мистерЛяпсус• 24 октября 2024
Комфі - шахраї!!! Не раджу у них купувати!
Постараюсь стисло. Купила в комфі вакууматор, не дешевий, електролюкс. Через 3 місяці перестав вакуумувати, бо тріснуло одне із кріплень. Хотіла просто залити клеєм і далі користуватись, але в підтримці електролюксу сказали, що замінять, треба лише по гарантії передати на ремонт. Привезла в комфі, щоб передали в сервісний центр, в акті приймання-передачі вказали, що тріщина на кріпленні. Через деякий час надіслали повідомлення, щоб приїхала забрала. Дивлюсь, а кріплення відламане і його взагалі немає. Тобто, клеїти вже немає чого(( Приймальниця запевняє, що так і було, але я ж знаю, як було!!! І тепер все. Був вакууматор за 2000 грн. Тепер немає ні грошей, ні вакууматора. Ще й натякнули, що я брехуха. Написла претензію - послали, бо то механічне пошкодження. І я не можу ніяк доказати, що то не я відламала, а співробітниця комфі((( Дівчат, вже немає ніяких шансів щось доказати? Мене тупо кинули?
показать весь текст
1
3
13
Кусачая Я• 24 октября 2024
Ответ дляТоматико
Ну так як там була тріщина, то логічно, що воно в будь який час відламалося.
а от бачите, для СЦ це ващливо - тріщина чи відсутність. Самі відсутність стала причиною відмови в ремонті/ заміні
1
Ms. Dolly• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Я його не забрала, залишила в магазині. Сказала, що віддавала у повній комплектації і в не повній забирати не буду. Адміністратора та дівчина на прийомці не позвала, сказала, що вона там головна. Він там вже місяці 2 чи 3 знаходиться, поки я веду розмови з кол-центром і пишу претензії. Були думки викликати поліцію, але не була впевнена, що на таке можна викликати. Тобто, якщо я товар не забирала, то можу викликати поліцію?
викликати можна на будь яку конфліктну ситуацію. Ми викликали навіть коли нам виїзд з гаража на добу перекрили, хоча то навіть не дорога а так, колія між двома дворами) вони нічим не допомогли, але приїхали. А в мами є сусід трохи дивний він викликає поліцію на найменше багаття яке побачить у дворах. Ми вже сміємося що майже кожні шашлики в нас починаються з візиту поліціянтів, навіть жартома запрошували їх приїхати за годинку, коли вони вже посмажаться)))) то вони нам сказали що не мають права проігнорувати виклик, хоч і знають що то дурня.
Мексиканочка• 24 октября 2024
надо все фиксировать на видео. прямо в магазине, как осматривают, в каком состоянии отдают, а потом так же с видеозаписью получать обратно и рассматривать, чтоб были видеодоказательства. Камеры то такое, могут сказать, что запись у них неделю только сохраняется и все.
1
Лунтик-паунтик• 24 октября 2024
Ответ дляКусачая Я
а от бачите, для СЦ це ващливо - тріщина чи відсутність. Самі відсутність стала причиною відмови в ремонті/ заміні
Ні, тріщина б також назвали механічним пошкодження і відправили гуляти. Хто там і шо плів автору по телефону і шо автор пояснював ми не знаємо, та і це не важливо загалом.
Якщо чесно, можуть замінити, а можуть і нє. Тут лише добра воля менеджера сц. По закону - відмова. У нас були такі постачальники, які одразу відгружали х2 до замовлення, бо знали що воно ламається і виробнику дешевше замінити, ніж зробити якісно.
Якщо чесно, можуть замінити, а можуть і нє. Тут лише добра воля менеджера сц. По закону - відмова. У нас були такі постачальники, які одразу відгружали х2 до замовлення, бо знали що воно ламається і виробнику дешевше замінити, ніж зробити якісно.
2
Томатико• 24 октября 2024
Ответ дляКусачая Я
а от бачите, для СЦ це ващливо - тріщина чи відсутність. Самі відсутність стала причиною відмови в ремонті/ заміні
Я не знаю хто і що пообіцяв автору, але не знаю як би клеіли цю тріщину в СЦ. Там потрібно міняти всю деталь.
2
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляКукусикиииииии
Прикольно, то есть виноват покупатель? Магазин выступает посредником между производителями и покупателем. Даёт гарантию. Срок, за который, по идеи, товар вообще не должен сломаться, а если ломается то должен быть отремонтирован. А вина на покупателе, который коряво выбирает? Интересно... Это обманом называется и никак иначе.
Дякую за підтримку. Дуже прикро, що я якраз ретельно обирала, читала відгуки, обрала електролюкс за 2000, а не якийсь нонейм за 250-300 грн, яких повно в інтернет-магазинах. Ну і вважала, що комфі нормальний магазин, а виявилось, що шарашкіна контора. Я взагалі працюю у великій та відомій страховій компанії, у нас клієнт завжди правий і заради репутації та позитивного іміджу ми витрачаємо немаленькі гроші, аби задовольнити клієнта і у нього не було негативу відносно нашої компанії. Для мене було шоком, що комфі виявилось не великою корпорацією, а мілкими шахраями та жлобами. Для мене ціна питання в 2000 грн - ніщо, просто хотілось справедливості, а для комфі виявилось, що 2000 грн - це ціна їх порядності і надійності
Ms. Dolly• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Я його не забрала, залишила в магазині. Сказала, що віддавала у повній комплектації і в не повній забирати не буду. Адміністратора та дівчина на прийомці не позвала, сказала, що вона там головна. Він там вже місяці 2 чи 3 знаходиться, поки я веду розмови з кол-центром і пишу претензії. Були думки викликати поліцію, але не була впевнена, що на таке можна викликати. Тобто, якщо я товар не забирала, то можу викликати поліцію?
можете спробувати. Прийдіть до магазину з тим актом, спитайте чи не вирішили вони питання за цей час. І викликайте поліцію. Чи буде толк чи ні - невідомо, але спробувати не завадить.
1
Кусачая Я• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Дякую за підтримку. Дуже прикро, що я якраз ретельно обирала, читала відгуки, обрала електролюкс за 2000, а не якийсь нонейм за 250-300 грн, яких повно в інтернет-магазинах. Ну і вважала, що комфі нормальний магазин, а виявилось, що шарашкіна контора. Я взагалі працюю у великій та відомій страховій компанії, у нас клієнт завжди правий і заради репутації та позитивного іміджу ми витрачаємо немаленькі гроші, аби задовольнити клієнта і у нього не було негативу відносно нашої компанії. Для мене було шоком, що комфі виявилось не великою корпорацією, а мілкими шахраями та жлобами. Для мене ціна питання в 2000 грн - ніщо, просто хотілось справедливості, а для комфі виявилось, що 2000 грн - це ціна їх порядності і надійності
Я читаю повідомлення автора
’в підтримці електролюксу сказали, що замінять’ мабуть добра воля менеджера як раз була узгоджена.
’в підтримці електролюксу сказали, що замінять’ мабуть добра воля менеджера як раз була узгоджена.
Лунтик-паунтик• 24 октября 2024
Ответ дляКусачая Я
Я читаю повідомлення автора
’в підтримці електролюксу сказали, що замінять’ мабуть добра воля менеджера як раз була узгоджена.
’в підтримці електролюксу сказали, що замінять’ мабуть добра воля менеджера як раз була узгоджена.
Ми не знаємо достеменно куди саме телефонувала автор. Припустимо на гарячу лінію Електролюкс, там якийсь менеджер щось пообіцяв на те що автор описала( незнаємо що і як). Потім автор понесла товар в магазин, щоб його переслали а асц, там дали заключення про мех.пошкодження, де тут той оператор контакт-центру?
2
ГейТуда• 24 октября 2024
Пишіть на вище керівництво може. В мене пралка самсунг не хотіла віджимати, постійні дисбаланси були. Вже і сервісник приїзжав і гаряча лінія і чатботи. А вона порожня віджимає, а з речами ні. Я написала генеральному директору самсунга, щоб вернули мені гроші. То перепрошили і вуаля! Все працює.
1
Томатико• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Дякую за підтримку. Дуже прикро, що я якраз ретельно обирала, читала відгуки, обрала електролюкс за 2000, а не якийсь нонейм за 250-300 грн, яких повно в інтернет-магазинах. Ну і вважала, що комфі нормальний магазин, а виявилось, що шарашкіна контора. Я взагалі працюю у великій та відомій страховій компанії, у нас клієнт завжди правий і заради репутації та позитивного іміджу ми витрачаємо немаленькі гроші, аби задовольнити клієнта і у нього не було негативу відносно нашої компанії. Для мене було шоком, що комфі виявилось не великою корпорацією, а мілкими шахраями та жлобами. Для мене ціна питання в 2000 грн - ніщо, просто хотілось справедливості, а для комфі виявилось, що 2000 грн - це ціна їх порядності і надійності
Ну при чому тут комфі взагалі? Ви не бачите, що це механічне ушкодження на кріпленні?
Я купила в алло айпад сину, він випадково на нього сів і розбив. Хто винен?
Я купила в алло айпад сину, він випадково на нього сів і розбив. Хто винен?
2
2
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляЛунтик-паунтик
Ми не знаємо достеменно куди саме телефонувала автор. Припустимо на гарячу лінію Електролюкс, там якийсь менеджер щось пообіцяв на те що автор описала( незнаємо що і як). Потім автор понесла товар в магазин, щоб його переслали а асц, там дали заключення про мех.пошкодження, де тут той оператор контакт-центру?
Так, я телефонувала саме на гарячу лінію електролюксу, описала саме про тріщину на кріпленні. Мені відповіли, що це, скоріш за все, просто брак, що такі тріщини рідко, але бувають, і щоб я через магазин, в якому купувала, передала в СЦ і тоді вони мені замінять його на новий. Але в СЦ після магазину вакууматор поїхав вже з відламаним кріпленням і в заміні було відмовлено. Я після цього знову зателефонувала на гарячу лінію електролюкса, все пояснила, але мені відповіли, що відламане - це не тріщина, відламатись могло, якщо вакууматор впав. Може і впав, але в магазині. В чому винна я? Тільки в тому, що купила в говнокомфі говноелектролюкс
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляГейТуда
Пишіть на вище керівництво може. В мене пралка самсунг не хотіла віджимати, постійні дисбаланси були. Вже і сервісник приїзжав і гаряча лінія і чатботи. А вона порожня віджимає, а з речами ні. Я написала генеральному директору самсунга, щоб вернули мені гроші. То перепрошили і вуаля! Все працює.
Я писала претензії саме на генерального директора, але вони потрапляють в юридичний відділ і звідти мені пишуть відповіді, які їм вигідні, не звертаючи уваги на факти, вони їх просто пропускають поза увагою. Не уявляю, як мені достукатись до вищого керівництва. Їхати в Дніпро в їх офіс далеко
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляТоматико
Ну при чому тут комфі взагалі? Ви не бачите, що це механічне ушкодження на кріпленні?
Я купила в алло айпад сину, він випадково на нього сів і розбив. Хто винен?
Я купила в алло айпад сину, він випадково на нього сів і розбив. Хто винен?
А до чого тут ваш приклад? У мене інша ситуація. Я вакууматор використовувала виключно за призначенням, ніхто на нього не сідав і не кидав. Дістала з коробки, запаяла і поклала назад в коробку. А комфі тут при тому, що відламали кріплення. Було ушкодження - стала відсутність деталі. Чи ви не прочитали моє пояснення?
НичеНипанимаю• 24 октября 2024
Ответ дляMs. Dolly
странно как раз то то что продавец отказывается брать товар для передачи его в СЦ. Я покупаю почти всегда в комфи, какждый раз уточняю что делать в случае поломки. Мне всегда говорят с чеком и паспортом идти в любой комфи, не обязательно даже в тот где куплен товар
У них на сайте четко прописана эта процедура.
1
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляНичеНипанимаю
У них на сайте четко прописана эта процедура.
Ну і що я зробила не по процедурі? Я все зробила, як написано. Але співробітник комфі до відправлення в СЦ відламав деталь і замість тріщини, яка (за припущенням) могла виникнути внаслідок браку, СЦ отримав товар з відламаною деталлю, яка могла виникнути, коли товар впав. Якщо деталь відламалась з вини співробітника комфі, то чому за це маю відповідати я?
Я намагаюсь пояснити, що товар не був замінений через те, що до СЦ він потрапив не з браком (тріщиною), а з механічним пошкодженням (відламаною деталлю), в чому вина співробітника комфі, а не моя
Я намагаюсь пояснити, що товар не був замінений через те, що до СЦ він потрапив не з браком (тріщиною), а з механічним пошкодженням (відламаною деталлю), в чому вина співробітника комфі, а не моя
1
1
НичеНипанимаю• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Ну і що я зробила не по процедурі? Я все зробила, як написано. Але співробітник комфі до відправлення в СЦ відламав деталь і замість тріщини, яка (за припущенням) могла виникнути внаслідок браку, СЦ отримав товар з відламаною деталлю, яка могла виникнути, коли товар впав. Якщо деталь відламалась з вини співробітника комфі, то чому за це маю відповідати я?
Я намагаюсь пояснити, що товар не був замінений через те, що до СЦ він потрапив не з браком (тріщиною), а з механічним пошкодженням (відламаною деталлю), в чому вина співробітника комфі, а не моя
Я намагаюсь пояснити, що товар не був замінений через те, що до СЦ він потрапив не з браком (тріщиною), а з механічним пошкодженням (відламаною деталлю), в чому вина співробітника комфі, а не моя
Вы потеряли нить разговора. Мы с девушкой немного не об этом говорили)
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляЯ таке знаю
Эта ерунда все равно отвалилась бы. Никакой клей тут не помог бы.
Або вакууматор був би замінений, якщо б ту єрунду не відламали в комфі
Я таке знаю• 24 октября 2024
Случай гарантийный. Да, это механическое повреждение, но оно возникло в месте, где рабочая нагрузка идет.
1
3
Лунтик-паунтик• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Так, я телефонувала саме на гарячу лінію електролюксу, описала саме про тріщину на кріпленні. Мені відповіли, що це, скоріш за все, просто брак, що такі тріщини рідко, але бувають, і щоб я через магазин, в якому купувала, передала в СЦ і тоді вони мені замінять його на новий. Але в СЦ після магазину вакууматор поїхав вже з відламаним кріпленням і в заміні було відмовлено. Я після цього знову зателефонувала на гарячу лінію електролюкса, все пояснила, але мені відповіли, що відламане - це не тріщина, відламатись могло, якщо вакууматор впав. Може і впав, але в магазині. В чому винна я? Тільки в тому, що купила в говнокомфі говноелектролюкс
Автор, ну який оператор на гарячій лінії сказав що можливо і брак, привозьте, покажіть. Ну, це взагалі ні про що. Вам би і з відпавшої частиною його не замінили, ну, бо це механічне ушкодження, якось ви грюкнули чи притисли чи потягли, от воно і луснуло. І не підклеїли би ви там нічого. Воно б відвалилось все одно, бо там потрібна пружність і цілісність. Розумію що неприємна ситуація, але як є вже.
2
НичеНипанимаю• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Ну і що я зробила не по процедурі? Я все зробила, як написано. Але співробітник комфі до відправлення в СЦ відламав деталь і замість тріщини, яка (за припущенням) могла виникнути внаслідок браку, СЦ отримав товар з відламаною деталлю, яка могла виникнути, коли товар впав. Якщо деталь відламалась з вини співробітника комфі, то чому за це маю відповідати я?
Я намагаюсь пояснити, що товар не був замінений через те, що до СЦ він потрапив не з браком (тріщиною), а з механічним пошкодженням (відламаною деталлю), в чому вина співробітника комфі, а не моя
Я намагаюсь пояснити, що товар не був замінений через те, що до СЦ він потрапив не з браком (тріщиною), а з механічним пошкодженням (відламаною деталлю), в чому вина співробітника комфі, а не моя
И про брак я не совсем с вами соглашусь.
Это действительно механическое повреждение и гарантийному ремонту не подлежит.
Это действительно механическое повреждение и гарантийному ремонту не подлежит.
2
Лунтик-паунтик• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Ну і що я зробила не по процедурі? Я все зробила, як написано. Але співробітник комфі до відправлення в СЦ відламав деталь і замість тріщини, яка (за припущенням) могла виникнути внаслідок браку, СЦ отримав товар з відламаною деталлю, яка могла виникнути, коли товар впав. Якщо деталь відламалась з вини співробітника комфі, то чому за це маю відповідати я?
Я намагаюсь пояснити, що товар не був замінений через те, що до СЦ він потрапив не з браком (тріщиною), а з механічним пошкодженням (відламаною деталлю), в чому вина співробітника комфі, а не моя
Я намагаюсь пояснити, що товар не був замінений через те, що до СЦ він потрапив не з браком (тріщиною), а з механічним пошкодженням (відламаною деталлю), в чому вина співробітника комфі, а не моя
Ні, товар не замінили, тому що відламана -це наслідок тріщини, а тріщині неясно якого походження, але кожен трактує у свій бік.
2
Я таке знаю• 24 октября 2024
Ответ дляНичеНипанимаю
И про брак я не совсем с вами соглашусь.
Это действительно механическое повреждение и гарантийному ремонту не подлежит.
Это действительно механическое повреждение и гарантийному ремонту не подлежит.
Это рабочий элемент, который обязан выдерживать нагрузку в течении всего срока службы.
Вы же не считаете треснувшую подошву механическим повреждением.
Вы же не считаете треснувшую подошву механическим повреждением.
2
1
Лунтик-паунтик• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Або вакууматор був би замінений, якщо б ту єрунду не відламали в комфі
Ні
2
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляНичеНипанимаю
Вы потеряли нить разговора. Мы с девушкой немного не об этом говорили)
Та может и потеряла. На меня тут все налетели, что я сама виновата, пытаюсь обьяснить, что не виновата.
Я понимаю, как это выглядит со стороны: сама сломала, теперь виноватых ищет. Это ведь только я знаю, как и сколько я пользовалась этой штукой, и никто мне верить не обязан. Просто обидно. Сделали из меня дуру и обманщицу хитрожопую
Я понимаю, как это выглядит со стороны: сама сломала, теперь виноватых ищет. Это ведь только я знаю, как и сколько я пользовалась этой штукой, и никто мне верить не обязан. Просто обидно. Сделали из меня дуру и обманщицу хитрожопую
Колишня муза• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Я писала претензію. Відповіли, що то я сама відламала. Радила подивитись по камерах, що я віддавала з кріпленням, а відламав вже співробітник, але не хочуть. Кажуть, що то я сама відламала, хоча в акті приймання-передачі вказано, що тріщина на кріпленні, а не відсутнє кріплення. Невже немає на них управи?
Чоловік ЗАВЖДИ фотографує прямо під час передачі техніки на ремонт. Тоді співробітник бачить, що в клієнта все зафіксовано. В нас є доказ як було, і що знята саме ця техніка і саме під час передавання на гарантійне обслуговування.
НичеНипанимаю• 24 октября 2024
Ответ дляЯ таке знаю
Это рабочий элемент, который обязан выдерживать нагрузку в течении всего срока службы.
Вы же не считаете треснувшую подошву механическим повреждением.
Вы же не считаете треснувшую подошву механическим повреждением.
Значит, экспертиза не подтвердила брак.
Не исключено, что вакууматор мог упасть.
Не исключено, что вакууматор мог упасть.
2
Я таке знаю• 24 октября 2024
Ответ дляКолишня муза
Чоловік ЗАВЖДИ фотографує прямо під час передачі техніки на ремонт. Тоді співробітник бачить, що в клієнта все зафіксовано. В нас є доказ як було, і що знята саме ця техніка і саме під час передавання на гарантійне обслуговування.
Доказательство - описание дефектов в акте приема-передачи, а не рандомная фотка, неизвестно когда и кем сделанная.
3
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляЯ таке знаю
Случай гарантийный. Да, это механическое повреждение, но оно возникло в месте, где рабочая нагрузка идет.
Ну вот! Спасибо Вам! Это то, что мне изначально сказали в СЦ. Что если в том месте появилась трещина, то это скорее всего брак и он подлежит замене. И может так и было бы, но крепление отломали и теперь в СЦ говорят, что его уронили и отбили, поэтому не гарантийный случай. Спасибо, что хоть один человек понял, что я пытаюсь доказать
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу