пу_пугренчик• 02 апреля в 21:08
Донька 8 років 2 клас розказує про випадок на уроці:
Вчителька на дошці написала речення і сказала його переписати. Дитина щось прослухала і перепитала: це писать? і отримала відповідь вчительки: нє, танцювать. Весь клас засміявся.
Думала написати в класну групу, але все ж вирішила завтра до вчительки підійти і уточнити: яка проблема коректно повторити завдання. Разом з тим думаю, чи не вз´їстся вона на доньку після цього.
Як гадаєте?
Думала написати в класну групу, але все ж вирішила завтра до вчительки підійти і уточнити: яка проблема коректно повторити завдання. Разом з тим думаю, чи не вз´їстся вона на доньку після цього.
Як гадаєте?
показать весь текст
1
2
2
3
3
5
16
77
Святатабожа• 03 апреля в 07:40
Ответ дляЖена миллионера
Помиляєтесь. Було б так, якби я намагалась видати подібні речі за норму.
Варитесь ещё как, бегая к учителю и администрации, трепая себе нервы и этому же учите ребенка
Перекус беру завжди• 03 апреля в 08:08
Ответ дляНе стесняюсь
Правильно.За границей научат.Пропустили школу и уже соц.службы стучат к вам в двери.
Вякнули против и ребенок в семье приемной.
Вякнули против и ребенок в семье приемной.
Заграницей учителя себе такое хамство как здесь по отношению к детям не позволяют, а насчёт пропусков то не нужно путать Германию со всей остальной Европой.
Перекус беру завжди• 03 апреля в 08:10
Ответ дляwoman Warrior
Автор.Вы так 11 лет не потянете.
Ооо ещё одна советская женщина со своими 5 копейками тут как тут.
Бутербродница• 03 апреля в 09:04
Ответ дляЧебураха з перцем
та невже))
можу без трендових слів
якщо дитина побачить шо на неї і її почуття насрати навіть головній фігурі прив’язанності, то в неї не сформується нормальна самооцінка і у дорослому житті самосприйняття і будь-який гондон зможе цим користуватися
Жодного трендового слова))
можу без трендових слів
якщо дитина побачить шо на неї і її почуття насрати навіть головній фігурі прив’язанності, то в неї не сформується нормальна самооцінка і у дорослому житті самосприйняття і будь-який гондон зможе цим користуватися
Жодного трендового слова))
Головній фігурі прив´язаності не нас*ати. Вона має навчити дитину правильному відношенню до подібних ситуацій, яких в її майбутньому житті буде ще безліч. А не вирощувати майбутнього клієнта для психологів.
Маруська Му• 03 апреля в 09:23
Ответ длясладкий_ноябрь
Чому ви вирішили, що сміялись з дитини, а не з того, що сказав вчитель?
Після того можливо за кожним запитанням дитини бути відповідь однокласників - ТАНЦЮЙ...Вашій дитин не бажаю такого.Хай росте здоров.
1
сладкий_ноябрь• 03 апреля в 10:20
Ответ дляЧебураха з перцем
пофіг як
вчитель з малюками має владу над ними
поки в них ще немає критичного мислення - вони можуть і сміятися, і буліти з її легкої руки.
Випадок у школі - коли не нормотиповий хлопець забіг у клас з туалету і сказав шо у нього все вийшло! А штани не вдягнув повністю
Всі діти першокласники подивилися на вчителя. І от від її реакції залежало все.
От за мить він міг би стати їзгоєм. Ви ніби не розумієте яка влада у вчителя молодших класів є
вчитель з малюками має владу над ними
поки в них ще немає критичного мислення - вони можуть і сміятися, і буліти з її легкої руки.
Випадок у школі - коли не нормотиповий хлопець забіг у клас з туалету і сказав шо у нього все вийшло! А штани не вдягнув повністю
Всі діти першокласники подивилися на вчителя. І от від її реакції залежало все.
От за мить він міг би стати їзгоєм. Ви ніби не розумієте яка влада у вчителя молодших класів є
До чого тут взагалі вчитель в ситуації з хлопцем і штанами?
Слухайте, якщо дітям батьки не прививають норм, виховують їх без емпатії і любові до інших, то до чого тут вчитель?
Чи ви думаєте, що вчитель має більший вплив на дітей ніж батьки?
Так може й має більший вплив, але на тих дітей, батьки якими не займаються взагалі.
Слухайте, якщо дітям батьки не прививають норм, виховують їх без емпатії і любові до інших, то до чого тут вчитель?
Чи ви думаєте, що вчитель має більший вплив на дітей ніж батьки?
Так може й має більший вплив, але на тих дітей, батьки якими не займаються взагалі.
сладкий_ноябрь• 03 апреля в 10:20
Ответ дляМаруська Му
Після того можливо за кожним запитанням дитини бути відповідь однокласників - ТАНЦЮЙ...Вашій дитин не бажаю такого.Хай росте здоров.
Не робіть проблему там, де її не має
сладкий_ноябрь• 03 апреля в 10:30
Ответ дляЧебураха з перцем
а от коли мама стоїть за дитину горою, то вона завжди лишається в серці дитини і стає опорою в дорослому житті
А у конфліктні ситуації як раз влазять ті, кому прийшлося заморозити свої почуття(включаючи тривогу), бо було боляче їз відчувати і мама ще й сказала - шо то все фігня.
У кого все нормально с почуттям тривоги - вони куди не треба не лізуть
А у конфліктні ситуації як раз влазять ті, кому прийшлося заморозити свої почуття(включаючи тривогу), бо було боляче їз відчувати і мама ще й сказала - шо то все фігня.
У кого все нормально с почуттям тривоги - вони куди не треба не лізуть
Слухайте, я не знаю жодної адекватної мами, яка б була от такою опорою дитини.
Істеричні мами, які з приводом чи без, ходили на розборки до школи і розбиралися з вчителями чи дітьми, роблячи свою дитину центром всесвіту, а не частиною суспільства.
І виростало з тієї дитини така собі безхребетна нервова амеба, яка за яку мамка ходила вирішувати все.
Діти повинні вчитися переживати емоції, і вони повинні бути різні. Саме так формується особистість і стресовитримка, яка так важлива в дорослому житті.
Навіщо ростити дитину в тепличних умовах? І як саме дитина навчиться вирішувати самостійно свої конфліктні ситуації, якщо за кожною конфліктною ситуацією стояла мама?
Тому так, мама є опорою, але це не значить, що мама повинна ходити в школу на розборки, бо дитину її образили, це найпростіше, що може зробити мама. Набагато складніше працювати над самооцінкою дитини, над її станом, вміти підібрати слова і тд.
Істеричні мами, які з приводом чи без, ходили на розборки до школи і розбиралися з вчителями чи дітьми, роблячи свою дитину центром всесвіту, а не частиною суспільства.
І виростало з тієї дитини така собі безхребетна нервова амеба, яка за яку мамка ходила вирішувати все.
Діти повинні вчитися переживати емоції, і вони повинні бути різні. Саме так формується особистість і стресовитримка, яка так важлива в дорослому житті.
Навіщо ростити дитину в тепличних умовах? І як саме дитина навчиться вирішувати самостійно свої конфліктні ситуації, якщо за кожною конфліктною ситуацією стояла мама?
Тому так, мама є опорою, але це не значить, що мама повинна ходити в школу на розборки, бо дитину її образили, це найпростіше, що може зробити мама. Набагато складніше працювати над самооцінкою дитини, над її станом, вміти підібрати слова і тд.
Чебураха з перцем• 03 апреля в 15:14
Ответ длясладкий_ноябрь
Слухайте, я не знаю жодної адекватної мами, яка б була от такою опорою дитини.
Істеричні мами, які з приводом чи без, ходили на розборки до школи і розбиралися з вчителями чи дітьми, роблячи свою дитину центром всесвіту, а не частиною суспільства.
І виростало з тієї дитини така собі безхребетна нервова амеба, яка за яку мамка ходила вирішувати все.
Діти повинні вчитися переживати емоції, і вони повинні бути різні. Саме так формується особистість і стресовитримка, яка так важлива в дорослому житті.
Навіщо ростити дитину в тепличних умовах? І як саме дитина навчиться вирішувати самостійно свої конфліктні ситуації, якщо за кожною конфліктною ситуацією стояла мама?
Тому так, мама є опорою, але це не значить, що мама повинна ходити в школу на розборки, бо дитину її образили, це найпростіше, що може зробити мама. Набагато складніше працювати над самооцінкою дитини, над її станом, вміти підібрати слова і тд.
Істеричні мами, які з приводом чи без, ходили на розборки до школи і розбиралися з вчителями чи дітьми, роблячи свою дитину центром всесвіту, а не частиною суспільства.
І виростало з тієї дитини така собі безхребетна нервова амеба, яка за яку мамка ходила вирішувати все.
Діти повинні вчитися переживати емоції, і вони повинні бути різні. Саме так формується особистість і стресовитримка, яка так важлива в дорослому житті.
Навіщо ростити дитину в тепличних умовах? І як саме дитина навчиться вирішувати самостійно свої конфліктні ситуації, якщо за кожною конфліктною ситуацією стояла мама?
Тому так, мама є опорою, але це не значить, що мама повинна ходити в школу на розборки, бо дитину її образили, це найпростіше, що може зробити мама. Набагато складніше працювати над самооцінкою дитини, над її станом, вміти підібрати слова і тд.
взагалі не бачу де я пропагую теплічні умови
щоб переживати емоції і відчувати почуття треба мати м’яке сердце. І саме це веде нас до дорослішання
А якщо забити це все у дитині в молодшій школі, то підлітки потім вже закриті від невиносимої вразливості. Бо мозок нас захищає так.
І шо потім маємо? ’Мені все пофіг!’ у підлітка
І вже може у психотерапевта у 30 років відкопає, де не зміг витримувати болісні емоції і закрив серце.
І міряти по-перше дорослими, по-друге своїми особистими мірками - що фігня, а що образа теж невірно
Кожна емоція дитини має право бути, має прийнятися і прожити.
І навчити цьому неможна взагалі
щоб переживати емоції і відчувати почуття треба мати м’яке сердце. І саме це веде нас до дорослішання
А якщо забити це все у дитині в молодшій школі, то підлітки потім вже закриті від невиносимої вразливості. Бо мозок нас захищає так.
І шо потім маємо? ’Мені все пофіг!’ у підлітка
І вже може у психотерапевта у 30 років відкопає, де не зміг витримувати болісні емоції і закрив серце.
І міряти по-перше дорослими, по-друге своїми особистими мірками - що фігня, а що образа теж невірно
Кожна емоція дитини має право бути, має прийнятися і прожити.
І навчити цьому неможна взагалі
сладкий_ноябрь• 03 апреля в 15:32
Ответ дляЧебураха з перцем
взагалі не бачу де я пропагую теплічні умови
щоб переживати емоції і відчувати почуття треба мати м’яке сердце. І саме це веде нас до дорослішання
А якщо забити це все у дитині в молодшій школі, то підлітки потім вже закриті від невиносимої вразливості. Бо мозок нас захищає так.
І шо потім маємо? ’Мені все пофіг!’ у підлітка
І вже може у психотерапевта у 30 років відкопає, де не зміг витримувати болісні емоції і закрив серце.
І міряти по-перше дорослими, по-друге своїми особистими мірками - що фігня, а що образа теж невірно
Кожна емоція дитини має право бути, має прийнятися і прожити.
І навчити цьому неможна взагалі
щоб переживати емоції і відчувати почуття треба мати м’яке сердце. І саме це веде нас до дорослішання
А якщо забити це все у дитині в молодшій школі, то підлітки потім вже закриті від невиносимої вразливості. Бо мозок нас захищає так.
І шо потім маємо? ’Мені все пофіг!’ у підлітка
І вже може у психотерапевта у 30 років відкопає, де не зміг витримувати болісні емоції і закрив серце.
І міряти по-перше дорослими, по-друге своїми особистими мірками - що фігня, а що образа теж невірно
Кожна емоція дитини має право бути, має прийнятися і прожити.
І навчити цьому неможна взагалі
Ви пропонуєте заносити дітям жопу і розбиратися в школу при будь-якій негативній емоції. Діти до такого звикають і починають цим маніпулювати.
Мало того, дитина перестає переживати негативні емоції, не вчиться з ними жити, тому що в момент негативної емоції дитина думає про те, яким чином це подати мамі, щоб вона її вирішила.
Тому це дорога в нікуди.
Мало того, дитина перестає переживати негативні емоції, не вчиться з ними жити, тому що в момент негативної емоції дитина думає про те, яким чином це подати мамі, щоб вона її вирішила.
Тому це дорога в нікуди.
Чебураха з перцем• 03 апреля в 15:37
Ответ длясладкий_ноябрь
Ви пропонуєте заносити дітям жопу і розбиратися в школу при будь-якій негативній емоції. Діти до такого звикають і починають цим маніпулювати.
Мало того, дитина перестає переживати негативні емоції, не вчиться з ними жити, тому що в момент негативної емоції дитина думає про те, яким чином це подати мамі, щоб вона її вирішила.
Тому це дорога в нікуди.
Мало того, дитина перестає переживати негативні емоції, не вчиться з ними жити, тому що в момент негативної емоції дитина думає про те, яким чином це подати мамі, щоб вона її вирішила.
Тому це дорога в нікуди.
боже, ну я вже ніяк тоді до вас не зможу донести...такі висновки шо капець))
дитина перестає переживати емоції не тому що шось там думає
це відбувається автоматично, коли наш мозок ’оберігає’ нас від невиносимої вразливості
А у вас прям свята боротьба з дитиною своєю(!) - ’заносити жопу’, ’починають маніпулювати’
Потім буде вивети на чисту воду, прєподать урок ітд
Ну може почитайте шось про розвиток і емоції
дитина перестає переживати емоції не тому що шось там думає
це відбувається автоматично, коли наш мозок ’оберігає’ нас від невиносимої вразливості
А у вас прям свята боротьба з дитиною своєю(!) - ’заносити жопу’, ’починають маніпулювати’
Потім буде вивети на чисту воду, прєподать урок ітд
Ну може почитайте шось про розвиток і емоції
сладкий_ноябрь• 03 апреля в 15:52
Ответ дляЧебураха з перцем
боже, ну я вже ніяк тоді до вас не зможу донести...такі висновки шо капець))
дитина перестає переживати емоції не тому що шось там думає
це відбувається автоматично, коли наш мозок ’оберігає’ нас від невиносимої вразливості
А у вас прям свята боротьба з дитиною своєю(!) - ’заносити жопу’, ’починають маніпулювати’
Потім буде вивети на чисту воду, прєподать урок ітд
Ну може почитайте шось про розвиток і емоції
дитина перестає переживати емоції не тому що шось там думає
це відбувається автоматично, коли наш мозок ’оберігає’ нас від невиносимої вразливості
А у вас прям свята боротьба з дитиною своєю(!) - ’заносити жопу’, ’починають маніпулювати’
Потім буде вивети на чисту воду, прєподать урок ітд
Ну може почитайте шось про розвиток і емоції
Це не відбувається автоматично.
Не робіть з дитини теля.
Діти, які знають, що мамки підуть на розборки, будуть цим маніпулювати.
В результаті урок і досвід буде втрачений, отримуємо дитину, яка не вміє переживати емоції, бо не навчилася це робити, будучи дитиною,
Не робіть з дитини теля.
Діти, які знають, що мамки підуть на розборки, будуть цим маніпулювати.
В результаті урок і досвід буде втрачений, отримуємо дитину, яка не вміє переживати емоції, бо не навчилася це робити, будучи дитиною,
Чебураха з перцем• 03 апреля в 15:53
Ответ длясладкий_ноябрь
Це не відбувається автоматично.
Не робіть з дитини теля.
Діти, які знають, що мамки підуть на розборки, будуть цим маніпулювати.
В результаті урок і досвід буде втрачений, отримуємо дитину, яка не вміє переживати емоції, бо не навчилася це робити, будучи дитиною,
Не робіть з дитини теля.
Діти, які знають, що мамки підуть на розборки, будуть цим маніпулювати.
В результаті урок і досвід буде втрачений, отримуємо дитину, яка не вміє переживати емоції, бо не навчилася це робити, будучи дитиною,
все зрозуміло з вами
продовжуйте воювати з дитиною
продовжуйте воювати з дитиною
1
сладкий_ноябрь• 03 апреля в 15:54
Ответ дляЧебураха з перцем
все зрозуміло з вами
продовжуйте воювати з дитиною
продовжуйте воювати з дитиною
З якою саме дитиною мені воювати?
😂😂😂
😂😂😂
Чебураха з перцем• 03 апреля в 15:57
Ответ длясладкий_ноябрь
З якою саме дитиною мені воювати?
😂😂😂
😂😂😂
ну своєю ж
якщо я бачу дитину, яка бреше шо у неї болить живіт щоб не йти до школи
то я бачу дитину у якої є проблеми, які я повинна їй допомогти подолати
а ви ж напевно бачите маніпулятора брехуна якому треба преподати урок шоб неповадно було, шоб йошов попри все і вчився сам проживати усе лайно
від того що ми бачимо залежить те що ми робимо
PS От для вас як раз вийшов фільм Юнацтво.
якщо я бачу дитину, яка бреше шо у неї болить живіт щоб не йти до школи
то я бачу дитину у якої є проблеми, які я повинна їй допомогти подолати
а ви ж напевно бачите маніпулятора брехуна якому треба преподати урок шоб неповадно було, шоб йошов попри все і вчився сам проживати усе лайно
від того що ми бачимо залежить те що ми робимо
PS От для вас як раз вийшов фільм Юнацтво.
сладкий_ноябрь• 03 апреля в 15:59
Ответ дляЧебураха з перцем
ну своєю ж
якщо я бачу дитину, яка бреше шо у неї болить живіт щоб не йти до школи
то я бачу дитину у якої є проблеми, які я повинна їй допомогти подолати
а ви ж напевно бачите маніпулятора брехуна якому треба преподати урок шоб неповадно було, шоб йошов попри все і вчився сам проживати усе лайно
від того що ми бачимо залежить те що ми робимо
PS От для вас як раз вийшов фільм Юнацтво.
якщо я бачу дитину, яка бреше шо у неї болить живіт щоб не йти до школи
то я бачу дитину у якої є проблеми, які я повинна їй допомогти подолати
а ви ж напевно бачите маніпулятора брехуна якому треба преподати урок шоб неповадно було, шоб йошов попри все і вчився сам проживати усе лайно
від того що ми бачимо залежить те що ми робимо
PS От для вас як раз вийшов фільм Юнацтво.
В мене діти не скаржаться на живіт, щоб не йти в школу. А якщо мають проблеми, то говорять про них відкрито.
Тому мені воювати з ними не потрібно
Тому мені воювати з ними не потрібно
woman Warrior• 04 апреля в 00:33
Ответ дляПерекус беру завжди
Ооо ещё одна советская женщина со своими 5 копейками тут как тут.
Главное, что не тяжелой судьбs и с головой на плечах.Которая позволяет понять и научить своих детей, что есть глупость, что несущественно, а что стоит внимания и соответвующей реакции.И что не все взрослые заслуживают уважения, и что что не все учителя на своем месте.
И да, такой мнительностью, тревожностью и раздуванием дела из ничего- учеба до 10-12 класса станет адом, в частности, для автора.И бедного ее ребенка, которому она рады уже сейчас дать не может.
Кстати, что вам лично до моих 5 копеек?я точно не нуждаюсь в разрешениях , где что писать и говорить.Ваших тем более.
И да, такой мнительностью, тревожностью и раздуванием дела из ничего- учеба до 10-12 класса станет адом, в частности, для автора.И бедного ее ребенка, которому она рады уже сейчас дать не может.
Кстати, что вам лично до моих 5 копеек?я точно не нуждаюсь в разрешениях , где что писать и говорить.Ваших тем более.
Жена миллионера• 04 апреля в 07:26
Ответ дляСвятатабожа
Варитесь ещё как, бегая к учителю и администрации, трепая себе нервы и этому же учите ребенка
Ну, я не часто бігаю.
Повно ситуацій, на які варто не звертати уваги, цьому дитину вчу. Але деякі моменти варті, щоб про них знала адміністрація школи, щоб не бралось до звички. Бо з того потім може ’вирости’ велика проблема. Я мала такий негативний досвід і зараз жалкую, що ситуація затяглась. Розгрібаємо досі і будемо ще. А якби не втрачала час, можливо, було б по іншому.
Повно ситуацій, на які варто не звертати уваги, цьому дитину вчу. Але деякі моменти варті, щоб про них знала адміністрація школи, щоб не бралось до звички. Бо з того потім може ’вирости’ велика проблема. Я мала такий негативний досвід і зараз жалкую, що ситуація затяглась. Розгрібаємо досі і будемо ще. А якби не втрачала час, можливо, було б по іншому.
Перекус беру завжди• 04 апреля в 08:51
Ответ дляwoman Warrior
Главное, что не тяжелой судьбs и с головой на плечах.Которая позволяет понять и научить своих детей, что есть глупость, что несущественно, а что стоит внимания и соответвующей реакции.И что не все взрослые заслуживают уважения, и что что не все учителя на своем месте.
И да, такой мнительностью, тревожностью и раздуванием дела из ничего- учеба до 10-12 класса станет адом, в частности, для автора.И бедного ее ребенка, которому она рады уже сейчас дать не может.
Кстати, что вам лично до моих 5 копеек?я точно не нуждаюсь в разрешениях , где что писать и говорить.Ваших тем более.
И да, такой мнительностью, тревожностью и раздуванием дела из ничего- учеба до 10-12 класса станет адом, в частности, для автора.И бедного ее ребенка, которому она рады уже сейчас дать не может.
Кстати, что вам лично до моих 5 копеек?я точно не нуждаюсь в разрешениях , где что писать и говорить.Ваших тем более.
Отличная философия по жизни, в следующий раз эта же учитель треснет линейкой по голове ребенка, а автор будет дальше рассказывать ребенку что и это не существенно и не стоит никакой
реакции.Вот такие терпилы как Вы и развязывают руки дальше профнепригодным учителям и из за таких как Вы обществом считается нормально унижать слабых.
реакции.Вот такие терпилы как Вы и развязывают руки дальше профнепригодным учителям и из за таких как Вы обществом считается нормально унижать слабых.
Дую на вітер• 04 апреля в 10:55
Ответ длясладкий_ноябрь
Мої діти взагалі не сприймають такі речі серйозно. Було б сприйняття це як жарт. З таким додому б не прийшов ніхто і не скаржився.
Вашим дітям буде легко по життю, вони не сприймають до душі те, що інші вважають образами, прожовують в голові і носяться з тією « образою».
Я не вбачаю в ситуації автора нічого такого, що варто роздувати до масштабів вселенської образи. Діти ростуть і мають вчитися жити в колективі, колектив і люди це не завжди про квіточки, ніякої трагедії у словах вчителя немає, але автор сама своїми діями акцентує і загострює увагу, переводячи ситуацію в русло « образили - принизили».
Я не вбачаю в ситуації автора нічого такого, що варто роздувати до масштабів вселенської образи. Діти ростуть і мають вчитися жити в колективі, колектив і люди це не завжди про квіточки, ніякої трагедії у словах вчителя немає, але автор сама своїми діями акцентує і загострює увагу, переводячи ситуацію в русло « образили - принизили».
Перекус беру завжди• 04 апреля в 13:34
Ответ дляДую на вітер
Вашим дітям буде легко по життю, вони не сприймають до душі те, що інші вважають образами, прожовують в голові і носяться з тією « образою».
Я не вбачаю в ситуації автора нічого такого, що варто роздувати до масштабів вселенської образи. Діти ростуть і мають вчитися жити в колективі, колектив і люди це не завжди про квіточки, ніякої трагедії у словах вчителя немає, але автор сама своїми діями акцентує і загострює увагу, переводячи ситуацію в русло « образили - принизили».
Я не вбачаю в ситуації автора нічого такого, що варто роздувати до масштабів вселенської образи. Діти ростуть і мають вчитися жити в колективі, колектив і люди це не завжди про квіточки, ніякої трагедії у словах вчителя немає, але автор сама своїми діями акцентує і загострює увагу, переводячи ситуацію в русло « образили - принизили».
Ні автор як раз має намір провести кордони дозволеного і пояснити вчительці, що саме з її дитиною так не можна і це більше не пройде без відповідної реакції.
2
Жена миллионера• 04 апреля в 15:27
Ответ дляДую на вітер
Вашим дітям буде легко по життю, вони не сприймають до душі те, що інші вважають образами, прожовують в голові і носяться з тією « образою».
Я не вбачаю в ситуації автора нічого такого, що варто роздувати до масштабів вселенської образи. Діти ростуть і мають вчитися жити в колективі, колектив і люди це не завжди про квіточки, ніякої трагедії у словах вчителя немає, але автор сама своїми діями акцентує і загострює увагу, переводячи ситуацію в русло « образили - принизили».
Я не вбачаю в ситуації автора нічого такого, що варто роздувати до масштабів вселенської образи. Діти ростуть і мають вчитися жити в колективі, колектив і люди це не завжди про квіточки, ніякої трагедії у словах вчителя немає, але автор сама своїми діями акцентує і загострює увагу, переводячи ситуацію в русло « образили - принизили».
Зазвичай саме такі діти, які вважають подібну поведінку вчителя/іншого дорослого нормою, потім кошмарять подібною поведінкою інших дітей (ну норма ж, нічого такого, вчителю можна, і мені можна).
Мова не про ’носитися’. Мова про не нормалізацію подібної поведінки взагалі.
Мова не про ’носитися’. Мова про не нормалізацію подібної поведінки взагалі.
1
Жена миллионера• 04 апреля в 15:40
Моїй доньці вчителька, зокрема, кидала зошит з фразами ’я такий жах перевіряти не буду’. Також акцентувала увагу інших дітей, коли дитина реагувала на її слова не типово (не розуміла переносного значення фрази) чи, наприклад, не йшла на фізкультуру в залі через гіперчутливість до шуму. Дитина має нейровідмінності. Почерк і пряме розуміння слів - якраз типові прояви. Вчителька була в курсі, але ігнорувала. Спочатку я більш спокійно реагувала, вчила дитину не звертати уваги, і тд. Аж поки дитина не почала боятися здавати контрольні і діти в класі не почали агресивно повторювати вчительчині фразочки. Я намагалась поговорити спочатку з нею, а от потім таки звернулась до адміністрації школи. Не завжди такі ситуації можна пускати на самотік. Іноді варто досить агресивно вмішатись, щоб на самому початку зупинити.
1
woman Warrior• 04 апреля в 21:48
Ответ дляПерекус беру завжди
Отличная философия по жизни, в следующий раз эта же учитель треснет линейкой по голове ребенка, а автор будет дальше рассказывать ребенку что и это не существенно и не стоит никакой
реакции.Вот такие терпилы как Вы и развязывают руки дальше профнепригодным учителям и из за таких как Вы обществом считается нормально унижать слабых.
реакции.Вот такие терпилы как Вы и развязывают руки дальше профнепригодным учителям и из за таких как Вы обществом считается нормально унижать слабых.
не менее отличная философия не агрессировать, а читать внимательно написанное, вникая в смысл.Но это явно не к вам.
Если вы не видите разницу между рукоприкладством, хамством и пустяком.Да и где ее видеть, если ваши собсвенные комментарии одно сплошное хамство.
Если вы не видите разницу между рукоприкладством, хамством и пустяком.Да и где ее видеть, если ваши собсвенные комментарии одно сплошное хамство.
Перекус беру завжди• 04 апреля в 22:18
Ответ дляwoman Warrior
не менее отличная философия не агрессировать, а читать внимательно написанное, вникая в смысл.Но это явно не к вам.
Если вы не видите разницу между рукоприкладством, хамством и пустяком.Да и где ее видеть, если ваши собсвенные комментарии одно сплошное хамство.
Если вы не видите разницу между рукоприкладством, хамством и пустяком.Да и где ее видеть, если ваши собсвенные комментарии одно сплошное хамство.
Про хамство я бы молчала уже на Вашем месте, везде во всех темах нравоучительные морали от Вас в лучших традициях совка и ни одного толкового совета.Вы сюда заходите самоутвердиться и унизить других.Удачи!
1
woman Warrior• 04 апреля в 22:39
Ответ дляПерекус беру завжди
Про хамство я бы молчала уже на Вашем месте, везде во всех темах нравоучительные морали от Вас в лучших традициях совка и ни одного толкового совета.Вы сюда заходите самоутвердиться и унизить других.Удачи!
.Не собираюсь я молчать.И хамство назову хамством, даже если вы его за собой не замечаете.У вас болезненные восприятие, связанное с унижением и нервы ни к черту, но никто другой в этом не виноват.
Перекус беру завжди• 05 апреля в 08:08
Ответ дляwoman Warrior
.Не собираюсь я молчать.И хамство назову хамством, даже если вы его за собой не замечаете.У вас болезненные восприятие, связанное с унижением и нервы ни к черту, но никто другой в этом не виноват.
Лучшая защита это нападение!А свои комплексы и свое чувство вины не нужно на других перекладывать.
woman Warrior• 05 апреля в 16:32
Ответ дляПерекус беру завжди
Лучшая защита это нападение!А свои комплексы и свое чувство вины не нужно на других перекладывать.
А кто на вас нападает)
Всего лишь ваше собственное восприятие
А перед кем я виновата,не подскажете случайно?)И комплексов у меня как бы сроду не водилось).
И аноним не нужен прятаться от всех.
Или снова таки ваша личная проекция вины и унижений?)
Так я не вы,слава небесам.
Всего лишь ваше собственное восприятие
А перед кем я виновата,не подскажете случайно?)И комплексов у меня как бы сроду не водилось).
И аноним не нужен прятаться от всех.
Или снова таки ваша личная проекция вины и унижений?)
Так я не вы,слава небесам.
Перекус беру завжди• 05 апреля в 19:00
Ответ дляwoman Warrior
А кто на вас нападает)
Всего лишь ваше собственное восприятие
А перед кем я виновата,не подскажете случайно?)И комплексов у меня как бы сроду не водилось).
И аноним не нужен прятаться от всех.
Или снова таки ваша личная проекция вины и унижений?)
Так я не вы,слава небесам.
Всего лишь ваше собственное восприятие
А перед кем я виновата,не подскажете случайно?)И комплексов у меня как бы сроду не водилось).
И аноним не нужен прятаться от всех.
Или снова таки ваша личная проекция вины и унижений?)
Так я не вы,слава небесам.
Так Вы и так под анонимом:)Или это Ваше настоящие имя woman Warrior;?ну Вы же что то про вину рассказываете, значит Вас этот вопрос подсознательно мучает
woman Warrior• 05 апреля в 22:28
Ответ дляПерекус беру завжди
Так Вы и так под анонимом:)Или это Ваше настоящие имя woman Warrior;?ну Вы же что то про вину рассказываете, значит Вас этот вопрос подсознательно мучает
расказываете вы .Мне.Зачем то. Если не поните, что вы пишете, это проблема не моя.
Скучно.
Скучно.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу