Налогообложу• 07 декабря 2024
Розетка не отдает оплаченную посылку
Заказала товар на черную пятницу, продавец розетка, с 3 декабря посылка в пункте выдачи, сегоДня последний день резерва, заказ оплачен. В пункте выдаче говорят, что отдать ее не могут, т.к. цены изменились, они не могут ее выдать. В фейсбук написала и в чат в додатку, никто не отвечает.
Первый раз такое, как мне получить свой заказ?
Первый раз такое, как мне получить свой заказ?
показать весь текст
1
1
3
3
15
Стильна штучка• 07 декабря 2024
Ответ дляPrervana
Уахахахаха, тоже влипла. На ЧП взяла корма кошачьего, еще и со скидкой при оплате картой Визы (приватбанковое предложение было). Тоже уже третий день не отдают. Морозятся и переносят время доставки. Было на 5 число, постоянно сдвигают на сутки вперед.
О, у мене оце зараз так.
1
Продаю витрішки• 07 декабря 2024
Автор, а можете детальніше описати? От підходите ви до відділення розетки, тицяєте ту кнопку: стати в чергу, отримуєте номер і йдете до каси... Що далі відбувається? Номер не висвічується на екрані? Номер висвічується, але вам не віддають замовлення?
4
Рекламама• 07 декабря 2024
Ответ дляНалогообложу
Сегодня пойду и запишу на диктофон все. Это вообще не нормально, тем более я ее оплатила
Берите с собой подругу и пусть со стороны записывает полное видео. Не стесняйтесь называть вещи своими именами- то ,что делает розетка, называется мошенничеством. По закону, цена момент покупки, является согласованной и они обязаны продать по этой цене. Вы оплатили, поэтому ваша часть сделки выполнена.
Сейчас в ТГ каналах платят за подобный контент. Если распространить инфу, это скажется на деловой репутации розетки.
Удачи, автор. Будьте решительны, правда на вашей стороне. Пусть у вас всё получиться и вы получите товар.
Кстати, ещё можно в отзывах под товаром попробовать написать. Правда могут почистить. Мой негативный они убрали.
Сейчас в ТГ каналах платят за подобный контент. Если распространить инфу, это скажется на деловой репутации розетки.
Удачи, автор. Будьте решительны, правда на вашей стороне. Пусть у вас всё получиться и вы получите товар.
Кстати, ещё можно в отзывах под товаром попробовать написать. Правда могут почистить. Мой негативный они убрали.
1
19
4
Вимагаю спілкування• 07 декабря 2024
Ой, авторе, я вас прекрасно розумію! Нещодавно сама пройшла через ’епопею’ з покупкою на Розетці. Купували дорогу техніку, вирішили не оплачувати наперед. Спочатку її довго везли в пункт видачі в Києві, хоча на сайті зазначалося, що товар є в наявності, і продавцем була саме Розетка.
Сказали, що для отримання потрібно взяти паспорт. Добре, взяла. На пункті видачі зробили копію паспорта — пояснили, що це вимога для дорогих покупок. Потім попросили підтвердити особу через ’Дію’. Підтвердили, заплатили. І тут опа — ваше підтвердження особи відхилено, товар віддати не можемо.
Я стою в пункті видачі без грошей, без товару, без чека. Просто абсурд. Кажу: ’Давайте щось вирішувати, або повертайте гроші, або я викликаю поліцію.’ Після тривалих перемовин і доставки додаткових документів із дому товар мені нарешті видали.
Прийшла додому, запускаю — не працює. Наступного ранку повертаю назад. Товар прийняли на розгляд. Пройшло два тижні — тиша. Пишу в техпідтримку, навіть тему створювала тут: ’Що робити?’. Лише через три тижні мені відповіли, що техніка має фабричний брак, тому повернуть кошти. Чекаю ще кілька днів — гроші нарешті приходять, але! Сума зменшена на банківські комісії (хоча платила готівкою) і доставку також не відшкодували.
В результаті, я втратила майже 700 грн і місяць залишалася без техніки та без грошей..
Як тільки повернула гроші купила в іншому магазині за пару днів. Без проблемно. Замовила, через день отримала
Більше в Розетку за дорогим товаром ні ногою. Кидали!!!
Сказали, що для отримання потрібно взяти паспорт. Добре, взяла. На пункті видачі зробили копію паспорта — пояснили, що це вимога для дорогих покупок. Потім попросили підтвердити особу через ’Дію’. Підтвердили, заплатили. І тут опа — ваше підтвердження особи відхилено, товар віддати не можемо.
Я стою в пункті видачі без грошей, без товару, без чека. Просто абсурд. Кажу: ’Давайте щось вирішувати, або повертайте гроші, або я викликаю поліцію.’ Після тривалих перемовин і доставки додаткових документів із дому товар мені нарешті видали.
Прийшла додому, запускаю — не працює. Наступного ранку повертаю назад. Товар прийняли на розгляд. Пройшло два тижні — тиша. Пишу в техпідтримку, навіть тему створювала тут: ’Що робити?’. Лише через три тижні мені відповіли, що техніка має фабричний брак, тому повернуть кошти. Чекаю ще кілька днів — гроші нарешті приходять, але! Сума зменшена на банківські комісії (хоча платила готівкою) і доставку також не відшкодували.
В результаті, я втратила майже 700 грн і місяць залишалася без техніки та без грошей..
Як тільки повернула гроші купила в іншому магазині за пару днів. Без проблемно. Замовила, через день отримала
Більше в Розетку за дорогим товаром ні ногою. Кидали!!!
10
14
Кумедний ґудзик• 07 декабря 2024
Ответ дляНалогообложу
Сегодня пойду и запишу на диктофон все. Это вообще не нормально, тем более я ее оплатила
не диктофон. берите подругу и записывайте видео. выкладывайте в тикток и инстаграм.
8
автор
Налогообложу
• 07 декабря 2024
Ответ дляПродаю витрішки
Автор, а можете детальніше описати? От підходите ви до відділення розетки, тицяєте ту кнопку: стати в чергу, отримуєте номер і йдете до каси... Що далі відбувається? Номер не висвічується на екрані? Номер висвічується, але вам не віддають замовлення?
Заказ на пункте выдачи, но работники говорят, что не могут его отдать, т.к изменилась цена и посылка находится в каком-то резерве. Откажитесь и пере закажите, они ничего сделать не могут. Просто заказ отменится и мне вернутся мои деньги. Но мне нужен товар
1
Точу ляси• 07 декабря 2024
Ответ дляНалогообложу
Сегодня пойду и запишу на диктофон все. Это вообще не нормально, тем более я ее оплатила
Краще відео зняти
1
Эт вернячОк• 07 декабря 2024
Ответ дляНалогообложу
Сегодня пойду и запишу на диктофон все. Это вообще не нормально, тем более я ее оплатила
Не на диктофон. На камеру. Заходьте і знімайте їх на камеру. Вимагайте віддати оплачений товар,а в разі відмови будете звертатися до суду.
8
Рекламама• 07 декабря 2024
Ответ дляЭт вернячОк
Не на диктофон. На камеру. Заходьте і знімайте їх на камеру. Вимагайте віддати оплачений товар,а в разі відмови будете звертатися до суду.
Можна ще поліцію викликати. Гроші взяли, нехай товар віддають.
1
7
Труп нареченої• 07 декабря 2024
після того як я замовила 6 трусів прости господи які по одному вивалювали на стіл і вся черга дивилася ))) без ніякого пакета і взяли комісію за те що платила на місці ( товари розетки) я більш там нічого не хочу замовляти
сенс пункту видачі втрачається, це вже як пошта тоді виходить
сенс пункту видачі втрачається, це вже як пошта тоді виходить
2
11
1
КарамбОлька• 07 декабря 2024
Ответ дляНалогообложу
Заказ на пункте выдачи, но работники говорят, что не могут его отдать, т.к изменилась цена и посылка находится в каком-то резерве. Откажитесь и пере закажите, они ничего сделать не могут. Просто заказ отменится и мне вернутся мои деньги. Но мне нужен товар
В якому резерві, якщо це вже ВАШ оплачений товар?
Маячню несуть, не ведіться. Це виглядає як явне шахрайство, от тільки не зовсім ясно, на якому саме рівно. Чи то окремі пункти видачі щось собі мутять, чи то це вся Розетка таке творить зі схвалення вищого керівництва. Але так чи інакше, правда на Вашій стороні.
Маячню несуть, не ведіться. Це виглядає як явне шахрайство, от тільки не зовсім ясно, на якому саме рівно. Чи то окремі пункти видачі щось собі мутять, чи то це вся Розетка таке творить зі схвалення вищого керівництва. Але так чи інакше, правда на Вашій стороні.
7
ЭмчЭндЭм• 07 декабря 2024
З розеткою останнім часом суцільні трабли. На початку листопада був придбаний ноутбук, з доставкою на пункт видачі. Термін доставки склав 5 чи 6 днів. Після того як ноут був отриманий, вдома виявилося що в нього пошкоджений динамік, тобто при перегляді відео динамік видавав звуки як лічильник гейгера. На наступний день ноут повернули, процес розгляду тривав 20 днів, після чого було прийнято рішення про повернення коштів, через бракований товар. Ще декілька днів зайняв сам процес повернення коштів, які були повернуті з вирахуванням комісії. Так історія, більше в розетці я купувати не буду. З моменту замовлення і до моменту повернення коштів за товар невідповідної якості пройшов майже місяць
4
7
Срочнокпсихологу• 07 декабря 2024
Ответ дляPrervana
Уахахахаха, тоже влипла. На ЧП взяла корма кошачьего, еще и со скидкой при оплате картой Визы (приватбанковое предложение было). Тоже уже третий день не отдают. Морозятся и переносят время доставки. Было на 5 число, постоянно сдвигают на сутки вперед.
Я тоже так заказала, сегодня забирать. Блин, я уже переживаю. И оплатила же все. Что за новости такие.
Срочнокпсихологу• 07 декабря 2024
Ответ дляНалогообложу
Сделала, посылка с 3 числа на пункте, муж ходил 5 сказали еще не пришла, а вчера говорят что цены изменились, она в каком-то резерве и отдать не могут. Закажите заново, а почему я должна переплачивать в два раза теперь
Вот же ж козлы. Посмотрим отдадут мне сегодня или нет.
Тундиринда• 07 декабря 2024
Ответ дляНалогообложу
Сегодня пойду и запишу на диктофон все. Это вообще не нормально, тем более я ее оплатила
Автор, фиксируйте все на видео. Это ужас, конечно. Удачи Вам! Отпишитесь потом, пожалуйста.
1
Плету корзинки• 07 декабря 2024
Интересно) купили ноут, когда пришли забирать цена была на 5 тыс ниже, но это я обнаружила только после оплаты, почему-то нам не предложили меньше заплатить
6
Продаю витрішки• 07 декабря 2024
Ответ дляКарамбОлька
В якому резерві, якщо це вже ВАШ оплачений товар?
Маячню несуть, не ведіться. Це виглядає як явне шахрайство, от тільки не зовсім ясно, на якому саме рівно. Чи то окремі пункти видачі щось собі мутять, чи то це вся Розетка таке творить зі схвалення вищого керівництва. Але так чи інакше, правда на Вашій стороні.
Маячню несуть, не ведіться. Це виглядає як явне шахрайство, от тільки не зовсім ясно, на якому саме рівно. Чи то окремі пункти видачі щось собі мутять, чи то це вся Розетка таке творить зі схвалення вищого керівництва. Але так чи інакше, правда на Вашій стороні.
Поки, так, це дійсно виглядає як шахрайство.
Але в таких випадках є купа нюансів. Тому і питаю про те, що відбувається після того, як автор підтвердила, що встала в чергу.
Кілька років тому була ситуація з комфі і ноутбуком. Я її гарно знаю, бо, по роду професійної діяльності, детально її розглядала. Суть: покупець замовив на сайті ноут за 1 грн. Оплатив (це важливо!). Прийшов отримати - йому винесли ноут, він оглянув його, підтвердив отримання, але магазин відмовився віддавати йому замовлення, бо ціна в 1 грн була помилковою.
Результатом був скандал в соц.мережах і покупець збирався подавати в суд. Комфі був змушений віддати ноут покупцю за 1 грн.
В таких ситуаціях має значення: чи оплачено замовлення, що вказано в публічній оферті щодо можливого скасування замовлення, яку причину (точно і дослівно) озвучують працівників точки видачі, відмовляючись видати замовлення.
Автору я б порадила зафіксувати факт того, що в неї був намір отримати замовлення і вона робила активні дії для цього. А також факт відмови магазину видати замовлення, яке було оплачено і вказано, що готове до видачі.
Але в таких випадках є купа нюансів. Тому і питаю про те, що відбувається після того, як автор підтвердила, що встала в чергу.
Кілька років тому була ситуація з комфі і ноутбуком. Я її гарно знаю, бо, по роду професійної діяльності, детально її розглядала. Суть: покупець замовив на сайті ноут за 1 грн. Оплатив (це важливо!). Прийшов отримати - йому винесли ноут, він оглянув його, підтвердив отримання, але магазин відмовився віддавати йому замовлення, бо ціна в 1 грн була помилковою.
Результатом був скандал в соц.мережах і покупець збирався подавати в суд. Комфі був змушений віддати ноут покупцю за 1 грн.
В таких ситуаціях має значення: чи оплачено замовлення, що вказано в публічній оферті щодо можливого скасування замовлення, яку причину (точно і дослівно) озвучують працівників точки видачі, відмовляючись видати замовлення.
Автору я б порадила зафіксувати факт того, що в неї був намір отримати замовлення і вона робила активні дії для цього. А також факт відмови магазину видати замовлення, яке було оплачено і вказано, що готове до видачі.
2
Продаю витрішки• 07 декабря 2024
Ответ дляЭмчЭндЭм
З розеткою останнім часом суцільні трабли. На початку листопада був придбаний ноутбук, з доставкою на пункт видачі. Термін доставки склав 5 чи 6 днів. Після того як ноут був отриманий, вдома виявилося що в нього пошкоджений динамік, тобто при перегляді відео динамік видавав звуки як лічильник гейгера. На наступний день ноут повернули, процес розгляду тривав 20 днів, після чого було прийнято рішення про повернення коштів, через бракований товар. Ще декілька днів зайняв сам процес повернення коштів, які були повернуті з вирахуванням комісії. Так історія, більше в розетці я купувати не буду. З моменту замовлення і до моменту повернення коштів за товар невідповідної якості пройшов майже місяць
20 днів - це перевищення терміну. Законом визначено термін: 14 днів. Далі - тільки за згодою сторін. Ви не вимагали, мабуть, вкластися в 14 днів, от і вийшла ’згода сторін’.
Повернення коштів дійсно може займати кілька днів. Але часто це не продавець затягує, а банки. У продавця можна попросити платіжку, якщо повернення було прямим переказом, чи відповідні коди операції, якщо це був зворотній переказ. З платіжкою і кодами ви звертаєтеся в свій банк із запитом про статус транзакції. Зазвичай, протягом пари годин питання вирішується.
Комісія може бути ваша. Якщо у вас карта з комісією отримувача платежу, то продавець не має її сплачувати. Правда, продавець може оформити зворотній переказ і тоді комісії не має бути.
Повернення коштів дійсно може займати кілька днів. Але часто це не продавець затягує, а банки. У продавця можна попросити платіжку, якщо повернення було прямим переказом, чи відповідні коди операції, якщо це був зворотній переказ. З платіжкою і кодами ви звертаєтеся в свій банк із запитом про статус транзакції. Зазвичай, протягом пари годин питання вирішується.
Комісія може бути ваша. Якщо у вас карта з комісією отримувача платежу, то продавець не має її сплачувати. Правда, продавець може оформити зворотній переказ і тоді комісії не має бути.
3
Червона калина• 07 декабря 2024
Какой-то бред. Мы покупали много товара на скачке курса. Отлично все отдавали раньше.
Помню планшеты заказали два, на утро цена другая. Для подстраховки едем на 9.00.Забираем без проблеми.
Помню планшеты заказали два, на утро цена другая. Для подстраховки едем на 9.00.Забираем без проблеми.
КарамбОлька• 07 декабря 2024
Ответ дляПродаю витрішки
Поки, так, це дійсно виглядає як шахрайство.
Але в таких випадках є купа нюансів. Тому і питаю про те, що відбувається після того, як автор підтвердила, що встала в чергу.
Кілька років тому була ситуація з комфі і ноутбуком. Я її гарно знаю, бо, по роду професійної діяльності, детально її розглядала. Суть: покупець замовив на сайті ноут за 1 грн. Оплатив (це важливо!). Прийшов отримати - йому винесли ноут, він оглянув його, підтвердив отримання, але магазин відмовився віддавати йому замовлення, бо ціна в 1 грн була помилковою.
Результатом був скандал в соц.мережах і покупець збирався подавати в суд. Комфі був змушений віддати ноут покупцю за 1 грн.
В таких ситуаціях має значення: чи оплачено замовлення, що вказано в публічній оферті щодо можливого скасування замовлення, яку причину (точно і дослівно) озвучують працівників точки видачі, відмовляючись видати замовлення.
Автору я б порадила зафіксувати факт того, що в неї був намір отримати замовлення і вона робила активні дії для цього. А також факт відмови магазину видати замовлення, яке було оплачено і вказано, що готове до видачі.
Але в таких випадках є купа нюансів. Тому і питаю про те, що відбувається після того, як автор підтвердила, що встала в чергу.
Кілька років тому була ситуація з комфі і ноутбуком. Я її гарно знаю, бо, по роду професійної діяльності, детально її розглядала. Суть: покупець замовив на сайті ноут за 1 грн. Оплатив (це важливо!). Прийшов отримати - йому винесли ноут, він оглянув його, підтвердив отримання, але магазин відмовився віддавати йому замовлення, бо ціна в 1 грн була помилковою.
Результатом був скандал в соц.мережах і покупець збирався подавати в суд. Комфі був змушений віддати ноут покупцю за 1 грн.
В таких ситуаціях має значення: чи оплачено замовлення, що вказано в публічній оферті щодо можливого скасування замовлення, яку причину (точно і дослівно) озвучують працівників точки видачі, відмовляючись видати замовлення.
Автору я б порадила зафіксувати факт того, що в неї був намір отримати замовлення і вона робила активні дії для цього. А також факт відмови магазину видати замовлення, яке було оплачено і вказано, що готове до видачі.
Найважливіше - це факт, що було оплачено.
Все решта не має жодного значення, навіть якщо це помилкова ціна.
Якщо ціну було явно вказано, то покупець вже має право купити за цією ціною, а продавець зобов´язаний продати за вказаною ціною, інакше це шахрайство.
А вже якщо здійснено оплату, то все, поїзд пішов остаточно.
Все решта не має жодного значення, навіть якщо це помилкова ціна.
Якщо ціну було явно вказано, то покупець вже має право купити за цією ціною, а продавець зобов´язаний продати за вказаною ціною, інакше це шахрайство.
А вже якщо здійснено оплату, то все, поїзд пішов остаточно.
3
Продаю витрішки• 07 декабря 2024
Ответ дляКарамбОлька
Найважливіше - це факт, що було оплачено.
Все решта не має жодного значення, навіть якщо це помилкова ціна.
Якщо ціну було явно вказано, то покупець вже має право купити за цією ціною, а продавець зобов´язаний продати за вказаною ціною, інакше це шахрайство.
А вже якщо здійснено оплату, то все, поїзд пішов остаточно.
Все решта не має жодного значення, навіть якщо це помилкова ціна.
Якщо ціну було явно вказано, то покупець вже має право купити за цією ціною, а продавець зобов´язаний продати за вказаною ціною, інакше це шахрайство.
А вже якщо здійснено оплату, то все, поїзд пішов остаточно.
Не завжди це так. Має ще значення чи продає продавець товар з наявності чи це продаж під замовлення.
Я така бойова• 07 декабря 2024
Ответ дляНалогообложу
Сегодня пойду и запишу на диктофон все. Это вообще не нормально, тем более я ее оплатила
в магазине через приложение нажимаете стать в очередь
КарамбОлька• 07 декабря 2024
Ответ дляПродаю витрішки
Не завжди це так. Має ще значення чи продає продавець товар з наявності чи це продаж під замовлення.
Якщо це продаж під замовлення, тобто фактично магазин просто возить звідкись для свого клієнта, і ціна може мінятися залежно від закупочної ціни постачальника та інших умов, то про це має бути вказано явним чином.
Розетка таке десь вказала явно?
Дуже в цьому сумніваюсь.
Розетка таке десь вказала явно?
Дуже в цьому сумніваюсь.
3
Продаю витрішки• 07 декабря 2024
Ответ дляКарамбОлька
Якщо це продаж під замовлення, тобто фактично магазин просто возить звідкись для свого клієнта, і ціна може мінятися залежно від закупочної ціни постачальника та інших умов, то про це має бути вказано явним чином.
Розетка таке десь вказала явно?
Дуже в цьому сумніваюсь.
Розетка таке десь вказала явно?
Дуже в цьому сумніваюсь.
Тому я і пишу про публічну оферту.
А невірна ціна - це не ’навіть’. Якщо замовлення оплачено і товар є, то продавець зобов´язаний віддати наявний товар за вказаною ціною. Що ціна помилкова - не питання покупця.
Тому в кейсі з комфі, який я описала, за кризис менеджмент продавця - двійка. Там, з самого початку, було зрозуміло, що магазин мав віддати той ноут за 1 грн. Питання стояло в тому, чи будуть, на додачу, репутаційні втрати, чи ні. Магазин вирішив собі додати втрат.
А невірна ціна - це не ’навіть’. Якщо замовлення оплачено і товар є, то продавець зобов´язаний віддати наявний товар за вказаною ціною. Що ціна помилкова - не питання покупця.
Тому в кейсі з комфі, який я описала, за кризис менеджмент продавця - двійка. Там, з самого початку, було зрозуміло, що магазин мав віддати той ноут за 1 грн. Питання стояло в тому, чи будуть, на додачу, репутаційні втрати, чи ні. Магазин вирішив собі додати втрат.
4
автор
Налогообложу
• 07 декабря 2024
Отдали, дуже особо без скандала. Всем большое спасибо! Я уже и не надеялась
8
Н@Диете• 07 декабря 2024
Ответ дляУгадайс
А зачем было оплачивать наперёд,если можно на месте?Чудики,конечно,а теперь руки выкручивают.
Дивна логіка у вас, оплата наперед - це зручно для багатьох, це без комісії при отриманні, і це гарантія ціни, по якій ти готовий купити певний товар. Ви готові замовити товар в магазині за 100 грн, а при отриманні вам скажуть оплатити 200, тому що вже ціна піднялась?
Допоможіть знайти• 07 декабря 2024
Ответ дляН@Диете
Дивна логіка у вас, оплата наперед - це зручно для багатьох, це без комісії при отриманні, і це гарантія ціни, по якій ти готовий купити певний товар. Ви готові замовити товар в магазині за 100 грн, а при отриманні вам скажуть оплатити 200, тому що вже ціна піднялась?
Я вже 6 років стабільно роблю покупки на Розетці (продавець саме Розетка). До нововведення з комісією на оплату при отриманні все сплачувала в магазині. Забирала не завжди в перший день доставки, деколи подовжувала термін видачі - жодного разу ціна не мінялася.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу