sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Заказы с иностранных сайтов
anonim_33
Шалена невинність• 08 августа 2024

Міст загубив посилку з Алі

Дівчата хочу попросити допомоги, я профан в покупках з Алі, купила перший раз і От така фігня.
Міст загубив посилку між Львовом і Києвом, сьогодні прийшла відповідь на рекламацію: вони згодні відшкодувати гроші але продавцю з Алі.
Тобто дослівно "вартість втраченої посилки буде повернута відправнику по факту виставлення на підтвердження компенсації".
Питання слідуюче, я повинна зв´язатися з продавцем, щоб він звернувся за відшкодуванням? Або просто подати на повернення грошей через те що не отримала посилку, бачу є така функція в кабінеті, але вона буде доступна твльеи 16.09. Я придбала товар 16.07. Тобто раніше я відшкодування отримати не можу? Щось заплуталася. Дякую всім) за допомогу.
8 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_55
Сон і дрімота• 08 августа 2024
1
Напишіть в підтримку аліка, прикладіть скріни переписки втраченої посилки, якщо не вийде то тоді відкрийте спір коли буде можливо.
anonim_33
автор Шалена невинність • 08 августа 2024
2
Ответ дляСон і дрімота
Напишіть в підтримку аліка, прикладіть скріни переписки втраченої посилки, якщо не вийде то тоді відкрийте спір коли буде можливо.
Дякую)
anonim_111
Твердая валюта• 08 августа 2024
3
Мист вам прислал приглашение прийти, но посылку, сказали, не отдадут? Почему вы решили, что она не найдется и точно потеряна?
anonim_33
автор Шалена невинність • 08 августа 2024
4
Ответ дляТвердая валюта
Мист вам прислал приглашение прийти, но посылку, сказали, не отдадут? Почему вы решили, что она не найдется и точно потеряна?
?? До чого ваше перше речення. Ви не дуже гарно читали. Факт втрати посилки підтверджений містом, за моїм зверненням. В кабінеті статус: відправлення втрачено.
anonim_111
Твердая валюта• 08 августа 2024
5
Ответ дляШалена невинність
?? До чого ваше перше речення. Ви не дуже гарно читали. Факт втрати посилки підтверджений містом, за моїм зверненням. В кабінеті статус: відправлення втрачено.
Просто хотела уточнить. А вы звонили на горячую линию?
anonim_33
автор Шалена невинність • 08 августа 2024
6
Ответ дляТвердая валюта
Просто хотела уточнить. А вы звонили на горячую линию?
В міст? Так. Вони прийняли моє звернення передали менеджеру і через тиждень виявили що втратили посилку. Про це мені написали у кабінеті з рекомендацією звернутися з рекламацією. Що я зробила і отримала відповідь, вона в старпості, міст згоден компенсувати Алі. От я хочу зрозуміти як це працює на Алі
anonim_111
Твердая валюта• 08 августа 2024
7
Ответ дляШалена невинність
В міст? Так. Вони прийняли моє звернення передали менеджеру і через тиждень виявили що втратили посилку. Про це мені написали у кабінеті з рекомендацією звернутися з рекламацією. Що я зробила і отримала відповідь, вона в старпості, міст згоден компенсувати Алі. От я хочу зрозуміти як це працює на Алі
На Али вы откроете спор, что не получили посылку и вам вернут деньги
anonim_33
автор Шалена невинність • 08 августа 2024
8
Ответ дляТвердая валюта
На Али вы откроете спор, что не получили посылку и вам вернут деньги
Дякую, думала може раніше можна це вирішити. Спорт в мене відкриють 16.09
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff