Верочка 100%• 04 июня в 08:47
Посилка була в терміналі під обстрілом
Дівчата, може, хтось уже стикався з такою ситуацією?
Замовляла 3 пари трусиків в Instagram-магазині, оплатила наперед приблизно 1500 грн. Магазин відправив посилку «Новою поштою», і вона прибула 3 червня в депо №5 у Харкові — саме в той день, коли туди прилетіло, як писали в новинах.
Зараз в статусі пише, що посилка нібито має виїхати 9 червня, але я боюся, що вона просто згоріла або її вже немає. Магазину написала — чекаю відповідь. Може, хтось знає, чи реально отримати компенсацію від «Нової пошти» в такому випадку? Чи вже прощавай, мої труси? 😅
Буду дуже вдячна за поради 🙏
Замовляла 3 пари трусиків в Instagram-магазині, оплатила наперед приблизно 1500 грн. Магазин відправив посилку «Новою поштою», і вона прибула 3 червня в депо №5 у Харкові — саме в той день, коли туди прилетіло, як писали в новинах.
Зараз в статусі пише, що посилка нібито має виїхати 9 червня, але я боюся, що вона просто згоріла або її вже немає. Магазину написала — чекаю відповідь. Може, хтось знає, чи реально отримати компенсацію від «Нової пошти» в такому випадку? Чи вже прощавай, мої труси? 😅
Буду дуже вдячна за поради 🙏
показать весь текст
1
10
43
1
автор
Верочка 100%
• 04 июня в 09:03
Ответ дляТень льва
Була аналогічна проблема, коли посилку втратили. Я відправила її по передплаті, доставку оплачував отримувач, але коли виявилася втрата, то заяву повинна була писати я, і компенсацію виплатили мені. А я повертала гроші покупцеві. Тому думаю, у вас аналогічна ситуація - всі спори вести магазин повинен.
Я знайшла подивилась написано
В новій пошті
Оголошена цінність 200 гривень ☹️
В новій пошті
Оголошена цінність 200 гривень ☹️
13
5
4
Пусин Кукин• 04 июня в 09:04
Ответ дляЧарівна патика
А що сталось в 19 році?
Більшість обрала президентом клоуна шоб поржать
9
5
1
автор
Верочка 100%
• 04 июня в 09:04
Ответ дляПусин Кукин
Что в приложении написано?
Написано
Оголошена цінність 200 гривен☹️
Оголошена цінність 200 гривен☹️
Пусин Кукин• 04 июня в 09:05
Ответ дляВерочка 100%
Написано
Оголошена цінність 200 гривен☹️
Оголошена цінність 200 гривен☹️
Ок. И где посылка?
Смячиком• 04 июня в 09:08
Автор, ви уявляєте як виглядає депо і скільки по території воно займає?
Ви розумієте, що прильот тільки в епіцентрі своєму знищує все.
Якщо не виникла пожежа чи її швидко загасили, то нічого з вашими трусами не сталося.
Якщо магазин при відправці вказав повну суму посилки - НП компенсує всю суму. Вже не один раз НП підтвердила свою відповідальність перед клієнтами.
Ви розумієте, що прильот тільки в епіцентрі своєму знищує все.
Якщо не виникла пожежа чи її швидко загасили, то нічого з вашими трусами не сталося.
Якщо магазин при відправці вказав повну суму посилки - НП компенсує всю суму. Вже не один раз НП підтвердила свою відповідальність перед клієнтами.
8
3
Пусин Кукин• 04 июня в 09:08
Ответ дляВерочка 100%
фото
Так она ездит, чего вы кипиш поднимаете
5
Чарівна патика• 04 июня в 09:09
Ответ дляПусин Кукин
Більшість обрала президентом клоуна шоб поржать
А, ну з цим згодна.....
3
1
Котики-муркотики• 04 июня в 09:09
Ответ дляПусин Кукин
Більшість обрала президентом клоуна шоб поржать
Удалено администрацией...
автор
Верочка 100%
• 04 июня в 09:09
Ответ дляСмячиком
Автор, ви уявляєте як виглядає депо і скільки по території воно займає?
Ви розумієте, що прильот тільки в епіцентрі своєму знищує все.
Якщо не виникла пожежа чи її швидко загасили, то нічого з вашими трусами не сталося.
Якщо магазин при відправці вказав повну суму посилки - НП компенсує всю суму. Вже не один раз НП підтвердила свою відповідальність перед клієнтами.
Ви розумієте, що прильот тільки в епіцентрі своєму знищує все.
Якщо не виникла пожежа чи її швидко загасили, то нічого з вашими трусами не сталося.
Якщо магазин при відправці вказав повну суму посилки - НП компенсує всю суму. Вже не один раз НП підтвердила свою відповідальність перед клієнтами.
Дякую
Сподіваюсь що посилка ціла
Я на всякий випадок питаю
Так як перший раз в такій ситуації ☹️
Сподіваюсь що посилка ціла
Я на всякий випадок питаю
Так як перший раз в такій ситуації ☹️
1
Пусин Кукин• 04 июня в 09:10
Ответ дляКотики-муркотики
Удалено администрацией...
Удалено администрацией...
Чесно брешу• 04 июня в 09:12
Ответ дляВерочка 100%
Я знайшла подивилась написано
В новій пошті
Оголошена цінність 200 гривень ☹️
В новій пошті
Оголошена цінність 200 гривень ☹️
Значит претензии к магазину, если вы сама не просили оценить на минималку.
13
Бентливуман• 04 июня в 09:12
Ответ дляВерочка 100%
Дякую
Сподіваюсь що посилка ціла
Я на всякий випадок питаю
Так як перший раз в такій ситуації ☹️
Сподіваюсь що посилка ціла
Я на всякий випадок питаю
Так як перший раз в такій ситуації ☹️
Да, хорошо было бы, если не пострадала, а то вернут 200 грн. НП не раз напоминала об этом - некоторые экономят копейки на страховке, а после прилетов теряют тысячи.
1
7
автор
Верочка 100%
• 04 июня в 09:12
Ответ дляПусин Кукин
Так она ездит, чего вы кипиш поднимаете
Надеюсь что целая посылка
Спрашиваю на всякий случай
Так как отправлена 2 июня
А 9 июня написано до приедет только
Спрашиваю на всякий случай
Так как отправлена 2 июня
А 9 июня написано до приедет только
Пусин Кукин• 04 июня в 09:13
Ответ дляВерочка 100%
Надеюсь что целая посылка
Спрашиваю на всякий случай
Так как отправлена 2 июня
А 9 июня написано до приедет только
Спрашиваю на всякий случай
Так как отправлена 2 июня
А 9 июня написано до приедет только
Ясно. Просто нехер делать
7
Рубаю олівлє• 04 июня в 09:13
Ответ дляВерочка 100%
Спасибо 🙏
Сейчас нужно подождать
Или сходить на почту ?
Сейчас нужно подождать
Или сходить на почту ?
Скільки вам років?
2
4
Метелик• 04 июня в 09:13
Ответ дляОноВамнадо
Відповідальність магазину закінчилася як передали посылку перевізнику. Магазин не відповідає за діяльність НП та рос ракет. Тим паче якщо посилка була застрахована
Ви впевнені?
В Німеччині, наприклад, магазин відповідає з посилку до тих пір, поки отримувач її не одержав. І з перевізником завжди розбирається магазин, якщо загубилася, не доїхала і тд.
В Німеччині, наприклад, магазин відповідає з посилку до тих пір, поки отримувач її не одержав. І з перевізником завжди розбирається магазин, якщо загубилася, не доїхала і тд.
2
5
1
Чтооооооооооо?• 04 июня в 09:14
Ответ дляВерочка 100%
Надеюсь что целая посылка
Спрашиваю на всякий случай
Так как отправлена 2 июня
А 9 июня написано до приедет только
Спрашиваю на всякий случай
Так как отправлена 2 июня
А 9 июня написано до приедет только
Ждать 9 июня.
Оператор нп скажет вам то же самое, что написано у вас в приложении - она едет. Какой-то тайной информации по каждой посылке у них нет.
Если не приедет - вернут оценочную стоимость. Скажете магазину спасибо.
Оператор нп скажет вам то же самое, что написано у вас в приложении - она едет. Какой-то тайной информации по каждой посылке у них нет.
Если не приедет - вернут оценочную стоимость. Скажете магазину спасибо.
2
5
Рубаю олівлє• 04 июня в 09:14
Ответ дляМетелик
Ви впевнені?
В Німеччині, наприклад, магазин відповідає з посилку до тих пір, поки отримувач її не одержав. І з перевізником завжди розбирається магазин, якщо загубилася, не доїхала і тд.
В Німеччині, наприклад, магазин відповідає з посилку до тих пір, поки отримувач її не одержав. І з перевізником завжди розбирається магазин, якщо загубилася, не доїхала і тд.
Ми не в Німеччині…
Єдине, що чому магазин оцінив на 200грн, а не на повну вартість
Єдине, що чому магазин оцінив на 200грн, а не на повну вартість
6
1
Котики-муркотики• 04 июня в 09:14
Ответ дляВерочка 100%
Написано
Оголошена цінність 200 гривен☹️
Оголошена цінність 200 гривен☹️
тут можно посочувствовать. Большинство продавцов ’делают добро’ покупателю, занижая стоимость посылки, что бы не переплачивал за доставку. Но в итоге страдает покупатель. Я тоже когда то так попала. Мою посылку испортила НП, они согласились возместить ущерб, но на оценочную стоимость, так же 200 грн, хотя товара было на 1000грн. Продавец умыл руки и сказал ’надо было озвучить что вы хотите полную стоимость оценки’ и заблокировал меня. С тех пор теперь каждому пишу что бы оценил в полную стоимость. Но подождите, может ваша посылка уцелела, просто стоит где-то, ждет пока ее перенаправят в другой терминал.
2
Пусин Кукин• 04 июня в 09:14
Ответ дляМетелик
Ви впевнені?
В Німеччині, наприклад, магазин відповідає з посилку до тих пір, поки отримувач її не одержав. І з перевізником завжди розбирається магазин, якщо загубилася, не доїхала і тд.
В Німеччині, наприклад, магазин відповідає з посилку до тих пір, поки отримувач її не одержав. І з перевізником завжди розбирається магазин, якщо загубилася, не доїхала і тд.
А в США- ні. І шо?
5
Метелик• 04 июня в 09:14
Ответ дляТень льва
Була аналогічна проблема, коли посилку втратили. Я відправила її по передплаті, доставку оплачував отримувач, але коли виявилася втрата, то заяву повинна була писати я, і компенсацію виплатили мені. А я повертала гроші покупцеві. Тому думаю, у вас аналогічна ситуація - всі спори вести магазин повинен.
От саме про це я написала вище.
1
1
Котики-муркотики• 04 июня в 09:15
Ответ дляПусин Кукин
Удалено администрацией...
не веди, я то тут при чем.
В гости звали?• 04 июня в 09:15
Ви, як отримувач, маєте скласти акт на повернення. У мене були ситуації, коли посилки втрачались, і я зверталась на НП, і покупець. Вирішувалось тим, що я дублювала замовлення, а покупець оплачував з повернених коштів НП.
Завжди страхуйте посилки на повну вартість. Ви не так багато переплатите, але в разі чого, отримаєте повну компенсацію.
Завжди страхуйте посилки на повну вартість. Ви не так багато переплатите, але в разі чого, отримаєте повну компенсацію.
1
Чтооооооооооо?• 04 июня в 09:16
Ответ дляПусин Кукин
Удалено администрацией...
Ну так и не звездите о своей вавке в темах про трусы.
2
3
Янгол в камуфляжі• 04 июня в 09:17
Для тупеньких:
НП буде відшкодовувати вартість посилки ВІДПРАВНИКУ, тобто магазину
Магазин має повернути гроші, або відправити той самий товар ще раз
НП буде відшкодовувати вартість посилки ВІДПРАВНИКУ, тобто магазину
Магазин має повернути гроші, або відправити той самий товар ще раз
1
2
4
1
Домашка• 04 июня в 09:17
Ответ дляВерочка 100%
Написала им
Я не знаю как проверить это
Если знаете подскажите пожалуйста
В тех поддержку написала жду ответа
или позвонить надо будет лучше попробовать
Я не знаю как проверить это
Если знаете подскажите пожалуйста
В тех поддержку написала жду ответа
или позвонить надо будет лучше попробовать
В приложении смотрите.
Пусин Кукин• 04 июня в 09:17
Ответ дляКотики-муркотики
не веди, я то тут при чем.
Удалено администрацией...
Задолбулька• 04 июня в 09:18
Що за кіпіш? Чекайте коли прибуде посилка, підете на пошту і при отриманні оглянете її. Може все ок з Вашими трусами. А Ви вже усіх на диби поставили. А на майбутнє коли щось купуєте, то при пересилці пишіть продавцям щоб посилку оцінювали на повну вартість і буде Вам щастя!
1
1
Котики-муркотики• 04 июня в 09:18
Ответ дляПусин Кукин
Удалено администрацией...
Удалено администрацией...
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу