sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Другое
anonim_204
Верочка 100%• 04 июня в 08:47

Посилка була в терміналі під обстрілом

Дівчата, може, хтось уже стикався з такою ситуацією?

Замовляла 3 пари трусиків в Instagram-магазині, оплатила наперед приблизно 1500 грн. Магазин відправив посилку «Новою поштою», і вона прибула 3 червня в депо №5 у Харкові — саме в той день, коли туди прилетіло, як писали в новинах.

Зараз в статусі пише, що посилка нібито має виїхати 9 червня, але я боюся, що вона просто згоріла або її вже немає. Магазину написала — чекаю відповідь. Може, хтось знає, чи реально отримати компенсацію від «Нової пошти» в такому випадку? Чи вже прощавай, мої труси? 😅

Буду дуже вдячна за поради 🙏
показать весь текст
crying_face 1 face_with_tears_of_joy 10 woman_facepalming 43 clown_face 1
164 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
anonim_204
автор Верочка 100% • 04 июня в 09:03
31
Ответ дляТень льва
Була аналогічна проблема, коли посилку втратили. Я відправила її по передплаті, доставку оплачував отримувач, але коли виявилася втрата, то заяву повинна була писати я, і компенсацію виплатили мені. А я повертала гроші покупцеві. Тому думаю, у вас аналогічна ситуація - всі спори вести магазин повинен.
Я знайшла подивилась написано
В новій пошті
Оголошена цінність 200 гривень ☹️
face_with_tears_of_joy 13 crying_face 5 woman_facepalming 4
anonim_86
Пусин Кукин• 04 июня в 09:04
32
Ответ дляЧарівна патика
А що сталось в 19 році?
Більшість обрала президентом клоуна шоб поржать
woman_facepalming 9 crying_face 5 dislike 1
anonim_204
автор Верочка 100% • 04 июня в 09:04
33
Ответ дляПусин Кукин
Что в приложении написано?
Написано
Оголошена цінність 200 гривен☹️
anonim_86
Пусин Кукин• 04 июня в 09:05
34
Ответ дляВерочка 100%
Написано
Оголошена цінність 200 гривен☹️
Ок. И где посылка?
anonim_204
автор Верочка 100% • 04 июня в 09:07
35
Ответ дляПусин Кукин
Ок. И где посылка?
attached-photo
anonim_72
Смячиком• 04 июня в 09:08
36
Автор, ви уявляєте як виглядає депо і скільки по території воно займає?
Ви розумієте, що прильот тільки в епіцентрі своєму знищує все.
Якщо не виникла пожежа чи її швидко загасили, то нічого з вашими трусами не сталося.

Якщо магазин при відправці вказав повну суму посилки - НП компенсує всю суму. Вже не один раз НП підтвердила свою відповідальність перед клієнтами.
heart 8 like 3
anonim_86
Пусин Кукин• 04 июня в 09:08
37
Ответ дляВерочка 100%
фото
Так она ездит, чего вы кипиш поднимаете
like 5
anonim_103
Чарівна патика• 04 июня в 09:09
38
Ответ дляПусин Кукин
Більшість обрала президентом клоуна шоб поржать
А, ну з цим згодна.....
like 3 woman_facepalming 1
anonim_2
Котики-муркотики• 04 июня в 09:09
39
Ответ дляПусин Кукин
Більшість обрала президентом клоуна шоб поржать
Удалено администрацией...
anonim_204
автор Верочка 100% • 04 июня в 09:09
40
Ответ дляСмячиком
Автор, ви уявляєте як виглядає депо і скільки по території воно займає?
Ви розумієте, що прильот тільки в епіцентрі своєму знищує все.
Якщо не виникла пожежа чи її швидко загасили, то нічого з вашими трусами не сталося.

Якщо магазин при відправці вказав повну суму посилки - НП компенсує всю суму. Вже не один раз НП підтвердила свою відповідальність перед клієнтами.
Дякую

Сподіваюсь що посилка ціла
Я на всякий випадок питаю
Так як перший раз в такій ситуації ☹️
woman_facepalming 1
anonim_86
Пусин Кукин• 04 июня в 09:10
41
Ответ дляКотики-муркотики
Удалено администрацией...
Удалено администрацией...
anonim_23
Чесно брешу• 04 июня в 09:12
42
Ответ дляВерочка 100%
Я знайшла подивилась написано
В новій пошті
Оголошена цінність 200 гривень ☹️
Значит претензии к магазину, если вы сама не просили оценить на минималку.
like 13
anonim_75
Бентливуман• 04 июня в 09:12
43
Ответ дляВерочка 100%
Дякую

Сподіваюсь що посилка ціла
Я на всякий випадок питаю
Так як перший раз в такій ситуації ☹️
Да, хорошо было бы, если не пострадала, а то вернут 200 грн. НП не раз напоминала об этом - некоторые экономят копейки на страховке, а после прилетов теряют тысячи.
crying_face 1 like 7
anonim_204
автор Верочка 100% • 04 июня в 09:12
44
Ответ дляПусин Кукин
Так она ездит, чего вы кипиш поднимаете
Надеюсь что целая посылка
Спрашиваю на всякий случай
Так как отправлена 2 июня
А 9 июня написано до приедет только
anonim_86
Пусин Кукин• 04 июня в 09:13
45
Ответ дляВерочка 100%
Надеюсь что целая посылка
Спрашиваю на всякий случай
Так как отправлена 2 июня
А 9 июня написано до приедет только
Ясно. Просто нехер делать
heart 7
anonim_122
Рубаю олівлє• 04 июня в 09:13
46
Ответ дляВерочка 100%
Спасибо 🙏
Сейчас нужно подождать
Или сходить на почту ?
Скільки вам років?
like 2 face_with_tears_of_joy 4
anonim_134
Метелик• 04 июня в 09:13
47
Ответ дляОноВамнадо
Відповідальність магазину закінчилася як передали посылку перевізнику. Магазин не відповідає за діяльність НП та рос ракет. Тим паче якщо посилка була застрахована
Ви впевнені?
В Німеччині, наприклад, магазин відповідає з посилку до тих пір, поки отримувач її не одержав. І з перевізником завжди розбирається магазин, якщо загубилася, не доїхала і тд.
woman_facepalming 2 like 5 dislike 1
anonim_192
Чтооооооооооо?• 04 июня в 09:14
48
Ответ дляВерочка 100%
Надеюсь что целая посылка
Спрашиваю на всякий случай
Так как отправлена 2 июня
А 9 июня написано до приедет только
Ждать 9 июня.
Оператор нп скажет вам то же самое, что написано у вас в приложении - она едет. Какой-то тайной информации по каждой посылке у них нет.
Если не приедет - вернут оценочную стоимость. Скажете магазину спасибо.
crying_face 2 like 5
anonim_122
Рубаю олівлє• 04 июня в 09:14
49
Ответ дляМетелик
Ви впевнені?
В Німеччині, наприклад, магазин відповідає з посилку до тих пір, поки отримувач її не одержав. І з перевізником завжди розбирається магазин, якщо загубилася, не доїхала і тд.
Ми не в Німеччині…
Єдине, що чому магазин оцінив на 200грн, а не на повну вартість
like 6 crying_face 1
anonim_2
Котики-муркотики• 04 июня в 09:14
50
Ответ дляВерочка 100%
Написано
Оголошена цінність 200 гривен☹️
тут можно посочувствовать. Большинство продавцов ’делают добро’ покупателю, занижая стоимость посылки, что бы не переплачивал за доставку. Но в итоге страдает покупатель. Я тоже когда то так попала. Мою посылку испортила НП, они согласились возместить ущерб, но на оценочную стоимость, так же 200 грн, хотя товара было на 1000грн. Продавец умыл руки и сказал ’надо было озвучить что вы хотите полную стоимость оценки’ и заблокировал меня. С тех пор теперь каждому пишу что бы оценил в полную стоимость. Но подождите, может ваша посылка уцелела, просто стоит где-то, ждет пока ее перенаправят в другой терминал.
crying_face 2
anonim_86
Пусин Кукин• 04 июня в 09:14
51
Ответ дляМетелик
Ви впевнені?
В Німеччині, наприклад, магазин відповідає з посилку до тих пір, поки отримувач її не одержав. І з перевізником завжди розбирається магазин, якщо загубилася, не доїхала і тд.
А в США- ні. І шо?
like 5
anonim_134
Метелик• 04 июня в 09:14
52
Ответ дляТень льва
Була аналогічна проблема, коли посилку втратили. Я відправила її по передплаті, доставку оплачував отримувач, але коли виявилася втрата, то заяву повинна була писати я, і компенсацію виплатили мені. А я повертала гроші покупцеві. Тому думаю, у вас аналогічна ситуація - всі спори вести магазин повинен.
От саме про це я написала вище.
like 1 crying_face 1
anonim_2
Котики-муркотики• 04 июня в 09:15
53
Ответ дляПусин Кукин
Удалено администрацией...
не веди, я то тут при чем.
anonim_166
В гости звали?• 04 июня в 09:15
54
Ви, як отримувач, маєте скласти акт на повернення. У мене були ситуації, коли посилки втрачались, і я зверталась на НП, і покупець. Вирішувалось тим, що я дублювала замовлення, а покупець оплачував з повернених коштів НП.
Завжди страхуйте посилки на повну вартість. Ви не так багато переплатите, але в разі чого, отримаєте повну компенсацію.
crying_face 1
anonim_192
Чтооооооооооо?• 04 июня в 09:16
55
Ответ дляПусин Кукин
Удалено администрацией...
Ну так и не звездите о своей вавке в темах про трусы.
woman_facepalming 2 heart 3
anonim_185
Янгол в камуфляжі• 04 июня в 09:17
56
Для тупеньких:
НП буде відшкодовувати вартість посилки ВІДПРАВНИКУ, тобто магазину
Магазин має повернути гроші, або відправити той самий товар ще раз
crying_face 1 dislike 2 like 4 woman_facepalming 1
anonim_4
Домашка• 04 июня в 09:17
57
Ответ дляВерочка 100%
Написала им
Я не знаю как проверить это
Если знаете подскажите пожалуйста
В тех поддержку написала жду ответа
или позвонить надо будет лучше попробовать
В приложении смотрите.
anonim_86
Пусин Кукин• 04 июня в 09:17
58
Ответ дляКотики-муркотики
не веди, я то тут при чем.
Удалено администрацией...
anonim_57
Задолбулька• 04 июня в 09:18
59
Що за кіпіш? Чекайте коли прибуде посилка, підете на пошту і при отриманні оглянете її. Може все ок з Вашими трусами. А Ви вже усіх на диби поставили. А на майбутнє коли щось купуєте, то при пересилці пишіть продавцям щоб посилку оцінювали на повну вартість і буде Вам щастя!
crying_face 1 like 1
anonim_2
Котики-муркотики• 04 июня в 09:18
60
Ответ дляПусин Кукин
Удалено администрацией...
Удалено администрацией...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff