Бриджит_Фрикандо• 26 февраля 2018
Завідуюча не задоволена моїм Лікарняним...
Влаштувалася на роботу в державний садок помічником вихователя. Перша офіційна державна робота. Пропрацювала два тижні офіційно і захворіла на двосторонній гайморит. В поліклініці лікар відкрила лікарняний. Дзвоню в садок, кажу... Завідувач не в захваті. Ну ок.
Через кілька днів мені стало гірше, пішла на прийом, лікарняний продовжують,(разом буде два тижні) назначають сильні уколи, не зважаючи на мої прохання закрити його. Дзвоню до начальства, вона мені влаштувала чуть не скандал, з притензіями, щоб я собі не думала "шастати по лікарняним"
Це у всіх державних структурах таке чи як?
Як себе вести в таких випадках?
Через кілька днів мені стало гірше, пішла на прийом, лікарняний продовжують,(разом буде два тижні) назначають сильні уколи, не зважаючи на мої прохання закрити його. Дзвоню до начальства, вона мені влаштувала чуть не скандал, з притензіями, щоб я собі не думала "шастати по лікарняним"
Це у всіх державних структурах таке чи як?
Як себе вести в таких випадках?
0
0
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу