sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Путешествия, Туризм - Транспорт и инфраструктура
noavatar
Strelka_007• 17 декабря 2024

Help! Діюча гаряча лінія Uber

Привіт, дівчата!
Як зв´язатися зараз з "живим" оператором Uber?!( Номер 9988 вже не їхній якщо що.
Буду дуже вдячна. Зіштовхнулася вперше ймовірно з шахрайством водія-іноземця. (
3 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
noavatar
rainbow2018• 17 декабря 2024
1
Описывайте проблему в приложении. В течение часа обычно отвечают.
noavatar
автор Strelka_007 • 17 декабря 2024
2
Проблема, що цієї саме поїздки зараз немає в застосунку. Я викликала таксі, чекали на вулиці, холод, ось він по трекінгу типу під´їзжає - дивимось, немає. Обійшли вздовж дороги, погода погана, нічого не видно. Я йому дзвоню запитати де він стоїть, він щось буркнув, скинув мій дзвінок. Статус ’прибув’ але його там де він на мапі немає, дзвоню вдруге - скидає, втретє - скидає. Далі від нього прийшов в застосунку меседж ’12 минут’. Я питаю, вас чекати 12 хвилин чи що ви маєте на увазі? Не відповідає, очікування не вмикається і він зникає з мапи. Ми замерзли в малим, зайшли погрітися в магазин, взяли чаю. Чесно почекали 12 хвилин і.... Він з´явився на мапі прямо біля нас, виходимо, кажу добрий вечір, зачекалися. Він не говорить українською, лише англійською. Каже - а всьо, я вже вашу поїздку обнулив. Я нормально говорю англійською, питаю - чому ви тричі скинули мій дзвінок? І де ви стояли? Він показує на місце, де його не було точно. Я кажу, неправда, ми там були на момент прибуття. Ітог - в мене була підв´язана карта, поїздка безготівкова. З мене зняли вартість, лише частково повернули. А чел нікуди не їздив і заробив грошей.( Ми з дитиною замерзли і пошиті в дурні. І в статистиці немає цієї поїздки. Він ймовірно добре знає алгоритми роботи застосунку і не вперше таке робить. Хоча, більше двох тисяч поїздок в нього і рейтинг більше 4 балів. Я вперше так встрянула, а користуюся дуже часто.
noavatar
автор Strelka_007 • 17 декабря 2024
3
Написала в застосунку, подивимося як відреагують. Мені не шкода грошей, все буває. Дуже неприємно що можливо це шахрайство і водій так чинить не вперше, знаючи що поїздка не потрапить в статистику і не буде оцінки відповідно і скарги на поїздку. І дуже шкода, що дитина перемерзла через такого дядька неприємного. Як на зло, погода треш. (
Ну, і вишенька що Uber не оновлює інформацію у себе на сайті просто телефон гарячої лінії, це теж неправильно.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff