sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_179
4есотка• 27 октября 2023

Чи було у вас таке, що товар не забирали бо продавець хам?

Створив ттн новою поштою. Я вирішила уточнити коли відправка, на що він в трубку почав хамити, що нічого не повинен був писати, що я маю мати повагу до продавців, що працюють у війну бо ж він міг би не працювати і я б товар не отримала б і що товар був відправлений зранку! (По тренінгу просто створена). Він не єдиний продавець тих товарів, а ставить себе ніби я ще й кланятись маю…. Чесно, настрою немає. Нічого більше не хочеться. Чи може забрати товар і не приймати все до сердця? Оплата через сайт була, доставка вся оплачена вже., тому він нічого не втрачає.
Я сказала, що з таким відношенням нічого не хочу, на що почав казати, щоб я руцями йшла і скасовувала замовлення, а там написано, що після створення ттн може скасувати лише він. Він каже, що не може
показать весь текст
crying_face 1 woman_facepalming 2
38 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
anonim_145
Джем Шакіри• 27 октября 2023
31
Ответ для4есотка
В минулій темі писала, що два дні не відповідав, а ттн на олх створюється автоматично. На промі створює людина, мені це вже пояснили тут! А продавець нічого не відповідав тому так, хотіла уточнити) це адекватно)
У прода есть время на отправку, это прописано в правилах сайта. Он должен уложиться в это время, а не бежать отправлять через час после оплаты. И прежде чем оформлять олх доставку, нужно было уточнить, когда будет отправка. Вы сами ненормально себя ведёте и расскажите с чего вы сами начали разговор, что продавец разозлился
like 4
anonim_179
автор 4есотка • 27 октября 2023
32
Ответ дляКумедна
Голос?
Тобто ви навіть не зачекали якийсь час і зранку як давай наярювати продавцю з розмовами чи було відправлене замовлення, бо якось лише номеру ттн вранці після нічної вашої сплати це дуже дивно? Чи як?
Всі ділові питання вирішуються письмово, щоб у вас, в тому числі, були якісь домовленності на руках у випадку, коли на вашу думку, щось продавець затупив тощо. Які дзвінки?
Беріть товар і не накручуйте сама себе)
Та ні) додатково це якщо є зв’язок)) він ще й збрехав
Відправив з села сьогодні, а в трубку казав, що з Харькова, що там обстріли) а село в Киівсткій області)))
face_with_tears_of_joy 1 woman_facepalming 2
noavatar
Алина-1240• 27 октября 2023
33
Оставьте психа в покое,и не имейте с ним дел.спорить с дурнями бесполезно,пожелайте ему мысленно ментального здоровья и купите у адекватного продавца
like 1
anonim_33
Царевна в уггах• 27 октября 2023
34
Ответ дляЗаставляличка
Автор мала їсти те лайно від продавця ? Інакше істерична? 🤪
Продавця не захищаю, але я була і менеджером інтернет магазину, і сама часто замовляю в інтернеті. Як покупцю мені ще жодного разу не нахамили, але і я мозок не виношу. Якщо ттн створена вранці, то розумію, що нп може і ввечері відправити. Якщо терміново - узгоджую заздалегідь.
От нещодавно в уже перевіреного продавця замовляла - олатила і відправила чек, не прочитав повідомлення в той же вечір, відправив наступного вечора. Уявляєте скільки разів вже могла б уточнювати та істерити? А він всього лиш підприємець, який не звик надавати хороший сервіс.
Як колишній менеджер інтернет магазину знаю як клієнти можуть мозок виносити і починати дзвінок з хамства. Але менеджери принаймі навчені по скрипту відповідати і залагоджувати конфлікт.
Я не кажу, що саме автор хамила, але буває всяке.
А продавець негативний відгук точно заслуговує, навішувати свої проблеми на клієнта не варто.
like 1 dislike 1
anonim_179
автор 4есотка • 27 октября 2023
35
Ответ дляЦаревна в уггах
Продавця не захищаю, але я була і менеджером інтернет магазину, і сама часто замовляю в інтернеті. Як покупцю мені ще жодного разу не нахамили, але і я мозок не виношу. Якщо ттн створена вранці, то розумію, що нп може і ввечері відправити. Якщо терміново - узгоджую заздалегідь.
От нещодавно в уже перевіреного продавця замовляла - олатила і відправила чек, не прочитав повідомлення в той же вечір, відправив наступного вечора. Уявляєте скільки разів вже могла б уточнювати та істерити? А він всього лиш підприємець, який не звик надавати хороший сервіс.
Як колишній менеджер інтернет магазину знаю як клієнти можуть мозок виносити і починати дзвінок з хамства. Але менеджери принаймі навчені по скрипту відповідати і залагоджувати конфлікт.
Я не кажу, що саме автор хамила, але буває всяке.
А продавець негативний відгук точно заслуговує, навішувати свої проблеми на клієнта не варто.
Подала запит на нову пошту) вони сказали зазвичай приносить посилки о 17:00 і зранку просто створив накладну) а мені в трубку розповідав, що то нова пошта не оновила))) буває усіляке, але навіщо брехати?) спочатку за місце відправки потім що відправив, а насправді ні
woman_facepalming 1
anonim_179
автор 4есотка • 27 октября 2023
36
Ответ дляЦаревна в уггах
Продавця не захищаю, але я була і менеджером інтернет магазину, і сама часто замовляю в інтернеті. Як покупцю мені ще жодного разу не нахамили, але і я мозок не виношу. Якщо ттн створена вранці, то розумію, що нп може і ввечері відправити. Якщо терміново - узгоджую заздалегідь.
От нещодавно в уже перевіреного продавця замовляла - олатила і відправила чек, не прочитав повідомлення в той же вечір, відправив наступного вечора. Уявляєте скільки разів вже могла б уточнювати та істерити? А він всього лиш підприємець, який не звик надавати хороший сервіс.
Як колишній менеджер інтернет магазину знаю як клієнти можуть мозок виносити і починати дзвінок з хамства. Але менеджери принаймі навчені по скрипту відповідати і залагоджувати конфлікт.
Я не кажу, що саме автор хамила, але буває всяке.
А продавець негативний відгук точно заслуговує, навішувати свої проблеми на клієнта не варто.
Я за чесність. Ну сказав би, що відправить пізніше - питань нема. А так, не відповідав, а потім ще й хамив, що я така сяка і доказував, що у нової пошти проблеми(що не правда). Якби вибачився, сказав, що відправить о 17:00 завтра б приїхала і все було б ок.
like 2
anonim_72
ИМХОля• 27 октября 2023
37
Ответ для4есотка
Я за чесність. Ну сказав би, що відправить пізніше - питань нема. А так, не відповідав, а потім ще й хамив, що я така сяка і доказував, що у нової пошти проблеми(що не правда). Якби вибачився, сказав, що відправить о 17:00 завтра б приїхала і все було б ок.
И во сколько же вы начали звонить продавцу? какие сроки указаны в профиле продавца?
like 1
anonim_179
автор 4есотка • 27 октября 2023
38
Ответ дляИМХОля
И во сколько же вы начали звонить продавцу? какие сроки указаны в профиле продавца?
Він не відповідав після того як вказав наявність, але якось була створена ттн. Мені відповіли це він її створив, не автоматична ттн. Я спитала в переписці, але він не відповідав нічого. Тоді я подзвонила о 12, а він сказав, що зранку відправив ще о 9 і нагрубив. Це виявилось неправдою бо нова пошта відповіла, що ніхто нічого не відправляв ще. І місто відправки вказав інше.

Чому не написати? Сам пром пише відправка товарів розміщених на промі в той же день. Але у іншого продавця коли замовляла, то казав, що товар під замовлення і чекати тиждень. Товари відрізняються, але я там не часто замовляю, правил не знаю. Якщо не хоче, щоб дзвонили йому хай напише одне повідомлення?
  • 1
  • 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff