Неправдиша• Изменено 01 февраля в 18:41
Чи варто продовжувати?
Корегуємо дитину більше двох років (аутизм) в центрі для таких дітей
Потім вирішили звернутися ще в один центр,спеціаліст сказала,що не бачить результатів жодних наших занять так як дитина навіть маленьке від великого не відрізняє(може вона просто оцінювала дитину ,як нормотипову,а не з аутизмом,не знаю),ми звісно засмутився ,адже ми скільки грошей вклали та часу тощо
Дійшло до того,що дитина ходить 7 разів на тиждень в різні місця на заняття і ще поєднуємо це із садочком в будні дні.
Спочатку він мовчав коли ми почали тільки корекцію , зараз він може вже казати щось ,але це заучена реклама та її повторюваність безкінечну кількість разів, мовлення немає виходить все одно тільки стереотипія одна та пару заучених фраз по типу ’добрий день, до побачення’
От і я подумала ,а могла ось це ’мовлення’ само по собі прийти із без таких титанічних зусиль?
Поведінка не помінялись за цей час ,як на мене ,так само ,як і більше двох років тому може впасти та сидіти чи лежати на вулиці наприклад
Просто мені здається не у всіх аутистів батьки скільки вкладають грошей та сил,а як воно далі,все у всіх однаково все одно чи все таки є якась різниця між дітьми котрі коригуються і дітьми котрих батьки здали в садок на день і забули про проблеми?
В нас з чоловіком вже просто сили та фінанси закінчуються, чоловік емоційно каже часто до дитини ’здам тебе кудись із такою поведінкою’
Сенс тоді цього всього зараз він малий повторює щодня рекламу ,яку почув в ютуб, підозрюю так само буде і надалі по мірі дорослішання та в дорослому житті , нічого ж не змінюється виходить
Потім вирішили звернутися ще в один центр,спеціаліст сказала,що не бачить результатів жодних наших занять так як дитина навіть маленьке від великого не відрізняє(може вона просто оцінювала дитину ,як нормотипову,а не з аутизмом,не знаю),ми звісно засмутився ,адже ми скільки грошей вклали та часу тощо
Дійшло до того,що дитина ходить 7 разів на тиждень в різні місця на заняття і ще поєднуємо це із садочком в будні дні.
Спочатку він мовчав коли ми почали тільки корекцію , зараз він може вже казати щось ,але це заучена реклама та її повторюваність безкінечну кількість разів, мовлення немає виходить все одно тільки стереотипія одна та пару заучених фраз по типу ’добрий день, до побачення’
От і я подумала ,а могла ось це ’мовлення’ само по собі прийти із без таких титанічних зусиль?
Поведінка не помінялись за цей час ,як на мене ,так само ,як і більше двох років тому може впасти та сидіти чи лежати на вулиці наприклад
Просто мені здається не у всіх аутистів батьки скільки вкладають грошей та сил,а як воно далі,все у всіх однаково все одно чи все таки є якась різниця між дітьми котрі коригуються і дітьми котрих батьки здали в садок на день і забули про проблеми?
В нас з чоловіком вже просто сили та фінанси закінчуються, чоловік емоційно каже часто до дитини ’здам тебе кудись із такою поведінкою’
Сенс тоді цього всього зараз він малий повторює щодня рекламу ,яку почув в ютуб, підозрюю так само буде і надалі по мірі дорослішання та в дорослому житті , нічого ж не змінюється виходить
Автор
Я дефектолог
Ви, схоже, чекаєте, що дитина в якийсь момент стане нормою.
Вона не стане.
В неї не хвороба, в неї розлад розвитку - аутизм, і він буде з нею завжди. Це частина його особистості. Це не можна вилікувати.
Я це до того, що ви втомились, бо в тому числі маєте нереалістичні очікування. Намагайтеся знизити планку.
Чи окреслюють Вам Ваші спеціалісти, на що опираються (сильні сторони) зараз в роботі з дитиною і які найближчі цілі? Яка зона найближчого розвитку?
Я дефектолог
Ви, схоже, чекаєте, що дитина в якийсь момент стане нормою.
Вона не стане.
В неї не хвороба, в неї розлад розвитку - аутизм, і він буде з нею завжди. Це частина його особистості. Це не можна вилікувати.
Я це до того, що ви втомились, бо в тому числі маєте нереалістичні очікування. Намагайтеся знизити планку.
Чи окреслюють Вам Ваші спеціалісти, на що опираються (сильні сторони) зараз в роботі з дитиною і які найближчі цілі? Яка зона найближчого розвитку?
автор
Неправдиша
• 01 февраля в 18:45
Ответ дляОднозначная
вы как будто не аутичного ребенка описываете
А якого?
Однозначная• 01 февраля в 18:46
Ответ дляНеправдиша
А якого?
немного похоже на ребенка с когнитивными нарушениями
автор
Неправдиша
• 01 февраля в 18:48
Ответ дляфафелька
Автор
Я дефектолог
Ви, схоже, чекаєте, що дитина в якийсь момент стане нормою.
Вона не стане.
В неї не хвороба, в неї розлад розвитку - аутизм, і він буде з нею завжди. Це частина його особистості. Це не можна вилікувати.
Я це до того, що ви втомились, бо в тому числі маєте нереалістичні очікування. Намагайтеся знизити планку.
Чи окреслюють Вам Ваші спеціалісти, на що опираються (сильні сторони) зараз в роботі з дитиною і які найближчі цілі? Яка зона найближчого розвитку?
Я дефектолог
Ви, схоже, чекаєте, що дитина в якийсь момент стане нормою.
Вона не стане.
В неї не хвороба, в неї розлад розвитку - аутизм, і він буде з нею завжди. Це частина його особистості. Це не можна вилікувати.
Я це до того, що ви втомились, бо в тому числі маєте нереалістичні очікування. Намагайтеся знизити планку.
Чи окреслюють Вам Ваші спеціалісти, на що опираються (сильні сторони) зараз в роботі з дитиною і які найближчі цілі? Яка зона найближчого розвитку?
Ви так описали,наче ми пішли на два заняття і вже очікуємо результату,але це не так.
Ми займаємось із двох років дитини
Ми займаємось із двох років дитини
автор
Неправдиша
• 01 февраля в 18:48
Ответ дляОднозначная
немного похоже на ребенка с когнитивными нарушениями
Ні,це саме аутизм
Кукусики• 01 февраля в 18:50
Давно слушала интервью мамы наташи королевой,которая когда то была украинкой и была Порывай.Так сестра наташи королевой очень давно живёт в Канаде и у неё сын аутист .Он вообще не становится лучше в своём поведении а ему уже лет 17.Это всё рассказывала эта бабушка-мама королевой. Они всю его жизнь посвящают его развитию и занятиям.Результата 0
Ответ дляНеправдиша
Ви так описали,наче ми пішли на два заняття і вже очікуємо результату,але це не так.
Ми займаємось із двох років дитини
Ми займаємось із двох років дитини
Ні.
Я прочитала, скільки Ви працюєте і ні в якому разі не знецінюю Вашу працю.
Просто основа корекційної роботи - оцінка дійсної ситуації і визначення цілей на найближчий час. Приведу приклад: намагаючись всіма силами витягти з дитини те саме мовлення, ми втрачаємо час, якого потребує навичка очікування своєї черги, навички невербальної комунікації (і вони є першочерговими при аутизмі на противагу словесному мовленню), навички самообслуговування (їсти, одягатись тощо).
Додам. Я це Вам пишу, бо доводилось працювати короткий час у закладах, які роблять ставку на візуальний прогрес (читайте, дресирують дітей вітатися/прощатися, сидіти тихо тощо), але це не має нічого спільного з дійсним мотивом налагодження комунікації і зв´язку з дитиною.
Я прочитала, скільки Ви працюєте і ні в якому разі не знецінюю Вашу працю.
Просто основа корекційної роботи - оцінка дійсної ситуації і визначення цілей на найближчий час. Приведу приклад: намагаючись всіма силами витягти з дитини те саме мовлення, ми втрачаємо час, якого потребує навичка очікування своєї черги, навички невербальної комунікації (і вони є першочерговими при аутизмі на противагу словесному мовленню), навички самообслуговування (їсти, одягатись тощо).
Додам. Я це Вам пишу, бо доводилось працювати короткий час у закладах, які роблять ставку на візуальний прогрес (читайте, дресирують дітей вітатися/прощатися, сидіти тихо тощо), але це не має нічого спільного з дійсним мотивом налагодження комунікації і зв´язку з дитиною.
автор
Неправдиша
• 01 февраля в 18:55
Ответ дляфафелька
Ні.
Я прочитала, скільки Ви працюєте і ні в якому разі не знецінюю Вашу працю.
Просто основа корекційної роботи - оцінка дійсної ситуації і визначення цілей на найближчий час. Приведу приклад: намагаючись всіма силами витягти з дитини те саме мовлення, ми втрачаємо час, якого потребує навичка очікування своєї черги, навички невербальної комунікації (і вони є першочерговими при аутизмі на противагу словесному мовленню), навички самообслуговування (їсти, одягатись тощо).
Додам. Я це Вам пишу, бо доводилось працювати короткий час у закладах, які роблять ставку на візуальний прогрес (читайте, дресирують дітей вітатися/прощатися, сидіти тихо тощо), але це не має нічого спільного з дійсним мотивом налагодження комунікації і зв´язку з дитиною.
Я прочитала, скільки Ви працюєте і ні в якому разі не знецінюю Вашу працю.
Просто основа корекційної роботи - оцінка дійсної ситуації і визначення цілей на найближчий час. Приведу приклад: намагаючись всіма силами витягти з дитини те саме мовлення, ми втрачаємо час, якого потребує навичка очікування своєї черги, навички невербальної комунікації (і вони є першочерговими при аутизмі на противагу словесному мовленню), навички самообслуговування (їсти, одягатись тощо).
Додам. Я це Вам пишу, бо доводилось працювати короткий час у закладах, які роблять ставку на візуальний прогрес (читайте, дресирують дітей вітатися/прощатися, сидіти тихо тощо), але це не має нічого спільного з дійсним мотивом налагодження комунікації і зв´язку з дитиною.
Це все абсолютно роблять майже щодня
Ответ дляНеправдиша
Це все абсолютно роблять майже щодня
В такому разі бажаю сил Вам і дитині.
Не бійтеся звертатися за психологічною та за потреби психіатричною підтримкою для Вас, батьків.
Погрожувати дитині, що її кудись здадуть, навіть на емоціях не є дуже здорово. Це ознака перевтоми і вигорання, Ви і самі це знаєте. І не факт, що дитина не розуміє сказаного.
Не бійтеся звертатися за психологічною та за потреби психіатричною підтримкою для Вас, батьків.
Погрожувати дитині, що її кудись здадуть, навіть на емоціях не є дуже здорово. Це ознака перевтоми і вигорання, Ви і самі це знаєте. І не факт, що дитина не розуміє сказаного.
1
автор
Неправдиша
• 01 февраля в 20:18
Ответ дляфафелька
В такому разі бажаю сил Вам і дитині.
Не бійтеся звертатися за психологічною та за потреби психіатричною підтримкою для Вас, батьків.
Погрожувати дитині, що її кудись здадуть, навіть на емоціях не є дуже здорово. Це ознака перевтоми і вигорання, Ви і самі це знаєте. І не факт, що дитина не розуміє сказаного.
Не бійтеся звертатися за психологічною та за потреби психіатричною підтримкою для Вас, батьків.
Погрожувати дитині, що її кудись здадуть, навіть на емоціях не є дуже здорово. Це ознака перевтоми і вигорання, Ви і самі це знаєте. І не факт, що дитина не розуміє сказаного.
Дякую!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу