Хи хи, ну ну• Изменено 08 июня 2024
Чи маю я підстави відмовити в бронюванні квартири (я здаю в подобову оренду)?
Ситуація така, дзвонять тиждень тому люди і просять потримати квартиру (подобово оренда) бо вони хочуть забронювати
Я їм кинула рахунок фоп- ще не платили
Сьогодні терміново в мене змінились плани і потрібна як раз квартира для мого дуже хорошого друга, військового, він їде проїздом і треба йому десь ночувати
Чи можу я відмовити тим людям яким обіцяла раніше, але вони не забронювали
Я їм кинула рахунок фоп- ще не платили
Сьогодні терміново в мене змінились плани і потрібна як раз квартира для мого дуже хорошого друга, військового, він їде проїздом і треба йому десь ночувати
Чи можу я відмовити тим людям яким обіцяла раніше, але вони не забронювали
Я супер-пупер• 08 июня 2024
Чи має право АТБ продати останню колбасу покупцеві, який прийшов раніше вас?
17
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляЯ супер-пупер
Чи має право АТБ продати останню колбасу покупцеві, який прийшов раніше вас?
Має
Просто вони зараз почнуть говорити що на мене надіялись і тд і що я їх підставила
Я навіть не знаю як їм правильно донести інформацію?
Може сказати що терміново почали ремонт робити? Чи проблема з електрикою чи ще щось?
Просто вони зараз почнуть говорити що на мене надіялись і тд і що я їх підставила
Я навіть не знаю як їм правильно донести інформацію?
Може сказати що терміново почали ремонт робити? Чи проблема з електрикою чи ще щось?
5
Баррикадница• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Має
Просто вони зараз почнуть говорити що на мене надіялись і тд і що я їх підставила
Я навіть не знаю як їм правильно донести інформацію?
Може сказати що терміново почали ремонт робити? Чи проблема з електрикою чи ще щось?
Просто вони зараз почнуть говорити що на мене надіялись і тд і що я їх підставила
Я навіть не знаю як їм правильно донести інформацію?
Може сказати що терміново почали ремонт робити? Чи проблема з електрикою чи ще щось?
Нет денег, нет брони, а если не позвонят - сказать им, что они в пролете
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляШвидкоруч
Написать, что в связи с неоплатой бронь снята.
Так вони зараз за хвилину заплатять
Я ж їм ще по телефону казала шо не турбуйтесь
Я за вами забронювала
Оплатити і напишете мені
Я ж їм ще по телефону казала шо не турбуйтесь
Я за вами забронювала
Оплатити і напишете мені
Ку ка ку ка ку• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Так вони зараз за хвилину заплатять
Я ж їм ще по телефону казала шо не турбуйтесь
Я за вами забронювала
Оплатити і напишете мені
Я ж їм ще по телефону казала шо не турбуйтесь
Я за вами забронювала
Оплатити і напишете мені
А когда они должны были заплатить?
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляКу ка ку ка ку
А когда они должны были заплатить?
Та вони вже тиждень мені голову морочать
То знижку випрошували бо їм дорого
То маршрут собі придумують
Чесно вони мене дістали за тиждень. Я навіть від них трубку не брала
А вчора ввечері взяла то вони дуже просились і мол сьогодні мають оплатити
То знижку випрошували бо їм дорого
То маршрут собі придумують
Чесно вони мене дістали за тиждень. Я навіть від них трубку не брала
А вчора ввечері взяла то вони дуже просились і мол сьогодні мають оплатити
Ку ка ку ка ку• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Та вони вже тиждень мені голову морочать
То знижку випрошували бо їм дорого
То маршрут собі придумують
Чесно вони мене дістали за тиждень. Я навіть від них трубку не брала
А вчора ввечері взяла то вони дуже просились і мол сьогодні мають оплатити
То знижку випрошували бо їм дорого
То маршрут собі придумують
Чесно вони мене дістали за тиждень. Я навіть від них трубку не брала
А вчора ввечері взяла то вони дуже просились і мол сьогодні мають оплатити
Вы определили им срок, когда они должны оплатить?
Прокачую сідниці• 08 июня 2024
Так і напишіть. Бо ви не оплатили бронь і ’Сьогодні терміново в мене змінились плани і потрібна як раз квартира для мого дуже хорошого друга, військового, він їде проїздом і треба йому десь ночувати’
9
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляКу ка ку ка ку
Вы определили им срок, когда они должны оплатить?
Ні
Ку ка ку ка ку• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Ні
Странный у вас бизнес) Напишите что сегодня до... часов, если не будет оплаты, то квартира сдана другим.
Маю натхнення• 08 июня 2024
Кто оплатил, тот и живёт.
Напишите, что квартира оплачена другими. Вы от них денег не дождались.
Напишите, что квартира оплачена другими. Вы от них денег не дождались.
7
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляКу ка ку ка ку
Странный у вас бизнес) Напишите что сегодня до... часов, если не будет оплаты, то квартира сдана другим.
Так мені так не підходить
Бо я хочу щоб друг заїхав
Бо я хочу щоб друг заїхав
Ку ка ку ка ку• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Так мені так не підходить
Бо я хочу щоб друг заїхав
Бо я хочу щоб друг заїхав
Тогда в чем вопрос? Отказываете и все. У вас изменились обстоятельства, обязательств у вас по отношению к ним нет. У них было достаточно времени.
3
Шумелка Мышь• 08 июня 2024
Я би набрала і сказала, що вибачте, плани змінилися, квартира потрібна мені особисто з 5 до 10 числа, здати не можу, як вибачення запропонувала би невеличку знижку типу 10% на інші дати, а забронювати без оплати на майбутнє не практикувала би, оплата впродовж доби і точка.
1
3
Швидкоруч• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Так вони зараз за хвилину заплатять
Я ж їм ще по телефону казала шо не турбуйтесь
Я за вами забронювала
Оплатити і напишете мені
Я ж їм ще по телефону казала шо не турбуйтесь
Я за вами забронювала
Оплатити і напишете мені
Так не оплатили же.
2
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляШумелка Мышь
Я би набрала і сказала, що вибачте, плани змінилися, квартира потрібна мені особисто з 5 до 10 числа, здати не можу, як вибачення запропонувала би невеличку знижку типу 10% на інші дати, а забронювати без оплати на майбутнє не практикувала би, оплата впродовж доби і точка.
Так вони і так в мене випросили знижку на ці дати
То я ще мінус 10 % вже не витримаю
Тут всі навпаки піднямаютб.. а в мене довоєнна ціна
Того вони і тримаються всі і хочуть до мене
То я ще мінус 10 % вже не витримаю
Тут всі навпаки піднямаютб.. а в мене довоєнна ціна
Того вони і тримаються всі і хочуть до мене
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляШумелка Мышь
Я би набрала і сказала, що вибачте, плани змінилися, квартира потрібна мені особисто з 5 до 10 числа, здати не можу, як вибачення запропонувала би невеличку знижку типу 10% на інші дати, а забронювати без оплати на майбутнє не практикувала би, оплата впродовж доби і точка.
Дякую
Це я про тупила
Вже нікому не буду нічого обіцяти і оце бронювати без передоплати
Бо потім винною виходжу
Це я про тупила
Вже нікому не буду нічого обіцяти і оце бронювати без передоплати
Бо потім винною виходжу
2
Шумелка Мышь• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Так вони і так в мене випросили знижку на ці дати
То я ще мінус 10 % вже не витримаю
Тут всі навпаки піднямаютб.. а в мене довоєнна ціна
Того вони і тримаються всі і хочуть до мене
То я ще мінус 10 % вже не витримаю
Тут всі навпаки піднямаютб.. а в мене довоєнна ціна
Того вони і тримаються всі і хочуть до мене
Тим більше, якщо є попит, то маєте можливість писати свої умови.
Взагалі умови бронювання мають бути, щоб не було непорозумінь і Ви могли ефективно використовувати нерухомість.
Я нещодавно бронювала, умови - попередня оплата за 1 добу, строк оплати доба, якщо відмовляюсь від броні менш ніж за 10 днів, то передплата не повертається.
Взагалі умови бронювання мають бути, щоб не було непорозумінь і Ви могли ефективно використовувати нерухомість.
Я нещодавно бронювала, умови - попередня оплата за 1 добу, строк оплати доба, якщо відмовляюсь від броні менш ніж за 10 днів, то передплата не повертається.
Котя_люлю• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Так мені так не підходить
Бо я хочу щоб друг заїхав
Бо я хочу щоб друг заїхав
В мене була схожа ситуація. Тільки з продажем, перший покупець запитав чи можна бронь на ´дозавтра подумати´. Я погодилась, на наступний день написав інший покупець, що готовий вже робити повну оплату + його цікавить ще одна позиція яку я продаю. Товар недешевий.
Була 10 ранку, я не до кінця проговорила з першим покупцем терміни. І тому потрапила в таку ситуацію (висновки вже зробила і вам раджу).
Попросила в другого покупця 2 години, щоб з´ясувати з першим резерв. Але вирішила нічого не писати першому, почекала до обіду і підтвердила другому покупцю покупку. Перший мені так і не написав.
Тому вам раджу тихо чекати до кінця сьогоднішнього дня і якщо оплати не буде з чистою совістю завтра їм написати, що бронь знята. А, якщо оплатять, зателефонувати і сказати про форс мажор, можливо, запропонувати знижку в майбутньому. І повернути завдаток
Була 10 ранку, я не до кінця проговорила з першим покупцем терміни. І тому потрапила в таку ситуацію (висновки вже зробила і вам раджу).
Попросила в другого покупця 2 години, щоб з´ясувати з першим резерв. Але вирішила нічого не писати першому, почекала до обіду і підтвердила другому покупцю покупку. Перший мені так і не написав.
Тому вам раджу тихо чекати до кінця сьогоднішнього дня і якщо оплати не буде з чистою совістю завтра їм написати, що бронь знята. А, якщо оплатять, зателефонувати і сказати про форс мажор, можливо, запропонувати знижку в майбутньому. І повернути завдаток
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляКотя_люлю
В мене була схожа ситуація. Тільки з продажем, перший покупець запитав чи можна бронь на ´дозавтра подумати´. Я погодилась, на наступний день написав інший покупець, що готовий вже робити повну оплату + його цікавить ще одна позиція яку я продаю. Товар недешевий.
Була 10 ранку, я не до кінця проговорила з першим покупцем терміни. І тому потрапила в таку ситуацію (висновки вже зробила і вам раджу).
Попросила в другого покупця 2 години, щоб з´ясувати з першим резерв. Але вирішила нічого не писати першому, почекала до обіду і підтвердила другому покупцю покупку. Перший мені так і не написав.
Тому вам раджу тихо чекати до кінця сьогоднішнього дня і якщо оплати не буде з чистою совістю завтра їм написати, що бронь знята. А, якщо оплатять, зателефонувати і сказати про форс мажор, можливо, запропонувати знижку в майбутньому. І повернути завдаток
Була 10 ранку, я не до кінця проговорила з першим покупцем терміни. І тому потрапила в таку ситуацію (висновки вже зробила і вам раджу).
Попросила в другого покупця 2 години, щоб з´ясувати з першим резерв. Але вирішила нічого не писати першому, почекала до обіду і підтвердила другому покупцю покупку. Перший мені так і не написав.
Тому вам раджу тихо чекати до кінця сьогоднішнього дня і якщо оплати не буде з чистою совістю завтра їм написати, що бронь знята. А, якщо оплатять, зателефонувати і сказати про форс мажор, можливо, запропонувати знижку в майбутньому. І повернути завдаток
Так
Дуже дякую вам
Дуже дякую вам
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляЗакуйовджена життям
бронь знята у зв´язку з неоплатою. все. не треба зайвих слів
Діло в тому що вони казали ой ви нам скажіть якщо там хтось буде хотіти бронювати ви ж нам подзвоніть
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляКотя_люлю
В мене була схожа ситуація. Тільки з продажем, перший покупець запитав чи можна бронь на ´дозавтра подумати´. Я погодилась, на наступний день написав інший покупець, що готовий вже робити повну оплату + його цікавить ще одна позиція яку я продаю. Товар недешевий.
Була 10 ранку, я не до кінця проговорила з першим покупцем терміни. І тому потрапила в таку ситуацію (висновки вже зробила і вам раджу).
Попросила в другого покупця 2 години, щоб з´ясувати з першим резерв. Але вирішила нічого не писати першому, почекала до обіду і підтвердила другому покупцю покупку. Перший мені так і не написав.
Тому вам раджу тихо чекати до кінця сьогоднішнього дня і якщо оплати не буде з чистою совістю завтра їм написати, що бронь знята. А, якщо оплатять, зателефонувати і сказати про форс мажор, можливо, запропонувати знижку в майбутньому. І повернути завдаток
Була 10 ранку, я не до кінця проговорила з першим покупцем терміни. І тому потрапила в таку ситуацію (висновки вже зробила і вам раджу).
Попросила в другого покупця 2 години, щоб з´ясувати з першим резерв. Але вирішила нічого не писати першому, почекала до обіду і підтвердила другому покупцю покупку. Перший мені так і не написав.
Тому вам раджу тихо чекати до кінця сьогоднішнього дня і якщо оплати не буде з чистою совістю завтра їм написати, що бронь знята. А, якщо оплатять, зателефонувати і сказати про форс мажор, можливо, запропонувати знижку в майбутньому. І повернути завдаток
Діло в тому що вони казали ой ви нам скажіть якщо там хтось буде хотіти бронювати ви ж нам подзвоніть
No problems• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Діло в тому що вони казали ой ви нам скажіть якщо там хтось буде хотіти бронювати ви ж нам подзвоніть
Вот и пишите.
В связи с неоплатой бронь снята. С сегодняшнего дня в помещение вселились клиенты.
это исключит клянчения и обвинения
В связи с неоплатой бронь снята. С сегодняшнего дня в помещение вселились клиенты.
это исключит клянчения и обвинения
1
Котя_люлю• 08 июня 2024
Ответ дляХи хи, ну ну
Діло в тому що вони казали ой ви нам скажіть якщо там хтось буде хотіти бронювати ви ж нам подзвоніть
Так, але ж і вони казали, що сьогодні оплатять. Скажете, що зрозуміли, що їм неактуально. Якщо вони не проплачують свою бронь ви їм маєте право відмовити навіть, якщо нема у вас нікого на їх місце - просто як ненадійним клієнтам. І навіть не мусите пояснювати і виправдовуватись, що вже хтось є
автор
Хи хи, ну ну
• 08 июня 2024
Ответ дляКотя_люлю
Так, але ж і вони казали, що сьогодні оплатять. Скажете, що зрозуміли, що їм неактуально. Якщо вони не проплачують свою бронь ви їм маєте право відмовити навіть, якщо нема у вас нікого на їх місце - просто як ненадійним клієнтам. І навіть не мусите пояснювати і виправдовуватись, що вже хтось є
Дякую вам
Бо я постійно відчуваю себе винною що відмовила людям
Бо вони мені напишуть - ми ж вам сказали, що точно будемо і Мол треба було повідомити що у вас бронюють
Бо я постійно відчуваю себе винною що відмовила людям
Бо вони мені напишуть - ми ж вам сказали, що точно будемо і Мол треба було повідомити що у вас бронюють
Добрый Йиннот• 08 июня 2024
Дивіться: поступки, розуміння та очікування - це додаткові бонуси, які треба заслужити.
Що ви маєте дати цим клієнтам як підприємець? Адекватність, ввічливість, охайне житло.
Все інше - це обмін на щось рівноцінне.
Наприклад, коли йдеться про особливих або постійних хороших клієнтів.
Вони дають постійність та хорошість, ви їм за це - додаткове очікування, поступки (в розумних межах, звісно).
Повертаємость до нинішніх почекунів. Що вони вам дали? Клопіт, порожні надії на гроші, витрачений дарма час.
Тобто, ви в мінусі, розумієте?
Але поводите себе так, наче в плюсі та маєте віддячити за щось.
Ще раз: ви плануєте віддячити за те, що вам псують нерви.
Збочення ж.
Що робити? Переварити схеми, описані вище. Усвідомити своє право взагалі уникнути контактів з цими клієнтами.
Максимум - спокійно написати: ’Кошти не надіслано, тому квартиру вже забронювали інші люди’.
Що ви маєте дати цим клієнтам як підприємець? Адекватність, ввічливість, охайне житло.
Все інше - це обмін на щось рівноцінне.
Наприклад, коли йдеться про особливих або постійних хороших клієнтів.
Вони дають постійність та хорошість, ви їм за це - додаткове очікування, поступки (в розумних межах, звісно).
Повертаємость до нинішніх почекунів. Що вони вам дали? Клопіт, порожні надії на гроші, витрачений дарма час.
Тобто, ви в мінусі, розумієте?
Але поводите себе так, наче в плюсі та маєте віддячити за щось.
Ще раз: ви плануєте віддячити за те, що вам псують нерви.
Збочення ж.
Що робити? Переварити схеми, описані вище. Усвідомити своє право взагалі уникнути контактів з цими клієнтами.
Максимум - спокійно написати: ’Кошти не надіслано, тому квартиру вже забронювали інші люди’.
3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу