ХтоЯкщоНеЯ• 31 января в 13:35
Вчора випадково послухала My way від Armani і закохалась…
Ледь не купила, але навчена гірким досвідом, тепер перед покупкою, обовʼязково, наношу на себе.
Прокинулась сьогодні від жахливого запаху лілій, який мене душив.
Добре що не купила
Прокинулась сьогодні від жахливого запаху лілій, який мене душив.
Добре що не купила
1
3
5
Козачка• 31 января в 13:37
Если бы вы остались его слушать дальше, он бы вам многое рассказал о вас.
3
14
Прокачую сідниці• 31 января в 13:38
Возьмите на распив, попробуйте в разные дни цикла и погоду, также наносите дальше от лица
2
автор
ХтоЯкщоНеЯ
• 31 января в 13:40
Ответ дляПрокачую сідниці
Возьмите на распив, попробуйте в разные дни цикла и погоду, также наносите дальше от лица
Ні ні😂 я так не можу. Мамі багато повіддавала
1
автор
ХтоЯкщоНеЯ
• 31 января в 13:41
Ответ дляКозачка
Если бы вы остались его слушать дальше, он бы вам многое рассказал о вас.
А мені ваш коментар, багато розказав про вас😂
2
3
На_оба_рот• 31 января в 13:42
А я купила :) спочатку пшикнула на руку, попав на рукав пальто, кілька днів супер аромат, як одягала пальто. Замовила в брокарді по знижці, іііі теж на шкірі душить, жесть просто.
Тож поки на одяг та волосся пшикаю,смачно та шлейф.
Тож поки на одяг та волосся пшикаю,смачно та шлейф.
автор
ХтоЯкщоНеЯ
• 31 января в 13:45
Ответ дляНа_оба_рот
А я купила :) спочатку пшикнула на руку, попав на рукав пальто, кілька днів супер аромат, як одягала пальто. Замовила в брокарді по знижці, іііі теж на шкірі душить, жесть просто.
Тож поки на одяг та волосся пшикаю,смачно та шлейф.
Тож поки на одяг та волосся пшикаю,смачно та шлейф.
Я на волосся і на шкіру наносила. Бувають такі аромати😂 в мене так років 10 тому з коко мадмуазель було. Після того без затесту на собі, ні ні
Маргарита и Мастер• 31 января в 13:54
Я його обожнюю, мене не душить, на щастя. І бойфренд мій з розуму від нього сходить
автор
ХтоЯкщоНеЯ
• 31 января в 13:55
Ответ дляМаргарита и Мастер
Я його обожнюю, мене не душить, на щастя. І бойфренд мій з розуму від нього сходить
Це індивідуально
Маргарита и Мастер• 31 января в 13:56
Ответ дляХтоЯкщоНеЯ
Це індивідуально
То ж зрозуміло. Я просто поділилась як він мені
Маю сечі• 31 января в 13:56
Ответ дляХтоЯкщоНеЯ
Ні ні😂 я так не можу. Мамі багато повіддавала
На распив самое оно.Я люблю Шанель Тендер,летом он на мне по-другому раскрывается,чем сейчас.
автор
ХтоЯкщоНеЯ
• 31 января в 14:03
Ответ дляМаю сечі
На распив самое оно.Я люблю Шанель Тендер,летом он на мне по-другому раскрывается,чем сейчас.
Тендер мій улюбленець, роки 3 тільки він був, іншого не хотілось. Доречі, там і початкові ноти і база гарні.
Зараз дуже люблю діор роуз енд роузер і армані сі
Зараз дуже люблю діор роуз енд роузер і армані сі
дякую аж підскакую• 31 января в 14:42
То вы еще si не тестили)))
My way мне очень нравится, уже второй год с ними)
My way мне очень нравится, уже второй год с ними)
На_оба_рот• 31 января в 15:18
Ответ дляХтоЯкщоНеЯ
Тендер мій улюбленець, роки 3 тільки він був, іншого не хотілось. Доречі, там і початкові ноти і база гарні.
Зараз дуже люблю діор роуз енд роузер і армані сі
Зараз дуже люблю діор роуз енд роузер і армані сі
Сі подобається, а май вей душить? А мені казали, що він навпаки легше, ніж сі. Треба спробувати
автор
ХтоЯкщоНеЯ
• 31 января в 15:20
Ответ длядякую аж підскакую
То вы еще si не тестили)))
My way мне очень нравится, уже второй год с ними)
My way мне очень нравится, уже второй год с ними)
Я люблю сі. Дуже багато компліментів отримую
дякую аж підскакую• 31 января в 15:24
Ответ дляХтоЯкщоНеЯ
Я люблю сі. Дуже багато компліментів отримую
А меня он душит )
А мой муж перепутал бутылки (я фанатка армани) и вместо because it’s you подарил 2 si 😂
А мой муж перепутал бутылки (я фанатка армани) и вместо because it’s you подарил 2 si 😂
1
Перловая Кашка• 31 января в 16:32
Ответ дляНа_оба_рот
Сі подобається, а май вей душить? А мені казали, що він навпаки легше, ніж сі. Треба спробувати
Мне Си классический прям совсем не понравился, бяка. В красном флаконе Си пассион еще ничего
Зубожиння• 31 января в 16:57
Армани люблю в принципе. А эти модные тенденции слушать аромат,просто смешно) и абьюз, ресурс и поток туда же
1
автор
ХтоЯкщоНеЯ
• 31 января в 19:14
Ответ дляЗубожиння
Армани люблю в принципе. А эти модные тенденции слушать аромат,просто смешно) и абьюз, ресурс и поток туда же
Таким чином ви показуєте свою невихованість. Аромат слухали завжди і це не нова тенденція.
Лікбез в історію! Хоч може і таких слів ви не знаєте? То раджу розширювати свій словниковий запас і обізнанність😂
ЧОМУ ПАРФУМИ СЛУХАЮТЬ А НЕ НЮХАЮТЬ При виборі аромату, напевно, кожен любитель парфумерії зустрічав таку фразу від консультанта в магазині - Який аромат ви хочете послухати? На перший погляд цей вираз здається абсурдним, адже всі запахи ми вловлюємо за рахунок рецепторів нюху (носа). І до чого тут взагалі може бути слух? У цій статті інтернет-магазин Sun Parfum розібрав це питання… Спочатку варто відзначити таке поняття як ’синестезія’. Це таке відчуття, при якому в сприйнятті людини всі звуки, які вона чує, несвідомо асоціюються у неї зі смаковими або колірними властивостями. Дане поняття, а також експерименти з музично-колірними аналогіями бере свій початок ще з давніх часів. Всевідомий Піфагор в давнину, і так само Ньютон в епоху Проснітництва неодноразово стверджували, що якщо в природі існує 7 колірних гам, то їх можна перенести на 7 основних нот у музиці. Ця метафора, більш філософська та близька до теорії про загальну гармонію у всесвіті. Де кожному явищу у природі відведено певне місце, де навіть маленька крапля води у океані та величезна гора протилежної частини світу нерозривно пов´язані. І цей зв´язок всього з усім, створює загальну світову гармонію. Крім Ньютона та Піфагора, на тему кольоро-музикальних асоціацій висловлювалося чимало вчених і філософів у різні часи. Ці паралелі підходять також і для опису смаку. Більшість відомих сомельє дегустують дорогі вина на смак, але описують букет вина за принципом асоціацій. Також шеф кухарі та гурмани спочатку пробують вишукані страви на смак і вже після, становлять їх опис за рахунок асоціативних реакцій. Але повернемося все ж таки до парфумерії... Наприкінці далекого 19 століття, у 1877 році англійський хімік-парфумер Джордж Вільям Септімус Пієсс, створив та опублікував авторську теорію. У якій порівняв аромати природи та леткість коливань амплітуд звуку. Майстер стверджував, що чим довше амплітуда, тим вище буде звучання і навпаки, чим менше коливання амплітуди тим нижче буде вплив на слух. Септімус підкреслив, що короткі та інтенсивні звуки з високою амплітудою, впливають на нас також як і важкі та сильні аромати. У цій теорії всі ароматичні речовини відомі тоді відповідали і були зіставлені з хроматичними гамами музичних нот. У якій нота ’ДО’ - асоціювалася із запахом ананаса, нота ’РЕ’ в 1-ій октаві - ароматом квітів фіалки, нота ’РЕ’ в 3-й октаві - запахом олії бергамота тощо. З того часу з´явилося певне поняття про гармонійне поєднання ароматів у єдину складну композицію. Після цього фраза слухати духи узвичаїлася по всьому світу. З тих часів усі парфумери збирають парфуми наче пишуть музичні симфонії. Так само варто відзначити, що в будь-якій музиці існує 7 основних нот. У звучанні ж парфумерії, метри виділяють 3 головні ноти: Верхні чи початкові (top notes, head notes) Ноти ’Серця’ або середні (heart notes) Ноти бази або кінцеві чи шлейфові (base notes) До складу кожної ноти входить по 4 акорди в результаті 12 мотивів багатогранно та лаконічно розкриваються у гармонійній симфонії аромату. Виходячи з вищепереліченого можна сказати, що ми відчуваємо звучання аромату (переливи та гру його нот). Тому не дивуйтеся, якщо при виборі парфумерного продукту консультант запропонує послухати парфуми. У парфумерній галузі подібна термінологія давно стала звичною.
Лікбез в історію! Хоч може і таких слів ви не знаєте? То раджу розширювати свій словниковий запас і обізнанність😂
ЧОМУ ПАРФУМИ СЛУХАЮТЬ А НЕ НЮХАЮТЬ При виборі аромату, напевно, кожен любитель парфумерії зустрічав таку фразу від консультанта в магазині - Який аромат ви хочете послухати? На перший погляд цей вираз здається абсурдним, адже всі запахи ми вловлюємо за рахунок рецепторів нюху (носа). І до чого тут взагалі може бути слух? У цій статті інтернет-магазин Sun Parfum розібрав це питання… Спочатку варто відзначити таке поняття як ’синестезія’. Це таке відчуття, при якому в сприйнятті людини всі звуки, які вона чує, несвідомо асоціюються у неї зі смаковими або колірними властивостями. Дане поняття, а також експерименти з музично-колірними аналогіями бере свій початок ще з давніх часів. Всевідомий Піфагор в давнину, і так само Ньютон в епоху Проснітництва неодноразово стверджували, що якщо в природі існує 7 колірних гам, то їх можна перенести на 7 основних нот у музиці. Ця метафора, більш філософська та близька до теорії про загальну гармонію у всесвіті. Де кожному явищу у природі відведено певне місце, де навіть маленька крапля води у океані та величезна гора протилежної частини світу нерозривно пов´язані. І цей зв´язок всього з усім, створює загальну світову гармонію. Крім Ньютона та Піфагора, на тему кольоро-музикальних асоціацій висловлювалося чимало вчених і філософів у різні часи. Ці паралелі підходять також і для опису смаку. Більшість відомих сомельє дегустують дорогі вина на смак, але описують букет вина за принципом асоціацій. Також шеф кухарі та гурмани спочатку пробують вишукані страви на смак і вже після, становлять їх опис за рахунок асоціативних реакцій. Але повернемося все ж таки до парфумерії... Наприкінці далекого 19 століття, у 1877 році англійський хімік-парфумер Джордж Вільям Септімус Пієсс, створив та опублікував авторську теорію. У якій порівняв аромати природи та леткість коливань амплітуд звуку. Майстер стверджував, що чим довше амплітуда, тим вище буде звучання і навпаки, чим менше коливання амплітуди тим нижче буде вплив на слух. Септімус підкреслив, що короткі та інтенсивні звуки з високою амплітудою, впливають на нас також як і важкі та сильні аромати. У цій теорії всі ароматичні речовини відомі тоді відповідали і були зіставлені з хроматичними гамами музичних нот. У якій нота ’ДО’ - асоціювалася із запахом ананаса, нота ’РЕ’ в 1-ій октаві - ароматом квітів фіалки, нота ’РЕ’ в 3-й октаві - запахом олії бергамота тощо. З того часу з´явилося певне поняття про гармонійне поєднання ароматів у єдину складну композицію. Після цього фраза слухати духи узвичаїлася по всьому світу. З тих часів усі парфумери збирають парфуми наче пишуть музичні симфонії. Так само варто відзначити, що в будь-якій музиці існує 7 основних нот. У звучанні ж парфумерії, метри виділяють 3 головні ноти: Верхні чи початкові (top notes, head notes) Ноти ’Серця’ або середні (heart notes) Ноти бази або кінцеві чи шлейфові (base notes) До складу кожної ноти входить по 4 акорди в результаті 12 мотивів багатогранно та лаконічно розкриваються у гармонійній симфонії аромату. Виходячи з вищепереліченого можна сказати, що ми відчуваємо звучання аромату (переливи та гру його нот). Тому не дивуйтеся, якщо при виборі парфумерного продукту консультант запропонує послухати парфуми. У парфумерній галузі подібна термінологія давно стала звичною.
1
Зубожиння• 31 января в 20:05
Ответ дляХтоЯкщоНеЯ
Таким чином ви показуєте свою невихованість. Аромат слухали завжди і це не нова тенденція.
Лікбез в історію! Хоч може і таких слів ви не знаєте? То раджу розширювати свій словниковий запас і обізнанність😂
ЧОМУ ПАРФУМИ СЛУХАЮТЬ А НЕ НЮХАЮТЬ При виборі аромату, напевно, кожен любитель парфумерії зустрічав таку фразу від консультанта в магазині - Який аромат ви хочете послухати? На перший погляд цей вираз здається абсурдним, адже всі запахи ми вловлюємо за рахунок рецепторів нюху (носа). І до чого тут взагалі може бути слух? У цій статті інтернет-магазин Sun Parfum розібрав це питання… Спочатку варто відзначити таке поняття як ’синестезія’. Це таке відчуття, при якому в сприйнятті людини всі звуки, які вона чує, несвідомо асоціюються у неї зі смаковими або колірними властивостями. Дане поняття, а також експерименти з музично-колірними аналогіями бере свій початок ще з давніх часів. Всевідомий Піфагор в давнину, і так само Ньютон в епоху Проснітництва неодноразово стверджували, що якщо в природі існує 7 колірних гам, то їх можна перенести на 7 основних нот у музиці. Ця метафора, більш філософська та близька до теорії про загальну гармонію у всесвіті. Де кожному явищу у природі відведено певне місце, де навіть маленька крапля води у океані та величезна гора протилежної частини світу нерозривно пов´язані. І цей зв´язок всього з усім, створює загальну світову гармонію. Крім Ньютона та Піфагора, на тему кольоро-музикальних асоціацій висловлювалося чимало вчених і філософів у різні часи. Ці паралелі підходять також і для опису смаку. Більшість відомих сомельє дегустують дорогі вина на смак, але описують букет вина за принципом асоціацій. Також шеф кухарі та гурмани спочатку пробують вишукані страви на смак і вже після, становлять їх опис за рахунок асоціативних реакцій. Але повернемося все ж таки до парфумерії... Наприкінці далекого 19 століття, у 1877 році англійський хімік-парфумер Джордж Вільям Септімус Пієсс, створив та опублікував авторську теорію. У якій порівняв аромати природи та леткість коливань амплітуд звуку. Майстер стверджував, що чим довше амплітуда, тим вище буде звучання і навпаки, чим менше коливання амплітуди тим нижче буде вплив на слух. Септімус підкреслив, що короткі та інтенсивні звуки з високою амплітудою, впливають на нас також як і важкі та сильні аромати. У цій теорії всі ароматичні речовини відомі тоді відповідали і були зіставлені з хроматичними гамами музичних нот. У якій нота ’ДО’ - асоціювалася із запахом ананаса, нота ’РЕ’ в 1-ій октаві - ароматом квітів фіалки, нота ’РЕ’ в 3-й октаві - запахом олії бергамота тощо. З того часу з´явилося певне поняття про гармонійне поєднання ароматів у єдину складну композицію. Після цього фраза слухати духи узвичаїлася по всьому світу. З тих часів усі парфумери збирають парфуми наче пишуть музичні симфонії. Так само варто відзначити, що в будь-якій музиці існує 7 основних нот. У звучанні ж парфумерії, метри виділяють 3 головні ноти: Верхні чи початкові (top notes, head notes) Ноти ’Серця’ або середні (heart notes) Ноти бази або кінцеві чи шлейфові (base notes) До складу кожної ноти входить по 4 акорди в результаті 12 мотивів багатогранно та лаконічно розкриваються у гармонійній симфонії аромату. Виходячи з вищепереліченого можна сказати, що ми відчуваємо звучання аромату (переливи та гру його нот). Тому не дивуйтеся, якщо при виборі парфумерного продукту консультант запропонує послухати парфуми. У парфумерній галузі подібна термінологія давно стала звичною.
Лікбез в історію! Хоч може і таких слів ви не знаєте? То раджу розширювати свій словниковий запас і обізнанність😂
ЧОМУ ПАРФУМИ СЛУХАЮТЬ А НЕ НЮХАЮТЬ При виборі аромату, напевно, кожен любитель парфумерії зустрічав таку фразу від консультанта в магазині - Який аромат ви хочете послухати? На перший погляд цей вираз здається абсурдним, адже всі запахи ми вловлюємо за рахунок рецепторів нюху (носа). І до чого тут взагалі може бути слух? У цій статті інтернет-магазин Sun Parfum розібрав це питання… Спочатку варто відзначити таке поняття як ’синестезія’. Це таке відчуття, при якому в сприйнятті людини всі звуки, які вона чує, несвідомо асоціюються у неї зі смаковими або колірними властивостями. Дане поняття, а також експерименти з музично-колірними аналогіями бере свій початок ще з давніх часів. Всевідомий Піфагор в давнину, і так само Ньютон в епоху Проснітництва неодноразово стверджували, що якщо в природі існує 7 колірних гам, то їх можна перенести на 7 основних нот у музиці. Ця метафора, більш філософська та близька до теорії про загальну гармонію у всесвіті. Де кожному явищу у природі відведено певне місце, де навіть маленька крапля води у океані та величезна гора протилежної частини світу нерозривно пов´язані. І цей зв´язок всього з усім, створює загальну світову гармонію. Крім Ньютона та Піфагора, на тему кольоро-музикальних асоціацій висловлювалося чимало вчених і філософів у різні часи. Ці паралелі підходять також і для опису смаку. Більшість відомих сомельє дегустують дорогі вина на смак, але описують букет вина за принципом асоціацій. Також шеф кухарі та гурмани спочатку пробують вишукані страви на смак і вже після, становлять їх опис за рахунок асоціативних реакцій. Але повернемося все ж таки до парфумерії... Наприкінці далекого 19 століття, у 1877 році англійський хімік-парфумер Джордж Вільям Септімус Пієсс, створив та опублікував авторську теорію. У якій порівняв аромати природи та леткість коливань амплітуд звуку. Майстер стверджував, що чим довше амплітуда, тим вище буде звучання і навпаки, чим менше коливання амплітуди тим нижче буде вплив на слух. Септімус підкреслив, що короткі та інтенсивні звуки з високою амплітудою, впливають на нас також як і важкі та сильні аромати. У цій теорії всі ароматичні речовини відомі тоді відповідали і були зіставлені з хроматичними гамами музичних нот. У якій нота ’ДО’ - асоціювалася із запахом ананаса, нота ’РЕ’ в 1-ій октаві - ароматом квітів фіалки, нота ’РЕ’ в 3-й октаві - запахом олії бергамота тощо. З того часу з´явилося певне поняття про гармонійне поєднання ароматів у єдину складну композицію. Після цього фраза слухати духи узвичаїлася по всьому світу. З тих часів усі парфумери збирають парфуми наче пишуть музичні симфонії. Так само варто відзначити, що в будь-якій музиці існує 7 основних нот. У звучанні ж парфумерії, метри виділяють 3 головні ноти: Верхні чи початкові (top notes, head notes) Ноти ’Серця’ або середні (heart notes) Ноти бази або кінцеві чи шлейфові (base notes) До складу кожної ноти входить по 4 акорди в результаті 12 мотивів багатогранно та лаконічно розкриваються у гармонійній симфонії аромату. Виходячи з вищепереліченого можна сказати, що ми відчуваємо звучання аромату (переливи та гру його нот). Тому не дивуйтеся, якщо при виборі парфумерного продукту консультант запропонує послухати парфуми. У парфумерній галузі подібна термінологія давно стала звичною.
И не лень столько текста набирать)
У Гугла,кстати разные мнения на сей счёт. Но спасибо, конечно что не поленились столько времени потратить и написать столько букв
У Гугла,кстати разные мнения на сей счёт. Но спасибо, конечно что не поленились столько времени потратить и написать столько букв
1
автор
ХтоЯкщоНеЯ
• 31 января в 20:09
Ответ дляЗубожиння
И не лень столько текста набирать)
У Гугла,кстати разные мнения на сей счёт. Но спасибо, конечно что не поленились столько времени потратить и написать столько букв
У Гугла,кстати разные мнения на сей счёт. Но спасибо, конечно что не поленились столько времени потратить и написать столько букв
Copy Paste 😂
1
Ласую колобками• 01 февраля в 16:19
Послухала аромат 🤣 шо всі курите? Чи бухаєте? Чи просто ви*****єтесь
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу