Чудо Ф_ф КеДаХ• 12 апреля 2014
Розвяжете задачку за 8 клас?
В психбольнице есть главврач и много психов. В течении недели каждый псих один раз в день кусал кого-нибудь(возможно и себя). В конце недели оказалось, что у каждого из больных по два укуса, а у главврача - 100 укусов. Сколько психов в больнице?
показать весь текст
Ответ дляvesna
Ну так Ви ж мали можливість подумати перед тим як написати, а відповіли не правильно. А дитині 6 рооків дають на роздуми не більше 10 секунд. Якби то ще були свічна на підсвічнику , а то на торті! Яка дитина за 6 років хоч раз бачила, що на торті свічки можуть згоріти до самого кінця?
Мені в принципі байдуже, бо ми в цю школу не збиралися йти. Пішла на тести з цікавості. Завдання були складні і я пишаюся своїм сином, бо він чудово їх проходив. По балам ми все ж таки можемо і пройти бо зняли йому не багато, та я туди не хочу.
Мені в принципі байдуже, бо ми в цю школу не збиралися йти. Пішла на тести з цікавості. Завдання були складні і я пишаюся своїм сином, бо він чудово їх проходив. По балам ми все ж таки можемо і пройти бо зняли йому не багато, та я туди не хочу.
Ради интереса пошла спросила у сына (правда он уже далеко не первоклашка), ответил правильно. Как я выше написала - я за такие задачи. Ага, мозг взрослых зашорен стереотипами и привычными действиями, дети же зачастую отвечают на подобные вопросы правильно. Есть, конечно, иногда бредовые задачи, но эта не из них)))
Ответ дляТенюшка
Ради интереса пошла спросила у сына (правда он уже далеко не первоклашка), ответил правильно. Как я выше написала - я за такие задачи. Ага, мозг взрослых зашорен стереотипами и привычными действиями, дети же зачастую отвечают на подобные вопросы правильно. Есть, конечно, иногда бредовые задачи, но эта не из них)))
Для інтересу запитайте дітей 6-ти років. Серед моїх знайомих всі дорослі сказали, що 6, а діти сказали, що 4! І жоден не відповів , що 2. І це люди з вищими світами і дітки які, як і ми гарно здали іспити на вступ до спеціалізованих шкіл. Просто кожен знав, що це питання було задане при вступі до 1 класу і відповідно відповідь має бути не складнішою ніж мислення 6-ти літньої дитини.
Я як мама добре знаю, що пів року для дитини такого віку то дуже багато. Дитина дошкільного віку і школяр то дві різні дитини. Як правило школярі вже зустрічалися з задачками такого типу і чим старша дитина тим більше шансів, що вона розв’язувала такі задачі і чула на них відповіді. І те, що Ви відповіли не правильно не має зв’язку з зашореністю. Ви ж не раз розв’язувати такі задачі якщо в Вас є школяр. Справа в тому, що на це запитання не має однозначної відповіді. Коли дитина на нього відповідає важливо запитати, а чому ти вважаєш, що саме стільки залишиться і вислухати, що скаже. Бо це не математична задачка, де може бути лише одна чітка відповідь, а для визначення готовності дитини вчитися важливо щоб дитина вміла сприймати інформацію і вміти пояснити свої відповіді. Було б не погано якби перед тим як задати задачку дитину підготували, що це не проста математична задачка, а задачка з цікавинкою і перед тим як відповісти треба трішки подумати. Одна справа, коли ти бачиш задачу перед собою і можеш прочитати її кілька разів, а інша, коли дитині її читають на слух один раз і чекають відповіді. Тоді вона сприймається як математичне рівняння в якому дано дві цифри і треба назвати невідоме після знака дорівнює.
Я не кажу, що задачка бредова, я кажу, що це не є задача для дошкільнятка.
А мій сусід сказав, що треба було запитати які свічки стояли на тому торті, бо якщо дешеві китайські то не факт, що вони догорять до кінця.
А ще свічки ж горять з різною швидкістю,а ще є шанс, що якась із них все ж таки не догорить до кінця і затухне. Так, що це справді задачка при якій відповідь має бути розгорнутою щоб оцінити розумові як мислить дитина, а не так як це зробили в нашому випадку, почули цифру і сказали, що неправильно.
Я як мама добре знаю, що пів року для дитини такого віку то дуже багато. Дитина дошкільного віку і школяр то дві різні дитини. Як правило школярі вже зустрічалися з задачками такого типу і чим старша дитина тим більше шансів, що вона розв’язувала такі задачі і чула на них відповіді. І те, що Ви відповіли не правильно не має зв’язку з зашореністю. Ви ж не раз розв’язувати такі задачі якщо в Вас є школяр. Справа в тому, що на це запитання не має однозначної відповіді. Коли дитина на нього відповідає важливо запитати, а чому ти вважаєш, що саме стільки залишиться і вислухати, що скаже. Бо це не математична задачка, де може бути лише одна чітка відповідь, а для визначення готовності дитини вчитися важливо щоб дитина вміла сприймати інформацію і вміти пояснити свої відповіді. Було б не погано якби перед тим як задати задачку дитину підготували, що це не проста математична задачка, а задачка з цікавинкою і перед тим як відповісти треба трішки подумати. Одна справа, коли ти бачиш задачу перед собою і можеш прочитати її кілька разів, а інша, коли дитині її читають на слух один раз і чекають відповіді. Тоді вона сприймається як математичне рівняння в якому дано дві цифри і треба назвати невідоме після знака дорівнює.
Я не кажу, що задачка бредова, я кажу, що це не є задача для дошкільнятка.
А мій сусід сказав, що треба було запитати які свічки стояли на тому торті, бо якщо дешеві китайські то не факт, що вони догорять до кінця.
А ще свічки ж горять з різною швидкістю,а ще є шанс, що якась із них все ж таки не догорить до кінця і затухне. Так, що це справді задачка при якій відповідь має бути розгорнутою щоб оцінити розумові як мислить дитина, а не так як це зробили в нашому випадку, почули цифру і сказали, що неправильно.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу