sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_118
Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024

Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...

Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.

Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
like 31 heart 1 dislike 15 pouting_face 1 face_with_tears_of_joy 84 woman_facepalming 316
455 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 16
anonim_48
Мастер Класс• 25 февраля 2024
181
Ответ дляЕдинорог помог
Автор, вы плохо знаете жизнь. Никогда не ищите сочувствия на советчице :))
++ многие узнали себя и потому накинулись на АВТОРА.. А тема обычная. Человек нормально написал.. мда.. как же далеко нам до культуры... ужас!
like 3 dislike 2
anonim_37
Творю чудеса• 25 февраля 2024
182
Ответ дляКАПСЛОЧНИЦА
Люди з освітою більш освічені😂🤌🏻Без Д.
Молодец, возьми пирожок с полочки ))
face_with_tears_of_joy 1
anonim_74
Тарабарщина• 25 февраля 2024
183
Ответ дляparele
Удалено администрацией...
Це той бісячий троль з кредитом і маргінальними родичами у селі)
anonim_48
Мастер Класс• 25 февраля 2024
184
Ответ дляМамОмужа
А чому ви така не клієнторієнтована?
Мабуть вам би спочатку до психолога, а потім повчитися ще на консультанта... шось ви недотягуєте на профі
Почитайте тему.. тут остальные ориентированные? НАбросились с негативом, А все советчицы тоже где-то работают.. и тоже с людьми.. не пугает?
like 1
anonim_164
Скромняшка• 25 февраля 2024
185
Пошукайте в інтернеті старий текст ’как прыщавая, щербатая девочка погубит весь ваш маркетинг’.
Я ніколи не повернуся в магазин, де відчую у відношенні персоналу все оце, що ви написали.
Відчую, а не побачу.
І так, гарний продавець допоможе підібрати і розмір, і аксесуар, і ще щось, що буде дуже класно виглядати. Заходиш за джинсами, а уходиш з двома парами джинсів, трьома кофтинками, оцією офігєнною спідницею, бо ’ааа, я була впевнена, що ви в ній будете просто неймовірні, вона на вас шита!’, і кардіганом. Будеш йти щаслива, і думати, а як вона мене вдягла взагалі в спідницю, я ж їх терпіти не можу!

Це взаємний кайф, коли одна людина хоче купити, а інша - не тільки продати, а і вдягнути класно, зручно і з азартом.
І віриш, що оця дівчинка, яка сама переворошила купу вішалок, яка не погоджувалася із твоєю втомою, і добивалася більшої досконалості - от вона точно буде і стилістом, і дизайнером, і хтозна, які вершини її чекають.

А ви.
Ну ви просто найманий працівник із функціями розвішування речей на місце.
like 13 dislike 1
anonim_114
КАПСЛОЧНИЦА• 25 февраля 2024
186
Ответ дляТворю чудеса
Молодец, возьми пирожок с полочки ))
Та що б ви ще відповіли))) Ви ж людина з освітою, могли б щось цікаве вигадати, а так здається, що ви троль.
like 1
anonim_213
ВерСаСе• 25 февраля 2024
187
Теж працюю в магазині і погоджуюсь лише з тим що магазин потрібно зачинити вчасно. Тому на моїй зміні я не дозволяю продавцям ані відкривати раніше, ані дозволяти покупцям лазити по магазину за пару хвилин до зачиненя. А все інше описане вами це обов´язки продавця і клієнти точно не зобов´язані купляти щось лише тому що зайшли у магазин.
like 2
anonim_63
Цвіпканя• 25 февраля 2024
188
Ответ дляМастер Класс
Почитайте тему.. тут остальные ориентированные? НАбросились с негативом, А все советчицы тоже где-то работают.. и тоже с людьми.. не пугает?
Тема створена в стилі вибросу негативу, автор не питає, як вирішити проблему, ще й обзиває тупими людей, які по суті їй дають роботу.
anonim_37
Творю чудеса• 25 февраля 2024
189
Ответ дляКАПСЛОЧНИЦА
Та що б ви ще відповіли))) Ви ж людина з освітою, могли б щось цікаве вигадати, а так здається, що ви троль.
Троль Троль Троль.... Таке враження, що мізків на більше не вистачає.
anonim_114
КАПСЛОЧНИЦА• 25 февраля 2024
190
Ответ дляТворю чудеса
Троль Троль Троль.... Таке враження, що мізків на більше не вистачає.
У вас так точно, гарного дня)
like 1 woman_facepalming 1
anonim_37
Творю чудеса• 25 февраля 2024
191
Ответ дляКАПСЛОЧНИЦА
У вас так точно, гарного дня)
Навіть тут не зрозуміли, що малось на увазі )) Не навантажуйте голову, живіть як є )
face_with_tears_of_joy 1
anonim_114
КАПСЛОЧНИЦА• 25 февраля 2024
192
Ответ дляТворю чудеса
Навіть тут не зрозуміли, що малось на увазі )) Не навантажуйте голову, живіть як є )
Та я вже скаргу на вас кинула, що ви людей гниллю називаєте, це ж явно не від великого розуму.
anonim_50
Тримаю свічку• 25 февраля 2024
193
Ответ дляСкромняшка
Пошукайте в інтернеті старий текст ’как прыщавая, щербатая девочка погубит весь ваш маркетинг’.
Я ніколи не повернуся в магазин, де відчую у відношенні персоналу все оце, що ви написали.
Відчую, а не побачу.
І так, гарний продавець допоможе підібрати і розмір, і аксесуар, і ще щось, що буде дуже класно виглядати. Заходиш за джинсами, а уходиш з двома парами джинсів, трьома кофтинками, оцією офігєнною спідницею, бо ’ааа, я була впевнена, що ви в ній будете просто неймовірні, вона на вас шита!’, і кардіганом. Будеш йти щаслива, і думати, а як вона мене вдягла взагалі в спідницю, я ж їх терпіти не можу!

Це взаємний кайф, коли одна людина хоче купити, а інша - не тільки продати, а і вдягнути класно, зручно і з азартом.
І віриш, що оця дівчинка, яка сама переворошила купу вішалок, яка не погоджувалася із твоєю втомою, і добивалася більшої досконалості - от вона точно буде і стилістом, і дизайнером, і хтозна, які вершини її чекають.

А ви.
Ну ви просто найманий працівник із функціями розвішування речей на місце.
Так, один раз тільки зустріла такого продавця в магазині колінз, вона на око відразу мій розмір сказала і підібрала моделі джинсів, які саме корегували фігуру гарно. Прийшла я туди за одними джинсами а вийшла з двома)
like 4
anonim_191
Кусюче сонечко• 25 февраля 2024
194
Ответ дляТворю чудеса
Удалено администрацией...
Мимо. Почитайте правила использования обращения ’вы’, очень удивитесь))))
anonim_146
я Кукарача• 25 февраля 2024
195
Ответ дляСонячний зайчик
У мене є освіта в КНУ ім. Шевченка🤣🤣🤣 за спеціальністю не працюю, бо пропозицій без досвіду в цій сфері менше. Легше отримати в суміжній сфері і потім розвиватись в тому, на що я навчалась і знаю, як це поєднати. Гарного дня
Та хоч десяток дипломів вчепіть , суті вашого роду зайнятості не міняє - ви обслуговуючий персонал. До представників якого я ставлюся з великою шаною - але до тих, хто дає гарний рівень обслуговування .
anonim_63
Цвіпканя• 25 февраля 2024
196
Ответ дляТримаю свічку
Так, один раз тільки зустріла такого продавця в магазині колінз, вона на око відразу мій розмір сказала і підібрала моделі джинсів, які саме корегували фігуру гарно. Прийшла я туди за одними джинсами а вийшла з двома)
От таку ситуацію я бачила у Львові біля вокзалу в Обнові, дівчина з мамою просто вбивали час до поїзду, купили рюкзак та якусь кофтинку.
like 4
anonim_177
МамОмужа• 25 февраля 2024
197
Ответ дляМастер Класс
Почитайте тему.. тут остальные ориентированные? НАбросились с негативом, А все советчицы тоже где-то работают.. и тоже с людьми.. не пугает?
Я відповіді не читала, мені достатньо було старт посту. Явно, що дівчина не на своєму місті. А порадниці якщо й налили гімна, ну то то і тема квіточками не пахне, провокуюча і троляча
anonim_87
Королева спама• 25 февраля 2024
198
Ответ дляКАПСЛОЧНИЦА
Ви не праві, бо клієнт не має шукати бірку, так само як і знати точно який розмір підійде, це наша робота- підібрати йому розмір.
Я консультант теж у магазині еротичної білизни та іграшок.
Ви теж, як автор, питаєте, чи повинні клієнтам члени міряти?
Уявіть собі таке .
anonim_50
Тримаю свічку• 25 февраля 2024
199
Ответ дляЦвіпканя
От таку ситуацію я бачила у Львові біля вокзалу в Обнові, дівчина з мамою просто вбивали час до поїзду, купили рюкзак та якусь кофтинку.
Так) і це якось все ненав´язливо було. В цьому супер сила консультанта
anonim_191
Кусюче сонечко• 25 февраля 2024
200
Ответ дляМастер Класс
++ многие узнали себя и потому накинулись на АВТОРА.. А тема обычная. Человек нормально написал.. мда.. как же далеко нам до культуры... ужас!
Я с автором согласна, но отчасти. Автору нужно понять, что если человек зашёл в магазин, это не значит, что он обязан купить. И лояльно к этому относиться, а не воспринимать непокупку как личное оскорбление
like 4
anonim_63
Цвіпканя• 25 февраля 2024
201
Ответ дляТримаю свічку
Так) і це якось все ненав´язливо було. В цьому супер сила консультанта
Саме так, для багатьох має значення певна ритуальність покупки, голими люди не ходять, але за приємних обставин, не відмовляться порадувати себе.
like 1
anonim_191
Кусюче сонечко• 25 февраля 2024
202
Ответ дляСкромняшка
Пошукайте в інтернеті старий текст ’как прыщавая, щербатая девочка погубит весь ваш маркетинг’.
Я ніколи не повернуся в магазин, де відчую у відношенні персоналу все оце, що ви написали.
Відчую, а не побачу.
І так, гарний продавець допоможе підібрати і розмір, і аксесуар, і ще щось, що буде дуже класно виглядати. Заходиш за джинсами, а уходиш з двома парами джинсів, трьома кофтинками, оцією офігєнною спідницею, бо ’ааа, я була впевнена, що ви в ній будете просто неймовірні, вона на вас шита!’, і кардіганом. Будеш йти щаслива, і думати, а як вона мене вдягла взагалі в спідницю, я ж їх терпіти не можу!

Це взаємний кайф, коли одна людина хоче купити, а інша - не тільки продати, а і вдягнути класно, зручно і з азартом.
І віриш, що оця дівчинка, яка сама переворошила купу вішалок, яка не погоджувалася із твоєю втомою, і добивалася більшої досконалості - от вона точно буде і стилістом, і дизайнером, і хтозна, які вершини її чекають.

А ви.
Ну ви просто найманий працівник із функціями розвішування речей на місце.
Если вы не любите юбки, то от того, что продавец вам ее впарил, ничего не поменяется. Эйфория от покупки пройдет, но юбки вы так и не полюбите.
Не о вас пишу, а в целом
anonim_132
Саджу все зарання• 25 февраля 2024
203
Ответ дляМастер Класс
++ многие узнали себя и потому накинулись на АВТОРА.. А тема обычная. Человек нормально написал.. мда.. как же далеко нам до культуры... ужас!
Так а что тут узнавать? То, что клиенты заходят в магазин прогуливаясь? Так это как раз часть маркетинговой стратегии магазинов в ТРЦ, что клиент прогуливаясь что-то да купит возможно.
Странно, что продавец-консультант не понимает, что это так и должно работать. И она в магазине находится как раз для того, чтобы мягко направить прогуливающегося клиента на покупку. Это именно ее работа именно в таких случаях. Когда клиент приходит в магазин зная конкретно, что ему нужно купить, где это находится и сколько стоит, то ему продавец-консультант не нужен в принципе.
like 2
anonim_114
КАПСЛОЧНИЦА• 25 февраля 2024
204
Ответ дляКоролева спама
Ви теж, як автор, питаєте, чи повинні клієнтам члени міряти?
Уявіть собі таке .
Уявіть собі таке, що є люди, яким подобається їхня робота, вони не навʼязливі, не «напарюють» товар, аби продати, вислухають, не осудять)
anonim_215
Телячі ніжноСті• 25 февраля 2024
205
Я люблю магазини, де на тебе не звертають уваги,поки сам не захочеш. Типу резервед, сенсей,мохіто,вайкікі,атлетикс. Вчора купили чоловіку в атлетикс 3 пари джинсів. Самі вибрали, переміряли, ніхто над душею не стояв.
like 7
anonim_87
Королева спама• 25 февраля 2024
206
Ответ дляКАПСЛОЧНИЦА
Уявіть собі таке, що є люди, яким подобається їхня робота, вони не навʼязливі, не «напарюють» товар, аби продати, вислухають, не осудять)
Я розуміюсь на цій темі. Свого часу працювала консультантом з підбору косметики. Клієнти ніколи не йшли з пустими руками.
anonim_53
Поумничка• 25 февраля 2024
207
Ви точно свідомо пішли на цю роботу?) Ви не любите людей і вам важко з ними працювати, це видно неозброєним оком
dislike 1 like 1
anonim_50
Хи хи, ну ну• 25 февраля 2024
208
тогда вы обьясните .как нужно себя вести чтобы продавцы не кидались как голодные собаки бакскервили сразу при входе или ходят тенью,я вообще хожу только в большие магазины ,больше шансов что приставать не будут ,только не пишие про хозяев которые заставляют ,ну это же отпугивание клиентов !!!или ничего не спрашиваю, а они лезут .а у нас есть на вас....ну я не хочу общаться!!!и не спрашиваю ,что на меня есть
face_with_tears_of_joy 1 like 4
anonim_114
КАПСЛОЧНИЦА• 25 февраля 2024
209
Ответ дляКоролева спама
Я розуміюсь на цій темі. Свого часу працювала консультантом з підбору косметики. Клієнти ніколи не йшли з пустими руками.
Отже Ви мене розумієте))
До того ж, не уявляю, як консультанти у моїй сфері можуть бути такими, як описує автор, це ж відлякує і так дуже наляканих людей)
Я ходжу по інших магазинах суто подивитися товар, то є такі навʼязливі консультанти, хамовиті, самовпевнені, то я собі ставлю потім галочку, куди я більше ніколи не піду.
like 3
anonim_75
Сонячний день• 25 февраля 2024
210
Во-первых, если покупатель уходит без покупок вероятнее всего одежда неудачно сшита или просто не понравилась. Это часто в массмаркете, когда на вешалке вроде норм, а на человеке тряпка тряпкой. Во-вторых покупатель имеет полное право хоть 20 раз приходить примерять. А что касается размеров, сейчас они от балды зачастую написаны, у меня в гардеробе одежда от с до 2xl,потому что фиг знает как шьют, а во многих укр брендах так вообще , то что обычно м, считается хл
like 1
|« «» »|
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 16
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff