Катастрофа• 11 ноября 2022
Покупатель хочет возврат
Покупатель купил очки новые у меня по полной предоплате (900 грн). Описание полностью соответствует товару.
В субботу он отписал- что все получил и все ок.
Сегодня просит возврат денег, за пересылку он оплатит.
Я не магазин, распродавала пару оставшихся наборов по акционной цене. Денег вернуть ему нет вообще (денег итак не хватает).
Мои действия?
Форум тематический, не олх - помойка...
В субботу он отписал- что все получил и все ок.
Сегодня просит возврат денег, за пересылку он оплатит.
Я не магазин, распродавала пару оставшихся наборов по акционной цене. Денег вернуть ему нет вообще (денег итак не хватает).
Мои действия?
Форум тематический, не олх - помойка...
показать весь текст
Курочка-наседка• 11 ноября 2022
Я ношу очки более 40 лет. И возврат, когда прошло 6 дней не приняла бы.
3
автор
Катастрофа
• 11 ноября 2022
Ответ для4есотка
Це зрозуміло і автор це знає, не зрозуміло для чого автор питає поради, вона вирішила не повертати кошти - нехай не повертає
Я питала як вірно поступити.
Бо можна ж взяти в кредит, позичити у рідних - щоб віддати гроші.
Або нехай відправляє , а гроші віддам лише тоді- коли ці окуляри продадуться мною.
Але зараз війна, і людина може залишитися і без товару, і без грошей, а я буду мошенницею.
Або якось допомогти людині продати ці окуляри, щоб він якось моїми фото- відео матеріалами користувався, але продавав сам по місту.
Ну якось так...
Бо можна ж взяти в кредит, позичити у рідних - щоб віддати гроші.
Або нехай відправляє , а гроші віддам лише тоді- коли ці окуляри продадуться мною.
Але зараз війна, і людина може залишитися і без товару, і без грошей, а я буду мошенницею.
Або якось допомогти людині продати ці окуляри, щоб він якось моїми фото- відео матеріалами користувався, але продавав сам по місту.
Ну якось так...
1
4есотка• 11 ноября 2022
Ответ дляКатастрофа
Я питала як вірно поступити.
Бо можна ж взяти в кредит, позичити у рідних - щоб віддати гроші.
Або нехай відправляє , а гроші віддам лише тоді- коли ці окуляри продадуться мною.
Але зараз війна, і людина може залишитися і без товару, і без грошей, а я буду мошенницею.
Або якось допомогти людині продати ці окуляри, щоб він якось моїми фото- відео матеріалами користувався, але продавав сам по місту.
Ну якось так...
Бо можна ж взяти в кредит, позичити у рідних - щоб віддати гроші.
Або нехай відправляє , а гроші віддам лише тоді- коли ці окуляри продадуться мною.
Але зараз війна, і людина може залишитися і без товару, і без грошей, а я буду мошенницею.
Або якось допомогти людині продати ці окуляри, щоб він якось моїми фото- відео матеріалами користувався, але продавав сам по місту.
Ну якось так...
Скажіть, що окуляри у вас не підлягають обміну та поверненню.
1
автор
Катастрофа
• 11 ноября 2022
Ответ для4есотка
Скажіть, що окуляри у вас не підлягають обміну та поверненню.
Дякую. Так і написала.
Коротко і по суті.
Коротко і по суті.
1
автор
Катастрофа
• 11 ноября 2022
’Стаття 9 «Права споживача при придбанні товару належної якості»
Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором.
Але якщо аналогічного потрібного товару в магазині не виявилося, можна зробити наступне:
повернути свої гроші за товар
Це так, для інформації.
Я спитав ви відповіли. Ні так ні. Не маю на меті з´ясовувати стосунки. Претензій до вас не маю. На цьому ставлю крапку в дискусії. Перемоги нам всім!’
Оце таке мені відповів покупець.
Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором.
Але якщо аналогічного потрібного товару в магазині не виявилося, можна зробити наступне:
повернути свої гроші за товар
Це так, для інформації.
Я спитав ви відповіли. Ні так ні. Не маю на меті з´ясовувати стосунки. Претензій до вас не маю. На цьому ставлю крапку в дискусії. Перемоги нам всім!’
Оце таке мені відповів покупець.
Ответ дляКатастрофа
’Стаття 9 «Права споживача при придбанні товару належної якості»
Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором.
Але якщо аналогічного потрібного товару в магазині не виявилося, можна зробити наступне:
повернути свої гроші за товар
Це так, для інформації.
Я спитав ви відповіли. Ні так ні. Не маю на меті з´ясовувати стосунки. Претензій до вас не маю. На цьому ставлю крапку в дискусії. Перемоги нам всім!’
Оце таке мені відповів покупець.
Згідно Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов вам за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором.
Але якщо аналогічного потрібного товару в магазині не виявилося, можна зробити наступне:
повернути свої гроші за товар
Це так, для інформації.
Я спитав ви відповіли. Ні так ні. Не маю на меті з´ясовувати стосунки. Претензій до вас не маю. На цьому ставлю крапку в дискусії. Перемоги нам всім!’
Оце таке мені відповів покупець.
Напишите ему: есть один нюанс) я не магазин)
У нас с вами часная сделка
У нас с вами часная сделка
1
автор
Катастрофа
• 11 ноября 2022
Ответ дляShipowner
Напишите ему: есть один нюанс) я не магазин)
У нас с вами часная сделка
У нас с вами часная сделка
Да, написала))
Ну и по- человечески, что если б была договоренность или еслиб вопрос возник сразу после получения- то тогда это другое дело.
Ну и по- человечески, что если б была договоренность или еслиб вопрос возник сразу после получения- то тогда это другое дело.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу