Скорая помощь• 20 января в 12:16
Неадекватний клієнт, як ви справляєтеся з такими людьми?
Мені вперше за декілька років роботи попалася така неадекватна людина.
Ситуація: клієнт замовив продукцію, яку ми виготовили під його розмір та колір. Проект з розмірами був узгоджений клієнтом.
Ми все зробили, відправили. Дзвонить клієнт що один з виробів зроблений менший ніж потрібно.
Ок, без питань, наша помилка , переробимо.
Він відправив його нам на переробку, ми отримали, переміряли і виявилося що ми зробили все згідно проекту по розмірах. Тобто переробляти нема що, бо все правильно.
Я подзвонила клієнту, він став кричати, неадекватно себе вести. Щоб зберегти собі нерви ми переробили клієнту вибір безкоштовно на такий як йому потрібно, хоча помилка не наша.
Сьогодні звонить, каже що хоче повернути товар і кошти , він навіть його не забрав з пошти, а ще ми не оплатили доставку назад( його найбільше обурило саме це) .
Занавіс….
Я сказала повернення коштів не можливе і почала пояснювати чому ,а він став знову неадекватно , просто як диявол кричати і кинув слухавку.
Дівчата, як спокійно реагувати на таких людей, бо в мене не виходить, весь день зіпсував 🥲
Ситуація: клієнт замовив продукцію, яку ми виготовили під його розмір та колір. Проект з розмірами був узгоджений клієнтом.
Ми все зробили, відправили. Дзвонить клієнт що один з виробів зроблений менший ніж потрібно.
Ок, без питань, наша помилка , переробимо.
Він відправив його нам на переробку, ми отримали, переміряли і виявилося що ми зробили все згідно проекту по розмірах. Тобто переробляти нема що, бо все правильно.
Я подзвонила клієнту, він став кричати, неадекватно себе вести. Щоб зберегти собі нерви ми переробили клієнту вибір безкоштовно на такий як йому потрібно, хоча помилка не наша.
Сьогодні звонить, каже що хоче повернути товар і кошти , він навіть його не забрав з пошти, а ще ми не оплатили доставку назад( його найбільше обурило саме це) .
Занавіс….
Я сказала повернення коштів не можливе і почала пояснювати чому ,а він став знову неадекватно , просто як диявол кричати і кинув слухавку.
Дівчата, як спокійно реагувати на таких людей, бо в мене не виходить, весь день зіпсував 🥲
показать весь текст
2
6
КинДза• 20 января в 12:55
Ответ дляТрейдер кріпти
смотрите хоть деньги ему не возвращайте и возврат не принимайте!
Як скаже керівництво
Єдина Країна• 20 января в 12:56
Вы что-то скрываете, если бы изделие было бы 1 в 1, то какая может быть переделка? Если вы начали переделывать, значит поняли, что ошибка ваша.
6
КинДза• 20 января в 12:57
Ответ дляКундалина
В мене таке враження, що ви щось недоговорюєте, бо адекватні люди не будуть переробляти замовлення з іншими замірами, щоб клієнт був задоволений, це нонсенс. У вас або немає доказів про узгоджені розміри, або хтось обманює, або купа зайвих грошей і часу
Можливо
автор
Скорая помощь
• 20 января в 12:59
Ответ дляКундалина
В мене таке враження, що ви щось недоговорюєте, бо адекватні люди не будуть переробляти замовлення з іншими замірами, щоб клієнт був задоволений, це нонсенс. У вас або немає доказів про узгоджені розміри, або хтось обманює, або купа зайвих грошей і часу
Докази у нас всі є, ми переробили, бо хотіли щоб всі були задоволенні, зрозуміли що людина проблемна, хотілося швидче закрити це питання і забути. Переробка не вартувала величезних коштів, звісно ми втрати певну частину грошей з замовлення, але здоров’я важливе за ту тисячу гривень.
Але не сталося як гадалося
Але не сталося як гадалося
Кундалина• 20 января в 13:02
Ответ дляСкорая помощь
Докази у нас всі є, ми переробили, бо хотіли щоб всі були задоволенні, зрозуміли що людина проблемна, хотілося швидче закрити це питання і забути. Переробка не вартувала величезних коштів, звісно ми втрати певну частину грошей з замовлення, але здоров’я важливе за ту тисячу гривень.
Але не сталося як гадалося
Але не сталося як гадалося
Ви, мабуть, просто троль. На вас достатньо покричати, щоб ви переробили замовлення, вислали за свій рахунок і тішились думкою, що клієнт задоволений? Ну ок
2
1
автор
Скорая помощь
• 20 января в 13:04
Ответ дляЄдина Країна
Вы что-то скрываете, если бы изделие было бы 1 в 1, то какая может быть переделка? Если вы начали переделывать, значит поняли, что ошибка ваша.
Наша помилка, дивлячись зі сторони на ситуацію, була тільки в тому що ми не виставили рахунок за переробку, бо вини нашої немає. Хотіли швидше закрити питання з людиною і працювати зі свіжою головою далі.
Ми завжди визнаємо якщо щось не так зробимо, всі ми люди, і таке було пару разів , але не в цьому випадку, тут з нашої сторони все чесно.
Ми завжди визнаємо якщо щось не так зробимо, всі ми люди, і таке було пару разів , але не в цьому випадку, тут з нашої сторони все чесно.
автор
Скорая помощь
• 20 января в 13:06
Ответ дляКундалина
Ви, мабуть, просто троль. На вас достатньо покричати, щоб ви переробили замовлення, вислали за свій рахунок і тішились думкою, що клієнт задоволений? Ну ок
Ми не оплачували доставку назад до клієнта, що відповідно і розізлило його. Але дійсно переробили виріб безоплатно.
Хоча він не забрав його, можемо ще поставити післяплату за переробку
Хоча він не забрав його, можемо ще поставити післяплату за переробку
КинДза• 20 января в 13:09
Ответ дляСкорая помощь
Докази у нас всі є, ми переробили, бо хотіли щоб всі були задоволенні, зрозуміли що людина проблемна, хотілося швидче закрити це питання і забути. Переробка не вартувала величезних коштів, звісно ми втрати певну частину грошей з замовлення, але здоров’я важливе за ту тисячу гривень.
Але не сталося як гадалося
Але не сталося як гадалося
Уявіть що клієнт хворий...
КинДза• 20 января в 13:10
Ответ дляСкорая помощь
Ми не оплачували доставку назад до клієнта, що відповідно і розізлило його. Але дійсно переробили виріб безоплатно.
Хоча він не забрав його, можемо ще поставити післяплату за переробку
Хоча він не забрав його, можемо ще поставити післяплату за переробку
Пообіцяйте в наступний раз зробити йому знижку. У вас передбачені знижки?
КинДза• 20 января в 13:12
Ответ дляСкорая помощь
Ми не оплачували доставку назад до клієнта, що відповідно і розізлило його. Але дійсно переробили виріб безоплатно.
Хоча він не забрав його, можемо ще поставити післяплату за переробку
Хоча він не забрав його, можемо ще поставити післяплату за переробку
Це треба було узгоджувати до того як ви прийняли в роботу. Вже пізно. Ви давно працюєте на цій фірмі?
Яка ж там сума доставки?
Яка ж там сума доставки?
автор
Скорая помощь
• 20 января в 13:13
Ответ дляКинДза
Пообіцяйте в наступний раз зробити йому знижку. У вас передбачені знижки?
Ми його більше не будемо обслуговувати. І знижку нема чого робити, провини нашої немає.
4
КинДза• 20 января в 13:14
Ответ дляСкорая помощь
Ми його більше не будемо обслуговувати. І знижку нема чого робити, провини нашої немає.
Ви керівництво підключили? А то жалоби можуть писати
автор
Скорая помощь
• 20 января в 13:15
Ответ дляКинДза
Це треба було узгоджувати до того як ви прийняли в роботу. Вже пізно. Ви давно працюєте на цій фірмі?
Яка ж там сума доставки?
Яка ж там сума доставки?
Сума 350 грн, але ми і так достатньо заплатили за його помилки, і не те що дякую не отримали , а ще більше хамства і образ.
Навіть якби доставка була б 20 грн, не заплатили б принципово через відношення
Навіть якби доставка була б 20 грн, не заплатили б принципово через відношення
автор
Скорая помощь
• 20 января в 13:23
Ответ дляКинДза
Ви керівництво підключили? А то жалоби можуть писати
Звісно, але скарги на що?
На те що ми пішли на зустріч людині?
Ну нехай пише…
На те що ми пішли на зустріч людині?
Ну нехай пише…
Одна_на_всей_планете• 20 января в 13:58
Ответ дляСкорая помощь
Наша помилка, дивлячись зі сторони на ситуацію, була тільки в тому що ми не виставили рахунок за переробку, бо вини нашої немає. Хотіли швидше закрити питання з людиною і працювати зі свіжою головою далі.
Ми завжди визнаємо якщо щось не так зробимо, всі ми люди, і таке було пару разів , але не в цьому випадку, тут з нашої сторони все чесно.
Ми завжди визнаємо якщо щось не так зробимо, всі ми люди, і таке було пару разів , але не в цьому випадку, тут з нашої сторони все чесно.
Да, именно в этом Ваша ошибка. Если не было Вашей вины - то идти до конца нужно было.
Теперь клиент видит свою правоту, и если по его думанию Вы виноваты- то и оплата за доставку на Вас. Вот и все.
Теперь клиент видит свою правоту, и если по его думанию Вы виноваты- то и оплата за доставку на Вас. Вот и все.
Помилуйте мадам• 20 января в 14:27
не понятно что вы переделывали , если пишете, что получили и замеры такие же как согласовали с клиентом , он изначально не правильно замеры сделал? или что ?
НеГолосую• 20 января в 14:34
Так и не понятно, что за секретный товар изготавливают на другом конце страны, что надо туда-сюда слать за целых 350 грн... писюны что ли по инд заказу?)
4
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу