sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - О проекте Кидстафф - Продавалка Кидстафф
noavatar
viktori_ya07• 20 апреля 2023

Як я купила пальто

Це лонгрід для порядних користувачів, фінал історії конфлікту між покупцем і продавцем, тому всі, кому "фу, ну сколько можно", вийдіть, будь ласка з теми. Хочу поділитись набутим досвідом з потенційними покупцями. Коротко про конфлікт. Купила тут пальто з доставкою на поштомат. В оголошенні було вказано, що обмін і повернення з відділення пошти. Отримала не той розмір, що замовляла. Попросила про повернення. Продавчиня запропонувала обмін. Спитала, хто сплачуватиме обмін, отримала обурення, відмову у подальшому спілкуванні і чорний список. Далі писала адмінам і на порадниці. Від адмінів отримала кілька разів пораду повторно звертатися до продавчині, а потім до суду, якщо я хочу захистити свої права; від продавчині на порадниці - звинувачення в аферизмі, шантажі і погрозах без жодних підстав і доказів. Тому, шановні покупці, майте на увазі, що якщо ви замовляєте на поштомат і отримуєте не той товар, що замовили, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Якщо продавець припустився помилки і перекладає матеріальні витрати за її виправлення на ваші кишені, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Далі більше. Випадково помітила, що продавчиня штучно завищує собі рейтинг, створюючи відгуки з фіктивного акаунту. Написала скаргу. Тиждень не було жодної реакції. Написала повторно. Відповіді так і не отримала, але помітила, що за понад 40(!) фіктивних відгуків продавчині зняли аж півтори одиниці рейтингу. В гостьовій фіктивні записи так і залишились. Яке покарання за таке порушення передбачено правилами сайту - додам скрін. Тим часом поспілкувалась з іншими незадоволеними покупцями і дізналась, що продавчиню вже ловили на фальсифікації даних листування з покупцями і навіть карали зниженням рейтингу.
Отже, шановні потенційні покупці! Спасение утопающих - дело рук самих утопающих.
Якщо все ще маєте намір купувати на кідстаффі - бажано користуватись послугами вже перевірених особисто Вами продавців.
Не довіряйте відгукам і рейтингу, їх може бути сфальсифіковано.
Не покладайте марних надій на допомогу адміністрації у випадку порушення Ваших прав.
Не покладайте надій на службу захисту прав споживачів, вона не регулює відносини між фізичними особами, а більшість продавців тут не зареєстровані як суб´єкти підприємницької діяльності.
Суд все ще є робочим варіантом, але будьте готові, що заради захисту своїх прав Вам доведеться пожертвувати своїм часом, здоров´ ям і коштами.
Оскільки продавці, які отримують кошти на власні банківські рахунки, ведуть незаконну підприємницьку діяльність, у Вашому арсеналі є ще скарги до нацполіції і податкової про незаконну діяльність з порушенням чинного законодавства і несплату податків. Це ніяк Вам не допоможе в справі захисту Ваших прав, але можливо стане інструментом бодай якоїсь сатисфакції.
Ну от якось так, вже як є) Всім добрим людям добра, а решті - по заслузі)
-----
UPD Admin: Шановна, Ви листувалися з Підтримкою, а також зі мною особисто. Я вказав Вам на Ваші помилки. Фото з розміром, чомусь, спливло через 12 днів, від моменту, як було забрано посилку в поштоматі. Дивно, чому Ви одразу не сказали, що вислано не той розмір. В обміні за Ваш рахунок Ви теж одразу відмовилися в листуванні. Все це я вам уже писав особисто. У цій ситуації, Ваша провина по всіх пунктах на 100%, в питанні саме обміну. Тому жодних обмежень до продавця і не було вжито.

Ви вирішили ’мокнути’ привселюдно нас, ок. Насолоджуйтесь.
Для тих кому   цікаво весь перебіг ситуації (срачу- за словами самого автора)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3313185
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3314019

https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3315066

такі от теми.
показать весь текст
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
heart 15
285 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 10
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
151
Ответ дляAdmin
Шановна, Ви листувалися з Підтримкою, а також зі мною особисто. Я вказав Вам на Ваші помилки. Фото з розміром, чомусь, спливло через 12 днів, від моменту, як було забрано посилку в поштоматі. Дивно, чому Ви одразу не сказали, що вислано не той розмір. В обміні за Ваш рахунок Ви теж одразу відмовилися в листуванні. Все це я вам уже писав особисто. У цій ситуації, Ваша провина по всіх пунктах на 100%, в питанні саме обміну. Тому жодних обмежень до продавця і не було вжито.

Ви вирішили ’мокнути’ привселюдно нас, ок. Насолоджуйтесь.
Ні, не насолоджуюсь. Про невідповідність розміру написала одразу. Надайте скрін, де я відмовилась від обміну. Його нема і Ви це знаєте. Фото надала як тільки спитали про нього. Що значить ’спливло’? Та й продавчиня сама вже зізналась, що відправляла не те, що замовили. Ось саме Ваше вигороджування не порядної продавчині і дивує. Яка ж тут насолода.
heart 4
noavatar
gorob4uk• 20 апреля 2023
152
Ответ дляErjebaka
Вы заказали стул, а вам прислали колбасу. Вам не подошло, или вам не то выслали?
До чого тут стіл і ковбаса,якщо різниця в розмірі. І так, ковбасу і стіл я здатна розрізнити на пошті.
noavatar
Carin• 20 апреля 2023
153
Продавец перепутал размер и должен провести обмен, скомпенсировав стоимость доставки. Тут без вариантов. А дальше в этой ситуации уже все пошло через одно место ...

Автор, а отчего Вы так долго не обращались после получения к продавцу с указанной проблемой? почти 2 недели?
heart 3
noavatar
Кузякин• 20 апреля 2023
154
Пальто - 790 гривен. Круто. Трусы дороже
heart 1
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
155
Ответ дляAdmin
Саме так. Я запропонував автору зробіть обмін на інше, отримайте, одразу перевірте на пошті - не підійде, відмовтеся і Вам повернуть гроші. АЛЕ це теж було проігноровано.
Не правда! Ну не можна так, як Вам не соромно? Як я можу зробити обмін, якщо мені написали ’не пишіть, я не читатиму’, чорний список і в вайбері блокування?
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
156
Ответ дляКузякин
Пальто - 790 гривен. Круто. Трусы дороже
Я бы на назвала эту ....вещь словом «пальто»)))
heart 3
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
157
Ответ дляCarin
Продавец перепутал размер и должен провести обмен, скомпенсировав стоимость доставки. Тут без вариантов. А дальше в этой ситуации уже все пошло через одно место ...

Автор, а отчего Вы так долго не обращались после получения к продавцу с указанной проблемой? почти 2 недели?
Я звернулась 26 березня, в той же день, як отримала посилку.
heart 1
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
158
Ответ дляolgabaluta
Я бы на назвала эту ....вещь словом «пальто»)))
Ну и к чему этот снобизм?
heart 8
noavatar
Кузякин• 20 апреля 2023
159
Ответ дляAdmin
Саме так. Я запропонував автору зробіть обмін на інше, отримайте, одразу перевірте на пошті - не підійде, відмовтеся і Вам повернуть гроші. АЛЕ це теж було проігноровано.
Это ошибка продавца. Она и должна менять за свой счёт.
Для человека, который покупает ПАЛЬТО за 790 гривен - 70-100 гривен за пересылку - это деньги. Очевидно же.
heart 8
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
160
Ответ дляОксинья
Ну и к чему этот снобизм?
А к чему этот вынос мозга на форуме? 🤯
heart 2
noavatar
lisik_777• 20 апреля 2023
161
Я так розумію, що адмінам всіх продавалок глибоко все-рівно на проблеми покупця. Це стосується і КС, і шафи, і олх.
heart 2
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
162
Ответ дляolgabaluta
А к чему этот вынос мозга на форуме? 🤯
Автор объяснила к чему
heart 2
noavatar
Admin• 20 апреля 2023
163
Ответ дляviktori_ya07
Не правда! Ну не можна так, як Вам не соромно? Як я можу зробити обмін, якщо мені написали ’не пишіть, я не читатиму’, чорний список і в вайбері блокування?
З блокування на нашому сайті- це ваші здогадки, в замовленні ви мали змогу вести переписку, не потрібно перекручувати та додавати драми.
heart 4
noavatar
Carin• 20 апреля 2023
164
Ответ дляviktori_ya07
Я звернулась 26 березня, в той же день, як отримала посилку.
Видимо, я комментарий админа не так поняла.
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
165
Ответ дляОксинья
Автор объяснила к чему
Я так и не поняла. Она обвиняет администрацию? В чем? Она же сама нарушила условия доставки.
heart 3
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
166
Ответ дляAdmin
Автор, ще один такий випад, як в 144 відповіді і тему буде видалено разом з вами. Або докази, або прикрийте свого ротика.
Нагадайте, про що я повинна надати докази. А то Ви видалили текст, а залишили тільки погрози на мою адресу.
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
167
Ответ дляAdmin
Шановна, Ви листувалися з Підтримкою, а також зі мною особисто. Я вказав Вам на Ваші помилки. Фото з розміром, чомусь, спливло через 12 днів, від моменту, як було забрано посилку в поштоматі. Дивно, чому Ви одразу не сказали, що вислано не той розмір. В обміні за Ваш рахунок Ви теж одразу відмовилися в листуванні. Все це я вам уже писав особисто. У цій ситуації, Ваша провина по всіх пунктах на 100%, в питанні саме обміну. Тому жодних обмежень до продавця і не було вжито.

Ви вирішили ’мокнути’ привселюдно нас, ок. Насолоджуйтесь.
Не, ну если по идее. Автор права. Она может вернуть товар в течение 14 дней, а она звернулась на 12. То есть она еще входила в этот период. Да, и она имеет право отказаться от обмена, если не хочет тратить лишние средства. А вот продавец должен был бы забрать товар и вернуть покупателю деньги. Как-то так. Не иначе.
heart 4
noavatar
gorob4uk• 20 апреля 2023
168
Ответ дляolgabaluta
Я так и не поняла. Она обвиняет администрацию? В чем? Она же сама нарушила условия доставки.
Винні обидві сторони, але автор вперто не хоче це признати.
heart 6
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
169
Ответ дляgorob4uk
Винні обидві сторони, але автор вперто не хоче це признати.
Я не понимаю, в чем вина продавца (кроме того, что она продаёт дешёвое барахло). В объявлении были указаны условия доставки и возврата. Покупатель их не выполнил.
heart 7
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
170
Ответ дляolgabaluta
Я так и не поняла. Она обвиняет администрацию? В чем? Она же сама нарушила условия доставки.
Каким образом? Условия доставки выставленные продавцом могут действовать при соблюдении продавцом условий заказа. Когда ты отправляешь не тот товар, ошибочно или нет, ты не можешь оправдываться своими же условиями доставки.
Так можно всем преднамеренно в поштаматы отправлять колготки вместо пальто.
heart 5
noavatar
NatalieP• 20 апреля 2023
171
Ответ дляolgabaluta
Я бы на назвала эту ....вещь словом «пальто»)))
Это Вы так самоутверждаетесь? В каждом Вашем посте такое пренебрежение, зачем?
heart 8
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
172
Ответ дляolgabaluta
Я не понимаю, в чем вина продавца (кроме того, что она продаёт дешёвое барахло). В объявлении были указаны условия доставки и возврата. Покупатель их не выполнил.
Так написано ж - вина продавца, выслала НАМЕРЕННО не тот товар, за который было оплачено ранее.
heart 3
noavatar
Оленёнок• 20 апреля 2023
173
Ответ дляirina chizh
Естиь защита прав потребителей, пишите письмо официальное туда, затем в полицию. Опишите ситуацию и т.д. Сначала ей пригрозите. Я не думаю, что она захочет лишней тягомотины и проблем. Скажите ей, чтобы вернула вам деньги, а вы ей после этого вышлите товар.
Зашита прав потребителей - это ни о чем. У них почти нет полномочий. Я пыталась обменять при их участии бракованные Часы, приобретённые офлайн в магазине Дека. Они жалобу приняли, но сказали, что ничем не могут помочь, договаривайтесь с продавцом сами.
heart 1
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
174
Ответ дляNatalieP
Это Вы так самоутверждаетесь? В каждом Вашем посте такое пренебрежение, зачем?
Да, самоутверждаюсь.
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
175
Ответ дляirina chizh
Не, ну если по идее. Автор права. Она может вернуть товар в течение 14 дней, а она звернулась на 12. То есть она еще входила в этот период. Да, и она имеет право отказаться от обмена, если не хочет тратить лишние средства. А вот продавец должен был бы забрать товар и вернуть покупателю деньги. Как-то так. Не иначе.
Автор пишет, что к продавцу она обратилась в тот же день, когда получила не то, что заказывала
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
176
Ответ дляОленёнок
Зашита прав потребителей - это ни о чем. У них почти нет полномочий. Я пыталась обменять при их участии бракованные Часы, приобретённые офлайн в магазине Дека. Они жалобу приняли, но сказали, что ничем не могут помочь, договаривайтесь с продавцом сами.
Да чепуха. Сначала пишите заявление туда, только официальный запрос, и в полицию. Если они ничего не могут сделать, далее суд и обязательно прикрепленные копии и оригиналы официальных ответов от всех инстанций, в которые писали. Затем идти дальше. можно даже выбить таким способом и на моральный ущерб, репутация и время потраченное.
heart 1
noavatar
iroman• 20 апреля 2023
177
Ответ дляОксинья
Автор пишет, что к продавцу она обратилась в тот же день, когда получила не то, что заказывала
К продавцу обратилась, но о том, что по бирке пришел не тот размер продавца почему-то вообще не уведомила. Только через несколько дней написала это уже в переписке с админом. Ну а дальше уже велась переписка с продавцом через админа.
heart 4
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
178
Ответ дляirina chizh
Так написано ж - вина продавца, выслала НАМЕРЕННО не тот товар, за который было оплачено ранее.
Почему «намеренно»? Скорее всего, продавец - дроп, и просто поставщик перепутал.
heart 1
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
179
Ответ дляAdmin
З блокування на нашому сайті- це ваші здогадки, в замовленні ви мали змогу вести переписку, не потрібно перекручувати та додавати драми.
Дорогий адміне! Продавчиня мене додала до чорного списку 28 березня. Я це бачу, тому що не можу їй писати в особисті і в інших оголошеннях, не можу запросити в обговорення на порадниці. Ви пишете, що Вам цього не видно. Якщо Вам просто не видно, як Ви звинувачуєте мене в накручуванні драми? Чому Ви вірите тому, кого спіймали на брехні, і не вірите мені безпідставно?
heart 2
noavatar
NatalieP• 20 апреля 2023
180
Ответ дляolgabaluta
Да, самоутверждаюсь.
Зачем?
Сегодня у Вас одна финансовая ситуация, завтра может быть другая... к чему эти унижающие другого человека выпады?
heart 4
|« «» »|
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 10
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff