до войны , потом перешла в Кроп , когда Зару закрыли , то там ужас , сейчас перешла в Манго , то более -менее .
Еще одна в Левайсе работает , там вообще отлично .
Чем дороже бренд , тем легче работать , поток людей намного меньше и люди более культурные , а вот молодежные дешевые магазины , это трындец полный , особенно в период распродаж .
В люксе типа Диор или Шанель , свои приколы конечно , если придут распальцованные невежды , но их мизер .
Обычно одни в зале , другие возле примерочных , потом меняются .
Подружка работала в Заре , до войны , потом перешла в Кроп , когда Зару закрыли , то там ужас , сейчас перешла в Манго , то более -менее .
Еще одна в Левайсе работает , там вообще отлично .
Чем дороже бренд , тем легче работать , поток людей намного меньше и люди более культурные , а вот молодежные дешевые магазины , это трындец полный , особенно в период распродаж .
В люксе типа Диор или Шанель , свои приколы конечно , если придут распальцованные невежды , но их мизер .
2
Кусюче сонечко• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Так тому і не дозволяю, що права не маю. В роботі рамки є, а в інтернеті ні) і дякую, що заглянули в майбутнє, буду знати😉
В интернете тоже есть рамки, к вашему сведению. За хамство можно и бан схлопотать
Вакцениро Вона• 25 февраля 2024
Ответ дляЯблокоРаздора
Тому що в мене краща російська за багатьох росіян? Так , в мене гарна освіта, маю такий гріх.
тому що мислення середньовічне
Горда пташка• 25 февраля 2024
Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості (с.) Ну то купуйте ті речі самі, головніші ви наші)))
3
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляНе зацілована
Автор , почему у вас консультанты одни на всем подряд ?
Обычно одни в зале , другие возле примерочных , потом меняются .
Подружка работала в Заре , до войны , потом перешла в Кроп , когда Зару закрыли , то там ужас , сейчас перешла в Манго , то более -менее .
Еще одна в Левайсе работает , там вообще отлично .
Чем дороже бренд , тем легче работать , поток людей намного меньше и люди более культурные , а вот молодежные дешевые магазины , это трындец полный , особенно в период распродаж .
В люксе типа Диор или Шанель , свои приколы конечно , если придут распальцованные невежды , но их мизер .
Обычно одни в зале , другие возле примерочных , потом меняются .
Подружка работала в Заре , до войны , потом перешла в Кроп , когда Зару закрыли , то там ужас , сейчас перешла в Манго , то более -менее .
Еще одна в Левайсе работает , там вообще отлично .
Чем дороже бренд , тем легче работать , поток людей намного меньше и люди более культурные , а вот молодежные дешевые магазины , это трындец полный , особенно в период распродаж .
В люксе типа Диор или Шанель , свои приколы конечно , если придут распальцованные невежды , но их мизер .
Такі правила магазину. Ми і вітаємося, і підходимо до людей, відносимо речі в примірочну, запитуємо, чи все підходить, міняємо на інший розмір або пропонуємо інші моделі, складаємо одяг, поправляємо зал, розраховуємо на касі, ще плюс кліпмуємо і відпарюємо одяг. На касі, складанні, відварюванні і кліпсуванні звісно міняємось. Але коли ще треба при цьому слідкувати як справи у твого клієнта і чи пішов він на касу — то важкувато. Особливо, коли багато людей, на вихідних або сезон, як в грудні. Найбільше мені подобається складати людині образ, підібрати те, що підійде і сподобається. Все інше — просто нормально, робота як робота. Але знову таки, важче з великим потоком людей
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляНе зацілована
Автор , почему у вас консультанты одни на всем подряд ?
Обычно одни в зале , другие возле примерочных , потом меняются .
Подружка работала в Заре , до войны , потом перешла в Кроп , когда Зару закрыли , то там ужас , сейчас перешла в Манго , то более -менее .
Еще одна в Левайсе работает , там вообще отлично .
Чем дороже бренд , тем легче работать , поток людей намного меньше и люди более культурные , а вот молодежные дешевые магазины , это трындец полный , особенно в период распродаж .
В люксе типа Диор или Шанель , свои приколы конечно , если придут распальцованные невежды , но их мизер .
Обычно одни в зале , другие возле примерочных , потом меняются .
Подружка работала в Заре , до войны , потом перешла в Кроп , когда Зару закрыли , то там ужас , сейчас перешла в Манго , то более -менее .
Еще одна в Левайсе работает , там вообще отлично .
Чем дороже бренд , тем легче работать , поток людей намного меньше и люди более культурные , а вот молодежные дешевые магазины , это трындец полный , особенно в период распродаж .
В люксе типа Диор или Шанель , свои приколы конечно , если придут распальцованные невежды , но их мизер .
Тому я і хочу пізніше перейти в бутік. Звісно там люди багатші і в них можуть бути свої причуди, як-то кажуть. Але більша вірогідність, що вони куплять, бо йдуть зазвичай за брендом. Я працюю там, де я є, бо у нас гарні речі і висока для масмаркету зарплата. Отак на ’всьому підряд’ ціле життя звісно ніхто не витримає
3
1
Барбітта• 25 февраля 2024
Вот почему я предпочитаю большие магазины, когда кассирам и консультантам просто некогда голову вверх поднять. Все, что испортил клиент с излишком покрывается колличество проданных единиц и недороговизной товара.
1
Дама с собачкой• 25 февраля 2024
Те, що для вас очевидно - доя інших не очевидно. Все просто. Зрозумійте це і ніяка поведінка вас вибішувати не буде
Не зацілована• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Такі правила магазину. Ми і вітаємося, і підходимо до людей, відносимо речі в примірочну, запитуємо, чи все підходить, міняємо на інший розмір або пропонуємо інші моделі, складаємо одяг, поправляємо зал, розраховуємо на касі, ще плюс кліпмуємо і відпарюємо одяг. На касі, складанні, відварюванні і кліпсуванні звісно міняємось. Але коли ще треба при цьому слідкувати як справи у твого клієнта і чи пішов він на касу — то важкувато. Особливо, коли багато людей, на вихідних або сезон, як в грудні. Найбільше мені подобається складати людині образ, підібрати те, що підійде і сподобається. Все інше — просто нормально, робота як робота. Але знову таки, важче з великим потоком людей
У вас есть опыт , меняйте магазин , в самые дешевые не идите .
Тимберленд , Кельвин Кляйн , Томми и тд рассмотрите .
Тимберленд , Кельвин Кляйн , Томми и тд рассмотрите .
Не зацілована• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Тому я і хочу пізніше перейти в бутік. Звісно там люди багатші і в них можуть бути свої причуди, як-то кажуть. Але більша вірогідність, що вони куплять, бо йдуть зазвичай за брендом. Я працюю там, де я є, бо у нас гарні речі і висока для масмаркету зарплата. Отак на ’всьому підряд’ ціле життя звісно ніхто не витримає
Ясно , удачи вам , пусть повезет найти работу мечты .
Коли мовчу- приємна жінка• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
Продажи- это не ваше. Или надо в мужском отделе работать. Мужчины быстрее выбирают и голову редко морочат.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу