Скорая помощь• 20 января в 12:16
Неадекватний клієнт, як ви справляєтеся з такими людьми?
Мені вперше за декілька років роботи попалася така неадекватна людина.
Ситуація: клієнт замовив продукцію, яку ми виготовили під його розмір та колір. Проект з розмірами був узгоджений клієнтом.
Ми все зробили, відправили. Дзвонить клієнт що один з виробів зроблений менший ніж потрібно.
Ок, без питань, наша помилка , переробимо.
Він відправив його нам на переробку, ми отримали, переміряли і виявилося що ми зробили все згідно проекту по розмірах. Тобто переробляти нема що, бо все правильно.
Я подзвонила клієнту, він став кричати, неадекватно себе вести. Щоб зберегти собі нерви ми переробили клієнту вибір безкоштовно на такий як йому потрібно, хоча помилка не наша.
Сьогодні звонить, каже що хоче повернути товар і кошти , він навіть його не забрав з пошти, а ще ми не оплатили доставку назад( його найбільше обурило саме це) .
Занавіс….
Я сказала повернення коштів не можливе і почала пояснювати чому ,а він став знову неадекватно , просто як диявол кричати і кинув слухавку.
Дівчата, як спокійно реагувати на таких людей, бо в мене не виходить, весь день зіпсував 🥲
Ситуація: клієнт замовив продукцію, яку ми виготовили під його розмір та колір. Проект з розмірами був узгоджений клієнтом.
Ми все зробили, відправили. Дзвонить клієнт що один з виробів зроблений менший ніж потрібно.
Ок, без питань, наша помилка , переробимо.
Він відправив його нам на переробку, ми отримали, переміряли і виявилося що ми зробили все згідно проекту по розмірах. Тобто переробляти нема що, бо все правильно.
Я подзвонила клієнту, він став кричати, неадекватно себе вести. Щоб зберегти собі нерви ми переробили клієнту вибір безкоштовно на такий як йому потрібно, хоча помилка не наша.
Сьогодні звонить, каже що хоче повернути товар і кошти , він навіть його не забрав з пошти, а ще ми не оплатили доставку назад( його найбільше обурило саме це) .
Занавіс….
Я сказала повернення коштів не можливе і почала пояснювати чому ,а він став знову неадекватно , просто як диявол кричати і кинув слухавку.
Дівчата, як спокійно реагувати на таких людей, бо в мене не виходить, весь день зіпсував 🥲
2
6
Потужна махіна• 20 января в 12:19
А чому ви переробляли?
У вас же є переписка з розмірами?
Розміри відповідають готовому виробу. Які питання можуть бути?
У вас же є переписка з розмірами?
Розміри відповідають готовому виробу. Які питання можуть бути?
22
автор
Скорая помощь
• 20 января в 12:20
Ответ дляПотужна махіна
А чому ви переробляли?
У вас же є переписка з розмірами?
Розміри відповідають готовому виробу. Які питання можуть бути?
У вас же є переписка з розмірами?
Розміри відповідають готовому виробу. Які питання можуть бути?
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
1
4
2
Викачую яйцями• 20 января в 12:21
Товары изготовленные под индивидуальные заказ, согласованный заказчиком за его подписью, обмену и возврату не подлежат, если выполненные согласно подписанному заказчиком заказу. Он может орать и кричать сколько хочет, дайте ему ссылку на пункт про товар по индивидуальным заказам, и пусть не морочит вам голову.
25
Потужна махіна• 20 января в 12:21
Ответ дляСкорая помощь
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Ну ви тут почали грати за його правилами.
За переробку він мав доплатити
За переробку він мав доплатити
10
автор
Скорая помощь
• 20 января в 12:21
Ответ дляВишнёвая Леди
А договір був?
Ні, але є документ з розмірами які він узгодив на правильність.
Трейдер кріпти• 20 января в 12:22
’щоб зберегти собі нерви ми переробили клієнту вибір безкоштовно на такий як йому потрібно, хоча помилка не наша.’
собственно тут и есть ошибка, не надо было так делать. надо было выставить счет за переделку и делать ее после оплаты. и какой еще возврат? разве за товары под заказ возможен возврат?
собственно тут и есть ошибка, не надо было так делать. надо было выставить счет за переделку и делать ее после оплаты. и какой еще возврат? разве за товары под заказ возможен возврат?
15
автор
Скорая помощь
• 20 января в 12:22
Ответ дляПотужна махіна
Ну ви тут почали грати за його правилами.
За переробку він мав доплатити
За переробку він мав доплатити
Я розумію, коли я почала казати що ми і так пішли на зустріч, то почалося неадекватне спілкування
Потужна махіна• 20 января в 12:24
Ответ дляСкорая помощь
Я розумію, коли я почала казати що ми і так пішли на зустріч, то почалося неадекватне спілкування
Ну і що, що він дивний чи агресивний.
Були умови, вони виконані.
Не реагувати на таке і все
Були умови, вони виконані.
Не реагувати на таке і все
6
Да, я блондинка!• 20 января в 12:24
Ответ дляСкорая помощь
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Вы дали ему понять, что вас можно прогнуть. Ваша переделка правильно сделанного не имеет никакого отношения к клиентоориентированности. Вы просто показали себя неуверенными, цепляющимися за каждого клиента, возможно, даже такими, что не видят, правильные замеры или нет.
1
13
автор
Скорая помощь
• 20 января в 12:28
Ответ дляДа, я блондинка!
Вы дали ему понять, что вас можно прогнуть. Ваша переделка правильно сделанного не имеет никакого отношения к клиентоориентированности. Вы просто показали себя неуверенными, цепляющимися за каждого клиента, возможно, даже такими, что не видят, правильные замеры или нет.
Хотілося як краще, щоб людина була задоволена (
Напевно це і є наша помилка в цьому випадку
Напевно це і є наша помилка в цьому випадку
3
3
Мавка• 20 января в 12:29
Не делать возврат и забить, неадекватов полно, не надо обращать на таких внимание. Вашей вины то нет ни в чем
9
Да, я блондинка!• 20 января в 12:30
Ответ дляСкорая помощь
Хотілося як краще, щоб людина була задоволена (
Напевно це і є наша помилка в цьому випадку
Напевно це і є наша помилка в цьому випадку
Такие не будут довольны. Вернее, он, может, и будет доволен, но только если выкрутит из вас все, что сможет(
Вам, к сожалению, на его неудовлетворенность, стоило забить раньше. Тогда реально меньше нервов бы потратили.
Вам, к сожалению, на его неудовлетворенность, стоило забить раньше. Тогда реально меньше нервов бы потратили.
8
Трейдер кріпти• 20 января в 12:31
Ответ дляСкорая помощь
Хотілося як краще, щоб людина була задоволена (
Напевно це і є наша помилка в цьому випадку
Напевно це і є наша помилка в цьому випадку
смотрите хоть деньги ему не возвращайте и возврат не принимайте!
11
Дуб береза• 20 января в 12:32
Ответ дляСкорая помощь
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Це меблі?
Я не тону• 20 января в 12:33
Ответ дляДа, я блондинка!
Такие не будут довольны. Вернее, он, может, и будет доволен, но только если выкрутит из вас все, что сможет(
Вам, к сожалению, на его неудовлетворенность, стоило забить раньше. Тогда реально меньше нервов бы потратили.
Вам, к сожалению, на его неудовлетворенность, стоило забить раньше. Тогда реально меньше нервов бы потратили.
+
Да, чем больше гнешься, тем больше тебя гнут
Да, чем больше гнешься, тем больше тебя гнут
3
автор
Скорая помощь
• 20 января в 12:34
Ответ дляТрейдер кріпти
смотрите хоть деньги ему не возвращайте и возврат не принимайте!
Звісно не будемо, вироби виготовлені за розмірами клієнта по закону не підлягають поверненню
2
Єдина Країна• 20 января в 12:34
Ответ дляСкорая помощь
Я розумію, коли я почала казати що ми і так пішли на зустріч, то почалося неадекватне спілкування
Вы сделали второй экземпляр 1 в 1 с первым? Зачем?
Тихомандражная• 20 января в 12:39
О чем речь? Иначе разговор ни о чем.
Если это мебель, почему вы не сделали замеры сами?
Если это мебель, почему вы не сделали замеры сами?
Гомосноб• 20 января в 12:40
Нехай не забирає з пошти, то його проблеми.
Полеже декілька днів, йому працівники пошти перетелефонують. Нічого ви йому не винні, він і сам це розуміє, тому і кричить, бо більше нічого немає можливості зробити. Заспокойтесь і забудьте. бережіть нерви.
Полеже декілька днів, йому працівники пошти перетелефонують. Нічого ви йому не винні, він і сам це розуміє, тому і кричить, бо більше нічого немає можливості зробити. Заспокойтесь і забудьте. бережіть нерви.
6
автор
Скорая помощь
• 20 января в 12:43
Ответ дляТихомандражная
О чем речь? Иначе разговор ни о чем.
Если это мебель, почему вы не сделали замеры сами?
Если это мебель, почему вы не сделали замеры сами?
Тому що він на іншому кінці країни. Замір він робив сам , ми зробили проект з розмірами, він щераз все переміряв і підтвердив правильність розмірів які на проекті.
Ми все так і зробили до міліметра.
Ми все так і зробили до міліметра.
Тихомандражная• 20 января в 12:44
Ответ дляСкорая помощь
Тому що він на іншому кінці країни. Замір він робив сам , ми зробили проект з розмірами, він щераз все переміряв і підтвердив правильність розмірів які на проекті.
Ми все так і зробили до міліметра.
Ми все так і зробили до міліметра.
Если человек не профессионал в этой сфере, он не сделает правильных замеров, к тому же, не учтет кривизну стен, полов итд
автор
Скорая помощь
• 20 января в 12:48
Ответ дляТихомандражная
Если человек не профессионал в этой сфере, он не сделает правильных замеров, к тому же, не учтет кривизну стен, полов итд
Для виробів які ми робимо не потрібно мати такі знання. Тим більше ми все детально розповідали як міряти, у нас жінки міряють самі, і все гарно виходить
Тихомандражная• 20 января в 12:48
Ответ дляСкорая помощь
Для виробів які ми робимо не потрібно мати такі знання. Тим більше ми все детально розповідали як міряти, у нас жінки міряють самі, і все гарно виходить
Так что за секретный товар?
1
2
КинДза• 20 января в 12:54
Ответ дляСкорая помощь
Тому що пішли на зустріч людині, стараємося щоб всі були задоволені:(
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Хотіли як краще, а вийшло як завжди
Я працювала на такій роботі всі питання ми вирішували через керівника. Як вона казала так і робили. Було що відмовляла і не важливо який клієнт. А я що зроблю як мені казали так і робила.
Були такі що погрожували. Якось пережили. Той що погрожував сам відвалився. Іноді керівник казав що відказувати, ставити більші ціни щоб не замовляли.
Як правило ставили таку вартість що їх не влаштовувало. А в нас індивідуальність - ціни можуть бути які хочешь.
Були такі що погрожували. Якось пережили. Той що погрожував сам відвалився. Іноді керівник казав що відказувати, ставити більші ціни щоб не замовляли.
Як правило ставили таку вартість що їх не влаштовувало. А в нас індивідуальність - ціни можуть бути які хочешь.
КинДза• 20 января в 12:54
Ответ дляСкорая помощь
Ні, але є документ з розмірами які він узгодив на правильність.
Відмінно. Відійшліть йому і все.
2
Кундалина• 20 января в 12:54
В мене таке враження, що ви щось недоговорюєте, бо адекватні люди не будуть переробляти замовлення з іншими замірами, щоб клієнт був задоволений, це нонсенс. У вас або немає доказів про узгоджені розміри, або хтось обманює, або купа зайвих грошей і часу
5
КинДза• 20 января в 12:55
Ответ дляСкорая помощь
Я розумію, коли я почала казати що ми і так пішли на зустріч, то почалося неадекватне спілкування
Підключайте керівництво
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу