ЛижТолько• 26 апреля 2024
Як би ви діяли?
Замовила в великому інет магазині комплект срібло сережки і каблучка.
Замовлення було накладним, при отриманні оглянула все ок, забрала, поклала в їх пакування, через 30 хвилин прийшла додому, бірки не зняті,дістала на сережках немає камінця(( коли він випав де він хз, пишу їх
В 11-09 отримала, в 11-40 пишу їм
Нормально розмова не пішла, їм мої «претензії» не сподобались
По закону повернення немає(( сказали обмін
На сайті цих сережок вже немає, я їм кажу на шо ви міняти будете чи вставляти камінець? Коротко вийшла сварка в переписці(
Вони мені тикають законом що ювелірні вир_би належної якості не підлягають поверненню і тд, я кажу де належна якість коли вони і в експлуатації не були
Пусті переписки(( зробила повернення новою поштою, ще й сама сплатила, ось підходить термін вони не забирають(((
Це я собі на др подарунок замовила
На виході ні грошей не комплекту
Шо робити? Відзивати і нести в ремонт
Шо б ви зробили?
Дякую хто дочитав((
Замовлення було накладним, при отриманні оглянула все ок, забрала, поклала в їх пакування, через 30 хвилин прийшла додому, бірки не зняті,дістала на сережках немає камінця(( коли він випав де він хз, пишу їх
В 11-09 отримала, в 11-40 пишу їм
Нормально розмова не пішла, їм мої «претензії» не сподобались
По закону повернення немає(( сказали обмін
На сайті цих сережок вже немає, я їм кажу на шо ви міняти будете чи вставляти камінець? Коротко вийшла сварка в переписці(
Вони мені тикають законом що ювелірні вир_би належної якості не підлягають поверненню і тд, я кажу де належна якість коли вони і в експлуатації не були
Пусті переписки(( зробила повернення новою поштою, ще й сама сплатила, ось підходить термін вони не забирають(((
Це я собі на др подарунок замовила
На виході ні грошей не комплекту
Шо робити? Відзивати і нести в ремонт
Шо б ви зробили?
Дякую хто дочитав((
6
Зайканалужайке• 26 апреля 2024
Було таке,нічого вдіяти не змогли.Син купив іншу обручку.Треба добре дивитися,зробили висновки,що в інтернеті більше прикраси не купуємо.Купив в магазині дешевше навіть і гарніше потім.
1
А поговорить?• 26 апреля 2024
Сделайте им рекламу в соц.сетях, отметьте их и пишите, что камни выпадают, даже когда украшение еще не носили
7
3
автор
ЛижТолько
• 26 апреля 2024
Ответ дляСкляна миша
зачем отправляли если сказали что не примут?
Домовились що обміняють
автор
ЛижТолько
• 26 апреля 2024
Ответ дляПуГоФФка
Ювелірку купляти тільки офлайн
Як би це золото було то не купляла б так(
Хоч і комплект срібний але не дешевий((
Хоч і комплект срібний але не дешевий((
Задолбулька• 26 апреля 2024
Возвращать и к ювелиру, заодно пусть проверит крепление всех камней. Я на недёшевой бижутерии за неделю камень потеряла.
1
Лукава Кішка• 26 апреля 2024
Ответ дляЛижТолько
Як би це золото було то не купляла б так(
Хоч і комплект срібний але не дешевий((
Хоч і комплект срібний але не дешевий((
Це не Мінімал випадково? Не хотілося б в них розчаровуватись.
автор
ЛижТолько
• 26 апреля 2024
Ответ дляЛукава Кішка
Це не Мінімал випадково? Не хотілося б в них розчаровуватись.
Ні інший магазин, але великий
Тундиринда• 26 апреля 2024
Ответ дляЛижТолько
Ні інший магазин, але великий
Як називається магазин?
РокерША• 26 апреля 2024
Ответ дляЛижТолько
Срібна лавка
Так подзвоніть їм і нагадайте, що якщо не зроблять повернення, зробите пост у фб та зробите їм рекламу. Паралельно затегаєте всіх їх конкурентів. І листа надішліть на всі ел. пошти, які вказані на сайті
автор
ЛижТолько
• 26 апреля 2024
Ответ дляРокерША
Так подзвоніть їм і нагадайте, що якщо не зроблять повернення, зробите пост у фб та зробите їм рекламу. Паралельно затегаєте всіх їх конкурентів. І листа надішліть на всі ел. пошти, які вказані на сайті
Я їм казала, сказали їм все одно(( взагалі потім коли звонила і розмовляла з менеджером, хамили і посилали(( і весь час у нас вироби гарної якості відповідають нормам, як дебільна папуга( повторювали
Дуже образливо, шкода грошей і пересрали дн
Дуже образливо, шкода грошей і пересрали дн
РокерША• 26 апреля 2024
Ответ дляЛижТолько
Я їм казала, сказали їм все одно(( взагалі потім коли звонила і розмовляла з менеджером, хамили і посилали(( і весь час у нас вироби гарної якості відповідають нормам, як дебільна папуга( повторювали
Дуже образливо, шкода грошей і пересрали дн
Дуже образливо, шкода грошей і пересрали дн
А чому не перевірили на новій пошті?
автор
ЛижТолько
• 26 апреля 2024
Ответ дляРокерША
А чому не перевірили на новій пошті?
Перевірила!оглянула було все ок, поклала в їх коробочку, оплатила, поклала в кросбоді, прийшла додому дістала міряти одягати а камінця немає
Я не знаю в яку секунду і де він випав, в кор_бці не було
Але шо це за виріб новий коли так сиплеться(
Я не знаю в яку секунду і де він випав, в кор_бці не було
Але шо це за виріб новий коли так сиплеться(
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу