Історія крінж, але я маю нею поділитися.
7 жовтня 2025 року я лягла під лазер для корекції зору у клініці «ЦентрОка», що в Києві, на Коперника.
Око зафіксоване, мигати не можна але можна почути,
як у лікаря змінюється інтонація з «усе добре» на «ой».
Після цього - пауза і прохання покинути операційну.
Якихось 20 хвилин очікування (просто уявіть мої думки, я просто сижу на стільчику в операційному одязі, сама, до мене ніхто не виходить.
Нарешті вийшла медсестра чи асистент, з інформацією, що лазер зламався. Потім вийшов хірург – сказав що не страшно, просто не калібрується.
Процедуру не завершили на одному оці. Друге око навіть не почали.
В цей день я їхала в шоковому стані додому, набрала хірурга в він пообіцяв що завтра (8 жовтня) надасть всі письмові пояснення.
Але ніякого “письмово” не сталося, наступного дня ледь не з боєм довелося забрати на рецепції свою копію договору піти на огляд.
Хірург зняв захисну лінзу, перевірив поспіхом гостроту зору одного ока (так не має бути) і відмовився будь- що пояснювати, провевши в кабінет гол. лікаря.
Довго розписувати не буду, але суть діалогу була така:
Гол. лікар:
“ ну що, хоч завтра доробимо?»
Я питаю:
«А звіт, що з лазером усе гаразд?»
Він:
«Ну… словом, ми на ньому далі працюємо , все добре».
Я: «А можна письмово?»
І отут починається магія української приватної медицини:
якщо ви хочете довідку — ви ворог.
Бо нормальні люди ж не питають, що сталося під час операції, правда?......
Я попросила офіційно через особисту письмову заяву.
Я робила запит через адвоката.
пояснення, медичну карту, технічний акт.
Все що я змогла вибити -----це повторний повноцінний +/- огляд і роздруківку з лазеру, де вказано, що він зупинявся 11 разів, і врешті вимкнувся автоматично.
Ці документи я змогла отримати завдяки сприянню представників обладнання Alkon, їм щиро вдячна, підтримують, організували огляди в інших клініках тощо.
Головний лікар Саксонов — мовчить.
Колишній журналіст Тесленко, який зараз теж знов лікар офтальмолог мав би хоча б морально не зникати, - мовчить.
Я вже думала, може, вони всі пішли на ретрит мовчання?
Мій хірург Юніс Карімлі - заблокував мене в соцмережах, щоб я його не тегала в постах.
Клініка підключила адвоката ( буквально вчора, 2 тижні вони навіть не думали про те, що я дійсно піду далі).
Розмова з ним - беззмістовна, просте затягування часу.
Звісно, ніякі втручання в цій клініці повторні, навіть якщо тепер вони напишуть що “все класно, давайте до нас, доробимо” я робити не буду.
Довіра повністю втрачена, 2 тижні пустих очікувань, стресу шаленого і мовчання.
Я не шукаю помсти. Я шукаю свої документи, доступ до СВОЄЇ медичної таємниці.
Я серйозно.
Мені навіть не треба вибачень - просто дайте папірець, що сталося.
Але виявляється, в Україні отримати медичну інформацію про себе - це як виграти в лотерею.
І навіть якщо виграєш - акт перевірки ніхто не видає, бо “це внутрішня інформація”.
Тобто моє око — вже не зовсім моє.
Я не знаю, чи побачу я колись так чітко, як раніше в окулярах ..
Я не знаю,чи доб’юся справедливості..
Але тепер я точно бачу, як працює медична безкарність.
І поки клініка мовчить - я говорю.
Бо в кожної історії є момент, коли страх проходить,
і залишається тільки бажання, щоб це більше не сталося ні з ким.
P.S.
В кого вистачило наснаги дочитати, і є контакти юристів, які мають кейси захисту прав пацієнтів - буду вдячна за контакти.
7 жовтня 2025 року я лягла під лазер для корекції зору у клініці «ЦентрОка», що в Києві, на Коперника.
Око зафіксоване, мигати не можна але можна почути,
як у лікаря змінюється інтонація з «усе добре» на «ой».
Після цього - пауза і прохання покинути операційну.
Якихось 20 хвилин очікування (просто уявіть мої думки, я просто сижу на стільчику в операційному одязі, сама, до мене ніхто не виходить.
Нарешті вийшла медсестра чи асистент, з інформацією, що лазер зламався. Потім вийшов хірург – сказав що не страшно, просто не калібрується.
Процедуру не завершили на одному оці. Друге око навіть не почали.
В цей день я їхала в шоковому стані додому, набрала хірурга в він пообіцяв що завтра (8 жовтня) надасть всі письмові пояснення.
Але ніякого “письмово” не сталося, наступного дня ледь не з боєм довелося забрати на рецепції свою копію договору піти на огляд.
Хірург зняв захисну лінзу, перевірив поспіхом гостроту зору одного ока (так не має бути) і відмовився будь- що пояснювати, провевши в кабінет гол. лікаря.
Довго розписувати не буду, але суть діалогу була така:
Гол. лікар:
“ ну що, хоч завтра доробимо?»
Я питаю:
«А звіт, що з лазером усе гаразд?»
Він:
«Ну… словом, ми на ньому далі працюємо , все добре».
Я: «А можна письмово?»
І отут починається магія української приватної медицини:
якщо ви хочете довідку — ви ворог.
Бо нормальні люди ж не питають, що сталося під час операції, правда?......
Я попросила офіційно через особисту письмову заяву.
Я робила запит через адвоката.
пояснення, медичну карту, технічний акт.
Все що я змогла вибити -----це повторний повноцінний +/- огляд і роздруківку з лазеру, де вказано, що він зупинявся 11 разів, і врешті вимкнувся автоматично.
Ці документи я змогла отримати завдяки сприянню представників обладнання Alkon, їм щиро вдячна, підтримують, організували огляди в інших клініках тощо.
Головний лікар Саксонов — мовчить.
Колишній журналіст Тесленко, який зараз теж знов лікар офтальмолог мав би хоча б морально не зникати, - мовчить.
Я вже думала, може, вони всі пішли на ретрит мовчання?
Мій хірург Юніс Карімлі - заблокував мене в соцмережах, щоб я його не тегала в постах.
Клініка підключила адвоката ( буквально вчора, 2 тижні вони навіть не думали про те, що я дійсно піду далі).
Розмова з ним - беззмістовна, просте затягування часу.
Звісно, ніякі втручання в цій клініці повторні, навіть якщо тепер вони напишуть що “все класно, давайте до нас, доробимо” я робити не буду.
Довіра повністю втрачена, 2 тижні пустих очікувань, стресу шаленого і мовчання.
Я не шукаю помсти. Я шукаю свої документи, доступ до СВОЄЇ медичної таємниці.
Я серйозно.
Мені навіть не треба вибачень - просто дайте папірець, що сталося.
Але виявляється, в Україні отримати медичну інформацію про себе - це як виграти в лотерею.
І навіть якщо виграєш - акт перевірки ніхто не видає, бо “це внутрішня інформація”.
Тобто моє око — вже не зовсім моє.
Я не знаю, чи побачу я колись так чітко, як раніше в окулярах ..
Я не знаю,чи доб’юся справедливості..
Але тепер я точно бачу, як працює медична безкарність.
І поки клініка мовчить - я говорю.
Бо в кожної історії є момент, коли страх проходить,
і залишається тільки бажання, щоб це більше не сталося ні з ким.
P.S.
В кого вистачило наснаги дочитати, і є контакти юристів, які мають кейси захисту прав пацієнтів - буду вдячна за контакти.
2
4
1
Деловитая• 25 октября в 20:24
Вы уже писали вроде... Заметила, что все окулисты в очках, себе не делают. Но вам желаю наказать виновных
3
КротоТо• 25 октября в 20:34
Вам запропонували завтра доробити а Ви сказали , що потрібен звіт, а не дороблювати. Чому Ви не погодилися доробити? Вони ж Вам припинили робити через зламаний лазер а не наробили неправильно?
2
3
Мрію про пончик• 25 октября в 20:41
Ответ дляКротоТо
Вам запропонували завтра доробити а Ви сказали , що потрібен звіт, а не дороблювати. Чому Ви не погодилися доробити? Вони ж Вам припинили робити через зламаний лазер а не наробили неправильно?
Я зрозуміла, що автор вимагала звіт що апарат нормальний, тому ЩО боялася що вони щось зроблять з оком їй на поганому апараті. А ви б пішли доробляти в них? Я ні. Бо я не лох калібрувати на мені апарат і експерименти проводити. І запасних очей в мене немає. Автор права
8
КротоТо• 25 октября в 20:46
Ответ дляМрію про пончик
Я зрозуміла, що автор вимагала звіт що апарат нормальний, тому ЩО боялася що вони щось зроблять з оком їй на поганому апараті. А ви б пішли доробляти в них? Я ні. Бо я не лох калібрувати на мені апарат і експерименти проводити. І запасних очей в мене немає. Автор права
В нашій країні звіти на папері і реальність це буває часто різним... Тому, звіту довіряти це таке... А от справжнім відгукам людей які робили - це реальний звіт.
1
Ответ дляДеловитая
Вы уже писали вроде... Заметила, что все окулисты в очках, себе не делают. Но вам желаю наказать виновных
Так, писала, але без назви клініки, сподівалася що буде реакція, відповідь на адвокатський запит.
Писала пост в FB, то мій хірург сховався, заблокував мене, щоб я не могла його тегнути
Писала пост в FB, то мій хірург сховався, заблокував мене, щоб я не могла його тегнути
Ответ дляКротоТо
Вам запропонували завтра доробити а Ви сказали , що потрібен звіт, а не дороблювати. Чому Ви не погодилися доробити? Вони ж Вам припинили робити через зламаний лазер а не наробили неправильно?
Це невідомо.
Якби дали письмово протокол операції, я б погодилася.
Мені досі ніхто не сказав Причину.
Алкон ( виробник) відповів ( публікую текст зі згоди )
Якби дали письмово протокол операції, я б погодилася.
Мені досі ніхто не сказав Причину.
Алкон ( виробник) відповів ( публікую текст зі згоди )
Ответ дляКротоТо
В нашій країні звіти на папері і реальність це буває часто різним... Тому, звіту довіряти це таке... А от справжнім відгукам людей які робили - це реальний звіт.
В тому і біда - відгуки нормальні. Я раніше ходила до них на обстеження.
Я довіряла цьому закладу, нажаль.
Я довіряла цьому закладу, нажаль.
Королева спама• 25 октября в 21:05
Нет не просили. Но мне и операции не на глазах делали. Сложно выйти из операционной , когда у пациента полостная операция и он под наркозом)
1
2
Перша на селі• 25 октября в 21:24
Ответ дляЗубная фея
Я от взагалі нічого не зрозуміда. Абсолютно нічого.
я теж
начебто жінку вийти не просили. До чого цей заголовок?
начебто жінку вийти не просили. До чого цей заголовок?
3
1
Сладко-соленая• 25 октября в 21:33
Ответ дляПерша на селі
я теж
начебто жінку вийти не просили. До чого цей заголовок?
начебто жінку вийти не просили. До чого цей заголовок?
Написано, що попросили вийти. Вона вийшла, сиділа в операційному одягу на стільчику поза операційною кімнатою, поки до неї з операційної не вийшла медсестра.
Що незрозуміло?
Що незрозуміло?
4
1
Фісташкова кава• 25 октября в 21:33
А що вам дала довідка що з лазером все ок? Ви б робили у них?
В мене була історія років 25+ робили мені лазерну корекцію. То разом робили ще дівчині. І через 2 тижні ми були на перевірці, був огромезний скандал, дівчина перестала бачити на те око що робили..
а мені просто трохи по палили вії (навіть не розумію як можна було)
Я до чого очі у вас і справді єдині. Сплюньте що пронесло від таких горе лікарів.
І якщо є бажання подавайте до суду.
В мене була історія років 25+ робили мені лазерну корекцію. То разом робили ще дівчині. І через 2 тижні ми були на перевірці, був огромезний скандал, дівчина перестала бачити на те око що робили..
а мені просто трохи по палили вії (навіть не розумію як можна було)
Я до чого очі у вас і справді єдині. Сплюньте що пронесло від таких горе лікарів.
І якщо є бажання подавайте до суду.
Ответ дляФісташкова кава
А що вам дала довідка що з лазером все ок? Ви б робили у них?
В мене була історія років 25+ робили мені лазерну корекцію. То разом робили ще дівчині. І через 2 тижні ми були на перевірці, був огромезний скандал, дівчина перестала бачити на те око що робили..
а мені просто трохи по палили вії (навіть не розумію як можна було)
Я до чого очі у вас і справді єдині. Сплюньте що пронесло від таких горе лікарів.
І якщо є бажання подавайте до суду.
В мене була історія років 25+ робили мені лазерну корекцію. То разом робили ще дівчині. І через 2 тижні ми були на перевірці, був огромезний скандал, дівчина перестала бачити на те око що робили..
а мені просто трохи по палили вії (навіть не розумію як можна було)
Я до чого очі у вас і справді єдині. Сплюньте що пронесло від таких горе лікарів.
І якщо є бажання подавайте до суду.
Проблема в комунікації.
Проблема в тому, що такі ’спеціалісти’ відчувають безкарність.
Чи ’пронесло’ ще не відомо, бо попереду обстеження, щоб зрозуміти чи можна в в якийсь умовно безпечний спосіб провести повторне втручання у вже опероване око.
Проблема в тому, що такі ’спеціалісти’ відчувають безкарність.
Чи ’пронесло’ ще не відомо, бо попереду обстеження, щоб зрозуміти чи можна в в якийсь умовно безпечний спосіб провести повторне втручання у вже опероване око.
Фісташкова кава• 25 октября в 22:21
Ответ дляDasik_
Проблема в комунікації.
Проблема в тому, що такі ’спеціалісти’ відчувають безкарність.
Чи ’пронесло’ ще не відомо, бо попереду обстеження, щоб зрозуміти чи можна в в якийсь умовно безпечний спосіб провести повторне втручання у вже опероване око.
Проблема в тому, що такі ’спеціалісти’ відчувають безкарність.
Чи ’пронесло’ ще не відомо, бо попереду обстеження, щоб зрозуміти чи можна в в якийсь умовно безпечний спосіб провести повторне втручання у вже опероване око.
Я вас розумію але це загальна проблема нашої медицини. Вона вся безкарна. Судіться, але то буде затягування нажаль.
1
1
Метелики на душі• 25 октября в 23:00
Ответ дляDasik_
Так, писала, але без назви клініки, сподівалася що буде реакція, відповідь на адвокатський запит.
Писала пост в FB, то мій хірург сховався, заблокував мене, щоб я не могла його тегнути
Писала пост в FB, то мій хірург сховався, заблокував мене, щоб я не могла його тегнути
А деньги вам хотя бы вернули?
No problems• 25 октября в 23:34
Очень сочувствую вам! Дай бог вам здоровья!
Автор, вам нужно узнать модель лазера и производителя, и написать в международную компанию эл. письмо ’так и так, при использовании вашего лазера такого-то случилась поломка оборудование, можете объяснить пожалуйста как так получилось? Возможно, буду обращаться в международный суд’. А дальше смотрите по обстоятельствам.
Я работаю не в медицине, но в узкой специальности где всё должно быть аттестовано. У нас есть оборудование из Великобритании, из США, из Швейцарии - всё хорошо работает, но согласно корпоративной этике каждая из этих иностранных фирм примерно раз в полгода присылает нам письма на английском с содержанием: ’Мы рады, что вам нравится работать с нами и с нашим оборудованием. Но мы считаем, что так как у нас все технические процессы обновляются постоянно, то мы считаем, что было бы хорошо, если бы наш специалист приехал для обновления вашего программного обеспечения. Мы рады что у вас всё работает - но мы стремимся стать для вас лучше’. После каждого такого письма идёт прейскурант за ’иностранный выезд чтобы посмотреть’ что у нас всё хорошо, моё начальство обычно отказывается - зачем менять ПО которое нормально работает? Раз в год к нам приходят письма с предложениями капитального ремонта - моё руководство соглашается если он нужен, но понимает что каждый год это делать не надо. По моему опыту, капремонт нужен каждые 8-10 лет (ну или 6-10), но никак не каждый год как нам предлагают фирмы.
Это я о чём. Лазер который вы видели в клинике, как я понимаю, тоже не в Украине делался. Там тоже (где делался - если, конечно, это не Китай на коленке - а скорее всего, Европа), я думаю, производитель придерживался общепринятой европейской этике и тоже присылал письма с предложениями ремонта. Вам бы те письма где-то достать - полную переписку как иностранцы предлагают ремонт оборудования в клинике, а клиника слала (в она, скорее всего, слала) письма ’спасибо, нам не нужно´.
Попробуйте с нового почтового ящика написать в ин.корпорацию что вы новый сотрудник клиники и оборудование вы не знаете как включить, по инструкции не включается, и начальник сказал предоставить все плановые профилактические работы которые должны были выполнены за последние 3 года. Посмотрим что они запоют. На 90 процентов что они ответят что то что было - это конфиденциальная информация и они не вправе давать показывать старые переписки, но под настроение могут ответить гневным письмом что их корпорация предлагала плановые ремонты, например, в 2018, 2020 и в 2022 годах, но клиника сама отказалась.
Вам бы это письмо помогло в суде. Если дадут.
Автор, вам нужно узнать модель лазера и производителя, и написать в международную компанию эл. письмо ’так и так, при использовании вашего лазера такого-то случилась поломка оборудование, можете объяснить пожалуйста как так получилось? Возможно, буду обращаться в международный суд’. А дальше смотрите по обстоятельствам.
Я работаю не в медицине, но в узкой специальности где всё должно быть аттестовано. У нас есть оборудование из Великобритании, из США, из Швейцарии - всё хорошо работает, но согласно корпоративной этике каждая из этих иностранных фирм примерно раз в полгода присылает нам письма на английском с содержанием: ’Мы рады, что вам нравится работать с нами и с нашим оборудованием. Но мы считаем, что так как у нас все технические процессы обновляются постоянно, то мы считаем, что было бы хорошо, если бы наш специалист приехал для обновления вашего программного обеспечения. Мы рады что у вас всё работает - но мы стремимся стать для вас лучше’. После каждого такого письма идёт прейскурант за ’иностранный выезд чтобы посмотреть’ что у нас всё хорошо, моё начальство обычно отказывается - зачем менять ПО которое нормально работает? Раз в год к нам приходят письма с предложениями капитального ремонта - моё руководство соглашается если он нужен, но понимает что каждый год это делать не надо. По моему опыту, капремонт нужен каждые 8-10 лет (ну или 6-10), но никак не каждый год как нам предлагают фирмы.
Это я о чём. Лазер который вы видели в клинике, как я понимаю, тоже не в Украине делался. Там тоже (где делался - если, конечно, это не Китай на коленке - а скорее всего, Европа), я думаю, производитель придерживался общепринятой европейской этике и тоже присылал письма с предложениями ремонта. Вам бы те письма где-то достать - полную переписку как иностранцы предлагают ремонт оборудования в клинике, а клиника слала (в она, скорее всего, слала) письма ’спасибо, нам не нужно´.
Попробуйте с нового почтового ящика написать в ин.корпорацию что вы новый сотрудник клиники и оборудование вы не знаете как включить, по инструкции не включается, и начальник сказал предоставить все плановые профилактические работы которые должны были выполнены за последние 3 года. Посмотрим что они запоют. На 90 процентов что они ответят что то что было - это конфиденциальная информация и они не вправе давать показывать старые переписки, но под настроение могут ответить гневным письмом что их корпорация предлагала плановые ремонты, например, в 2018, 2020 и в 2022 годах, но клиника сама отказалась.
Вам бы это письмо помогло в суде. Если дадут.
2
Ответ дляNo problems
Очень сочувствую вам! Дай бог вам здоровья!
Автор, вам нужно узнать модель лазера и производителя, и написать в международную компанию эл. письмо ’так и так, при использовании вашего лазера такого-то случилась поломка оборудование, можете объяснить пожалуйста как так получилось? Возможно, буду обращаться в международный суд’. А дальше смотрите по обстоятельствам.
Я работаю не в медицине, но в узкой специальности где всё должно быть аттестовано. У нас есть оборудование из Великобритании, из США, из Швейцарии - всё хорошо работает, но согласно корпоративной этике каждая из этих иностранных фирм примерно раз в полгода присылает нам письма на английском с содержанием: ’Мы рады, что вам нравится работать с нами и с нашим оборудованием. Но мы считаем, что так как у нас все технические процессы обновляются постоянно, то мы считаем, что было бы хорошо, если бы наш специалист приехал для обновления вашего программного обеспечения. Мы рады что у вас всё работает - но мы стремимся стать для вас лучше’. После каждого такого письма идёт прейскурант за ’иностранный выезд чтобы посмотреть’ что у нас всё хорошо, моё начальство обычно отказывается - зачем менять ПО которое нормально работает? Раз в год к нам приходят письма с предложениями капитального ремонта - моё руководство соглашается если он нужен, но понимает что каждый год это делать не надо. По моему опыту, капремонт нужен каждые 8-10 лет (ну или 6-10), но никак не каждый год как нам предлагают фирмы.
Это я о чём. Лазер который вы видели в клинике, как я понимаю, тоже не в Украине делался. Там тоже (где делался - если, конечно, это не Китай на коленке - а скорее всего, Европа), я думаю, производитель придерживался общепринятой европейской этике и тоже присылал письма с предложениями ремонта. Вам бы те письма где-то достать - полную переписку как иностранцы предлагают ремонт оборудования в клинике, а клиника слала (в она, скорее всего, слала) письма ’спасибо, нам не нужно´.
Попробуйте с нового почтового ящика написать в ин.корпорацию что вы новый сотрудник клиники и оборудование вы не знаете как включить, по инструкции не включается, и начальник сказал предоставить все плановые профилактические работы которые должны были выполнены за последние 3 года. Посмотрим что они запоют. На 90 процентов что они ответят что то что было - это конфиденциальная информация и они не вправе давать показывать старые переписки, но под настроение могут ответить гневным письмом что их корпорация предлагала плановые ремонты, например, в 2018, 2020 и в 2022 годах, но клиника сама отказалась.
Вам бы это письмо помогло в суде. Если дадут.
Автор, вам нужно узнать модель лазера и производителя, и написать в международную компанию эл. письмо ’так и так, при использовании вашего лазера такого-то случилась поломка оборудование, можете объяснить пожалуйста как так получилось? Возможно, буду обращаться в международный суд’. А дальше смотрите по обстоятельствам.
Я работаю не в медицине, но в узкой специальности где всё должно быть аттестовано. У нас есть оборудование из Великобритании, из США, из Швейцарии - всё хорошо работает, но согласно корпоративной этике каждая из этих иностранных фирм примерно раз в полгода присылает нам письма на английском с содержанием: ’Мы рады, что вам нравится работать с нами и с нашим оборудованием. Но мы считаем, что так как у нас все технические процессы обновляются постоянно, то мы считаем, что было бы хорошо, если бы наш специалист приехал для обновления вашего программного обеспечения. Мы рады что у вас всё работает - но мы стремимся стать для вас лучше’. После каждого такого письма идёт прейскурант за ’иностранный выезд чтобы посмотреть’ что у нас всё хорошо, моё начальство обычно отказывается - зачем менять ПО которое нормально работает? Раз в год к нам приходят письма с предложениями капитального ремонта - моё руководство соглашается если он нужен, но понимает что каждый год это делать не надо. По моему опыту, капремонт нужен каждые 8-10 лет (ну или 6-10), но никак не каждый год как нам предлагают фирмы.
Это я о чём. Лазер который вы видели в клинике, как я понимаю, тоже не в Украине делался. Там тоже (где делался - если, конечно, это не Китай на коленке - а скорее всего, Европа), я думаю, производитель придерживался общепринятой европейской этике и тоже присылал письма с предложениями ремонта. Вам бы те письма где-то достать - полную переписку как иностранцы предлагают ремонт оборудования в клинике, а клиника слала (в она, скорее всего, слала) письма ’спасибо, нам не нужно´.
Попробуйте с нового почтового ящика написать в ин.корпорацию что вы новый сотрудник клиники и оборудование вы не знаете как включить, по инструкции не включается, и начальник сказал предоставить все плановые профилактические работы которые должны были выполнены за последние 3 года. Посмотрим что они запоют. На 90 процентов что они ответят что то что было - это конфиденциальная информация и они не вправе давать показывать старые переписки, но под настроение могут ответить гневным письмом что их корпорация предлагала плановые ремонты, например, в 2018, 2020 и в 2022 годах, но клиника сама отказалась.
Вам бы это письмо помогло в суде. Если дадут.
Я зверталася до виробника.
Випадок зареєстрований в міжнародній системі.
Представник в Україні написала, що все ок, було якесь ’перевищення енергії в лазері’ В той же час написали, що не несуть відповідальності за те, як лазер використовує лікар.
Тех акт типу по договору він лише між продавцем і клінікою.
Але клініка його може дати на вимогу
Але чомусь не дає.
Дякую за пораду, буду ще писати оф. виробнику. Але я думаю якби клініка нічого не приховувала - я б вже мала повний протокол операції
Випадок зареєстрований в міжнародній системі.
Представник в Україні написала, що все ок, було якесь ’перевищення енергії в лазері’ В той же час написали, що не несуть відповідальності за те, як лазер використовує лікар.
Тех акт типу по договору він лише між продавцем і клінікою.
Але клініка його може дати на вимогу
Але чомусь не дає.
Дякую за пораду, буду ще писати оф. виробнику. Але я думаю якби клініка нічого не приховувала - я б вже мала повний протокол операції
Весотехник• 26 октября в 03:17
Ответ дляКротоТо
Вам запропонували завтра доробити а Ви сказали , що потрібен звіт, а не дороблювати. Чому Ви не погодилися доробити? Вони ж Вам припинили робити через зламаний лазер а не наробили неправильно?
Как доделать? На сломанном аппарате?
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу