Гигиенишвили• 25 марта в 13:47
Питання для покупців, які купують онлайн.
Вітаю!
Питання до тих, хто купує онлайн. Дуже часто приходять замовлення, при підтвердженні яких виявляється, що покупцю варіанти оплати не підходять, бо десь хтось когось колись обманув і т.д. Навіщо тоді оформлювати замовлення до кінця, якщо купувати не збираєтеся? Щоб до вже витраченого часу в пусту, витратити ще більше на розмови з менеджером магазину і повідомити, що щось не підходить? Чому одразу не пошукати інший магазин з умовами, які підходять?
Питання до тих, хто купує онлайн. Дуже часто приходять замовлення, при підтвердженні яких виявляється, що покупцю варіанти оплати не підходять, бо десь хтось когось колись обманув і т.д. Навіщо тоді оформлювати замовлення до кінця, якщо купувати не збираєтеся? Щоб до вже витраченого часу в пусту, витратити ще більше на розмови з менеджером магазину і повідомити, що щось не підходить? Чому одразу не пошукати інший магазин з умовами, які підходять?
4
Смурфетта• 25 марта в 13:49
Наприклад?
Замовила, а мені кажуть його немає в наявності, але їде і буде через тиждень, то звичайно відмовилась
Замовила, а мені кажуть його немає в наявності, але їде і буде через тиждень, то звичайно відмовилась
3
2
Червона калина• 25 марта в 13:51
А ви все прозоро прописуєте в оголошенні чи ’подробиці в особисті’?
5
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 13:51
Ответ дляСмурфетта
Наприклад?
Замовила, а мені кажуть його немає в наявності, але їде і буде через тиждень, то звичайно відмовилась
Замовила, а мені кажуть його немає в наявності, але їде і буде через тиждень, то звичайно відмовилась
Товар є в наявності, відправка в той же день.
Про те, що ви описуєте, звісно зрозуміло.
Про те, що ви описуєте, звісно зрозуміло.
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 13:52
Ответ дляГейСюда
Купую тільки на вигідних умовах для мене. З післяплатою
Розумію. Питання - навіщо оформлювати замовлення, якщо варіанти оплати заздалегідь відомі і не підходять покупцю?
Фляшка на трьох• 25 марта в 13:53
Можливо неуважно читають. А можливо у вас так написано. Я замовила 1 шт, ніде на головній сторінці, сторінці товара і в кошику не були зазначено про мінімально суму. Мені заонять і кажуть в нас мінімальна 3000 тис, зрозуміло що я відмовилася. Прописуйте умови нормально
3
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 13:54
Ответ дляЧервона калина
А ви все прозоро прописуєте в оголошенні чи ’подробиці в особисті’?
Все дуже прозоро. Розписано все до дрібніших деталей на будь-якому етапі покупки. Наприклад, якщо це післяплата з завдатком, то так і пишеться - завдаток скільки-то + післяпата, а внизу під видом оплати ще детальніша інформація.
Фляшка на трьох• 25 марта в 13:55
Ще був випадок, на сайті пише після плата (можна вибрати), потім приходить повідомлення що я не оплатила товар і не можуть мені відіслати. Ну хрінь
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 13:56
Ответ дляФляшка на трьох
Можливо неуважно читають. А можливо у вас так написано. Я замовила 1 шт, ніде на головній сторінці, сторінці товара і в кошику не були зазначено про мінімально суму. Мені заонять і кажуть в нас мінімальна 3000 тис, зрозуміло що я відмовилася. Прописуйте умови нормально
Розумію про що ви. Але умови прописані дуже детально і їх ніхто не приховує, в тому то й справа.
Наприклад, є такий вид оплати (він і на сторінці доставки-оплати, і в деталях товару є): завдаток 100 грн. + післяплата. І нижче інформація про комісію, яку бере НП за переказ, і т.д. Тобто розписано все дуже детально.
Наприклад, є такий вид оплати (він і на сторінці доставки-оплати, і в деталях товару є): завдаток 100 грн. + післяплата. І нижче інформація про комісію, яку бере НП за переказ, і т.д. Тобто розписано все дуже детально.
Червона калина• 25 марта в 13:56
Ответ дляГигиенишвили
Все дуже прозоро. Розписано все до дрібніших деталей на будь-якому етапі покупки. Наприклад, якщо це післяплата з завдатком, то так і пишеться - завдаток скільки-то + післяпата, а внизу під видом оплати ще детальніша інформація.
Ну тоді оформлюйте замовлення лише після завдатку. Тобто на картку нічого не капнуло, це не замовлення.
А від покупців, які питають 100 питань і узодять а туман, ніхто не застрахований.
А від покупців, які питають 100 питань і узодять а туман, ніхто не застрахований.
2
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 13:57
Ответ дляФляшка на трьох
Ще був випадок, на сайті пише після плата (можна вибрати), потім приходить повідомлення що я не оплатила товар і не можуть мені відіслати. Ну хрінь
Розумію. Але у нас про передоплати і т.д. все розписано дуже детально і на всіх етапах оформлення замовлення, без сюрпризів.
Фляшка на трьох• 25 марта в 13:59
Ответ дляГигиенишвили
Розумію про що ви. Але умови прописані дуже детально і їх ніхто не приховує, в тому то й справа.
Наприклад, є такий вид оплати (він і на сторінці доставки-оплати, і в деталях товару є): завдаток 100 грн. + післяплата. І нижче інформація про комісію, яку бере НП за переказ, і т.д. Тобто розписано все дуже детально.
Наприклад, є такий вид оплати (він і на сторінці доставки-оплати, і в деталях товару є): завдаток 100 грн. + післяплата. І нижче інформація про комісію, яку бере НП за переказ, і т.д. Тобто розписано все дуже детально.
Не знаю де ви продаєте, на промі в нормальних продавці і на сторінці товару прописано і в кошику в спливає якщозамовлення не відповідає умовам. То я і не замовляю тоді. А От є хитрозооблені( які це не пишуть
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 13:59
Ответ дляЧервона калина
Ну тоді оформлюйте замовлення лише після завдатку. Тобто на картку нічого не капнуло, це не замовлення.
А від покупців, які питають 100 питань і узодять а туман, ніхто не застрахований.
А від покупців, які питають 100 питань і узодять а туман, ніхто не застрахований.
Всі види оплати дуже детально описані на всіх етапах покупки, але питання в тому, якщо щось не підходить, навіщо оформлювати взагалі замовення?
Про тих, хто багато питає і не оформлює, це є норма. Питання саме по оформленим замовленням.
Про тих, хто багато питає і не оформлює, це є норма. Питання саме по оформленим замовленням.
Уходя дверю не хлопать• 25 марта в 14:00
Ответ дляГигиенишвили
Розумію. Питання - навіщо оформлювати замовлення, якщо варіанти оплати заздалегідь відомі і не підходять покупцю?
Які це варіанти?
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 14:01
Ответ дляФляшка на трьох
Не знаю де ви продаєте, на промі в нормальних продавці і на сторінці товару прописано і в кошику в спливає якщозамовлення не відповідає умовам. То я і не замовляю тоді. А От є хитрозооблені( які це не пишуть
Так, тих, хто не пише, також багато. І там зрозуміло відмови. Але не коли все і всюди розписано до деталей, оплата не підходить, але замовення всеодно йде.
На Промі є магазин також.
На Промі є магазин також.
Глубоководная селедка• 25 марта в 14:02
Ответ дляГигиенишвили
Розумію. Питання - навіщо оформлювати замовлення, якщо варіанти оплати заздалегідь відомі і не підходять покупцю?
У вас полная предоплата, нету наложки, обмена и возврата?)
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 14:02
Ответ дляУходя дверю не хлопать
Які це варіанти?
Основні варіанти оплати - Оплата на рахунок, карткою онлайн, передоплата + післяплата.
Уходя дверю не хлопать• 25 марта в 14:03
Ответ дляГигиенишвили
Так, тих, хто не пише, також багато. І там зрозуміло відмови. Але не коли все і всюди розписано до деталей, оплата не підходить, але замовення всеодно йде.
На Промі є магазин також.
На Промі є магазин також.
Коли у вас, як ви кажете, все розписано, це означає, що там купа тексту, в який ніхто вчитуватись не буде) я завжди купую в нормальних магазинах, де є просто післяплата та оплата на сайті. Все. Якщо це оплата на сайті, то вона повинна бути без комісій, для цього я і оплачую заказ одразу.
1
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 14:04
Ответ дляГлубоководная селедка
У вас полная предоплата, нету наложки, обмена и возврата?)
Післяплата з передоплатою 100 грн. (передоплата на рахунок ФОП) Обмін, повернення є. Фіскальні чеки і т.д. Ми не з тих магазинів, про які ви подумали)
Любви вам!• 25 марта в 14:04
Купую 90% одягу собі дітям в інеті
В ФБ багато
Багато на тему
Раніше на Алі купувала
Все завжди супер
В ФБ багато
Багато на тему
Раніше на Алі купувала
Все завжди супер
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 14:05
Ответ дляУходя дверю не хлопать
Коли у вас, як ви кажете, все розписано, це означає, що там купа тексту, в який ніхто вчитуватись не буде) я завжди купую в нормальних магазинах, де є просто післяплата та оплата на сайті. Все. Якщо це оплата на сайті, то вона повинна бути без комісій, для цього я і оплачую заказ одразу.
Оплата онлайн без комісії є. В варіантах оплати написана основа (до 5 слів), а деталі вже під видами оплати (хто захоче, прочитає). Інформацію про часткову передоплату ніхто нікуди в описах не ховає.
Ms. Доброта• 25 марта в 14:09
Не знаю, не роблю так. Мені цікаво чому коли оформлюєш покупку, оплачуєш і вже вчора чекаєш на доставку, тільки тоді передзвонює продавець і говорить, що йому не підходить пошта, якою замовлений товар і ще тиждень думає чи відмовитись від оплаченого замовлення чи таки відправити
Ms. Доброта• 25 марта в 14:11
Ответ дляГигиенишвили
Розумію про що ви. Але умови прописані дуже детально і їх ніхто не приховує, в тому то й справа.
Наприклад, є такий вид оплати (він і на сторінці доставки-оплати, і в деталях товару є): завдаток 100 грн. + післяплата. І нижче інформація про комісію, яку бере НП за переказ, і т.д. Тобто розписано все дуже детально.
Наприклад, є такий вид оплати (він і на сторінці доставки-оплати, і в деталях товару є): завдаток 100 грн. + післяплата. І нижче інформація про комісію, яку бере НП за переказ, і т.д. Тобто розписано все дуже детально.
Можливо занадто довгий текст) Якщо умови покупки розписані на дві сторінки їх до кінця мало хто дочитає
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 14:14
Ответ дляMs. Доброта
Не знаю, не роблю так. Мені цікаво чому коли оформлюєш покупку, оплачуєш і вже вчора чекаєш на доставку, тільки тоді передзвонює продавець і говорить, що йому не підходить пошта, якою замовлений товар і ще тиждень думає чи відмовитись від оплаченого замовлення чи таки відправити
Так, це окрема історія. Я, якщо терміново потрібно, часто телефоную перед покупкою і уточнюю.
У нас все швидко відправляється - день в день, все є в наявності.
У нас все швидко відправляється - день в день, все є в наявності.
автор
Гигиенишвили
• 25 марта в 14:16
Ответ дляMs. Доброта
Можливо занадто довгий текст) Якщо умови покупки розписані на дві сторінки їх до кінця мало хто дочитає
О, ні))) В корзині назва оплати (до 5 слів) і пару речень під обраним видом оплати з деталями, бо для багатьох є сюрпризом комісія за грошовий переказ при післяплаті. При оплаті онлайн, наприклад, пишемо лише, що немає комісії. І нічого зайвого.
Дівка в намисті• 25 марта в 21:36
Ответ дляУходя дверю не хлопать
Коли у вас, як ви кажете, все розписано, це означає, що там купа тексту, в який ніхто вчитуватись не буде) я завжди купую в нормальних магазинах, де є просто післяплата та оплата на сайті. Все. Якщо це оплата на сайті, то вона повинна бути без комісій, для цього я і оплачую заказ одразу.
Нет, это означает только одно - народ тупой. Он тупо жмет на кнопки, потому что вещь нужна, а потом косит под дурачка, пытаясь прогнуть продавца.
3
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
