Затишне кубло• 19 мая в 04:46
Тяжело ли с автомата пересесть на механику?
У кого такой опыт, трудно потом было снова вспоминать, как ездить на механике и заново привыкать?
показать весь текст
2
3
Люблю кетчуп• 19 мая в 16:01
Ответ дляЛагшмивара
Та я умею на механике.
Я просто не поняла про «зачем выпускают машины с механикой»
С механикой еще долго будут существовать. Даже если их перестанут выпускать :))
Я просто не поняла про «зачем выпускают машины с механикой»
С механикой еще долго будут существовать. Даже если их перестанут выпускать :))
Я коли пересіла на автомат (це, до речі, була ініціатива чоловіка, з принципу ’автомат легше продати, з двома лівими і тих, хто вважає, що на три педалі замало двох ніг, набагато більше серед покупців’
), то реально було відчуття, що машина живе своїм життям незалежно від моїх бажань)))) особливо це відчутно при інтенсивному трафіку і на світлофорах. Але мене виручає спорт-режим)))
), то реально було відчуття, що машина живе своїм життям незалежно від моїх бажань)))) особливо це відчутно при інтенсивному трафіку і на світлофорах. Але мене виручає спорт-режим)))
Люблю кетчуп• 19 мая в 16:02
Ответ дляСіґеле-міґеле
Зачем считать в голове, если есть калькулятор
Зачем учить язык, если есть переводчик
Зачем учить язык, если есть переводчик
і то правда, акакаяразніца?
1
Люблю кетчуп• 19 мая в 16:03
Ответ дляСокодавка ще та
Тому що автомати менш ненадійні,а механіка вічна До того ж не всі їздять лише по асфальту.Ми навмисне купуємо механіку,бо їздимо часто на природу,де пісок ,круті схили на яри,заболочена місцевість та подібне.
+1, на таких трасах на автоматі не дуже поїздиш
3
1
Люблю кетчуп• 19 мая в 16:07
Ответ дляБентливуман
крім того, в більшості коробок автомат теж можна включати першу передачу від пробуксовки (ричаг ліворуч) або є спеціальний режим їзди. Чомусь про це завжди мовчать)
так на першій не будеш постійно їхати і дрифтувати
Маурита• 19 мая в 16:08
Ответ дляЛюблю кетчуп
+1, на таких трасах на автоматі не дуже поїздиш
Ясное дело на ланосе на механике будет лучше ехать однозначно , чем на лексусе на автомате , какого бреда только здесь не почитаешь
1
3
Люблю кетчуп• 19 мая в 16:10
Ответ дляМастер Класс
Що не пост, то черговий доказ. 👍👍👍
особливо смішно ті ніщебродські понти читати по різницю в ціні в 2 тис. дол., коли людина купує авто за 70-150 тис. дол)))
Кіма кепка• 19 мая в 16:13
Чего только не почитаешь на советчице, езжу на механике много лет, только потому что нет денег на машину лучше, но умной себя ни разу не считаю😆
1
Люблю кетчуп• 19 мая в 16:15
Ответ дляМаурита
Ясное дело на ланосе на механике будет лучше ехать однозначно , чем на лексусе на автомате , какого бреда только здесь не почитаешь
у вас комплекс щодо ланоса, що Ви його тицяєте всюди? нарешті змогли собі щось більше дозволити? Розумна людина знає, що ланос і лексус - це різні класи машин в першу чергу по конструкції і технічних характеристиках. а вже яка коробка - діло десяте. От і не вір після цього в правоту першого поста
1
1
Кіма кепка• 19 мая в 16:17
Ответ дляЛюблю кетчуп
Я коли пересіла на автомат (це, до речі, була ініціатива чоловіка, з принципу ’автомат легше продати, з двома лівими і тих, хто вважає, що на три педалі замало двох ніг, набагато більше серед покупців’
), то реально було відчуття, що машина живе своїм життям незалежно від моїх бажань)))) особливо це відчутно при інтенсивному трафіку і на світлофорах. Але мене виручає спорт-режим)))
), то реально було відчуття, що машина живе своїм життям незалежно від моїх бажань)))) особливо це відчутно при інтенсивному трафіку і на світлофорах. Але мене виручає спорт-режим)))
Реально, я теж в родичів сідала, ну не можу я на ній їхати, летить куди хоче, а паркуватися на ній взагалі 😵💫 )))
Инста_Богиня• 19 мая в 20:56
Ответ дляЛенивица-красавица
Ну резко пересесть на автомат тоже определенные трудности, у меня подруга вообще снимала один кроссовок, потому что автоматически нога требует сцепления, так и ехала 8 часов в одном) а на механику, чтоб сесть с автомата, гораздо сложнее - тело ж не привыкло к этому, все как с нуля. Я на автомате, один раз пришлось на механике ехать, то я эти 15 минут была в максимальном напряжении) хотя я училась изначально и сдавала на механике и норм все было, но за 3 года все забылось
Їздила 8 років на механіці, потім автомат. До останнього впиралась, бо не хотіла переходити на нього, так звикла до механіки. Буквально за день перейшла на автомат і досі на ньому. Але механіка перший рік важко давалась.
1
автор
Затишне кубло
• 19 мая в 21:27
Ответ дляХомо_сапиенс
Навіщо це робити?
Бо хочу купити авто, а на нормальний автомат не вистачить. Зараз їжджу на машині родички (автомат).
автор
Затишне кубло
• 19 мая в 21:30
Ответ дляПотребую апгрейду
Это как на велосипеде забыть как ездить)) как можно забыть ездить на механике, не понимаю
Сестра отримала права 15 років тому. Але за кермо сіла лише через 5 років (на автомат). Каже, що вже не згадає, як їздити на механіці.
Потребую апгрейду• 19 мая в 23:46
Ответ дляЗатишне кубло
Сестра отримала права 15 років тому. Але за кермо сіла лише через 5 років (на автомат). Каже, що вже не згадає, як їздити на механіці.
А ну якщо вона отримала та не їздила , тоді зрозуміло
Малая еще та• 19 мая в 23:58
Я пересела на механику. По ютубу вождение на механике осваивала. Сейчас там много инструкторов толковых свои каналы имеют. Месяц смотрела и практиковалась и поехала в дорогу 1700 км. Все ок. Привыкла уже.
1
Бентливуман• 20 мая в 21:03
Ответ дляЛюблю кетчуп
так на першій не будеш постійно їхати і дрифтувати
саме тому з першої можна на другу і тд
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу