Добрий вечір, другий місяць не можу стати на облік по вагітності , через те, що в хелсі смс іде на старий номер, якого вже не існує. Мій сімейний лікар в декларації номер змінив, та від нього смс приходить на новий номер, але в консультації номер бачать старий. Із-за чого це може бути?
elenandfriends• 18 марта в 21:56
Якщо лікар з головою та технікою дружить, то вона і сама це може зробити, я лікар вторинної ланки, але навіть я сама змінювала номери телефонів своїм пацієнтам і моя колега також це робила неодноразово, якщо звісно знаєш, як це зробити, хоча це і не входить в мої обов´язки, цим займаються сімейними.
Якщо дуже потрібно, я можу Вам допомогти.
Якщо дуже потрібно, я можу Вам допомогти.
катерина12009• 18 марта в 21:57
Ответ дляЛеска
Хелсі вже не фунциклює, вже h24
Якщо Київ
Якщо Київ
Функционирует я записывалась
Те саме. Місяць тому попросила сімейного змінити номер, так як старого вже не існує. При мені вона подала заявку і сказала, що впродовж 3 днів прийде смс з підтвердженням. Смс не прийшло, направлення виписуються на неіснуючий номер. Лікар каже, що на це ніяк не може вплинути і я не одна така
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу

