Куратор дебошей• 28 мая в 17:16
Занимались ли вы со своими детьми дома развивающими занятиями?
Типа сортировки, квадратами Никитина, нейро играми , мозаики и т д?
1
Ms. Откровенность• 28 мая в 17:24
Пазлы,кубики,мозаика,нейро,песок,рисование по манке,сортировка макарон и много другого
1
1
автор
Куратор дебошей
• 28 мая в 17:25
Ответ дляЧупакабраЗеБест
ну да, много чем. а зачем вам?
Интересно стало, влияет ли это на умственные и другие способности в дальнейшем у ребенка. Есть старший сын 12 лет, с 1.5 года все возможные развивашки, дома постоянно что-то лепили, строили , рисовали песком, мукой, собирали, логические квадраты , и ТД. В итоге в школе уровень средний в лучшем случае (7-8 балла) . Есть младший сын , ему 2 , вот думаю стоит ли этим всем опять заморачиваться?
Качка в тапцях• 28 мая в 17:26
Нет
Только читаю и разговариваю, гуляю, у детей беговел обязательно, шведская стенка. Этого достаточно
Разговаривают оба с двух лет полными
предложениями, физически сильные
Старшего хвалят учителя если что
Младший ещё дошкольник
Только читаю и разговариваю, гуляю, у детей беговел обязательно, шведская стенка. Этого достаточно
Разговаривают оба с двух лет полными
предложениями, физически сильные
Старшего хвалят учителя если что
Младший ещё дошкольник
ЧупакабраЗеБест• 28 мая в 17:27
Ответ дляКуратор дебошей
Интересно стало, влияет ли это на умственные и другие способности в дальнейшем у ребенка. Есть старший сын 12 лет, с 1.5 года все возможные развивашки, дома постоянно что-то лепили, строили , рисовали песком, мукой, собирали, логические квадраты , и ТД. В итоге в школе уровень средний в лучшем случае (7-8 балла) . Есть младший сын , ему 2 , вот думаю стоит ли этим всем опять заморачиваться?
вам виднее конечно, я взрослая тетя, и уже давно никому ничег оне доказываю.
1
автор
Куратор дебошей
• 28 мая в 17:28
Ответ дляЧупакабраЗеБест
вам виднее конечно, я взрослая тетя, и уже давно никому ничег оне доказываю.
Мне в плане не доказать успешность своего ребенка. Мне интересно влияет ли это на его развитие, или что заложено тому и быть
1
Болтушка Му• 28 мая в 17:28
Ответ дляКуратор дебошей
Интересно стало, влияет ли это на умственные и другие способности в дальнейшем у ребенка. Есть старший сын 12 лет, с 1.5 года все возможные развивашки, дома постоянно что-то лепили, строили , рисовали песком, мукой, собирали, логические квадраты , и ТД. В итоге в школе уровень средний в лучшем случае (7-8 балла) . Есть младший сын , ему 2 , вот думаю стоит ли этим всем опять заморачиваться?
Школьные баллы это не показатель ума.
1
2
автор
Куратор дебошей
• 28 мая в 17:29
Ответ дляБолтушка Му
Школьные баллы это не показатель ума.
Да, но я вижу что он ’хватает материал ’ дольше чем другие дети, с которыми в принципе не занимались
Из Виа-гры• 28 мая в 17:30
Так, займалась
Потім в 2.5 роки на Монтесоррі дитина пішла, в 3.5 на всякі інші розвивашки в ШРР, то більше вже там займались, але давали всякі завдання і для домашнього виконання.
Як на мене, то це потрібно.
Дитина вже доросла, середній бал атестату 10.5, всі ЗНО на 187+, 2.5 іноземні, крім укр і рус.
Звісно, то не тільки завдяки розвивашкам, але зайвими вони для дитини точно не були.
Потім в 2.5 роки на Монтесоррі дитина пішла, в 3.5 на всякі інші розвивашки в ШРР, то більше вже там займались, але давали всякі завдання і для домашнього виконання.
Як на мене, то це потрібно.
Дитина вже доросла, середній бал атестату 10.5, всі ЗНО на 187+, 2.5 іноземні, крім укр і рус.
Звісно, то не тільки завдяки розвивашкам, але зайвими вони для дитини точно не були.
Значит надо• 28 мая в 17:35
Ответ дляКуратор дебошей
Интересно стало, влияет ли это на умственные и другие способности в дальнейшем у ребенка. Есть старший сын 12 лет, с 1.5 года все возможные развивашки, дома постоянно что-то лепили, строили , рисовали песком, мукой, собирали, логические квадраты , и ТД. В итоге в школе уровень средний в лучшем случае (7-8 балла) . Есть младший сын , ему 2 , вот думаю стоит ли этим всем опять заморачиваться?
Впливає на розвиток 100%, але не обов´язково на оцінки.
1
1
Соображалочка• 28 мая в 17:39
Не впливає, кажу як педагог. Якщо дитина здібна, то підсилите здібності. Якщо ні, то не зробите значно кращою чим є. Розвиток відбувається в рамках можливостей дитини. А займатись звісно треба, щоб комунікувати з дитиною, формувати звички і тому подібне. Але більш здібною та розумною дитину не зробите 🤷♀️
2
2
Фрекен бок• 28 мая в 17:44
Ответ дляКуратор дебошей
Интересно стало, влияет ли это на умственные и другие способности в дальнейшем у ребенка. Есть старший сын 12 лет, с 1.5 года все возможные развивашки, дома постоянно что-то лепили, строили , рисовали песком, мукой, собирали, логические квадраты , и ТД. В итоге в школе уровень средний в лучшем случае (7-8 балла) . Есть младший сын , ему 2 , вот думаю стоит ли этим всем опять заморачиваться?
Школьные оценки - не показатель успешности. Инфа 💯
ХикориДикори• 28 мая в 17:59
Старшою дитиною займалася всим чим тільки можна, купа книжок, різні центри тощо.В школі вчилася на 9-10, ЗНО 184,188,185 балів.
З нею в класі хлопчина був ромської національності, то просто вундеркінд був, зно на 195-200 балів.В школу прийшов навіть літери друковані не міг писати, навряд з ним займалися.Т.б скоріш за все інтелект , здібності з народження даються
З нею в класі хлопчина був ромської національності, то просто вундеркінд був, зно на 195-200 балів.В школу прийшов навіть літери друковані не міг писати, навряд з ним займалися.Т.б скоріш за все інтелект , здібності з народження даються
Не танцую- но пою• 28 мая в 18:01
Займалась і багато. Але мені то було самій цікаво робити. І зазвичай легко з сином, бо йому теж подобалось. Коли став успішним у навчанні (міжнародні олімпіади і турніри з математики і фізики), десь там, у куточку свідомості, була думка, що саме я підштовхнула
Але, якщо вже об´єктивно, то він сам по собі такий був спочатку. Треба було тільки розвивати те, чим був наділений.
До речі, добре розмовляти почав пізно. Тільки після трьох.
До речі, добре розмовляти почав пізно. Тільки після трьох.
ротцвеники• 28 мая в 18:56
Ответ дляКуратор дебошей
Интересно стало, влияет ли это на умственные и другие способности в дальнейшем у ребенка. Есть старший сын 12 лет, с 1.5 года все возможные развивашки, дома постоянно что-то лепили, строили , рисовали песком, мукой, собирали, логические квадраты , и ТД. В итоге в школе уровень средний в лучшем случае (7-8 балла) . Есть младший сын , ему 2 , вот думаю стоит ли этим всем опять заморачиваться?
У мене так, впливає.
Двоє дітей
Зі старшим займалась - дуже розвинена логіка, навчатись легко було, гарна пам´ять, все легко розумів.
Меншою не було часу займатись, бо працювала. Дівчина розумна, але їй важче. Коли був час на ковіді і на початку війни для дитини - бо втратила роботу, садочка не було, потім школи - то одразу було видно результат.
Двоє дітей
Зі старшим займалась - дуже розвинена логіка, навчатись легко було, гарна пам´ять, все легко розумів.
Меншою не було часу займатись, бо працювала. Дівчина розумна, але їй важче. Коли був час на ковіді і на початку війни для дитини - бо втратила роботу, садочка не було, потім школи - то одразу було видно результат.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
