sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_193
Скорая помощь• 20 января в 12:16

Неадекватний клієнт, як ви справляєтеся з такими людьми?

Мені вперше за декілька років роботи попалася така неадекватна людина.
Ситуація: клієнт замовив продукцію, яку ми виготовили під його розмір та колір. Проект з розмірами був узгоджений клієнтом.
Ми все зробили, відправили. Дзвонить клієнт що один з виробів зроблений менший ніж потрібно.
Ок, без питань, наша помилка , переробимо.
Він відправив його нам на переробку, ми отримали, переміряли і виявилося що ми зробили все згідно проекту по розмірах. Тобто переробляти нема що, бо все правильно.
Я подзвонила клієнту, він став кричати, неадекватно себе вести. Щоб зберегти собі нерви ми переробили клієнту вибір безкоштовно на такий як йому потрібно, хоча помилка не наша.

Сьогодні звонить, каже що хоче повернути товар і кошти , він навіть його не забрав з пошти, а ще ми не оплатили доставку назад( його найбільше обурило саме це) .
Занавіс….
Я сказала повернення коштів не можливе і почала пояснювати чому ,а він став знову неадекватно , просто як диявол кричати і кинув слухавку.
Дівчата, як спокійно реагувати на таких людей, бо в мене не виходить, весь день зіпсував 🥲
dislike 2 crying_face 6
49 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_220
Потужна махіна• 20 января в 12:19
1
А чому ви переробляли?
У вас же є переписка з розмірами?
Розміри відповідають готовому виробу. Які питання можуть бути?
like 22
anonim_193
автор Скорая помощь • 20 января в 12:20
2
Ответ дляПотужна махіна
А чому ви переробляли?
У вас же є переписка з розмірами?
Розміри відповідають готовому виробу. Які питання можуть бути?
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
crying_face 1 dislike 4 pouting_face 2
anonim_96
Вишнёвая Леди• 20 января в 12:20
3
А договір був?
anonim_93
Викачую яйцями• 20 января в 12:21
4
Товары изготовленные под индивидуальные заказ, согласованный заказчиком за его подписью, обмену и возврату не подлежат, если выполненные согласно подписанному заказчиком заказу. Он может орать и кричать сколько хочет, дайте ему ссылку на пункт про товар по индивидуальным заказам, и пусть не морочит вам голову.
like 25
anonim_220
Потужна махіна• 20 января в 12:21
5
Ответ дляСкорая помощь
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Ну ви тут почали грати за його правилами.
За переробку він мав доплатити
like 10
anonim_193
автор Скорая помощь • 20 января в 12:21
6
Ответ дляВишнёвая Леди
А договір був?
Ні, але є документ з розмірами які він узгодив на правильність.
anonim_136
Трейдер кріпти• 20 января в 12:22
7
’щоб зберегти собі нерви ми переробили клієнту вибір безкоштовно на такий як йому потрібно, хоча помилка не наша.’
собственно тут и есть ошибка, не надо было так делать. надо было выставить счет за переделку и делать ее после оплаты. и какой еще возврат? разве за товары под заказ возможен возврат?
like 15
anonim_193
автор Скорая помощь • 20 января в 12:22
8
Ответ дляПотужна махіна
Ну ви тут почали грати за його правилами.
За переробку він мав доплатити
Я розумію, коли я почала казати що ми і так пішли на зустріч, то почалося неадекватне спілкування
anonim_220
Потужна махіна• 20 января в 12:24
9
Ответ дляСкорая помощь
Я розумію, коли я почала казати що ми і так пішли на зустріч, то почалося неадекватне спілкування
Ну і що, що він дивний чи агресивний.
Були умови, вони виконані.
Не реагувати на таке і все
like 6
anonim_188
Да, я блондинка!• 20 января в 12:24
10
Ответ дляСкорая помощь
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Вы дали ему понять, что вас можно прогнуть. Ваша переделка правильно сделанного не имеет никакого отношения к клиентоориентированности. Вы просто показали себя неуверенными, цепляющимися за каждого клиента, возможно, даже такими, что не видят, правильные замеры или нет.
crying_face 1 like 13
anonim_128
Вкаблучках• 20 января в 12:24
11
Потужно беремо аванс.
like 1
anonim_193
автор Скорая помощь • 20 января в 12:28
12
Ответ дляДа, я блондинка!
Вы дали ему понять, что вас можно прогнуть. Ваша переделка правильно сделанного не имеет никакого отношения к клиентоориентированности. Вы просто показали себя неуверенными, цепляющимися за каждого клиента, возможно, даже такими, что не видят, правильные замеры или нет.
Хотілося як краще, щоб людина була задоволена (
Напевно це і є наша помилка в цьому випадку
woman_facepalming 3 face_with_tears_of_joy 3
anonim_150
Мавка• 20 января в 12:29
13
Не делать возврат и забить, неадекватов полно, не надо обращать на таких внимание. Вашей вины то нет ни в чем
like 9
anonim_188
Да, я блондинка!• 20 января в 12:30
14
Ответ дляСкорая помощь
Хотілося як краще, щоб людина була задоволена (
Напевно це і є наша помилка в цьому випадку
Такие не будут довольны. Вернее, он, может, и будет доволен, но только если выкрутит из вас все, что сможет(

Вам, к сожалению, на его неудовлетворенность, стоило забить раньше. Тогда реально меньше нервов бы потратили.
like 8
anonim_136
Трейдер кріпти• 20 января в 12:31
15
Ответ дляСкорая помощь
Хотілося як краще, щоб людина була задоволена (
Напевно це і є наша помилка в цьому випадку
смотрите хоть деньги ему не возвращайте и возврат не принимайте!
like 11
anonim_89
Дуб береза• 20 января в 12:32
16
Ответ дляСкорая помощь
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Це меблі?
anonim_2
Я не тону• 20 января в 12:33
17
Ответ дляДа, я блондинка!
Такие не будут довольны. Вернее, он, может, и будет доволен, но только если выкрутит из вас все, что сможет(

Вам, к сожалению, на его неудовлетворенность, стоило забить раньше. Тогда реально меньше нервов бы потратили.
+
Да, чем больше гнешься, тем больше тебя гнут
like 3
anonim_193
автор Скорая помощь • 20 января в 12:34
18
Ответ дляТрейдер кріпти
смотрите хоть деньги ему не возвращайте и возврат не принимайте!
Звісно не будемо, вироби виготовлені за розмірами клієнта по закону не підлягають поверненню
like 2
anonim_215
Єдина Країна• 20 января в 12:34
19
Ответ дляСкорая помощь
Я розумію, коли я почала казати що ми і так пішли на зустріч, то почалося неадекватне спілкування
Вы сделали второй экземпляр 1 в 1 с первым? Зачем?
noavatar
Альфасамка• 20 января в 12:39
20
баню і не працюю
anonim_140
Тихомандражная• 20 января в 12:39
21
О чем речь? Иначе разговор ни о чем.
Если это мебель, почему вы не сделали замеры сами?
anonim_216
Гомосноб• 20 января в 12:40
22
Нехай не забирає з пошти, то його проблеми.
Полеже декілька днів, йому працівники пошти перетелефонують. Нічого ви йому не винні, він і сам це розуміє, тому і кричить, бо більше нічого немає можливості зробити. Заспокойтесь і забудьте. бережіть нерви.
like 6
anonim_193
автор Скорая помощь • 20 января в 12:43
23
Ответ дляТихомандражная
О чем речь? Иначе разговор ни о чем.
Если это мебель, почему вы не сделали замеры сами?
Тому що він на іншому кінці країни. Замір він робив сам , ми зробили проект з розмірами, він щераз все переміряв і підтвердив правильність розмірів які на проекті.
Ми все так і зробили до міліметра.
anonim_140
Тихомандражная• 20 января в 12:44
24
Ответ дляСкорая помощь
Тому що він на іншому кінці країни. Замір він робив сам , ми зробили проект з розмірами, він щераз все переміряв і підтвердив правильність розмірів які на проекті.
Ми все так і зробили до міліметра.
Если человек не профессионал в этой сфере, он не сделает правильных замеров, к тому же, не учтет кривизну стен, полов итд
anonim_193
автор Скорая помощь • 20 января в 12:48
25
Ответ дляТихомандражная
Если человек не профессионал в этой сфере, он не сделает правильных замеров, к тому же, не учтет кривизну стен, полов итд
Для виробів які ми робимо не потрібно мати такі знання. Тим більше ми все детально розповідали як міряти, у нас жінки міряють самі, і все гарно виходить
anonim_140
Тихомандражная• 20 января в 12:48
26
Ответ дляСкорая помощь
Для виробів які ми робимо не потрібно мати такі знання. Тим більше ми все детально розповідали як міряти, у нас жінки міряють самі, і все гарно виходить
Так что за секретный товар?
face_with_tears_of_joy 1 like 2
anonim_151
КинДза• 20 января в 12:54
27
Ответ дляСкорая помощь
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Я працювала на такій роботі всі питання ми вирішували через керівника. Як вона казала так і робили. Було що відмовляла і не важливо який клієнт. А я що зроблю як мені казали так і робила.
Були такі що погрожували. Якось пережили. Той що погрожував сам відвалився. Іноді керівник казав що відказувати, ставити більші ціни щоб не замовляли.

Як правило ставили таку вартість що їх не влаштовувало. А в нас індивідуальність - ціни можуть бути які хочешь.
anonim_151
КинДза• 20 января в 12:54
28
Ответ дляСкорая помощь
Ні, але є документ з розмірами які він узгодив на правильність.
Відмінно. Відійшліть йому і все.
like 2
anonim_23
Кундалина• 20 января в 12:54
29
В мене таке враження, що ви щось недоговорюєте, бо адекватні люди не будуть переробляти замовлення з іншими замірами, щоб клієнт був задоволений, це нонсенс. У вас або немає доказів про узгоджені розміри, або хтось обманює, або купа зайвих грошей і часу
like 5
anonim_151
КинДза• 20 января в 12:55
30
Ответ дляСкорая помощь
Я розумію, коли я почала казати що ми і так пішли на зустріч, то почалося неадекватне спілкування
Підключайте керівництво
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff