Склалася абсолютно безглузда ситуація! Зібралися ми з друзями купити Спортдайрект, накидали мені на карту гроші, в середу сіла викупати. Платіж відхилено. Приходить смс про перевищення ліміту суми операції. Заходжу в приват, перевіряю, мій ліміт в 4 рази більший суми оплати. Пишу в онлайн підтримку. Відповідь - "по вашій карті були підозрілі операції, банк заблокував вихідні платежі, прийдіть до відділення з паспортом і вам розблокують" При цьому на вхід карта працює!!!
Четвер, іду в банк. Дівчина з дуже розгубленим виглядом щось поклацала в планшеті, паспорт не дивилася, просиділа я хвилин 15. Вона каже - все, я подала заявку, ідіть, вам подзвонять протягом 10хв. Протягом дня ніхто не набрав мене. Ввечорі знов пишу в онлайн. "По вашій карті є інформація, що дані були передані третім особам, на карту накладено обмеження, чекайте, нічим допомогти не можемо". При цьому я нікому не давала зайвих даних по карті!!
Пятниця, в банк не встигла, набрала 3700, передзвонили через кілька годин. "Так бачимо заявку по вашій карті, чекайте". Ввечорі знов пишу в онлайн. Знов те саме, але радять піти в інше відділення, типу це обмеження знімається протягом 15-20хв.
Сьогодні, субота, топаю в інше відділення. Дівчина намагається зняти блок - відмова, так 2 рази. Потім з"ясовуємо, що блок і обмеження на вихідні операціїї це різне. Намагається зняти обмеження, списується з кимось, мабуть з центральним офісом. Кажуть - даною картою займається служба безпеки, зняти обмеження не можливо!! Питання вирішиться протягом 14-30 днів! Гроші на іншу мою карту перевести теж не можливо! Я кажу - як, чому, ось я, ось моя карта, на ній мої гроші, я хочу ними скористатися. Відповідь - "Вибачте, не можу нічим допомогти"
Чесно, можу в мене параноя, але як на мене Приват тупо користується чужими грошима. Адже нікому дані по карті я не давала, окрім номера. І смс про якісь підвердження лівих оплат мені не приходило (так наполагало кілька працівників привата).
Будьте обережні, хоча я вже і не знаю яку обережність треба проявити, щоб такого не сталося (( Все тупо на рівному місці.
Четвер, іду в банк. Дівчина з дуже розгубленим виглядом щось поклацала в планшеті, паспорт не дивилася, просиділа я хвилин 15. Вона каже - все, я подала заявку, ідіть, вам подзвонять протягом 10хв. Протягом дня ніхто не набрав мене. Ввечорі знов пишу в онлайн. "По вашій карті є інформація, що дані були передані третім особам, на карту накладено обмеження, чекайте, нічим допомогти не можемо". При цьому я нікому не давала зайвих даних по карті!!
Пятниця, в банк не встигла, набрала 3700, передзвонили через кілька годин. "Так бачимо заявку по вашій карті, чекайте". Ввечорі знов пишу в онлайн. Знов те саме, але радять піти в інше відділення, типу це обмеження знімається протягом 15-20хв.
Сьогодні, субота, топаю в інше відділення. Дівчина намагається зняти блок - відмова, так 2 рази. Потім з"ясовуємо, що блок і обмеження на вихідні операціїї це різне. Намагається зняти обмеження, списується з кимось, мабуть з центральним офісом. Кажуть - даною картою займається служба безпеки, зняти обмеження не можливо!! Питання вирішиться протягом 14-30 днів! Гроші на іншу мою карту перевести теж не можливо! Я кажу - як, чому, ось я, ось моя карта, на ній мої гроші, я хочу ними скористатися. Відповідь - "Вибачте, не можу нічим допомогти"
Чесно, можу в мене параноя, але як на мене Приват тупо користується чужими грошима. Адже нікому дані по карті я не давала, окрім номера. І смс про якісь підвердження лівих оплат мені не приходило (так наполагало кілька працівників привата).
Будьте обережні, хоча я вже і не знаю яку обережність треба проявити, щоб такого не сталося (( Все тупо на рівному місці.
Грушки-яблочки• 18 апреля 2015
у меня тоже такое было осенью и в тот же день заблокировали карту моей мамы.Но мы это связали с тем,что мой муж накануне вечером снимал с обеих карт деньги. Новую карту было бесполезно открывать. Сейчас вроде карта стала работать, хотя раньше больше одной оплаты не пропускали.
Ответ дляЄдина Країна
так вы эти деньги теперь вообще снять не можете?
не можу оплатити в реалі, в інтернеті, перевести будь-кому в приват24, навіть собі на іншу карту. Нічого, гроші заморожені! Я спитала, навіть якщо я закрию карту, гроші мені не віддадуть! Тільки після дозволу всемогутньої Служби безпеки банку )
Голубая фишка• 18 апреля 2015
Ответ дляtettiana
не можу оплатити в реалі, в інтернеті, перевести будь-кому в приват24, навіть собі на іншу карту. Нічого, гроші заморожені! Я спитала, навіть якщо я закрию карту, гроші мені не віддадуть! Тільки після дозволу всемогутньої Служби безпеки банку )
а сколько у вас там денег?
Голубая фишка• 18 апреля 2015
Ответ дляtettiana
4 з лишком тис.
а почему вы не пойдете с службу безопасности в гланвый офис в вашем городе? я бы уже была том. что за дела, блин.
можливо так і зроблю... малий трохи хворий, довелося сьогодні з собою тягати (( але у них одна відповідь - я тут ні при чому, чекайте!
Я казала сьогодні менеджеру, дзвоніть в ту службу безпеки, в чому причина, що за перевірки, чому так довго. Вона сказала що це не можливо, вони типу не мають телефонного зв’язку )))
Я казала сьогодні менеджеру, дзвоніть в ту службу безпеки, в чому причина, що за перевірки, чому так довго. Вона сказала що це не можливо, вони типу не мають телефонного зв’язку )))
Пи Пи Пилюля• 18 апреля 2015
у меня когда то тоже блокировали карту,получилось решить только в главном офисе и то со скандалом, после того как культурно послал рядовой работник банка, попросила в студию главного и с ним уже решала вопрос и писала жалобу. с ними главное не церемонница, чем больше вы входите в их положение, тем дольше ждете... удачи вам
Ответ дляПи Пи Пилюля
у меня когда то тоже блокировали карту,получилось решить только в главном офисе и то со скандалом, после того как культурно послал рядовой работник банка, попросила в студию главного и с ним уже решала вопрос и писала жалобу. с ними главное не церемонница, чем больше вы входите в их положение, тем дольше ждете... удачи вам
скаргу таки дописали до кінця? чи питання вирішилося в процесі написання?
Ответ дляГрушки-яблочки
у меня тоже такое было осенью и в тот же день заблокировали карту моей мамы.Но мы это связали с тем,что мой муж накануне вечером снимал с обеих карт деньги. Новую карту было бесполезно открывать. Сейчас вроде карта стала работать, хотя раньше больше одной оплаты не пропускали.
нічого подібного у мене не було, а остання успішна операція, це оплата електроенергії через сайт Київенерго
Секс-Бомба• 18 апреля 2015
Я так понимаю заработало письмо НБУ. Вот ссылка, где есть текст https://sovet.kidstaff.com.ua/question-931075
Вероятнее всего им не понравилось, что от разных лиц Вам заходили деньги.
Вероятнее всего им не понравилось, что от разных лиц Вам заходили деньги.
Пи Пи Пилюля• 18 апреля 2015
Ответ дляtettiana
скаргу таки дописали до кінця? чи питання вирішилося в процесі написання?
решилось в процессе:)
Ответ дляСекс-Бомба
Я так понимаю заработало письмо НБУ. Вот ссылка, где есть текст https://sovet.kidstaff.com.ua/question-931075
Вероятнее всего им не понравилось, что от разных лиц Вам заходили деньги.
Вероятнее всего им не понравилось, что от разных лиц Вам заходили деньги.
там все так не зрозуміло, і не думала що я зі своїми копійками буду цікава перевіряючим службам..
Ответ дляСекс-Бомба
Я так понимаю заработало письмо НБУ. Вот ссылка, где есть текст https://sovet.kidstaff.com.ua/question-931075
Вероятнее всего им не понравилось, что от разных лиц Вам заходили деньги.
Вероятнее всего им не понравилось, что от разных лиц Вам заходили деньги.
і до чого тоді відмазки, про третіх осіб і захист мене!
Секс-Бомба• 18 апреля 2015
Дело в том, что на месте как правило сидят люди мало понимающие процесс блокировки. Реальную картину Вам может сказать только служба безопасности. А на месте Вам рассказывают как они сами понимают.
Я бы шла в понедельник и требовала объяснения причин блокировки. Пусть объснят в чем подозрительность операций.
Я бы шла в понедельник и требовала объяснения причин блокировки. Пусть объснят в чем подозрительность операций.
Ответ дляСекс-Бомба
Дело в том, что на месте как правило сидят люди мало понимающие процесс блокировки. Реальную картину Вам может сказать только служба безопасности. А на месте Вам рассказывают как они сами понимают.
Я бы шла в понедельник и требовала объяснения причин блокировки. Пусть объснят в чем подозрительность операций.
Я бы шла в понедельник и требовала объяснения причин блокировки. Пусть объснят в чем подозрительность операций.
зараз ще в онлайні трохи подоймаю, і кудись буду в пн. їхати...
Секс-Бомба• 18 апреля 2015
Если не в тягость, напишите, пожалуйста, потом как решился вопрос.
Сама сижу думаю как легализировать торговлю, чтобы после уплаты налога хоть на хлеб и молоко осталось :( Пока математика не утешительная. Еще и сконтролем за картами совсем интерсно будет. Надеялась, что в полном объеме это письмо не заработает...
Сама сижу думаю как легализировать торговлю, чтобы после уплаты налога хоть на хлеб и молоко осталось :( Пока математика не утешительная. Еще и сконтролем за картами совсем интерсно будет. Надеялась, что в полном объеме это письмо не заработает...
Ответ дляСекс-Бомба
Если не в тягость, напишите, пожалуйста, потом как решился вопрос.
Сама сижу думаю как легализировать торговлю, чтобы после уплаты налога хоть на хлеб и молоко осталось :( Пока математика не утешительная. Еще и сконтролем за картами совсем интерсно будет. Надеялась, что в полном объеме это письмо не заработает...
Сама сижу думаю как легализировать торговлю, чтобы после уплаты налога хоть на хлеб и молоко осталось :( Пока математика не утешительная. Еще и сконтролем за картами совсем интерсно будет. Надеялась, что в полном объеме это письмо не заработает...
не питання, далі буде ))
АнтиТроль• 18 апреля 2015
Ответ дляtettiana
не питання, далі буде ))
Будем ждать и надеяться, что просто кто-то в сб перебдел.
сьогодні мене набирали з 3700, мабуть після того, як я вчора в онлайні дуже наполегливо просила адресу головного відділення і дані для написання скарги..
сказали що у мене в день блокування була оплата 850грн яку я не підвердила, і мені звонили із служби безпеки і я не відповіла на запитання!! маячня якась )) наполягаєть, що я маю піти у відділення, там зобов’язані зніти обмеження, але користуватися цією картою вже не можливо. Мені видадуть нову миттєву, і на неї одразу перекинуть залишок. А щоб відкрити карту з вибитим ім’ям, я маю оплатити 50грн!!! Невже все через 50грн? ))))
а ще, якщо працівник привата знов не знатиме як зняти обмеження, я маю набрати 3700 і їм пояснять )))) цирк!
сказали що у мене в день блокування була оплата 850грн яку я не підвердила, і мені звонили із служби безпеки і я не відповіла на запитання!! маячня якась )) наполягаєть, що я маю піти у відділення, там зобов’язані зніти обмеження, але користуватися цією картою вже не можливо. Мені видадуть нову миттєву, і на неї одразу перекинуть залишок. А щоб відкрити карту з вибитим ім’ям, я маю оплатити 50грн!!! Невже все через 50грн? ))))
а ще, якщо працівник привата знов не знатиме як зняти обмеження, я маю набрати 3700 і їм пояснять )))) цирк!
Секс-Бомба• 19 апреля 2015
Ответ дляtettiana
сьогодні мене набирали з 3700, мабуть після того, як я вчора в онлайні дуже наполегливо просила адресу головного відділення і дані для написання скарги..
сказали що у мене в день блокування була оплата 850грн яку я не підвердила, і мені звонили із служби безпеки і я не відповіла на запитання!! маячня якась )) наполягаєть, що я маю піти у відділення, там зобов’язані зніти обмеження, але користуватися цією картою вже не можливо. Мені видадуть нову миттєву, і на неї одразу перекинуть залишок. А щоб відкрити карту з вибитим ім’ям, я маю оплатити 50грн!!! Невже все через 50грн? ))))
а ще, якщо працівник привата знов не знатиме як зняти обмеження, я маю набрати 3700 і їм пояснять )))) цирк!
сказали що у мене в день блокування була оплата 850грн яку я не підвердила, і мені звонили із служби безпеки і я не відповіла на запитання!! маячня якась )) наполягаєть, що я маю піти у відділення, там зобов’язані зніти обмеження, але користуватися цією картою вже не можливо. Мені видадуть нову миттєву, і на неї одразу перекинуть залишок. А щоб відкрити карту з вибитим ім’ям, я маю оплатити 50грн!!! Невже все через 50грн? ))))
а ще, якщо працівник привата знов не знатиме як зняти обмеження, я маю набрати 3700 і їм пояснять )))) цирк!
Сумашедший дом, а не Приватбанк... Это они теперь будут блокировать, а им деньги плати за каждый перевыпуск карты. Молодцы! А если у меня голд, то по 100 грн за каждую блокировку :) Хорошо придумали.
Я так понимаю Вам еще предстоит веселье в отделении. Удачи и скорейшего решения проблемы!
И спасибо, что написали!
Я так понимаю Вам еще предстоит веселье в отделении. Удачи и скорейшего решения проблемы!
И спасибо, что написали!
ПриватБанк• 19 апреля 2015
Доброго дня!
Направте, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася та контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Направте, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася та контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу