Сонячний зайчик• Изменено 25 февраля 2024
Чому більшість відвідувачів у магазинах такі тупі...
Я працюю консультантом в магазині одягу майже півроку. Робота подобається, я свідомо туди пішла. В майбутньому хочу працювати в брендовому бутику/дизайнерському шоурумі, бути стилістом, мати свій магазин. Але зараз не про це.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
Коли йшла на роботу, розуміла, що люди бувають різні. Але стільки дурнуватих кадрів трапляється, це жесть. Не вітаються у відповідь (хоча до цього швидко звикаєш).
Заходять, щоби зайти, бо магазин у великому ТРЦ і багато людей просто ’вбивають час’, але наматують нам цим трафік (керівники слідкують скільки людей зайшло і скільки купили).
Запитують ціну або розмір замість того, щоби пошукати бірку.
Питають, який розмір підійде на них. А до цього як ви одяг купували? Чи може я маю вас обміряти сантиметром?
Думають, що ціну встановлюють продавці, і питають чому на брак така маленька знижка і чому ми не можемо зробити тут і зараз нижчу вартість.
Кажуть, що нічого не треба, і тут же дівчина дивиться штани і піджаки і каже своєму хлопцю: ’мені треба костюм’. То я тобі костюми не покажу, чи що?
Міряються задля розваги, а ще гірше — коли міряють величезну купу речей, задають купу питаннь, просять поради як воно виглядає на них, і у підсумку не купують НІЧОГО. І лишають цю всю купу вивернутою і не поскладаною. Або якщо повішали на вішачки, то неправильно, все одно потім переробляти.
Ті, хто запитують, де можна залишити поміряні речі, взагалі наче повилазили з печери. В магаини ніколи не ходили, чи як? Ми прибираємо у примірочних, це логічно. Нє, воно ту купу тримає в руках, вже немає іншого виходу ніж забрати цю купу в людини, і ти мало того що бігаєш шукаєш іншому клієнту якусь річ, так ще і цю купу маєш втримати і десь покласти.
Найбільш бісяча категорія — ті, хто приходять за 5 хвилин до закриття магазину (а то і за 3). Одна дівка просто хотіла помірятись, навіть нічого не купувати. Невже незрозуміло, що за 3 хв нічого вже не встигнути і каса вже закрита? Якщо вона розраховувала лишитись після 22:00, коли все зачиняється, то вважала, що продавці її, королеву, чекатимуть? Ну звісно, ми ж не хочемо додому, а транспорт і вночі кожні 5 хвилин їздить, ага. Якби не мій тато на машині, не знаю, як би я діставалась додому, особливо на вихідних.
Люди, будьте розуміючими, ми працюємо в сфері обслуговування, але нічого вам не повинні, те що ’клієнт завжди правий’ — давно розвіяний міф, ми теж люди і можемо помилятись, втомитись і маємо право піти додому вчасно. Ми головніші в магазині, а не ви, бо ми знаємо все про товар і його особливості і допомагаємо отримати вам те, що потрібно. Якщо ви звісно прийшли з конкретною метою.
показать весь текст
31
1
15
1
84
316
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
Ответ дляВакцениро Вона
одразу видно жінку з рашкі точніше совєтів
так і вас видно ще із за тину)))
ОйЙой• 25 февраля 2024
Ответ дляПаратруперсупер
якось сто років назад на базарі пальто шукала.
продавчиня нахабна жіночка, вся в золоті. міряю пальто а воно мале, хоча візуально більш менш сподобалось. кажу принесіть більше. а вона «якщо будете брати то принесу»
продавчиня нахабна жіночка, вся в золоті. міряю пальто а воно мале, хоча візуально більш менш сподобалось. кажу принесіть більше. а вона «якщо будете брати то принесу»
Я тоже так , с манекена снимать ради любопытства не буду. Руководство в курсе
2
1
1
Ро30BbIu_CJIoHuK• 25 февраля 2024
Ответ дляОйЙой
Если отказываются и говорят не сегодня, то я душевной улыбкой отвечаю, будет рады когда следующий раз надумаете. До свидания. Они сами понимают
ах вот как! изящно...))
Парова машина• 25 февраля 2024
Ответ дляCarin
Я в последнее время стала настойчиво просить девушек перед заказами обуви перемерять стопу. И да, на 0,5-1 размер у нескольких поменялось: возраст, вес, беременность и т.д. А мерки для одежды и белья тем более всегда лучше освежить перед заказом или походом в магазин.
Навіть одна компанія шиє по різному.
Для мене наприклад массімо дутті найцікавіша фірма-я виходжу звідти з повним комплектом від xs до L.
Один раз без примірки замовила свій М-тепер дочка носить (а у неї xs і 44 кг)
Для мене наприклад массімо дутті найцікавіша фірма-я виходжу звідти з повним комплектом від xs до L.
Один раз без примірки замовила свій М-тепер дочка носить (а у неї xs і 44 кг)
Парова машина• 25 февраля 2024
Ответ дляКусюче сонечко
Я с автором согласна, но отчасти. Автору нужно понять, что если человек зашёл в магазин, это не значит, что он обязан купить. И лояльно к этому относиться, а не воспринимать непокупку как личное оскорбление
Іноді НЕпокупка пов´язана саме з консультантом.
6
Кундалина• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
С таким отношением к клиентам никакой шоу рум, стилист, а тем более собственный бизнес Вам не светит.
У Вас мышление продавцици сельского магазина. И явно нет никакого образования, правил организации торговли, товароведения, маркетинга и прочего Вы никогда не изучали.
Поэтому свой гонор оставьте при себе, тупые тут как раз не покупатели.
Замашки сельской тёти Маши, которая в своём сильпо была царь и бог, давно канули в лету.
Сейчас балом правит покупатель, и голосует, как и раньше говорилось, рублём, т.е. покупками в полюбившемся магазине.
У Вас мышление продавцици сельского магазина. И явно нет никакого образования, правил организации торговли, товароведения, маркетинга и прочего Вы никогда не изучали.
Поэтому свой гонор оставьте при себе, тупые тут как раз не покупатели.
Замашки сельской тёти Маши, которая в своём сильпо была царь и бог, давно канули в лету.
Сейчас балом правит покупатель, и голосует, как и раньше говорилось, рублём, т.е. покупками в полюбившемся магазине.
2
1
Кундалина• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Ваша прямая обязанность - консультировать по поводу размерной линейки и цен. За это Вам зарплату платят. И да, успешные продавцы всегда в кармашке имеют сантиметровую ленту, чтобы при необходимости её применить. А самые успешные и опытные - на глаз с ходу говорят, что в этой модели на Вас лучше сядет вот этот размер, а вот в этой коллекции - лучше вот этот будет. И практически никогда не ошибаются!
Но это вообще не про Вас.
Но это вообще не про Вас.
2
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляКундалина
С таким отношением к клиентам никакой шоу рум, стилист, а тем более собственный бизнес Вам не светит.
У Вас мышление продавцици сельского магазина. И явно нет никакого образования, правил организации торговли, товароведения, маркетинга и прочего Вы никогда не изучали.
Поэтому свой гонор оставьте при себе, тупые тут как раз не покупатели.
Замашки сельской тёти Маши, которая в своём сильпо была царь и бог, давно канули в лету.
Сейчас балом правит покупатель, и голосует, как и раньше говорилось, рублём, т.е. покупками в полюбившемся магазине.
У Вас мышление продавцици сельского магазина. И явно нет никакого образования, правил организации торговли, товароведения, маркетинга и прочего Вы никогда не изучали.
Поэтому свой гонор оставьте при себе, тупые тут как раз не покупатели.
Замашки сельской тёти Маши, которая в своём сильпо была царь и бог, давно канули в лету.
Сейчас балом правит покупатель, и голосует, как и раньше говорилось, рублём, т.е. покупками в полюбившемся магазине.
Хто вам сказав, що у мене торгівельна освіта? І що у продавця обов´язково має бути саме така? Звісно це плюс, але вивчити все це можна і в процесі.
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляКундалина
Ваша прямая обязанность - консультировать по поводу размерной линейки и цен. За это Вам зарплату платят. И да, успешные продавцы всегда в кармашке имеют сантиметровую ленту, чтобы при необходимости её применить. А самые успешные и опытные - на глаз с ходу говорят, что в этой модели на Вас лучше сядет вот этот размер, а вот в этой коллекции - лучше вот этот будет. И практически никогда не ошибаются!
Но это вообще не про Вас.
Но это вообще не про Вас.
Звичайно не про мене, я ще не можу бути супер досвідченою, бо недовго працюю. Логіка у вас просто на вищому рівні
2
Kusalochka• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Не понимаю, как хозяева магазина наняли такую глупую продавщицу. Если продавец даже с размером помочь не может... прям дно.
1
2
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляKusalochka
Не понимаю, как хозяева магазина наняли такую глупую продавщицу. Если продавец даже с размером помочь не может... прям дно.
У нас є перераховані обов´язки і конкретно підбір розміру на око в них не входить. До того ж як я маю визначити об´єми людини, якщо вона в оверсайзному спортивному костюмі та ще й в куртці.
Кундалина• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Хто вам сказав, що у мене торгівельна освіта? І що у продавця обов´язково має бути саме така? Звісно це плюс, але вивчити все це можна і в процесі.
Я сказала, что у Вас нет никакого торгового образования, и неторогового тоже. И мышление соответственное, как у торговки китайскими шмотками на Троещине.
Вы почему-то решили, что это дело нехитрое, ща как зайду, как открою собственный бутик
Вам же уже все дружно сказали, торговля - это не Ваше. Можете идти семАчку возле метро продавать, тоже ’выгодное дельце’ )))
Вы почему-то решили, что это дело нехитрое, ща как зайду, как открою собственный бутик
Вам же уже все дружно сказали, торговля - это не Ваше. Можете идти семАчку возле метро продавать, тоже ’выгодное дельце’ )))
2
Кундалина• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
У нас є перераховані обов´язки і конкретно підбір розміру на око в них не входить. До того ж як я маю визначити об´єми людини, якщо вона в оверсайзному спортивному костюмі та ще й в куртці.
Упрямство - достоинство ослов. И продавщиц, взятых без образования с улицы.
2
LoveYouOrNot• 25 февраля 2024
Автор, пройдіть хоч мінімальні курси, бо у вас підхід до роботи у продажах абсолютно неправильний.
Якби люди того всього не робили, ви б там були непотрібні в залі.
Якби люди того всього не робили, ви б там були непотрібні в залі.
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляКундалина
Я сказала, что у Вас нет никакого торгового образования, и неторогового тоже. И мышление соответственное, как у торговки китайскими шмотками на Троещине.
Вы почему-то решили, что это дело нехитрое, ща как зайду, как открою собственный бутик
Вам же уже все дружно сказали, торговля - это не Ваше. Можете идти семАчку возле метро продавать, тоже ’выгодное дельце’ )))
Вы почему-то решили, что это дело нехитрое, ща как зайду, как открою собственный бутик
Вам же уже все дружно сказали, торговля - это не Ваше. Можете идти семАчку возле метро продавать, тоже ’выгодное дельце’ )))
Освіта у мене якраз-таки є)) взагалі дивує така позиція: я сказала, значить правда. А я нічого не писала про те, що відрити бутік просто. Лише тільки що планую в майбутньому. Це ви там щось собі надумали і побачили те, чого не було.
1
13чудоСВЕТА• 25 февраля 2024
Якшо почну ненавидіти якогось власника магазину, обов´язково порекомендую вас на посаду консультанта!
2
Кундалина• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Освіта у мене якраз-таки є)) взагалі дивує така позиція: я сказала, значить правда. А я нічого не писала про те, що відрити бутік просто. Лише тільки що планую в майбутньому. Це ви там щось собі надумали і побачили те, чого не було.
Слишком незаметно образование, Вы его тщательно скрываете?
Вы даже не в состоянии понять, что требуется от продавца-консультанта с успешными продажами. Не учитесь ничему, тупо стоите ненавидите заходящих в магазин посетителей, обзываете их тупыми за то, что они просят сделать то, что для них успешно делают консультанты в других магазинах.
Узкость мышления не позволяет понять, в чём же успешность продаж у других.
Поищите что-то еще, в торговле у Вас 0 шансов.
Вы даже не в состоянии понять, что требуется от продавца-консультанта с успешными продажами. Не учитесь ничему, тупо стоите ненавидите заходящих в магазин посетителей, обзываете их тупыми за то, что они просят сделать то, что для них успешно делают консультанты в других магазинах.
Узкость мышления не позволяет понять, в чём же успешность продаж у других.
Поищите что-то еще, в торговле у Вас 0 шансов.
2
Люблю джаз• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Для чого бірки тоді потрібні?) І людина має знати приблизно свої параматри і розмір
Ви точно консультант????
Я ношу укр.розмір 48, в деяких магазинах на мене М велика, а в деяких ХЛ треба брати. Ні, таке ви не чули? І якщо я просто прийшла на windowshopping, то що? не можна?
Я ношу укр.розмір 48, в деяких магазинах на мене М велика, а в деяких ХЛ треба брати. Ні, таке ви не чули? І якщо я просто прийшла на windowshopping, то що? не можна?
3
Перекус беру завжди• 25 февраля 2024
Ответ дляТворю чудеса
Ви обслуговуючий персонал, відповідне відношення і ставлення. Отримайте освіту, будете на більш кваліфікованій роботі працювати, буде більше поваги.. До свого магазину Вам ще, як до неба рачки! Вам би розвиватися, читати, займіться самоосвітою, якщо навчання у вузі не тягнете.
Тобто до обслуговуючого персоналу ставлення має бути апріорі як до другого сорту? Як не вчись, але завжди будуть люди за своїм соціальним статусом вище Вас, виходить вони можуть зверхньо до Вас ставитись тільки тому, що мають кращу освіту, роботу, чоловіка, бізнес, ніж Ви?
LoveYouOrNot• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
У нас є перераховані обов´язки і конкретно підбір розміру на око в них не входить. До того ж як я маю визначити об´єми людини, якщо вона в оверсайзному спортивному костюмі та ще й в куртці.
Консультант успішного магазину не тільки розмір порекомендує, але й принесе в примірочну людині пару розмірів) Принаймні в цих магазинах, в які хочеться вертатися, це саме так.
Ви працюєте в мережі LPP? Там вони справді такої послуги не пропонують - тупо розкладка товару в залі. Але тоді цю роботу не можна назвати ’консультант’, правильно ’працівник складу’.
Ви працюєте в мережі LPP? Там вони справді такої послуги не пропонують - тупо розкладка товару в залі. Але тоді цю роботу не можна назвати ’консультант’, правильно ’працівник складу’.
LoveYouOrNot• 25 февраля 2024
Ответ дляKusalochka
Не понимаю, как хозяева магазина наняли такую глупую продавщицу. Если продавец даже с размером помочь не может... прям дно.
Просто людей беруть на посаду ’розкладчика товару’ і гордо називають це ’консультантом’. ))) Консультант справді консультує, навіть в дешевому Forever21 в США вас спитають, який вам розмір ще принести, як вам товар, чи ще щось хочете?
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляLoveYouOrNot
Просто людей беруть на посаду ’розкладчика товару’ і гордо називають це ’консультантом’. ))) Консультант справді консультує, навіть в дешевому Forever21 в США вас спитають, який вам розмір ще принести, як вам товар, чи ще щось хочете?
А я і пропоную на всяк випадок два розміри🤣 протягом примірки питаю, що підходить, чи треба інші моделі.
Ото смішні. Понаписують, не знаючи, і вважають себе розумними.
Ото смішні. Понаписують, не знаючи, і вважають себе розумними.
1
LoveYouOrNot• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
А я і пропоную на всяк випадок два розміри🤣 протягом примірки питаю, що підходить, чи треба інші моделі.
Ото смішні. Понаписують, не знаючи, і вважають себе розумними.
Ото смішні. Понаписують, не знаючи, і вважають себе розумними.
То ви смішні. От правда.
2
Кундалина• 25 февраля 2024
Ответ дляОдинРазНадетое
Не бачу стресостійкості у продавця, ваша робота показувати товар, відповідати на питання і тримати рот закритим, поки не скажуть. Ви обслуга.
Нет, ну не уж прям так, ’обслуга’. Все люди - люди, и любая нормальная профессия достойна уважения. Просто есть круг обязанностей, соответствующих конкретной профессии.
Королева спама• 25 февраля 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
тогда вы обьясните .как нужно себя вести чтобы продавцы не кидались как голодные собаки бакскервили сразу при входе или ходят тенью,я вообще хожу только в большие магазины ,больше шансов что приставать не будут ,только не пишие про хозяев которые заставляют ,ну это же отпугивание клиентов !!!или ничего не спрашиваю, а они лезут .а у нас есть на вас....ну я не хочу общаться!!!и не спрашиваю ,что на меня есть
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляLoveYouOrNot
То ви смішні. От правда.
А ви, не знаючи як я виконую свою роботу, пишете якісь висновки. Мені накипіло, от я і написала тему. Є і нормальні відвідувачі
Кундалина• 25 февраля 2024
Ответ дляЯблокоРаздора
Ой, ладно, хозяйки бутиков типа phd. Мужик ейный арендует ей закуток в ТЦ, покажет как с алика заказывать и будет ей бутик.
И ’платтячками у стразіках’ с надписью шОнель торговать будут?
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляКундалина
И ’платтячками у стразіках’ с надписью шОнель торговать будут?
Якраз таке я не люблю і підробки не підтримую)
1
Редиска Я• 25 февраля 2024
Ответ дляСонячний зайчик
Дякую, сама розберуся, що моє. Є і вдячні клієнти. І я ніколи не дозволяю собі хамство. Завжди стресостійка. Форум для висловлення думок, я висловила те що накипіло
То вы ещё врачом не работали.Ушла в другую сферу и не жалею.90 процентов,такое ощущение,что имбецилы,иногда думаешь,как они ещё где-то работают и зарплату получают
1
автор
Сонячний зайчик
• 25 февраля 2024
Ответ дляРедиска Я
То вы ещё врачом не работали.Ушла в другую сферу и не жалею.90 процентов,такое ощущение,что имбецилы,иногда думаешь,как они ещё где-то работают и зарплату получают
У мене до речі знайома мерчандайзер на медика вчиться. Теж спочатку була продавцем, але доросла до візуального оформлення залу. По спеціальності працювати не збирається, бо ЗП ’обнять і плакать’, як вона сказала. Хоча лікарі дуже потрібні і це праця колосальна. Я їм завжди вдячна, звісно якщо це хороший лікар, а не нахабний
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу