sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Семья, Дом, Дети - Школа
noavatar
Life__ok• 07 февраля в 10:30

Навчання, репетиторство, діти та їхнє майбутнє

Всім привіт, шановні порадниці😊
Вчора натрапила на тему, де обговорювали дохід сім‘ї та необхідність репетиторів для дитини. Мене зачепили відповіді порадниці, яка казала, що репетиторство не панацея для успішності. Слова зачепили і заставили задуматись, чи дійсно це так.
Я навчалась у сільській школі під Києвом в кінці 90-х. Мої батьки у той час більше думали як вижити, ніж як мене вивчити, тому я росла і вчилась сама, як вважала за потрібне. Але були і інша категорія батьків, які могли і вчили своїх дітей. І от через 25 років після закінчення школи можна чітко проаналізувати залежність успішності у житті від успішності у школі.
Ось мої висновки.
Всі, хто вчились нижче середнього зараз працюють у Форі, Сільпо та Епіцентрі, я їх там періодично зустрічаю на касі та у торговому залі. Середній рівень успішності дозволив людям влаштуватись економістами, бухгалтерами, викладачами, вчителями. Вище середнього - відкрити свою справу, працювати у провідних компаніях і непогано заробляти. Медалісти ( орієнтуюсь по своєму класу) всі влаштувались у житті дуже добре. Частина виїхала закордон.
Я в 11 класі трішки не дотягла до срібної медалі і у мене таке враження, що я все життя не дотягую.. Отримала класну освіту, але упустила шанс розвиватись далі і більшість своїх шансів я бачу потім.
Дохід сім‘і середній, але це заслуга мого чоловіка.
Зустрічаю також невеликий відсоток людей, які вистрелили без освіти, але їх не так багато.
Зараз маю підлітків і велика частина нашого доходу йде на репетиторство. Результати є, але не такі, які я очікую, тому періодично опускаються руки і починаю думати, а чи потрібно це все. Т.я. моє життя проходить повз..
Як ви вирулюєте з цим навчанням і завищеними очікуваннями від дітей?
показать весь текст
dislike 1 crying_face 1 heart 5 woman_facepalming 12
97 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
anonim_93
МУСЯкомарова• 07 февраля в 15:24
91
’Результати є, але не такі, які я очікую’ - результаты от ожиданий должны устраивать или не устраивать непосредственно тех, чьей жизни это касается, т.е. детей. Один из краеугольных камней в отношениях отцы-дети - дети/их жизнь не соответствуют ожиданиям родителей...
anonim_12
Потішаюся• 07 февраля в 15:39
92
Ответ дляГорлаю зрання
Я тоже об этом подумала. Они вложатся в оборудование а ежедневный труд?
Да я вообще как у разбитого корыта))
Наш лицей, один из рейтинговых на районе в столице: учителя с опытом, срываются а детях, специально подлавливают и ставят единицы...даже у тех, у кого было желание, отбито. Частные школы не заточены на результат, заточены на комфортный процесс. Ну понимаю, начальная школа, но потом надо же чтоб был резалт. Его нет. Печаль. Репетиторы. Пока найдешь реально толкового, уходит время, деньги туда же. Многие репетиторы ведут себя как в обычной школе: прессинг, могут орать даже..ну треш...и да, резалт тоже не всегда.
noavatar
автор Life__ok • 07 февраля в 16:45
93
Ответ дляОмлетик
Ой, ну, по-перше, треба якось визначитися з категорією ’успішний’. Бо це може бути і багатий, і ’при посаді’, і відомий/медійний і т.д. Особисте моє розуміння успішності: людина щаслива, ’горить’ справою (хай то буде і просто магазинчик маленький, або ж години на кафедрі того Вишу, про який мріяв майбутній викладач) і при цьому ця справа дає людині той рівень доходу, який людина вважає за достатній.

По-друге: для будь-якої справи, особливо успішної, важливо враховувати, до чого в людини є хист від природи. Приклад: я економістка-’червонодипломниця’ провідного економічного Вишу в країні, найпрестижніша міжрнародна спеціальність. І мій чоловік, який у Виші вчився ледь не заочно, всю юність пробігав із сумками ’канадської оптової компанії’, пише з граматичними помилками. Але - бог продажів, може сніг продати взимку. Все те, що я в університеті на ’споживацькій поведінці’ в теорії вивчала, в нього було закладене природою. ’Ніколи не обідайте на самоті’ - він цієї книги в очі не бачив, але таке враження, що окремі частини з нього писали. Бо чому? Є щось природньо-вбудоване - в характері, в схильностях. Побачити це і розвивати - це найбільший джек-пот для батьків дітей. Але це важко. Тому перейдемо до ’по-третє’.
Важливо допомогати дитині знайти себе. Якщо вистачає коштів - витрачати дійсно в першу чергу на те, що дитина любить, в неї виходить і є перспективи на успіх. Іноземні мови, спорт, мистецтво, музика і шкільні предмети, що ’вистрелюють’ в дитини. Навіть біологія чи географія, які не кричать про комерційний успіх так одразу).

По-четверте: якщо здібності важко визначити, або ’просідають’ основні шкільні предмети, треба шукати причину. Психолог, профорієнтація в допомогу. Я, наприклад, роль перших дуже недооцінювала для підлітків. Після того, як донька почала регулярно відвідувати психолога, вона опанувала деякі навички, в яких мала талант, але страшенно хвилювалася і боялася (це я про публічні виступи). Бо з´ясували швидко, чого вона боїться, де ці тригери, як з ними боротися і контролювати. Те саме зі шкільною математикою - шукали причину, чому вона її не любить, не розуміє, має витрачати купу часу. Боремося з причиною - маємо результати зовсім інші)

По-п´яте, щоб не сталося, який сценарій не відбувався б, підтримувати, розуміти, якщо є сили і знання, мотивувати. Стимулювати не зупинятися. Продовжувати. Щодня повторювати про мистецтво малих кроків.
Мені зараз 45, повертаючи себе в підлітковий вік і трохи старший розумію, що поруч зі мною часто бракувало дорослих, які б вчасно порадили:
- спробуй
- подивись навкруги
- надихайся чужими історіями, роби проєкції на себе
- не бійся невдач
- не кидай, якщо щось йде не так, як планувалося
- не біжи за чужими мріями
- не намагайся відповідати очікуванням інших - навіть найрідніших
- якщо не навчився слухати себе - вчися
- шукай знайомств з тими, хто ’тягнутиме’ тебе далі, а не захоплено дивиться тобі в ’рота’.

Порівнювати часи немає сенсу. Завжди знайдеться щось, що в минулому було краще (наприклад, екологія, освіта, безкоштовне житло і лікарська ковбаса). А от шукати і знаходити краще в сучасному, в сьогоденні треба і самому вміти, і дітей навчати. Тоді не буде ані ілюзій, ані очікування щастя. Буде зрозуміло, що це процес:-)
Спасибі!
noavatar
автор Life__ok • 07 февраля в 16:52
94
Ответ дляМУСЯкомарова
’Результати є, але не такі, які я очікую’ - результаты от ожиданий должны устраивать или не устраивать непосредственно тех, чьей жизни это касается, т.е. детей. Один из краеугольных камней в отношениях отцы-дети - дети/их жизнь не соответствуют ожиданиям родителей...
На жаль, дитина, особливо у підлітковому віці, не завжди розуміє, що її влаштовує, а що ні.. Моя донька кожного дня змінює думку на рахунок того чи вона далі буде навчатись у школі, чи піде у технікум. Якщо визначається, що залишиться у школі, то сумнівається чи у цій, чи піде у якусь іншу 🙄. Я ж відчуваю якийсь непід‘ємний тягар відповідальності за її майбутнє і намагаюсь знайти баланс у цих відповідях..
anonim_167
Кофе в лобби• 07 февраля в 21:28
95
Не ровняйте школу когда учились мы и наши дети. Сейчас такое впечатление, что большая часть учителей стремится, что бы ученики обращались к репетиторами. Урок прошел и ладно, а то что учитель даже не пытался донести материал детям не важно.
anonim_174
Звоночек• 11 февраля в 16:24
96
Ответ дляLife__ok
На жаль, дитина, особливо у підлітковому віці, не завжди розуміє, що її влаштовує, а що ні.. Моя донька кожного дня змінює думку на рахунок того чи вона далі буде навчатись у школі, чи піде у технікум. Якщо визначається, що залишиться у школі, то сумнівається чи у цій, чи піде у якусь іншу 🙄. Я ж відчуваю якийсь непід‘ємний тягар відповідальності за її майбутнє і намагаюсь знайти баланс у цих відповідях..
Дітям важко, бо у них ще дозріває префронтальна кора головного мозку. Є діти, які в такому віці вже мають якесь захоплення і тоді батькам легше визначити їх шлях в житті. А є ті, які ще не знайшли своє покликання, тоді мають попрацювати батьки, щоб допомогти дітям врахувати обставини, таланти та здібності, навколишнє середовище і т.д. Якщо і батьки сумніваються, то можна залучити сторонніх спеціалістів, ми, наприклад, ходили в центр зайнятості здавати тести. Але я вже не памʼятаю, які мала результати. Вступала я на зовсім іншу спеціальність, ніж спочатку думала, а працювала все рівно в трошки іншому напрямку. Але, що мені допомогло – це добре тренований мозок, який міг швидко вивчати нову інформацію і завантажувати в себе нові знання. І щоб вас підбадьорити, то якраз сьогодні читала про класи у суспільстві в Великобританії. І там метикуваті люди завжди намагаються підвищити свій клас, а найлегший спосіб там його підвищити – через освіту. Тому там навіть середній клас ділиться на три градації: 1) нижчий середній клас, 2) середній середній клас, 3) вищий середній клас. І зазвичай батьки з пунктів 1) і 2) дуже економлять, щоб мати можливість дітям дати гарну освіту, щоб вони перейшли в категорію 3)

І ще, поцікавтесь, що в Європі немає такої кількості людей з вищою освітою, як у нас. Дуже шкода, що за останні 30 років якість освіти в багатьох вузах впала через корупцію, бо батьки дуже хотіли аби їх дитятко там навчалось, навіть якщо дитятко не хоче навчатися, але за свиню якось дотягли те дитятко до випускного. Але, ті, хто закінчив навіть провінційний вуз, але навчався сумлінно, ще мали можливість здобути знання від самовідданних викладачів, і таких людей видно, навіть якщо вони не змогли відкрити свій бізнес чи досягти карʼєрних висот. Головне, щоб батьки не намагалися втілити свої нездійсненні мрії в дітей, як то наприклад, що я мріяла стати перекладачем і будь-якою ціною буду пхати дитину в лінгвістичний вуз
anonim_174
Звоночек• 11 февраля в 16:33
97
Ответ дляLife__ok
На жаль, дитина, особливо у підлітковому віці, не завжди розуміє, що її влаштовує, а що ні.. Моя донька кожного дня змінює думку на рахунок того чи вона далі буде навчатись у школі, чи піде у технікум. Якщо визначається, що залишиться у школі, то сумнівається чи у цій, чи піде у якусь іншу 🙄. Я ж відчуваю якийсь непід‘ємний тягар відповідальності за її майбутнє і намагаюсь знайти баланс у цих відповідях..
Ну і не зациклюйтесь лише на шкільному навчанні. Можливо в вашому місті якісь лекції проводять, або музеї є. Наймайте екскурсоводів, або самі готуйте лекцію в музеї. Якщо їдете в інше місто, то відвідуйте памʼятні місця і готуйте до цих памʼятних місць якісь нотатки, розказуйте дитині. Виховуйте в дитини тягу до знань
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff