Потрібна допомога бухгалтера по імпорту товара, а саме мита і ПДВ
Порадниці-бухгалтера, доброго дня. Допоможіть будь ласка починаючому бухгалтеру. Досвід бухгалтера уже не малий, но з імпортом вперше. Вот прислали мені інвойс, митну декларацію і банківську виписку, де пройшла оплата Державній митній службі з призначенням платежу: предоплата за митне оформлення. з ынвойсом розібралася, внесла прихідну накладну в валюті, а як провести це митне оформленяя. І що воно таке? теоритично розумію, що мито і ПДВ,а як його провести в 1с не розумію. Прошу допоможіть розібратися будь ласка.
ГТД ви може самі знайти в ’едином таможенном окне’,або так нехай брокер дає якщо не має. Поднятие таможенной стоимость- из-за пошлин поднимается стоимость(не всегда)-с поднятием или нет в ГТД есть всегда стоимость в гривне-расчитывается по куру НБУ на дату ГТД. Ставка мита-така яка у вас в ГТД-може її й не бути, а тільки ПДВ. Так суми ПДВ,мита все прописано в гривнях. ’Общяя сумма по импорту будет сумма НДС’-с этого документа она будет попадать в декларацию’ - ви маєте на увазі, що сума ПДВ з ГТД попаде вподатковий кредит?-так в податковий кредит й буде в декларації по рядку 11.1 ’доп.расходы’ це кожний акт від постачальника робити окремим документом,правильно? ТАК кожний акт постачальника окремо, бо від цього буде залежити правильність вашої собівартості. Коли Проведете поглянете по оборотці 281- по кожному товару - ціна буде збільшуватися. ПТУ-не знаю, я збільшую собівартість саме документом ’доп.расходы’
Аналогічно, я все через ’додаткові витрати’ конкретно до цієї партії товару.
Заодно перевірте довідник валют, щоб у Вас курс відповідав дійсності, інакше ВАша собівартість буде невірною. У ВАс товар отриманий на умовах відстрочення платежу? В 1с Вам вірно сказали, на основі поступлення формуєте ВМД та надходження додаткових витрат. Якщо Ви бухгалтер, то рекомендую теорію трохи вивчити. ПДВ ніколи до собівартості не включалося, а відносилося до податкового кредитиу того місяця, в якому оформлена митна деклараія. Як Ви ПДВ формували, якщо не маєте ВМД ? Собівартість (ДТ 281)= ціна валютна*курс ВМД (якщо не було передплати)+мито+додаткові витрати (брокерстькі, перевезення. складські, і т.д.). Після проведення ВМД перевірте залишок коштів по взаєморозрахунках з митницею, щоб впевнитися, що Ви все зробили вірно. Це можна зробити або самостійно через митний кабінет або запросити у брокера. ВМД можете перевірити вс воєму електронному кабінеті, в якому місяці було оформлення. А є відмітки митниці на інвойсах? Це б допомогло зорієнтуватися трохи по періоду.
Заодно перевірте довідник валют, щоб у Вас курс відповідав дійсності, інакше ВАша собівартість буде невірною. У ВАс товар отриманий на умовах відстрочення платежу? В 1с Вам вірно сказали, на основі поступлення формуєте ВМД та надходження додаткових витрат. Якщо Ви бухгалтер, то рекомендую теорію трохи вивчити. ПДВ ніколи до собівартості не включалося, а відносилося до податкового кредитиу того місяця, в якому оформлена митна деклараія. Як Ви ПДВ формували, якщо не маєте ВМД ? Собівартість (ДТ 281)= ціна валютна*курс ВМД (якщо не було передплати)+мито+додаткові витрати (брокерстькі, перевезення. складські, і т.д.). Після проведення ВМД перевірте залишок коштів по взаєморозрахунках з митницею, щоб впевнитися, що Ви все зробили вірно. Це можна зробити або самостійно через митний кабінет або запросити у брокера. ВМД можете перевірити вс воєму електронному кабінеті, в якому місяці було оформлення. А є відмітки митниці на інвойсах? Це б допомогло зорієнтуватися трохи по періоду.
Ні, на основі передоплати. Я не мала на увазі про ПДВ і собівартість. Я питала про алгоритм нарахування ПДВ. Про який саме кабінет Ви говорите? Кабінет платника податку чи є кабінет по митниці? Так, на інвойсах є відмітки. В мені тут тоже не зрозуміло, так як є 2 штампа. Митниця і Митниця ДФС.
ГТД ви може самі знайти в ’едином таможенном окне’,або так нехай брокер дає якщо не має. Поднятие таможенной стоимость- из-за пошлин поднимается стоимость(не всегда)-с поднятием или нет в ГТД есть всегда стоимость в гривне-расчитывается по куру НБУ на дату ГТД. Ставка мита-така яка у вас в ГТД-може її й не бути, а тільки ПДВ. Так суми ПДВ,мита все прописано в гривнях. ’Общяя сумма по импорту будет сумма НДС’-с этого документа она будет попадать в декларацию’ - ви маєте на увазі, що сума ПДВ з ГТД попаде вподатковий кредит?-так в податковий кредит й буде в декларації по рядку 11.1 ’доп.расходы’ це кожний акт від постачальника робити окремим документом,правильно? ТАК кожний акт постачальника окремо, бо від цього буде залежити правильність вашої собівартості. Коли Проведете поглянете по оборотці 281- по кожному товару - ціна буде збільшуватися. ПТУ-не знаю, я збільшую собівартість саме документом ’доп.расходы’
А можете кинути ссилку на це єдине митне вікно? І якв проводки формує доеумент доп затрати? Тільки по собівартості, чи і по 631?
Заодно перевірте довідник валют, щоб у Вас курс відповідав дійсності, інакше ВАша собівартість буде невірною. У ВАс товар отриманий на умовах відстрочення платежу? В 1с Вам вірно сказали, на основі поступлення формуєте ВМД та надходження додаткових витрат. Якщо Ви бухгалтер, то рекомендую теорію трохи вивчити. ПДВ ніколи до собівартості не включалося, а відносилося до податкового кредитиу того місяця, в якому оформлена митна деклараія. Як Ви ПДВ формували, якщо не маєте ВМД ? Собівартість (ДТ 281)= ціна валютна*курс ВМД (якщо не було передплати)+мито+додаткові витрати (брокерстькі, перевезення. складські, і т.д.). Після проведення ВМД перевірте залишок коштів по взаєморозрахунках з митницею, щоб впевнитися, що Ви все зробили вірно. Це можна зробити або самостійно через митний кабінет або запросити у брокера. ВМД можете перевірити вс воєму електронному кабінеті, в якому місяці було оформлення. А є відмітки митниці на інвойсах? Це б допомогло зорієнтуватися трохи по періоду.
А на який рахунок і яким видом списання з банківського рахунку провести предоплату за митне оформлення на митницю?
А можете кинути ссилку на це єдине митне вікно? І якв проводки формує доеумент доп затрати? Тільки по собівартості, чи і по 631?
https://cabinet.customs.gov.ua/login Заходити з ецп . Що значить тільки по собівартості? А розрахунки з постачальником ? Проводка ж має два рахунки завжди: Додаткові витрати До 281 КТ 631
https://cabinet.customs.gov.ua/login Заходити з ецп . Що значить тільки по собівартості? А розрахунки з постачальником ? Проводка ж має два рахунки завжди: Додаткові витрати До 281 КТ 631
дякую, зайшла. найшла меню ГТД, но я не розумію як роздрукувати саму ГТД. підкажіть будь ласкка.
https://cabinet.customs.gov.ua/login Заходити з ецп . Що значить тільки по собівартості? А розрахунки з постачальником ? Проводка ж має два рахунки завжди: Додаткові витрати До 281 КТ 631
скажіть будь ласка, а ГТД на вечсь товар складається чи ні? просто в мене по банку проходить оплата імпортеру-постачальнику за взірці на суму 46 евро, но в кабінеті на цю суму і дату немає ГТД
Працюйте по ГТД, як рахуються вартості не забивайте голову, все вже порахувала митниця. Вы сделали приходную накладну на основе ее делаете ГТД по импорту: основной раздел’Таможенная стоимость’-ставите сумму в грн.на которую растоможился товар-ОНА В ГТД(если поднятие было ставите с поднятием стоимости), рядом ставка пошлины-вбивайте сумму, потом ставка НДС20%-это ваша 28 ряд в ГТД. Общяя сумма по импорту будет сумма НДС-с этого документа она будет попадать в декларацию. ПОТОМ-на основе приходной накладной делаете доп.расходы(услуги перевозчик, брокеры, и т.д все что связано с этой операцией).Когда делаете доп. расходы-себестоимость будет увеличиваться на эту сумму и распределяться по всем позициям(выбрать сверху закладку способ распределения-по сумме)
скажіть будь ласка в 1с в документе ВМД по імпорту, я в розділі ВМД заповнила всі поля в тому числі сума мита. Но в закладці ’основні’ там також є ячейка де вказано митний збір. і я тут запуталася. Сума мита митний збір це одне і те саме чи ні? і також мені не зрозуміло в таможеній ГТД є графа 12 ’відомості про вартість’, і є 47 графа ’нарахування платежів’ і там сума меньше чем сума в графі 12. сума графи 47 рівна сумі графи 45 ’коригування’. Я в 1с проставила суму з графи 47, це правильно? і ще в документі ВМД по імпорту в 1с мені не зрозуміла колонка ’фактурна вартість’. сумма підтянулася сама, но вона не збігається ні зя кою суммою. я проставила з ГТД з графи 42 ’Ціна товару’. Звідки брати суму для провірки? дякую за допомогу.
скажіть будь ласка, а ГТД на вечсь товар складається чи ні? просто в мене по банку проходить оплата імпортеру-постачальнику за взірці на суму 46 евро, но в кабінеті на цю суму і дату немає ГТД
У Вас дивне питання. Якщо була оплата, не факт, що була поставка. Зразки часто безкоштовно дають і оформлюють, як безкоштовно отримані . Тому ваша оплата по банку = автоматично отриманим товарам. Питайте у того, хто робив оплату, у того, хто спілкується саме з цим постачальником про долю вашого платежу. ВМД складається на весь товар, задекларований в інвойсі на поставку.
У Вас дивне питання. Якщо була оплата, не факт, що була поставка. Зразки часто безкоштовно дають і оформлюють, як безкоштовно отримані . Тому ваша оплата по банку = автоматично отриманим товарам. Питайте у того, хто робив оплату, у того, хто спілкується саме з цим постачальником про долю вашого платежу. ВМД складається на весь товар, задекларований в інвойсі на поставку.
ой, мила пораднице, якби все так було легко. у нас група компаній, де засновний один, а юр осіб багато. одна з бухгалтерів, яка вела 3 ТОВ ки з імпортом, просто виїхала за кордон і на дзвінки не відповідає, но в мережі буває. директор ті 3 товки розкинув між нами іншими бухгалтерами. контактів з ким вона працювала, брокерами наприклад у нікого даних нема. на запитання директор відповідає Я НЕЗНАЮ. інші 2 бухгалтера пока не мають часу розбиратися у них більший об´єм роботи, вот я і намагаюся у все вникнути і якось навести порядок. тому вибачте будь ласка за дурні питання. і дуже прикро, що бухгалтер виїхала в жовтні, а в 1с дані не внесені з літа. і по банку проходить багато оплат постачальнику імпортеру, значить і імпортів було чимало, тому і намагаюся зрозуміти ,в частності через кабінет митниці що і коли заходило.
ой, мила пораднице, якби все так було легко. у нас група компаній, де засновний один, а юр осіб багато. одна з бухгалтерів, яка вела 3 ТОВ ки з імпортом, просто виїхала за кордон і на дзвінки не відповідає, но в мережі буває. директор ті 3 товки розкинув між нами іншими бухгалтерами. контактів з ким вона працювала, брокерами наприклад у нікого даних нема. на запитання директор відповідає Я НЕЗНАЮ. інші 2 бухгалтера пока не мають часу розбиратися у них більший об´єм роботи, вот я і намагаюся у все вникнути і якось навести порядок. тому вибачте будь ласка за дурні питання. і дуже прикро, що бухгалтер виїхала в жовтні, а в 1с дані не внесені з літа. і по банку проходить багато оплат постачальнику імпортеру, значить і імпортів було чимало, тому і намагаюся зрозуміти ,в частності через кабінет митниці що і коли заходило.
Якщо у Вас відсутні первинні документи - дуже рекомендую от прям письмово повідомити керівника про ситуацію, щоб потім до Вас не було питань. Все що до 400 000 грн (чотириста) банк не моніторить і не передає в податкову інформацію про порушення термінів оплати (не закрити передплати), але це в розрізі контракту а не конкретного платежу, тому з цього боку орієнтуйтеся. З точки зору розрахунків і порядку в обліку - то маєте, що маєте. Якщо Вам ніхто не дасть ВМД, оформлені до цього (звіряйте по кабінету митному і електронному платника податків), то то вже не Ваша справа. Донесіть ту інформацію до керівника і хай у нього голова болить, то його сфера відповідальності. Ваша - це внести все, що Вам прийшло до рук. Бухгалтер не працює з брокерами, з ними працює підприємство за укладеними договорами (на ВМД вказано прізвище декларанта/компанію), зазвичай це або штатні працівники або компанія, яка займається оформленням. Якщо директор НЕ ЗНАЄ, то Ви й подавно то НЕ знаєте. З імпортерами зазвичай теж працюють якісь люди і то не бухгалтер чи брокер, то менеджери по закупівлях. Зробіть звірку з усіма ВАшими нерезиденатми, щоб мати актуальну картину і звірити її з ВАшими данними.
Якщо у Вас відсутні первинні документи - дуже рекомендую от прям письмово повідомити керівника про ситуацію, щоб потім до Вас не було питань. Все що до 400 000 грн (чотириста) банк не моніторить і не передає в податкову інформацію про порушення термінів оплати (не закрити передплати), але це в розрізі контракту а не конкретного платежу, тому з цього боку орієнтуйтеся. З точки зору розрахунків і порядку в обліку - то маєте, що маєте. Якщо Вам ніхто не дасть ВМД, оформлені до цього (звіряйте по кабінету митному і електронному платника податків), то то вже не Ваша справа. Донесіть ту інформацію до керівника і хай у нього голова болить, то його сфера відповідальності. Ваша - це внести все, що Вам прийшло до рук. Бухгалтер не працює з брокерами, з ними працює підприємство за укладеними договорами (на ВМД вказано прізвище декларанта/компанію), зазвичай це або штатні працівники або компанія, яка займається оформленням. Якщо директор НЕ ЗНАЄ, то Ви й подавно то НЕ знаєте. З імпортерами зазвичай теж працюють якісь люди і то не бухгалтер чи брокер, то менеджери по закупівлях. Зробіть звірку з усіма ВАшими нерезиденатми, щоб мати актуальну картину і звірити її з ВАшими данними.
директор зараз в ЗСУ, тому поважаю його дуже за це і стараюся його мінімально тривожити, і хоть таким способом допомогати. бухгалтер і так його піставила, зарплатню отримувала, а роботу не зробила і просто зникла. з ВМД розібралася, все вигрузила з сайта митниці. пощастило, всі предоплати імпортеру по вмд приходили. тепер моя ціль все правильно провести. купівля валюти і списання з банк рахунку нерезиденту все внесла. предоплату митній службі кинула на 6851, по ВМД з кабінету минтиці в 1с внесла ’надходження товарів і послуг’ і ’ВМД по імпорту’. но в мене тут пару питань: 1. в 1с в документі ’ВМД по імпорту’ на закладці ’основне’ є колонка ’митний збір’ і в закладці ’розліли ВМД’ є поле ’сума мито’. і я проставила суму мито з електронної ВМД з кабінету митниці в обох колонках. це правильно чи ні? 2. в електронній ВМД митниці в колонці 47 ’нарахування платежів’ там вказано сума податку (код 020) і ставка 6,5% (я так розумію це мито) (код 028) і ставка 20% (я так розумію ПДВ), а потім ще є пункт ’в подробиці розрахунків’ і стоїть код 028 но сума йог не відповідає сумі , що в колонці 47. І я не розумію яку суму ПДВ ставити в 1с в документі’ВМД по імпорту’. 3. я так розумію, що предоплата за митне оформлення митниці це сума за мито і ПДВ, вірно? но я провіряю оплати з електронною ВМД митниці, і в цій передоплаті тільки сума ПДВ. Таке можливо, що мито не оплатили , но товар розмитнили? Якщо зможете допомогти мені в цих моїх питаннях, буду дуже Вам вдячна!
скажіть будь ласка в 1с в документе ВМД по імпорту, я в розділі ВМД заповнила всі поля в тому числі сума мита. Но в закладці ’основні’ там також є ячейка де вказано митний збір. і я тут запуталася. Сума мита митний збір це одне і те саме чи ні? і також мені не зрозуміло в таможеній ГТД є графа 12 ’відомості про вартість’, і є 47 графа ’нарахування платежів’ і там сума меньше чем сума в графі 12. сума графи 47 рівна сумі графи 45 ’коригування’. Я в 1с проставила суму з графи 47, це правильно? і ще в документі ВМД по імпорту в 1с мені не зрозуміла колонка ’фактурна вартість’. сумма підтянулася сама, но вона не збігається ні зя кою суммою. я проставила з ГТД з графи 42 ’Ціна товару’. Звідки брати суму для провірки? дякую за допомогу.
графа 12 ’відомості про вартість’-ставите в розділ документа ГТД по импорту ’таможенная стоимость’,в 47 сума меньша бо було підняття вартості, ви ставите саме графу 12. В ГТД РОзділ ’ПОШЛИНА’-це мито графа 47. з цієї ж графи берете ПДВ-воно пишеться сумма (код вашого підприємства). Обовязково в ГТД по импорту вкажіть рахунки обліку 6851(щоб списало предоплату по митниці). ГТд по импорту по перше-закриває предоплату митниці - ви можете зробити оборотку 6851-це буди залишок митниці який повинен збігатися. Та ГТД по импорту він ще розносить суму ПДВ по ВМД на податковий кредит, тобто 028. Також, в вашому ДФС кабінеті СЕАПДВ-реєстр операцій-виберете період й розділ’реєстрація митної декларації)-вам покажеться ця сама сума ПДВ з вашої ВМД яку ви можете віднести в податковий кредит-тобто 028 графа. ТОбто при прав.заповненні ГТД по импорту- у вас повинен збігатися залишок з митницею, та сума ПДВ яка перенесеться до декларації. Всі інші графи ВМД не чіпайте-тільки -відомість про вартість, мито, пдв
графа 12 ’відомості про вартість’-ставите в розділ документа ГТД по импорту ’таможенная стоимость’,в 47 сума меньша бо було підняття вартості, ви ставите саме графу 12. В ГТД РОзділ ’ПОШЛИНА’-це мито графа 47. з цієї ж графи берете ПДВ-воно пишеться сумма (код вашого підприємства). Обовязково в ГТД по импорту вкажіть рахунки обліку 6851(щоб списало предоплату по митниці). ГТд по импорту по перше-закриває предоплату митниці - ви можете зробити оборотку 6851-це буди залишок митниці який повинен збігатися. Та ГТД по импорту він ще розносить суму ПДВ по ВМД на податковий кредит, тобто 028. Також, в вашому ДФС кабінеті СЕАПДВ-реєстр операцій-виберете період й розділ’реєстрація митної декларації)-вам покажеться ця сама сума ПДВ з вашої ВМД яку ви можете віднести в податковий кредит-тобто 028 графа. ТОбто при прав.заповненні ГТД по импорту- у вас повинен збігатися залишок з митницею, та сума ПДВ яка перенесеться до декларації. Всі інші графи ВМД не чіпайте-тільки -відомість про вартість, мито, пдв
дуже Вам дякую!!! дай Вам Бог, щоб коли Вам потрібна буде допомога, буде людина яка вот так само як Ви мені прийде Вам на поміч! в мене ще такі питання: 1. в 1с в документі ’ВМД по імпорту’ на закладці ’основне’ є колонка ’митний збір’ і в закладці ’розlіли ВМД’ є поле ’сума мито’. і я проставила суму мито з електронної ВМД в графі 47 в обох закладках. це правильно чи ні? 2. я так розумію, що предоплата за митне оформлення митниці це сума за мито і ПДВ, вірно? но я провіряю, тобто сумую суму мита і ПДВ з електронною ВМД митниці, а в цій передоплаті митниці тільки сума ПДВ. Таке можливо, що оплатили тільки ПДВ , а мито не оплатили (хотя в ВМД вказана сума мита), но товар розмитнили? Якщо зможете допомогти мені в ще цих моїх питаннях, буду дуже Вам вдячна!
дуже Вам дякую!!! дай Вам Бог, щоб коли Вам потрібна буде допомога, буде людина яка вот так само як Ви мені прийде Вам на поміч! в мене ще такі питання: 1. в 1с в документі ’ВМД по імпорту’ на закладці ’основне’ є колонка ’митний збір’ і в закладці ’розlіли ВМД’ є поле ’сума мито’. і я проставила суму мито з електронної ВМД в графі 47 в обох закладках. це правильно чи ні? 2. я так розумію, що предоплата за митне оформлення митниці це сума за мито і ПДВ, вірно? но я провіряю, тобто сумую суму мита і ПДВ з електронною ВМД митниці, а в цій передоплаті митниці тільки сума ПДВ. Таке можливо, що оплатили тільки ПДВ , а мито не оплатили (хотя в ВМД вказана сума мита), но товар розмитнили? Якщо зможете допомогти мені в ще цих моїх питаннях, буду дуже Вам вдячна!
дякую, 1. на закладці ’основне’ є колонка ’митний збір’ -я взагалі не ставлю в цю графу нічого 2.без платежів би його не розмитнили. Ви після проведеня перевірте залишок з митницею по рах. 6851, якщо буде збігатися все вірно проведено. Ось тут залишок з митницею, свої ключи та розділ (Переглянути залишок та рух коштів на ЄКР). https://cabinet.customs.gov.ua/login
дякую, 1. на закладці ’основне’ є колонка ’митний збір’ -я взагалі не ставлю в цю графу нічого 2.без платежів би його не розмитнили. Ви після проведеня перевірте залишок з митницею по рах. 6851, якщо буде збігатися все вірно проведено. Ось тут залишок з митницею, свої ключи та розділ (Переглянути залишок та рух коштів на ЄКР). https://cabinet.customs.gov.ua/login
якщо у Вас є можливість гляньте будь ласка своїм професійним оком ситуацію з мито. я заскрінила за 29.12.2021 взаєморозрахунки з митницею і саму ГТД. В ГТД є мито, а в кабінеті митниці в взаєморозрахунках мита немає, лише ПДВ. гляньте будь ласка, може я щось не так дивлюся. буду дуже вам вдячна!
Якщо у Вас відсутні первинні документи - дуже рекомендую от прям письмово повідомити керівника про ситуацію, щоб потім до Вас не було питань. Все що до 400 000 грн (чотириста) банк не моніторить і не передає в податкову інформацію про порушення термінів оплати (не закрити передплати), але це в розрізі контракту а не конкретного платежу, тому з цього боку орієнтуйтеся. З точки зору розрахунків і порядку в обліку - то маєте, що маєте. Якщо Вам ніхто не дасть ВМД, оформлені до цього (звіряйте по кабінету митному і електронному платника податків), то то вже не Ваша справа. Донесіть ту інформацію до керівника і хай у нього голова болить, то його сфера відповідальності. Ваша - це внести все, що Вам прийшло до рук. Бухгалтер не працює з брокерами, з ними працює підприємство за укладеними договорами (на ВМД вказано прізвище декларанта/компанію), зазвичай це або штатні працівники або компанія, яка займається оформленням. Якщо директор НЕ ЗНАЄ, то Ви й подавно то НЕ знаєте. З імпортерами зазвичай теж працюють якісь люди і то не бухгалтер чи брокер, то менеджери по закупівлях. Зробіть звірку з усіма ВАшими нерезиденатми, щоб мати актуальну картину і звірити її з ВАшими данними.
якщо у Вас є можливість гляньте будь ласка своїм професійним оком ситуацію з мито. я заскрінила за 29.12.2021 взаєморозрахунки з митницею і саму ГТД. В ГТД є мито, а в кабінеті митниці в взаєморозрахунках мита немає, лише ПДВ. гляньте будь ласка, може я щось не так дивлюся. буду дуже вам вдячна!
якщо у Вас є можливість гляньте будь ласка своїм професійним оком ситуацію з мито. я заскрінила за 29.12.2021 взаєморозрахунки з митницею і саму ГТД. В ГТД є мито, а в кабінеті митниці в взаєморозрахунках мита немає, лише ПДВ. гляньте будь ласка, може я щось не так дивлюся. буду дуже вам вдячна!
Ви залишок на митниці порівнюйте з оборотно-сальдов.відомістю 6851-вони повинні йти.
Ви залишок на митниці порівнюйте з оборотно-сальдов.відомістю 6851-вони повинні йти.
ззалишок на митниці не йде на суму мита. в ГТД сума мита є, а в кабінеті митниці по розрахункам сум по миту немає. і як бути? може якщо нема в розрахунках митниці, то і в 1с то мито не показувати? цим грозить якщо не покажу? по факту то мито ж не оплачене..
ззалишок на митниці не йде на суму мита. в ГТД сума мита є, а в кабінеті митниці по розрахункам сум по миту немає. і як бути? може якщо нема в розрахунках митниці, то і в 1с то мито не показувати? цим грозить якщо не покажу? по факту то мито ж не оплачене..
я би не показувала,щоб залишки йшли. Мито на проводки не вплива, вартiсть ви поставили й на неi збiльшилась собiвартiсть
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff