Педиатор_я• 02 марта 2024
Нет вам прощения! Сколько крови на ваших руках
показать весь текст
89
1
2
1
16
Само_достаточная• 02 марта 2024
Ответ дляЕлькиПальки
Удалено администрацией...
Удалено администрацией...
Ядвига Юсьлегко• 02 марта 2024
Ответ дляЕлькиПальки
Удалено администрацией...
створюйте петицію,щоб,якщо не вдасться збить не над будинками,щоб зовсім не збивали.
6
8
Рятівник Малібу• 02 марта 2024
Ответ для18 мнеУЖЕ
Удалено администрацией...
Удалено администрацией...
Ответ дляЕлькиПальки
Удалено администрацией...
Я ще знаєте від чого в шоці? Як наші змі смакували відео з батьком дитини, яку знайшли.
Момент з бомжом хіба що насмішив, хоч і не можна сміятись. Реально народився в сорочці. Виліз з уламків, обклав всіх хєрами і увалив.
Момент з бомжом хіба що насмішив, хоч і не можна сміятись. Реально народився в сорочці. Виліз з уламків, обклав всіх хєрами і увалив.
2
6
7
Трахтибидох• 02 марта 2024
Ответ дляСиниця у спідниці
Не начинайте. Есть куча ждуних с прекрасной мовой
У житті жодної не зустрічала. А от ждуніх що мови не знаютьмчи знають відверто погано - таки є, нажаль.
1
5
11
Жінка з перцем• 02 марта 2024
Ответ дляZelenkа
Удалено администрацией...
Та можна. Але це не від великого розуму.
У ПВО першочергова задача - збити ціль до того, як вона зникне з поля зору або досягне своєї цілі. У них нема часу і можливості розраховувати подальшу траєкторію її падіння. Тому нехтувати правилами безпеки при повітряній тривозі - недалекоглядно.
У ПВО першочергова задача - збити ціль до того, як вона зникне з поля зору або досягне своєї цілі. У них нема часу і можливості розраховувати подальшу траєкторію її падіння. Тому нехтувати правилами безпеки при повітряній тривозі - недалекоглядно.
4
20
МамОмужа• 02 марта 2024
Ответ дляНетЕщеНаверное
Расскажите. Мне интересно, как так выходит, что сбивают над домами?
Расскажите, у вас вся семья мобилизована? Ну чтоб была возможность сидеть под каждым кустом в полях и лесах и сбивать
1
1
6
9
Мафиозная• 02 марта 2024
Ответ дляРятівник Малібу
Удалено администрацией...
Вигодна тому , кто попёр с оружием в на территорию чужой страны . Какие ещё могут быть варианты ?
Если рашке не выгодно, пусть свалит и не обстреливает .
Если рашке не выгодно, пусть свалит и не обстреливает .
1
3
19
Ирина-bbd0• 02 марта 2024
Ответ дляfreedom_2015
я десь за Зе щось писала ? тема про терористичний акт росії в Одесі і мій коментар стосувався виключно до радості кацапок і звинувачення пво в трагедії ,а не тих потвор що нас вбивають цими дронами
А странно.что сразу тема в зеленского переводится.а не в гнойную кацапию
1
2
27
6
Ответ дляЖінка з перцем
Та можна. Але це не від великого розуму.
У ПВО першочергова задача - збити ціль до того, як вона зникне з поля зору або досягне своєї цілі. У них нема часу і можливості розраховувати подальшу траєкторію її падіння. Тому нехтувати правилами безпеки при повітряній тривозі - недалекоглядно.
У ПВО першочергова задача - збити ціль до того, як вона зникне з поля зору або досягне своєї цілі. У них нема часу і можливості розраховувати подальшу траєкторію її падіння. Тому нехтувати правилами безпеки при повітряній тривозі - недалекоглядно.
А куди людям дітися? Якщо укриттів просто не-ма-є...
8
freedom_2015• 02 марта 2024
Ответ дляИрина-bbd0
А странно.что сразу тема в зеленского переводится.а не в гнойную кацапию
Мені пофіг на владу -минулу ,теперішню чи майбутню ,але люди не мають ніколи забувати ,що ворог в нас расія і всі 140 000 000 вбивць там підтримують цей тероризм .Різниця тільки в підтримці- замовчують ,або радіють
4
1
24
Ирина-bbd0• 02 марта 2024
Ответ дляГотова до другої
Бо у владі не було українців, а зе і пороху пофіг на нас, у них інша батьківщина
Ок
А это даёт право кацапне вторгаться в Украину и людей убивать?
Это ж не зеленский и не путлер кнопки нажимают
Кацапы не могут остановиться? Жажда убивать не утоляется ничем?
А это даёт право кацапне вторгаться в Украину и людей убивать?
Это ж не зеленский и не путлер кнопки нажимают
Кацапы не могут остановиться? Жажда убивать не утоляется ничем?
2
27
Inna_ya_krasivaya• 02 марта 2024
Ответ дляБаба Йога
Это вы о наших политиках?
это украинские политики убили 3хлетнего ребенка в Одессе сегодня? какое ж....откройся хоть глянем откуда такое пишет, циничное
1
6
32
Inna_ya_krasivaya• 02 марта 2024
Ответ дляПилосмок працює
Тогда почему на украинском форуме?
потому что его читают русские ляди и шарятся тут и пишут
2
12
3
Inna_ya_krasivaya• 02 марта 2024
Ответ дляИрина-bbd0
А странно.что сразу тема в зеленского переводится.а не в гнойную кацапию
работают твари, росияне или приплаченные наши.
В каждой теме фокус уводится от параши и преступлений росиян
В каждой теме фокус уводится от параши и преступлений росиян
1
6
19
З січня 2023 року Росія веде проти України цілеспрямовану і дуже масштабну дезінформаційну кампанію, спрямовану як на українську, так і на західну аудиторію. Вона має розгалужену мережу виконавців, щедре фінансування і низку чітко поставлених Кремлем завдань, серед яких дискредитація військово-політичного керівництва України, розкол українських еліт, деморалізація ЗСУ і дезорієнтація українського населення.
Американському виданню The Wasington Post вдалося документально підтвердити розмах цієї кампанії, що стало новим епізодом у багаторічних викриттях дезінформаційної машини Кремля.
Видання в деталях розповіло, як близько року тому за вказівкою Кремля була розгорнута серія «інформаційно-психологічних операцій» (ІПСО), що призвела до появи тисяч публікацій у соціальних мережах і сотень сфабрикованих матеріалів, створених «фабриками тролів» і поширених в Україні та в Європі.
Журналістам WP вдалося переглянути понад 100 кремлівських документів, отриманих однією з європейських розвідувальних служб. Дезінформаційна кампанія, серед іншого, була націлена на підрив довіри до Володимира Зеленського і намагалася використати на користь Москви напруженість між ним і колишнім головнокомандувачем ЗСУ Валерієм Залужним.
NV розповідає про найголовніше з цього матеріалу.
Кирієнко і Ко: хто і як у Кремлі організував ІПСО-кампанію проти України
Головний організатор кампанії — перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко, наближений до Володимира Путіна посадовець. У січні 2023 року він доручив групі російських чиновників і політтехнологів домогтися необхідного рівня присутності в українських соцмережах задля поширення дезінформації.
Фактично було створено дві групи. Кампанію, зосереджену на дестабілізації всередині самої України, очолив один з найближчих заступників Кирієнка Олександр Харичев, відомий у деяких московських колах як «фіксер», оскільки саме він відповідає за прогнозований для Кремля хід виборів у РФ. Ще раніше створили також «європейську» пропагандистську групу, націлену на підрив підтримки України в країнах Заходу, зокрема у Франції і Німеччині. Нею керувала Тетяна Матвєєва, ще одна заступниця Кирієнка і очільниця департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Кремлі.
Чотири основні цілі для «української» групи Кирієнко виклав на зустрічі 16 січня 2023 року. Йшлося про просування в соцмережах України чотирьох ключових тем:
дискредитація військово-політичного керівництва України (розпалювання дискусій щодо «батальйону Монако» і привілеїв для родин еліти, перемовин за спиною Зеленського, брехні про розпродаж західної зброї та нерівномірні відключення світла на користь високопосадовців),
розкол українських еліт (просування тем передвиборчої боротьби, протистояння між владою Києва і ОП, нібито прихованих домовленостей влади України і нібито президентських амбіцій Залужного тощо);
деморалізація ЗСУ (перебільшені втрати тощо)
дезорієнтація українського населення.
Результати кампанії, за планом Кремля, мали б вимірюватися кількома конкретними показниками:
очікувалося, що Москві вдасться знизити рейтинги «ключових кадрів в офісі Зеленського, українському уряді та командуванні Збройних сил України»,
однією з цілей було збільшити кількість українців, які вірять, що еліта країни працює лише на себе;
ще однією ознакою успіху мало б стати зростання кількості публічних конфліктів та відставок в уряді.
Отримані WP документи свідчать, що «прогрес» кампанії відстежували майже щотижнево на зустрічах у Кремлі. Московські «стратеги» ІПСО проводили презентації, демонструючи найпопулярніші пости, які були розміщені в українському сегменті соцмереж за попередні дні, і підраховуючи їхні результати. Також вони звітували про щотижневі опитування щодо рівня довіри до Зеленського та військового керівництва України, пише WP
Американському виданню The Wasington Post вдалося документально підтвердити розмах цієї кампанії, що стало новим епізодом у багаторічних викриттях дезінформаційної машини Кремля.
Видання в деталях розповіло, як близько року тому за вказівкою Кремля була розгорнута серія «інформаційно-психологічних операцій» (ІПСО), що призвела до появи тисяч публікацій у соціальних мережах і сотень сфабрикованих матеріалів, створених «фабриками тролів» і поширених в Україні та в Європі.
Журналістам WP вдалося переглянути понад 100 кремлівських документів, отриманих однією з європейських розвідувальних служб. Дезінформаційна кампанія, серед іншого, була націлена на підрив довіри до Володимира Зеленського і намагалася використати на користь Москви напруженість між ним і колишнім головнокомандувачем ЗСУ Валерієм Залужним.
NV розповідає про найголовніше з цього матеріалу.
Кирієнко і Ко: хто і як у Кремлі організував ІПСО-кампанію проти України
Головний організатор кампанії — перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко, наближений до Володимира Путіна посадовець. У січні 2023 року він доручив групі російських чиновників і політтехнологів домогтися необхідного рівня присутності в українських соцмережах задля поширення дезінформації.
Фактично було створено дві групи. Кампанію, зосереджену на дестабілізації всередині самої України, очолив один з найближчих заступників Кирієнка Олександр Харичев, відомий у деяких московських колах як «фіксер», оскільки саме він відповідає за прогнозований для Кремля хід виборів у РФ. Ще раніше створили також «європейську» пропагандистську групу, націлену на підрив підтримки України в країнах Заходу, зокрема у Франції і Німеччині. Нею керувала Тетяна Матвєєва, ще одна заступниця Кирієнка і очільниця департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Кремлі.
Чотири основні цілі для «української» групи Кирієнко виклав на зустрічі 16 січня 2023 року. Йшлося про просування в соцмережах України чотирьох ключових тем:
дискредитація військово-політичного керівництва України (розпалювання дискусій щодо «батальйону Монако» і привілеїв для родин еліти, перемовин за спиною Зеленського, брехні про розпродаж західної зброї та нерівномірні відключення світла на користь високопосадовців),
розкол українських еліт (просування тем передвиборчої боротьби, протистояння між владою Києва і ОП, нібито прихованих домовленостей влади України і нібито президентських амбіцій Залужного тощо);
деморалізація ЗСУ (перебільшені втрати тощо)
дезорієнтація українського населення.
Результати кампанії, за планом Кремля, мали б вимірюватися кількома конкретними показниками:
очікувалося, що Москві вдасться знизити рейтинги «ключових кадрів в офісі Зеленського, українському уряді та командуванні Збройних сил України»,
однією з цілей було збільшити кількість українців, які вірять, що еліта країни працює лише на себе;
ще однією ознакою успіху мало б стати зростання кількості публічних конфліктів та відставок в уряді.
Отримані WP документи свідчать, що «прогрес» кампанії відстежували майже щотижнево на зустрічах у Кремлі. Московські «стратеги» ІПСО проводили презентації, демонструючи найпопулярніші пости, які були розміщені в українському сегменті соцмереж за попередні дні, і підраховуючи їхні результати. Також вони звітували про щотижневі опитування щодо рівня довіри до Зеленського та військового керівництва України, пише WP
1
6
17
Ирина-bbd0• 02 марта 2024
Так.ну что смелые правдорубки и ржущие.появитесь или такое же гнойное трусливое ихтамнетовское отребье так и будете гадить из кустов?
2
20
9
Inna_ya_krasivaya• 02 марта 2024
Ответ дляluizka
З січня 2023 року Росія веде проти України цілеспрямовану і дуже масштабну дезінформаційну кампанію, спрямовану як на українську, так і на західну аудиторію. Вона має розгалужену мережу виконавців, щедре фінансування і низку чітко поставлених Кремлем завдань, серед яких дискредитація військово-політичного керівництва України, розкол українських еліт, деморалізація ЗСУ і дезорієнтація українського населення.
Американському виданню The Wasington Post вдалося документально підтвердити розмах цієї кампанії, що стало новим епізодом у багаторічних викриттях дезінформаційної машини Кремля.
Видання в деталях розповіло, як близько року тому за вказівкою Кремля була розгорнута серія «інформаційно-психологічних операцій» (ІПСО), що призвела до появи тисяч публікацій у соціальних мережах і сотень сфабрикованих матеріалів, створених «фабриками тролів» і поширених в Україні та в Європі.
Журналістам WP вдалося переглянути понад 100 кремлівських документів, отриманих однією з європейських розвідувальних служб. Дезінформаційна кампанія, серед іншого, була націлена на підрив довіри до Володимира Зеленського і намагалася використати на користь Москви напруженість між ним і колишнім головнокомандувачем ЗСУ Валерієм Залужним.
NV розповідає про найголовніше з цього матеріалу.
Кирієнко і Ко: хто і як у Кремлі організував ІПСО-кампанію проти України
Головний організатор кампанії — перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко, наближений до Володимира Путіна посадовець. У січні 2023 року він доручив групі російських чиновників і політтехнологів домогтися необхідного рівня присутності в українських соцмережах задля поширення дезінформації.
Фактично було створено дві групи. Кампанію, зосереджену на дестабілізації всередині самої України, очолив один з найближчих заступників Кирієнка Олександр Харичев, відомий у деяких московських колах як «фіксер», оскільки саме він відповідає за прогнозований для Кремля хід виборів у РФ. Ще раніше створили також «європейську» пропагандистську групу, націлену на підрив підтримки України в країнах Заходу, зокрема у Франції і Німеччині. Нею керувала Тетяна Матвєєва, ще одна заступниця Кирієнка і очільниця департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Кремлі.
Чотири основні цілі для «української» групи Кирієнко виклав на зустрічі 16 січня 2023 року. Йшлося про просування в соцмережах України чотирьох ключових тем:
дискредитація військово-політичного керівництва України (розпалювання дискусій щодо «батальйону Монако» і привілеїв для родин еліти, перемовин за спиною Зеленського, брехні про розпродаж західної зброї та нерівномірні відключення світла на користь високопосадовців),
розкол українських еліт (просування тем передвиборчої боротьби, протистояння між владою Києва і ОП, нібито прихованих домовленостей влади України і нібито президентських амбіцій Залужного тощо);
деморалізація ЗСУ (перебільшені втрати тощо)
дезорієнтація українського населення.
Результати кампанії, за планом Кремля, мали б вимірюватися кількома конкретними показниками:
очікувалося, що Москві вдасться знизити рейтинги «ключових кадрів в офісі Зеленського, українському уряді та командуванні Збройних сил України»,
однією з цілей було збільшити кількість українців, які вірять, що еліта країни працює лише на себе;
ще однією ознакою успіху мало б стати зростання кількості публічних конфліктів та відставок в уряді.
Отримані WP документи свідчать, що «прогрес» кампанії відстежували майже щотижнево на зустрічах у Кремлі. Московські «стратеги» ІПСО проводили презентації, демонструючи найпопулярніші пости, які були розміщені в українському сегменті соцмереж за попередні дні, і підраховуючи їхні результати. Також вони звітували про щотижневі опитування щодо рівня довіри до Зеленського та військового керівництва України, пише WP
Американському виданню The Wasington Post вдалося документально підтвердити розмах цієї кампанії, що стало новим епізодом у багаторічних викриттях дезінформаційної машини Кремля.
Видання в деталях розповіло, як близько року тому за вказівкою Кремля була розгорнута серія «інформаційно-психологічних операцій» (ІПСО), що призвела до появи тисяч публікацій у соціальних мережах і сотень сфабрикованих матеріалів, створених «фабриками тролів» і поширених в Україні та в Європі.
Журналістам WP вдалося переглянути понад 100 кремлівських документів, отриманих однією з європейських розвідувальних служб. Дезінформаційна кампанія, серед іншого, була націлена на підрив довіри до Володимира Зеленського і намагалася використати на користь Москви напруженість між ним і колишнім головнокомандувачем ЗСУ Валерієм Залужним.
NV розповідає про найголовніше з цього матеріалу.
Кирієнко і Ко: хто і як у Кремлі організував ІПСО-кампанію проти України
Головний організатор кампанії — перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко, наближений до Володимира Путіна посадовець. У січні 2023 року він доручив групі російських чиновників і політтехнологів домогтися необхідного рівня присутності в українських соцмережах задля поширення дезінформації.
Фактично було створено дві групи. Кампанію, зосереджену на дестабілізації всередині самої України, очолив один з найближчих заступників Кирієнка Олександр Харичев, відомий у деяких московських колах як «фіксер», оскільки саме він відповідає за прогнозований для Кремля хід виборів у РФ. Ще раніше створили також «європейську» пропагандистську групу, націлену на підрив підтримки України в країнах Заходу, зокрема у Франції і Німеччині. Нею керувала Тетяна Матвєєва, ще одна заступниця Кирієнка і очільниця департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Кремлі.
Чотири основні цілі для «української» групи Кирієнко виклав на зустрічі 16 січня 2023 року. Йшлося про просування в соцмережах України чотирьох ключових тем:
дискредитація військово-політичного керівництва України (розпалювання дискусій щодо «батальйону Монако» і привілеїв для родин еліти, перемовин за спиною Зеленського, брехні про розпродаж західної зброї та нерівномірні відключення світла на користь високопосадовців),
розкол українських еліт (просування тем передвиборчої боротьби, протистояння між владою Києва і ОП, нібито прихованих домовленостей влади України і нібито президентських амбіцій Залужного тощо);
деморалізація ЗСУ (перебільшені втрати тощо)
дезорієнтація українського населення.
Результати кампанії, за планом Кремля, мали б вимірюватися кількома конкретними показниками:
очікувалося, що Москві вдасться знизити рейтинги «ключових кадрів в офісі Зеленського, українському уряді та командуванні Збройних сил України»,
однією з цілей було збільшити кількість українців, які вірять, що еліта країни працює лише на себе;
ще однією ознакою успіху мало б стати зростання кількості публічних конфліктів та відставок в уряді.
Отримані WP документи свідчать, що «прогрес» кампанії відстежували майже щотижнево на зустрічах у Кремлі. Московські «стратеги» ІПСО проводили презентації, демонструючи найпопулярніші пости, які були розміщені в українському сегменті соцмереж за попередні дні, і підраховуючи їхні результати. Також вони звітували про щотижневі опитування щодо рівня довіри до Зеленського та військового керівництва України, пише WP
вот вот. я про это уже полгода говорю
а эти курицы решили что я защищаю таким образом власть
а эти курицы решили что я защищаю таким образом власть
4
7
Ирина-bbd0• 02 марта 2024
Ответ дляInna_ya_krasivaya
работают твари, росияне или приплаченные наши.
В каждой теме фокус уводится от параши и преступлений росиян
В каждой теме фокус уводится от параши и преступлений росиян
Тенденция .
Для гноя кацапского повторю-какой бы не была власть в Украине.никто не дает вам права прилазить в нашу страну и убивать ни мирных ни военных!!!
Ваша земля за паребриком! Украины вам не видать.хоть все когти о столешницы сотрите!
Для гноя кацапского повторю-какой бы не была власть в Украине.никто не дает вам права прилазить в нашу страну и убивать ни мирных ни военных!!!
Ваша земля за паребриком! Украины вам не видать.хоть все когти о столешницы сотрите!
1
35
2
MartishokA• 02 марта 2024
Ответ дляluizka
З січня 2023 року Росія веде проти України цілеспрямовану і дуже масштабну дезінформаційну кампанію, спрямовану як на українську, так і на західну аудиторію. Вона має розгалужену мережу виконавців, щедре фінансування і низку чітко поставлених Кремлем завдань, серед яких дискредитація військово-політичного керівництва України, розкол українських еліт, деморалізація ЗСУ і дезорієнтація українського населення.
Американському виданню The Wasington Post вдалося документально підтвердити розмах цієї кампанії, що стало новим епізодом у багаторічних викриттях дезінформаційної машини Кремля.
Видання в деталях розповіло, як близько року тому за вказівкою Кремля була розгорнута серія «інформаційно-психологічних операцій» (ІПСО), що призвела до появи тисяч публікацій у соціальних мережах і сотень сфабрикованих матеріалів, створених «фабриками тролів» і поширених в Україні та в Європі.
Журналістам WP вдалося переглянути понад 100 кремлівських документів, отриманих однією з європейських розвідувальних служб. Дезінформаційна кампанія, серед іншого, була націлена на підрив довіри до Володимира Зеленського і намагалася використати на користь Москви напруженість між ним і колишнім головнокомандувачем ЗСУ Валерієм Залужним.
NV розповідає про найголовніше з цього матеріалу.
Кирієнко і Ко: хто і як у Кремлі організував ІПСО-кампанію проти України
Головний організатор кампанії — перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко, наближений до Володимира Путіна посадовець. У січні 2023 року він доручив групі російських чиновників і політтехнологів домогтися необхідного рівня присутності в українських соцмережах задля поширення дезінформації.
Фактично було створено дві групи. Кампанію, зосереджену на дестабілізації всередині самої України, очолив один з найближчих заступників Кирієнка Олександр Харичев, відомий у деяких московських колах як «фіксер», оскільки саме він відповідає за прогнозований для Кремля хід виборів у РФ. Ще раніше створили також «європейську» пропагандистську групу, націлену на підрив підтримки України в країнах Заходу, зокрема у Франції і Німеччині. Нею керувала Тетяна Матвєєва, ще одна заступниця Кирієнка і очільниця департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Кремлі.
Чотири основні цілі для «української» групи Кирієнко виклав на зустрічі 16 січня 2023 року. Йшлося про просування в соцмережах України чотирьох ключових тем:
дискредитація військово-політичного керівництва України (розпалювання дискусій щодо «батальйону Монако» і привілеїв для родин еліти, перемовин за спиною Зеленського, брехні про розпродаж західної зброї та нерівномірні відключення світла на користь високопосадовців),
розкол українських еліт (просування тем передвиборчої боротьби, протистояння між владою Києва і ОП, нібито прихованих домовленостей влади України і нібито президентських амбіцій Залужного тощо);
деморалізація ЗСУ (перебільшені втрати тощо)
дезорієнтація українського населення.
Результати кампанії, за планом Кремля, мали б вимірюватися кількома конкретними показниками:
очікувалося, що Москві вдасться знизити рейтинги «ключових кадрів в офісі Зеленського, українському уряді та командуванні Збройних сил України»,
однією з цілей було збільшити кількість українців, які вірять, що еліта країни працює лише на себе;
ще однією ознакою успіху мало б стати зростання кількості публічних конфліктів та відставок в уряді.
Отримані WP документи свідчать, що «прогрес» кампанії відстежували майже щотижнево на зустрічах у Кремлі. Московські «стратеги» ІПСО проводили презентації, демонструючи найпопулярніші пости, які були розміщені в українському сегменті соцмереж за попередні дні, і підраховуючи їхні результати. Також вони звітували про щотижневі опитування щодо рівня довіри до Зеленського та військового керівництва України, пише WP
Американському виданню The Wasington Post вдалося документально підтвердити розмах цієї кампанії, що стало новим епізодом у багаторічних викриттях дезінформаційної машини Кремля.
Видання в деталях розповіло, як близько року тому за вказівкою Кремля була розгорнута серія «інформаційно-психологічних операцій» (ІПСО), що призвела до появи тисяч публікацій у соціальних мережах і сотень сфабрикованих матеріалів, створених «фабриками тролів» і поширених в Україні та в Європі.
Журналістам WP вдалося переглянути понад 100 кремлівських документів, отриманих однією з європейських розвідувальних служб. Дезінформаційна кампанія, серед іншого, була націлена на підрив довіри до Володимира Зеленського і намагалася використати на користь Москви напруженість між ним і колишнім головнокомандувачем ЗСУ Валерієм Залужним.
NV розповідає про найголовніше з цього матеріалу.
Кирієнко і Ко: хто і як у Кремлі організував ІПСО-кампанію проти України
Головний організатор кампанії — перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко, наближений до Володимира Путіна посадовець. У січні 2023 року він доручив групі російських чиновників і політтехнологів домогтися необхідного рівня присутності в українських соцмережах задля поширення дезінформації.
Фактично було створено дві групи. Кампанію, зосереджену на дестабілізації всередині самої України, очолив один з найближчих заступників Кирієнка Олександр Харичев, відомий у деяких московських колах як «фіксер», оскільки саме він відповідає за прогнозований для Кремля хід виборів у РФ. Ще раніше створили також «європейську» пропагандистську групу, націлену на підрив підтримки України в країнах Заходу, зокрема у Франції і Німеччині. Нею керувала Тетяна Матвєєва, ще одна заступниця Кирієнка і очільниця департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Кремлі.
Чотири основні цілі для «української» групи Кирієнко виклав на зустрічі 16 січня 2023 року. Йшлося про просування в соцмережах України чотирьох ключових тем:
дискредитація військово-політичного керівництва України (розпалювання дискусій щодо «батальйону Монако» і привілеїв для родин еліти, перемовин за спиною Зеленського, брехні про розпродаж західної зброї та нерівномірні відключення світла на користь високопосадовців),
розкол українських еліт (просування тем передвиборчої боротьби, протистояння між владою Києва і ОП, нібито прихованих домовленостей влади України і нібито президентських амбіцій Залужного тощо);
деморалізація ЗСУ (перебільшені втрати тощо)
дезорієнтація українського населення.
Результати кампанії, за планом Кремля, мали б вимірюватися кількома конкретними показниками:
очікувалося, що Москві вдасться знизити рейтинги «ключових кадрів в офісі Зеленського, українському уряді та командуванні Збройних сил України»,
однією з цілей було збільшити кількість українців, які вірять, що еліта країни працює лише на себе;
ще однією ознакою успіху мало б стати зростання кількості публічних конфліктів та відставок в уряді.
Отримані WP документи свідчать, що «прогрес» кампанії відстежували майже щотижнево на зустрічах у Кремлі. Московські «стратеги» ІПСО проводили презентації, демонструючи найпопулярніші пости, які були розміщені в українському сегменті соцмереж за попередні дні, і підраховуючи їхні результати. Також вони звітували про щотижневі опитування щодо рівня довіри до Зеленського та військового керівництва України, пише WP
Ну наше руководство и дискредитировать не нужно. Сами справляются
9
14
3
Inna_ya_krasivaya• 02 марта 2024
Ответ дляluizka
З січня 2023 року Росія веде проти України цілеспрямовану і дуже масштабну дезінформаційну кампанію, спрямовану як на українську, так і на західну аудиторію. Вона має розгалужену мережу виконавців, щедре фінансування і низку чітко поставлених Кремлем завдань, серед яких дискредитація військово-політичного керівництва України, розкол українських еліт, деморалізація ЗСУ і дезорієнтація українського населення.
Американському виданню The Wasington Post вдалося документально підтвердити розмах цієї кампанії, що стало новим епізодом у багаторічних викриттях дезінформаційної машини Кремля.
Видання в деталях розповіло, як близько року тому за вказівкою Кремля була розгорнута серія «інформаційно-психологічних операцій» (ІПСО), що призвела до появи тисяч публікацій у соціальних мережах і сотень сфабрикованих матеріалів, створених «фабриками тролів» і поширених в Україні та в Європі.
Журналістам WP вдалося переглянути понад 100 кремлівських документів, отриманих однією з європейських розвідувальних служб. Дезінформаційна кампанія, серед іншого, була націлена на підрив довіри до Володимира Зеленського і намагалася використати на користь Москви напруженість між ним і колишнім головнокомандувачем ЗСУ Валерієм Залужним.
NV розповідає про найголовніше з цього матеріалу.
Кирієнко і Ко: хто і як у Кремлі організував ІПСО-кампанію проти України
Головний організатор кампанії — перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко, наближений до Володимира Путіна посадовець. У січні 2023 року він доручив групі російських чиновників і політтехнологів домогтися необхідного рівня присутності в українських соцмережах задля поширення дезінформації.
Фактично було створено дві групи. Кампанію, зосереджену на дестабілізації всередині самої України, очолив один з найближчих заступників Кирієнка Олександр Харичев, відомий у деяких московських колах як «фіксер», оскільки саме він відповідає за прогнозований для Кремля хід виборів у РФ. Ще раніше створили також «європейську» пропагандистську групу, націлену на підрив підтримки України в країнах Заходу, зокрема у Франції і Німеччині. Нею керувала Тетяна Матвєєва, ще одна заступниця Кирієнка і очільниця департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Кремлі.
Чотири основні цілі для «української» групи Кирієнко виклав на зустрічі 16 січня 2023 року. Йшлося про просування в соцмережах України чотирьох ключових тем:
дискредитація військово-політичного керівництва України (розпалювання дискусій щодо «батальйону Монако» і привілеїв для родин еліти, перемовин за спиною Зеленського, брехні про розпродаж західної зброї та нерівномірні відключення світла на користь високопосадовців),
розкол українських еліт (просування тем передвиборчої боротьби, протистояння між владою Києва і ОП, нібито прихованих домовленостей влади України і нібито президентських амбіцій Залужного тощо);
деморалізація ЗСУ (перебільшені втрати тощо)
дезорієнтація українського населення.
Результати кампанії, за планом Кремля, мали б вимірюватися кількома конкретними показниками:
очікувалося, що Москві вдасться знизити рейтинги «ключових кадрів в офісі Зеленського, українському уряді та командуванні Збройних сил України»,
однією з цілей було збільшити кількість українців, які вірять, що еліта країни працює лише на себе;
ще однією ознакою успіху мало б стати зростання кількості публічних конфліктів та відставок в уряді.
Отримані WP документи свідчать, що «прогрес» кампанії відстежували майже щотижнево на зустрічах у Кремлі. Московські «стратеги» ІПСО проводили презентації, демонструючи найпопулярніші пости, які були розміщені в українському сегменті соцмереж за попередні дні, і підраховуючи їхні результати. Також вони звітували про щотижневі опитування щодо рівня довіри до Зеленського та військового керівництва України, пише WP
Американському виданню The Wasington Post вдалося документально підтвердити розмах цієї кампанії, що стало новим епізодом у багаторічних викриттях дезінформаційної машини Кремля.
Видання в деталях розповіло, як близько року тому за вказівкою Кремля була розгорнута серія «інформаційно-психологічних операцій» (ІПСО), що призвела до появи тисяч публікацій у соціальних мережах і сотень сфабрикованих матеріалів, створених «фабриками тролів» і поширених в Україні та в Європі.
Журналістам WP вдалося переглянути понад 100 кремлівських документів, отриманих однією з європейських розвідувальних служб. Дезінформаційна кампанія, серед іншого, була націлена на підрив довіри до Володимира Зеленського і намагалася використати на користь Москви напруженість між ним і колишнім головнокомандувачем ЗСУ Валерієм Залужним.
NV розповідає про найголовніше з цього матеріалу.
Кирієнко і Ко: хто і як у Кремлі організував ІПСО-кампанію проти України
Головний організатор кампанії — перший заступник глави адміністрації президента РФ Сергій Кирієнко, наближений до Володимира Путіна посадовець. У січні 2023 року він доручив групі російських чиновників і політтехнологів домогтися необхідного рівня присутності в українських соцмережах задля поширення дезінформації.
Фактично було створено дві групи. Кампанію, зосереджену на дестабілізації всередині самої України, очолив один з найближчих заступників Кирієнка Олександр Харичев, відомий у деяких московських колах як «фіксер», оскільки саме він відповідає за прогнозований для Кремля хід виборів у РФ. Ще раніше створили також «європейську» пропагандистську групу, націлену на підрив підтримки України в країнах Заходу, зокрема у Франції і Німеччині. Нею керувала Тетяна Матвєєва, ще одна заступниця Кирієнка і очільниця департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Кремлі.
Чотири основні цілі для «української» групи Кирієнко виклав на зустрічі 16 січня 2023 року. Йшлося про просування в соцмережах України чотирьох ключових тем:
дискредитація військово-політичного керівництва України (розпалювання дискусій щодо «батальйону Монако» і привілеїв для родин еліти, перемовин за спиною Зеленського, брехні про розпродаж західної зброї та нерівномірні відключення світла на користь високопосадовців),
розкол українських еліт (просування тем передвиборчої боротьби, протистояння між владою Києва і ОП, нібито прихованих домовленостей влади України і нібито президентських амбіцій Залужного тощо);
деморалізація ЗСУ (перебільшені втрати тощо)
дезорієнтація українського населення.
Результати кампанії, за планом Кремля, мали б вимірюватися кількома конкретними показниками:
очікувалося, що Москві вдасться знизити рейтинги «ключових кадрів в офісі Зеленського, українському уряді та командуванні Збройних сил України»,
однією з цілей було збільшити кількість українців, які вірять, що еліта країни працює лише на себе;
ще однією ознакою успіху мало б стати зростання кількості публічних конфліктів та відставок в уряді.
Отримані WP документи свідчать, що «прогрес» кампанії відстежували майже щотижнево на зустрічах у Кремлі. Московські «стратеги» ІПСО проводили презентації, демонструючи найпопулярніші пости, які були розміщені в українському сегменті соцмереж за попередні дні, і підраховуючи їхні результати. Також вони звітували про щотижневі опитування щодо рівня довіри до Зеленського та військового керівництва України, пише WP
сделайте отдельную тему. Бо не доходит походу до многих
8
3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу