sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - О проекте Кидстафф - Продавалка Кидстафф
noavatar
viktori_ya07• 20 апреля 2023

Як я купила пальто

Це лонгрід для порядних користувачів, фінал історії конфлікту між покупцем і продавцем, тому всі, кому "фу, ну сколько можно", вийдіть, будь ласка з теми. Хочу поділитись набутим досвідом з потенційними покупцями. Коротко про конфлікт. Купила тут пальто з доставкою на поштомат. В оголошенні було вказано, що обмін і повернення з відділення пошти. Отримала не той розмір, що замовляла. Попросила про повернення. Продавчиня запропонувала обмін. Спитала, хто сплачуватиме обмін, отримала обурення, відмову у подальшому спілкуванні і чорний список. Далі писала адмінам і на порадниці. Від адмінів отримала кілька разів пораду повторно звертатися до продавчині, а потім до суду, якщо я хочу захистити свої права; від продавчині на порадниці - звинувачення в аферизмі, шантажі і погрозах без жодних підстав і доказів. Тому, шановні покупці, майте на увазі, що якщо ви замовляєте на поштомат і отримуєте не той товар, що замовили, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Якщо продавець припустився помилки і перекладає матеріальні витрати за її виправлення на ваші кишені, адміністрація сайту вважає таку практику нормою. Далі більше. Випадково помітила, що продавчиня штучно завищує собі рейтинг, створюючи відгуки з фіктивного акаунту. Написала скаргу. Тиждень не було жодної реакції. Написала повторно. Відповіді так і не отримала, але помітила, що за понад 40(!) фіктивних відгуків продавчині зняли аж півтори одиниці рейтингу. В гостьовій фіктивні записи так і залишились. Яке покарання за таке порушення передбачено правилами сайту - додам скрін. Тим часом поспілкувалась з іншими незадоволеними покупцями і дізналась, що продавчиню вже ловили на фальсифікації даних листування з покупцями і навіть карали зниженням рейтингу.
Отже, шановні потенційні покупці! Спасение утопающих - дело рук самих утопающих.
Якщо все ще маєте намір купувати на кідстаффі - бажано користуватись послугами вже перевірених особисто Вами продавців.
Не довіряйте відгукам і рейтингу, їх може бути сфальсифіковано.
Не покладайте марних надій на допомогу адміністрації у випадку порушення Ваших прав.
Не покладайте надій на службу захисту прав споживачів, вона не регулює відносини між фізичними особами, а більшість продавців тут не зареєстровані як суб´єкти підприємницької діяльності.
Суд все ще є робочим варіантом, але будьте готові, що заради захисту своїх прав Вам доведеться пожертвувати своїм часом, здоров´ ям і коштами.
Оскільки продавці, які отримують кошти на власні банківські рахунки, ведуть незаконну підприємницьку діяльність, у Вашому арсеналі є ще скарги до нацполіції і податкової про незаконну діяльність з порушенням чинного законодавства і несплату податків. Це ніяк Вам не допоможе в справі захисту Ваших прав, але можливо стане інструментом бодай якоїсь сатисфакції.
Ну от якось так, вже як є) Всім добрим людям добра, а решті - по заслузі)
-----
UPD Admin: Шановна, Ви листувалися з Підтримкою, а також зі мною особисто. Я вказав Вам на Ваші помилки. Фото з розміром, чомусь, спливло через 12 днів, від моменту, як було забрано посилку в поштоматі. Дивно, чому Ви одразу не сказали, що вислано не той розмір. В обміні за Ваш рахунок Ви теж одразу відмовилися в листуванні. Все це я вам уже писав особисто. У цій ситуації, Ваша провина по всіх пунктах на 100%, в питанні саме обміну. Тому жодних обмежень до продавця і не було вжито.

Ви вирішили ’мокнути’ привселюдно нас, ок. Насолоджуйтесь.
Для тих кому   цікаво весь перебіг ситуації (срачу- за словами самого автора)
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3313185
https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3314019

https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3315066

такі от теми.
показать весь текст
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
attached-photo
heart 15
285 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
|« «» »|
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
181
Ответ дляiroman
К продавцу обратилась, но о том, что по бирке пришел не тот размер продавца почему-то вообще не уведомила. Только через несколько дней написала это уже в переписке с админом. Ну а дальше уже велась переписка с продавцом через админа.
А с чем она тогда к продавцу обратилась? ))))
noavatar
iroman• 20 апреля 2023
182
Ответ дляОксинья
А с чем она тогда к продавцу обратилась? ))))
Попросила возврат под предлогом большемерности пальто.
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
183
Ответ дляОксинья
Каким образом? Условия доставки выставленные продавцом могут действовать при соблюдении продавцом условий заказа. Когда ты отправляешь не тот товар, ошибочно или нет, ты не можешь оправдываться своими же условиями доставки.
Так можно всем преднамеренно в поштаматы отправлять колготки вместо пальто.
Як це може бути людям не очевидно? Як???
heart 3
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
184
Ответ дляolgabaluta
Почему «намеренно»? Скорее всего, продавец - дроп, и просто поставщик перепутал.
Ні, не дроп
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
185
Ответ дляNatalieP
Зачем?
Сегодня у Вас одна финансовая ситуация, завтра может быть другая... к чему эти унижающие другого человека выпады?
Пока у меня позитивная финансовая ситуация, хочу самоутвердиться.
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
186
Ответ дляiroman
Попросила возврат под предлогом большемерности пальто.
Ааа. Тут этот момент не был озвучен
Я прошлую тему не читала
heart 1
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
187
Ответ дляolgabaluta
Почему «намеренно»? Скорее всего, продавец - дроп, и просто поставщик перепутал.
Так это ж ее проблема - продавца. Она должна забрать товар назад, вернуть покупателю деньги, хоть со своего кармана, а дальше пальто или отсылать назад поставщику, или самой носить, или подарить, как вы тут писали.
heart 6
noavatar
Admin• 20 апреля 2023
188
Ответ дляiroman
К продавцу обратилась, но о том, что по бирке пришел не тот размер продавца почему-то вообще не уведомила. Только через несколько дней написала это уже в переписке с админом. Ну а дальше уже велась переписка с продавцом через админа.
Нет, там было не так, судя из переписки. Пусть автор сама выложит переписку в заказе, я не могу это сделать. Но еще раз обращаю внимание, что фото в размером S появилось на 12 день. До этого, в переписке автор только утверждает, что пальто большое, нигде не упоминая, что пришел не тот размер. Еще раз - нигде не было упоминания, что размер не тот!
heart 7
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
189
Ответ дляirina chizh
Так это ж ее проблема - продавца. Она должна забрать товар назад, вернуть покупателю деньги, хоть со своего кармана, а дальше пальто или отсылать назад поставщику, или самой носить, или подарить, как вы тут писали.
Так у неё в объявлении указано, на каких условиях она забирает товар. Покупатель условия не выполнил.
heart 5
noavatar
Оленёнок• 20 апреля 2023
190
Ответ дляirina chizh
Да чепуха. Сначала пишите заявление туда, только официальный запрос, и в полицию. Если они ничего не могут сделать, далее суд и обязательно прикрепленные копии и оригиналы официальных ответов от всех инстанций, в которые писали. Затем идти дальше. можно даже выбить таким способом и на моральный ущерб, репутация и время потраченное.
Ну да, конечно. Чепуха)) В суд можно было, только адвокат за мой счёт. Ради часов в 7000 грн… ну такое. Вы как в другой стране живете.
heart 1
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
191
Ответ дляolgabaluta
Так у неё в объявлении указано, на каких условиях она забирает товар. Покупатель условия не выполнил.
Какой товар? Заказанный или наобум высланный?
heart 3
noavatar
irina chizh• 20 апреля 2023
192
Ответ дляОленёнок
Ну да, конечно. Чепуха)) В суд можно было, только адвокат за мой счёт. Ради часов в 7000 грн… ну такое. Вы как в другой стране живете.
Ну отож.
noavatar
olgabaluta• 20 апреля 2023
193
Ответ дляОксинья
Какой товар? Заказанный или наобум высланный?
Судя по всему, любой товар.
noavatar
gorob4uk• 20 апреля 2023
194
Давайте автор переписку повністю з продавацем.
heart 6
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
195
Ответ дляolgabaluta
Судя по всему, любой товар.
У продавца написано, что отправляю часто не то, что заказываете, поэтому отправка только на отделение и проверка на почте?
Покупатель свои обязательства выполнил, оформил четкий заказ, деньги заплатил
Какие из своих обязательств выполнил продавец? Выслал не то, что покупатель заказал и оплатил, по указанному в заказе адресу!?
heart 5
noavatar
Malinka111_• 20 апреля 2023
196
Ответ дляОксинья
У продавца написано, что отправляю часто не то, что заказываете, поэтому отправка только на отделение и проверка на почте?
Покупатель свои обязательства выполнил, оформил четкий заказ, деньги заплатил
Какие из своих обязательств выполнил продавец? Выслал не то, что покупатель заказал и оплатил, по указанному в заказе адресу!?
покупатель захотела в почтомат и забрала посылку
heart 1
noavatar
iroman• 20 апреля 2023
197
Ответ дляAdmin
Нет, там было не так, судя из переписки. Пусть автор сама выложит переписку в заказе, я не могу это сделать. Но еще раз обращаю внимание, что фото в размером S появилось на 12 день. До этого, в переписке автор только утверждает, что пальто большое, нигде не упоминая, что пришел не тот размер. Еще раз - нигде не было упоминания, что размер не тот!
Так и я о том же (она писала, что пальто большое, а про не тот размер речи сначала не было). Автор выкладывала часть переписки в прошлых темах, возможно полная переписка лучше прояснила бы ситуацию.
heart 1
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
198
Ответ дляMalinka111_
покупатель захотела в почтомат и забрала посылку
Имела полное право. Она оплатила определенный размер пальто и должна была получить именно этот размер и этот цвет, на минуточку))) ну и это должно было быть пальто
Не все параметры ее оплаченного заказа соответствуют))))
heart 5
noavatar
Admin• 20 апреля 2023
199
Ответ дляiroman
Так и я о том же (она писала, что пальто большое, а про не тот размер речи сначала не было). Автор выкладывала часть переписки в прошлых темах, возможно полная переписка лучше прояснила бы ситуацию.
Ось декілька речень з переписки:
-----
Мені було б краще повернути, тому що маю сумнів, що інша модель розміру XS буде дійсно відповідати цьому розміру і ця епопея не затягнеться на місяці. До того ж, хто сплачуватиме пересилання обмінного товару?
----

Тож як видно, мова йде саме про іншу модель XS. Автор не бачила розмір перші 12 днів? Ще раз для тих кому цікаво, не все повністю так, як описано автором на початку. Саме ’цікаве’ не викладено в скрінах.
heart 8
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
200
Ответ дляAdmin
Ось декілька речень з переписки:
-----
Мені було б краще повернути, тому що маю сумнів, що інша модель розміру XS буде дійсно відповідати цьому розміру і ця епопея не затягнеться на місяці. До того ж, хто сплачуватиме пересилання обмінного товару?
----

Тож як видно, мова йде саме про іншу модель XS. Автор не бачила розмір перші 12 днів? Ще раз для тих кому цікаво, не все повністю так, як описано автором на початку. Саме ’цікаве’ не викладено в скрінах.
Это часть переписки. До этого мог быть разговор, что нужного размера в нужной модели нет и предлагается нужный размер в другой модели
heart 3
noavatar
gorob4uk• 20 апреля 2023
201
Почитайте попередню тему автора з власними скрінами в темі, продавець там пояснює чому відмовляється від повернення.https://sovet.kidstaff.com.ua/question-3313185-3
heart 3
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
202
Ответ дляAdmin
Нет, там было не так, судя из переписки. Пусть автор сама выложит переписку в заказе, я не могу это сделать. Но еще раз обращаю внимание, что фото в размером S появилось на 12 день. До этого, в переписке автор только утверждает, что пальто большое, нигде не упоминая, что пришел не тот размер. Еще раз - нигде не было упоминания, что размер не тот!
Зараз я викладаю скрін мого звернення до адміністрації від 29 березня після того як продавчиня 28 відмовилась спілкуватись, побачте його, вже не знаю як і звертатись.
attached-photo
heart 3
noavatar
MananaPryadko• 20 апреля 2023
203
Давно ничего не покупаю на кидсьаф и правильно делаю
heart 1
noavatar
Admin• 20 апреля 2023
204
Ответ дляОксинья
Это часть переписки. До этого мог быть разговор, что нужного размера в нужной модели нет и предлагается нужный размер в другой модели
Все можливо. Але ж, можна було сказати- ок, присилайте нову модель, поміряти на пошті і відмовитися. Все- товар поїхав назад. Продавець мусить повернути гроші. Все.
heart 3
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
205
Ответ дляAdmin
Ось декілька речень з переписки:
-----
Мені було б краще повернути, тому що маю сумнів, що інша модель розміру XS буде дійсно відповідати цьому розміру і ця епопея не затягнеться на місяці. До того ж, хто сплачуватиме пересилання обмінного товару?
----

Тож як видно, мова йде саме про іншу модель XS. Автор не бачила розмір перші 12 днів? Ще раз для тих кому цікаво, не все повністю так, як описано автором на початку. Саме ’цікаве’ не викладено в скрінах.
Просто продавчиня запропонувала інші моделі. Ви шукаєте чорну кішку де її нема. Так, я писала що там взагалі реально навіть не S, а М. Просто щоб пояснити, чому не можу погодитись на S. Якби маломірило, я б і S забрала і не піднімала питання.
heart 4
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
206
Ответ дляОксинья
Это часть переписки. До этого мог быть разговор, что нужного размера в нужной модели нет и предлагается нужный размер в другой модели
Абсолютно вірно
heart 2
noavatar
Модные мальчишки• 20 апреля 2023
207
Прочитала тему. Неважливо, через яку кількість днів виплила інформація не про той розмір. За нашим законодавством, покупець має повне право повернути річ, яка не була у вжитку в термін 14 днів. Це перше. Автору не той розмір вислали і вона має право на його заміну. Але продавець вперлась через те, що вона не заробляє нічого і має витратитись на поевернення ручі за власний кошт. Але ж це було б правильно,оскільки помилка сталася з вини продавця. Жаль, що Адмінчик став на сторону продавця, який вчинив нечесно. Вважаю, адміністрація сайту не розібралася в ситуації як слід і не стала на сторону покупця, а мала б!
heart 12
noavatar
Оксинья• 20 апреля 2023
208
Ответ дляAdmin
Все можливо. Але ж, можна було сказати- ок, присилайте нову модель, поміряти на пошті і відмовитися. Все- товар поїхав назад. Продавець мусить повернути гроші. Все.
Звісно, але це ж не виправдовує продавця та не звільняє її від відповідальності за її помилку
Може я помиляюсь. Але я сама продавець, всяке буває. Свої помилки треба виправляти своїми грошима, а не шукати у діях покупця собі виправдань. В цілому автор у 14 днів вписалася)))
heart 6
noavatar
автор viktori_ya07 • 20 апреля 2023
209
Шановний адміне! Ви побачили нарешті скрін мого звернення до адміністрації? Ви побачили, що я чекала Вашої допомоги тиждень, а тепер Ви ж мені за це і дорікаєте? Що я дуже довго сиділа і мовчала?
attached-photo
heart 7
noavatar
Модные мальчишки• 20 апреля 2023
210
Ответ дляirina chizh
А сайт при чем тут. Они просто надают торговую площадку. Остальное всё -действуйте по закону.
Ну як же ’при чому тут сайт’? Наприклад, я купую на Амазон. Буває, що надсилають не той розмір, одного разу взагалі мій товар відправили до США помилково, я звернулася до продавця і він кошти повернув, а якби не повернув, то адміністрація ще й штрафонула б його добряче і рейтинг понизила. А трапилося б таке двічі-тричі, взагалі б заблокували і не дозволили б торгувати. А не так, що людина витратила гроші і залишилась без одягу. Це неправильно.
heart 7
|« «» »|
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff