Кудесница_с_пургеном• 11 августа 2023
Не правильну суму вказала в рахунку і вони оплатили( відчуваю себе дурою
І тепер вони (юр особа) просять пояснення
А які пояснення - сказати ой я помилилась??
А які пояснення - сказати ой я помилилась??
автор
Кудесница_с_пургеном
• 11 августа 2023
Зі мною це вперше
Я 2 ніч не сплю не знаю шо їм сказати відповісти(
Я 2 ніч не сплю не знаю шо їм сказати відповісти(
Червона рута• 11 августа 2023
Ответ дляКудесница_с_пургеном
Зі мною це вперше
Я 2 ніч не сплю не знаю шо їм сказати відповісти(
Я 2 ніч не сплю не знаю шо їм сказати відповісти(
Што?
1
ПироженкА• 11 августа 2023
Ответ дляКудесница_с_пургеном
Зі мною це вперше
Я 2 ніч не сплю не знаю шо їм сказати відповісти(
Я 2 ніч не сплю не знаю шо їм сказати відповісти(
так и сказать,человеческий фактор, странная у вас реакция
4
осень харашо• 11 августа 2023
Бывает, ошибаются могут все. Не выдумывайте велосипед, скажите как есть
Чудовий каламбур• 11 августа 2023
Ответ дляКудесница_с_пургеном
Більшу
Ну так верните разницу. Они пишут письмо, вы на основании письма делаете возврат лишних денег.
9
автор
Кудесница_с_пургеном
• 11 августа 2023
Ответ дляосень харашо
Бывает, ошибаются могут все. Не выдумывайте велосипед, скажите как есть
А як їм тепер грн повернути?
4
Чудовий каламбур• 11 августа 2023
Ответ дляКудесница_с_пургеном
А як їм тепер грн повернути?
Может продажи это не ваше?
1
6
Вимагаю спілкування• 11 августа 2023
Тю, то придумайте что-то, если не хотите говорить, что протупили. Скажите, что случайно потянулась цена по старому поступлению и отдел закупок изменил счёт по новым ценам после обращения аналитики в их отдел)
Огірок та Помідорчик• 11 августа 2023
Ответ дляКудесница_с_пургеном
Більшу
Господи, с такими нервами Вам нечего делать в бухгалтерии. Пусть пишут письмо на возврат излишне перечисленных средств.
5
Ластоноша• 11 августа 2023
Ответ дляКудесница_с_пургеном
А як їм тепер грн повернути?
Вони вам пишуть лист на повернення. І ви їм повертаєте.
Взагалі немає проблем.
Взагалі немає проблем.
ТочноБудет• 11 августа 2023
Зробіть коригуючий рахунок або хай повернуть кошти в повному обсязі, а нова оплата по новому рахунку
Ластоноша• 11 августа 2023
Ответ дляВимагаю спілкування
Тю, то придумайте что-то, если не хотите говорить, что протупили. Скажите, что случайно потянулась цена по старому поступлению и отдел закупок изменил счёт по новым ценам после обращения аналитики в их отдел)
У меня всегда ошибку делала мифическая новая сотрудница, которая не досмотрела.
1
11
автор
Кудесница_с_пургеном
• 11 августа 2023
Ответ дляЛастоноша
У меня всегда ошибку делала мифическая новая сотрудница, которая не досмотрела.
Я ще переживаю за репутацію
Шо вони будуть думати на мене яка я прибацана і хотіла на них заробити
Шо вони будуть думати на мене яка я прибацана і хотіла на них заробити
Ластоноша• 11 августа 2023
Ответ дляКудесница_с_пургеном
Я ще переживаю за репутацію
Шо вони будуть думати на мене яка я прибацана і хотіла на них заробити
Шо вони будуть думати на мене яка я прибацана і хотіла на них заробити
Помилитися це нормально.
Переживати потрібно за репутацію, якщо не повернете гроші.
А якщо повернете - все Ок, ваша репутація не постраждає.
Переживати потрібно за репутацію, якщо не повернете гроші.
А якщо повернете - все Ок, ваша репутація не постраждає.
3
Большой секретик• 11 августа 2023
Ответ дляКудесница_с_пургеном
Я ще переживаю за репутацію
Шо вони будуть думати на мене яка я прибацана і хотіла на них заробити
Шо вони будуть думати на мене яка я прибацана і хотіла на них заробити
о боже, кажете вибачте, помилилася. Вони пишуть вам листа з проханням повернути кошти, ви повертаєте їм різницю з формулюванням ’повернення помилково перерахованих коштів згідно листа №, дата’ Все
3
ОйЙой• 11 августа 2023
Звичайно. Пишете шо під час оформлення було допущено арифметичну помилку і всьо такоє. Нічого ту страшного і соромного нема. З усіма час від часу трапляється.
Большой секретик• 11 августа 2023
якщо клієнт постійний,то можна запропонувати залишити переплату на наступне замовлення. Це все абсолютно рядова ситуація, яка вирішується за 10хв і взагалі не варта, щоб через неї не спати
Вся в кредитах• 11 августа 2023
Так вона вже 2 дні хвилюється, що неможе вирішити елементарну ситуацію . А що замовники мають думати якщо їх дві доби ігнорять, звичайно що з вами в подальшому не мати справ.
1
Ума Палата• 11 августа 2023
Ответ дляЧудовий каламбур
Может продажи это не ваше?
а ви народилися з вмінням продавати?
Ума Палата• 11 августа 2023
Ответ дляКудесница_с_пургеном
Я ще переживаю за репутацію
Шо вони будуть думати на мене яка я прибацана і хотіла на них заробити
Шо вони будуть думати на мене яка я прибацана і хотіла на них заробити
Навіщо? Вибачитися і по можливості запропонувати знижку на нове замовлення чи іншу компенсацію. Звичайний робочий момент, не заморочуйтеся.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу