Завжди з рушником• 15 июля в 09:18
Як ви реагуєте, якщо клієнт вас підганяє?
На роботі
показать весь текст
Все возможно• 15 июля в 11:30
Ответ дляЗавжди з рушником
А їх думаєте це хвилює ,насідають страшно та не поважають взагалі інших людей..
Це мене хвилює. Єдиний вихід - не нервувати, щоб запобігти помилок. Я так зазвичай роблю - спокійно вибачаюсь і продовжую виконувати свою роботу.
Карма хамелеона• 15 июля в 11:34
Ответ дляЗавжди з рушником
Ви не уявляєте ,як він кожну секунду торохтів наді мною
закрываете окошко и пусть там себе тарахтит
Вам телефонограмма• 15 июля в 12:17
Ответ дляЗавжди з рушником
Він вважає,що там все вже автоматично типу в банківській системі всі дані про його платіж є та вводити там немає що
Он имеет право на свое мнение, даже ошибочное) Оно не должно влиять на вас
автор
Завжди з рушником
• 15 июля в 12:19
Ответ дляВам телефонограмма
Он имеет право на свое мнение, даже ошибочное) Оно не должно влиять на вас
Так мене кожну секунду смикав
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу