Сарафанное радио• 16 января в 12:54
035 Філологія чи 014 Середня освіта (по 2 іноз.мови) . Ціль - рівень знань мов.
На філологію на бюджет донька не проходить, контракт - дуже дорого (тільки 2грант)
Питання: чи на спеціальності Середня освіта (2 іноз.мови) можна отримати гідний рівень знання мов?
Є ще навчання паралельне, економічна освіта.
Питання: чи на спеціальності Середня освіта (2 іноз.мови) можна отримати гідний рівень знання мов?
Є ще навчання паралельне, економічна освіта.
показать весь текст
З родзинкою• 16 января в 14:21
Автор, я викладаю на факультеті з цими двома спеціальностями ( не Київ).
Кількість годин на мови у них однакова.
Викладачі - ті ж само ( умовна я).
Набір предметів на перших курсах - теж.
На 3-4 курсі у 014 з´являються предмети типу методики викладання, історії методичних вчень, а у 035 - загальне мовознавство, компаративістика і т. п.
Хочете розібратись - зайдіть на сайт, подивіться програми і силабуси, порівняйте кількість годин на мови
Я б вибрала 014 - їх навчатимуть як вчити. Там передбачені 4 практики: дві в школі ( з обох мов) і дві в універі ( під час магістратури). Що поганого, якщо ваша дочка вмітиме викладати?
Якийсь ворог назвав цю спеціальність Середня освіта. Це відлякує дітей і заплутує батьків ( тому філологія висока по рейтингу популярності. Всі, хто хоче мови, йдуть куди завгодно, аби не на середню освіту . Вони ж тільки школу закінчили!) По факту, бакалаври 014 отримують спеціальність Вчитель іноземної мови ( дві мови) у середній школі. Для викладання у виші потрібна магістратура.
Про вивчення саме мови - дивись вище: порівняйте кількість мовних годин у конкретному внз. У нас однакова ( і програма для них - також, я її копіпастю), але цей показник може відрізнятись в інших закладах.
І ще один момент. Держава мінімально, але все ж зацікавлена у навчанні вчителів. Тому тут більше безкоштовних місць, є магістратура і аспірантура. І декілька проектів Еразмус. Їх просто легше пробити.
На філології - жодного.
Кількість годин на мови у них однакова.
Викладачі - ті ж само ( умовна я).
Набір предметів на перших курсах - теж.
На 3-4 курсі у 014 з´являються предмети типу методики викладання, історії методичних вчень, а у 035 - загальне мовознавство, компаративістика і т. п.
Хочете розібратись - зайдіть на сайт, подивіться програми і силабуси, порівняйте кількість годин на мови
Я б вибрала 014 - їх навчатимуть як вчити. Там передбачені 4 практики: дві в школі ( з обох мов) і дві в універі ( під час магістратури). Що поганого, якщо ваша дочка вмітиме викладати?
Якийсь ворог назвав цю спеціальність Середня освіта. Це відлякує дітей і заплутує батьків ( тому філологія висока по рейтингу популярності. Всі, хто хоче мови, йдуть куди завгодно, аби не на середню освіту . Вони ж тільки школу закінчили!) По факту, бакалаври 014 отримують спеціальність Вчитель іноземної мови ( дві мови) у середній школі. Для викладання у виші потрібна магістратура.
Про вивчення саме мови - дивись вище: порівняйте кількість мовних годин у конкретному внз. У нас однакова ( і програма для них - також, я її копіпастю), але цей показник може відрізнятись в інших закладах.
І ще один момент. Держава мінімально, але все ж зацікавлена у навчанні вчителів. Тому тут більше безкоштовних місць, є магістратура і аспірантура. І декілька проектів Еразмус. Їх просто легше пробити.
На філології - жодного.
3
автор
Сарафанное радио
• 16 января в 14:25
Ответ дляЗ родзинкою
Автор, я викладаю на факультеті з цими двома спеціальностями ( не Київ).
Кількість годин на мови у них однакова.
Викладачі - ті ж само ( умовна я).
Набір предметів на перших курсах - теж.
На 3-4 курсі у 014 з´являються предмети типу методики викладання, історії методичних вчень, а у 035 - загальне мовознавство, компаративістика і т. п.
Хочете розібратись - зайдіть на сайт, подивіться програми і силабуси, порівняйте кількість годин на мови
Я б вибрала 014 - їх навчатимуть як вчити. Там передбачені 4 практики: дві в школі ( з обох мов) і дві в універі ( під час магістратури). Що поганого, якщо ваша дочка вмітиме викладати?
Якийсь ворог назвав цю спеціальність Середня освіта. Це відлякує дітей і заплутує батьків ( тому філологія висока по рейтингу популярності. Всі, хто хоче мови, йдуть куди завгодно, аби не на середню освіту . Вони ж тільки школу закінчили!) По факту, бакалаври 014 отримують спеціальність Вчитель іноземної мови ( дві мови) у середній школі. Для викладання у виші потрібна магістратура.
Про вивчення саме мови - дивись вище: порівняйте кількість мовних годин у конкретному внз. У нас однакова ( і програма для них - також, я її копіпастю), але цей показник може відрізнятись в інших закладах.
І ще один момент. Держава мінімально, але все ж зацікавлена у навчанні вчителів. Тому тут більше безкоштовних місць, є магістратура і аспірантура. І декілька проектів Еразмус. Їх просто легше пробити.
На філології - жодного.
Кількість годин на мови у них однакова.
Викладачі - ті ж само ( умовна я).
Набір предметів на перших курсах - теж.
На 3-4 курсі у 014 з´являються предмети типу методики викладання, історії методичних вчень, а у 035 - загальне мовознавство, компаративістика і т. п.
Хочете розібратись - зайдіть на сайт, подивіться програми і силабуси, порівняйте кількість годин на мови
Я б вибрала 014 - їх навчатимуть як вчити. Там передбачені 4 практики: дві в школі ( з обох мов) і дві в універі ( під час магістратури). Що поганого, якщо ваша дочка вмітиме викладати?
Якийсь ворог назвав цю спеціальність Середня освіта. Це відлякує дітей і заплутує батьків ( тому філологія висока по рейтингу популярності. Всі, хто хоче мови, йдуть куди завгодно, аби не на середню освіту . Вони ж тільки школу закінчили!) По факту, бакалаври 014 отримують спеціальність Вчитель іноземної мови ( дві мови) у середній школі. Для викладання у виші потрібна магістратура.
Про вивчення саме мови - дивись вище: порівняйте кількість мовних годин у конкретному внз. У нас однакова ( і програма для них - також, я її копіпастю), але цей показник може відрізнятись в інших закладах.
І ще один момент. Держава мінімально, але все ж зацікавлена у навчанні вчителів. Тому тут більше безкоштовних місць, є магістратура і аспірантура. І декілька проектів Еразмус. Їх просто легше пробити.
На філології - жодного.
дякую, дуже змістовно
Люблю пиво• 16 января в 14:41
Ответ дляСарафанное радио
в тому ж Шевченка є те і те, але потягнемо Середню освіту
В Шевченко иньязы на очень хорошем уровне. Чэсередня освита- очень сомневаюсь. Сын на историческом факультете с углубленным английским. Углубление такое себе) на истории искусств учат итальянский, но на каком уровне не знаю
1
Вилами по воде• 16 января в 14:57
Ответ дляЗ родзинкою
Автор, я викладаю на факультеті з цими двома спеціальностями ( не Київ).
Кількість годин на мови у них однакова.
Викладачі - ті ж само ( умовна я).
Набір предметів на перших курсах - теж.
На 3-4 курсі у 014 з´являються предмети типу методики викладання, історії методичних вчень, а у 035 - загальне мовознавство, компаративістика і т. п.
Хочете розібратись - зайдіть на сайт, подивіться програми і силабуси, порівняйте кількість годин на мови
Я б вибрала 014 - їх навчатимуть як вчити. Там передбачені 4 практики: дві в школі ( з обох мов) і дві в універі ( під час магістратури). Що поганого, якщо ваша дочка вмітиме викладати?
Якийсь ворог назвав цю спеціальність Середня освіта. Це відлякує дітей і заплутує батьків ( тому філологія висока по рейтингу популярності. Всі, хто хоче мови, йдуть куди завгодно, аби не на середню освіту . Вони ж тільки школу закінчили!) По факту, бакалаври 014 отримують спеціальність Вчитель іноземної мови ( дві мови) у середній школі. Для викладання у виші потрібна магістратура.
Про вивчення саме мови - дивись вище: порівняйте кількість мовних годин у конкретному внз. У нас однакова ( і програма для них - також, я її копіпастю), але цей показник може відрізнятись в інших закладах.
І ще один момент. Держава мінімально, але все ж зацікавлена у навчанні вчителів. Тому тут більше безкоштовних місць, є магістратура і аспірантура. І декілька проектів Еразмус. Їх просто легше пробити.
На філології - жодного.
Кількість годин на мови у них однакова.
Викладачі - ті ж само ( умовна я).
Набір предметів на перших курсах - теж.
На 3-4 курсі у 014 з´являються предмети типу методики викладання, історії методичних вчень, а у 035 - загальне мовознавство, компаративістика і т. п.
Хочете розібратись - зайдіть на сайт, подивіться програми і силабуси, порівняйте кількість годин на мови
Я б вибрала 014 - їх навчатимуть як вчити. Там передбачені 4 практики: дві в школі ( з обох мов) і дві в універі ( під час магістратури). Що поганого, якщо ваша дочка вмітиме викладати?
Якийсь ворог назвав цю спеціальність Середня освіта. Це відлякує дітей і заплутує батьків ( тому філологія висока по рейтингу популярності. Всі, хто хоче мови, йдуть куди завгодно, аби не на середню освіту . Вони ж тільки школу закінчили!) По факту, бакалаври 014 отримують спеціальність Вчитель іноземної мови ( дві мови) у середній школі. Для викладання у виші потрібна магістратура.
Про вивчення саме мови - дивись вище: порівняйте кількість мовних годин у конкретному внз. У нас однакова ( і програма для них - також, я її копіпастю), але цей показник може відрізнятись в інших закладах.
І ще один момент. Держава мінімально, але все ж зацікавлена у навчанні вчителів. Тому тут більше безкоштовних місць, є магістратура і аспірантура. І декілька проектів Еразмус. Їх просто легше пробити.
На філології - жодного.
Що жодного на філології? Еразмус доступний в КНУ на будь-якій спеціальності) Було б бажання в студента
Королева краси• 16 января в 15:14
Ні, маячня це.
Мову самостійно легко вчити, зі справжнім В2 можна вже без репетитора.
Паралельно дві такі різні освіти - дурість. Такі обсяги на засвоєння нереальні. Одна література чого вартує. Цікаво, ви це сама для доньки придумали такий фінт?
Мову самостійно легко вчити, зі справжнім В2 можна вже без репетитора.
Паралельно дві такі різні освіти - дурість. Такі обсяги на засвоєння нереальні. Одна література чого вартує. Цікаво, ви це сама для доньки придумали такий фінт?
Королева краси• 16 января в 15:17
Ответ дляЗ родзинкою
Автор, я викладаю на факультеті з цими двома спеціальностями ( не Київ).
Кількість годин на мови у них однакова.
Викладачі - ті ж само ( умовна я).
Набір предметів на перших курсах - теж.
На 3-4 курсі у 014 з´являються предмети типу методики викладання, історії методичних вчень, а у 035 - загальне мовознавство, компаративістика і т. п.
Хочете розібратись - зайдіть на сайт, подивіться програми і силабуси, порівняйте кількість годин на мови
Я б вибрала 014 - їх навчатимуть як вчити. Там передбачені 4 практики: дві в школі ( з обох мов) і дві в універі ( під час магістратури). Що поганого, якщо ваша дочка вмітиме викладати?
Якийсь ворог назвав цю спеціальність Середня освіта. Це відлякує дітей і заплутує батьків ( тому філологія висока по рейтингу популярності. Всі, хто хоче мови, йдуть куди завгодно, аби не на середню освіту . Вони ж тільки школу закінчили!) По факту, бакалаври 014 отримують спеціальність Вчитель іноземної мови ( дві мови) у середній школі. Для викладання у виші потрібна магістратура.
Про вивчення саме мови - дивись вище: порівняйте кількість мовних годин у конкретному внз. У нас однакова ( і програма для них - також, я її копіпастю), але цей показник може відрізнятись в інших закладах.
І ще один момент. Держава мінімально, але все ж зацікавлена у навчанні вчителів. Тому тут більше безкоштовних місць, є магістратура і аспірантура. І декілька проектів Еразмус. Їх просто легше пробити.
На філології - жодного.
Кількість годин на мови у них однакова.
Викладачі - ті ж само ( умовна я).
Набір предметів на перших курсах - теж.
На 3-4 курсі у 014 з´являються предмети типу методики викладання, історії методичних вчень, а у 035 - загальне мовознавство, компаративістика і т. п.
Хочете розібратись - зайдіть на сайт, подивіться програми і силабуси, порівняйте кількість годин на мови
Я б вибрала 014 - їх навчатимуть як вчити. Там передбачені 4 практики: дві в школі ( з обох мов) і дві в універі ( під час магістратури). Що поганого, якщо ваша дочка вмітиме викладати?
Якийсь ворог назвав цю спеціальність Середня освіта. Це відлякує дітей і заплутує батьків ( тому філологія висока по рейтингу популярності. Всі, хто хоче мови, йдуть куди завгодно, аби не на середню освіту . Вони ж тільки школу закінчили!) По факту, бакалаври 014 отримують спеціальність Вчитель іноземної мови ( дві мови) у середній школі. Для викладання у виші потрібна магістратура.
Про вивчення саме мови - дивись вище: порівняйте кількість мовних годин у конкретному внз. У нас однакова ( і програма для них - також, я її копіпастю), але цей показник може відрізнятись в інших закладах.
І ще один момент. Держава мінімально, але все ж зацікавлена у навчанні вчителів. Тому тут більше безкоштовних місць, є магістратура і аспірантура. І декілька проектів Еразмус. Їх просто легше пробити.
На філології - жодного.
*за рейтингом
*за фактом/фактично
*за фактом/фактично
Королева краси• 16 января в 15:48
Ответ дляСарафанное радио
ну чомусь в 2024р вступників було найбільше на філологію після психології)
Всі вони могли б мати репетиторів або самі безкоштовно вивчати, але ні, навчаються в університеті
Всі вони могли б мати репетиторів або самі безкоштовно вивчати, але ні, навчаються в університеті
В університет на філфак вже вступають з гідним рівнем мови.
1
автор
Сарафанное радио
• 16 января в 16:08
Ответ дляКоролева краси
Ні, маячня це.
Мову самостійно легко вчити, зі справжнім В2 можна вже без репетитора.
Паралельно дві такі різні освіти - дурість. Такі обсяги на засвоєння нереальні. Одна література чого вартує. Цікаво, ви це сама для доньки придумали такий фінт?
Мову самостійно легко вчити, зі справжнім В2 можна вже без репетитора.
Паралельно дві такі різні освіти - дурість. Такі обсяги на засвоєння нереальні. Одна література чого вартує. Цікаво, ви це сама для доньки придумали такий фінт?
розчарую вас, зараз багато студентів за кордоном навчається на денній формі і на дистанційній/індив/заочній в Україні
1
Королева краси• 16 января в 16:31
Ответ дляСарафанное радио
розчарую вас, зараз багато студентів за кордоном навчається на денній формі і на дистанційній/індив/заочній в Україні
Не розчаруєте, а підтвердите. Ви думаєте, їм це ефективно та подобається? Це суто для підстрахування, там знань близько до нуля, навчання номінальне. Кому таке треба?
Це тільки в наших така шиза: набирати пусті «вищі освіти» про всяк, коли навіть сам студент й гадки не має, чим займатиметься.
Це тільки в наших така шиза: набирати пусті «вищі освіти» про всяк, коли навіть сам студент й гадки не має, чим займатиметься.
1
Люблю пиво• 16 января в 20:59
Ответ дляКоролева краси
В університет на філфак вже вступають з гідним рівнем мови.
На филфаке второй и третий языки учат с 0.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу