Мамин тріль• 12 апреля в 11:07
Надіслали товар без оплати
Така дивна ситуація.
Купила товар НП, забрала - все ок, мені сподобалося, написала про це і що хочу ще один такий і поїхала собі у відрядження. Замовлення не оформлювала і не оплачувала.
Проходить якийсь час, мені телефонують і кажуть - ваша посилка скоро вже повернеться, чого не забираєте? Я взагалі не розумію про що мова, бо ніц не замовляла, виявляється вони надіслали той же товар післяплатою і зараз він лежить в поштоматі не мого будинку, бо я в перший раз замовляла як була в гостях.
Просять забрати товар, він же мені потрібний.
Але потрібний в іншому місті країни і не зараз. З післяплатою я ще припускаю що можна вирішити, але я не планувала наразі нічого купувати! Кажуть - то не треба було писати що хочете замовити... тепер маєте забрати, майте совість.
Купила товар НП, забрала - все ок, мені сподобалося, написала про це і що хочу ще один такий і поїхала собі у відрядження. Замовлення не оформлювала і не оплачувала.
Проходить якийсь час, мені телефонують і кажуть - ваша посилка скоро вже повернеться, чого не забираєте? Я взагалі не розумію про що мова, бо ніц не замовляла, виявляється вони надіслали той же товар післяплатою і зараз він лежить в поштоматі не мого будинку, бо я в перший раз замовляла як була в гостях.
Просять забрати товар, він же мені потрібний.
Але потрібний в іншому місті країни і не зараз. З післяплатою я ще припускаю що можна вирішити, але я не планувала наразі нічого купувати! Кажуть - то не треба було писати що хочете замовити... тепер маєте забрати, майте совість.
8
Ручки-Крючки• 12 апреля в 11:10
Если он действительно вам нужен, просто переадрессуйте его туда, где вы. Но это все неправильная коммуникация. Они должны были уточнить по поводу отправки в любом случае
8
Амбасадор щастя• 12 апреля в 11:12
Переадресуйте, або поверніть кошти їм за доставку. На місці продавця я теж, можливо, зрозуміла б, що вам треба вислати ще раз
4
1
автор
Мамин тріль
• 12 апреля в 11:14
Ответ дляJulieta78
Сделайте переадресацию и заберите. Вы ж его хотели.
Я не хочу робити переадресацій. Я ввзагалі не розраховувала зараз щось купувати. І минулого разу я оплачувала на розрахунковий рахунок ФОП, не знаю з якого дива тепер вони надсилають післяплатою і без погодження
3
6
Невісточка ж• 12 апреля в 11:15
Недопоняли друг друга: вы написали, что хотите еще один такой, а они не согласовали отправку. Не стоило ради красного словца писать то, что на самом деле не собирались делать.
11
Слоник-тоник• 12 апреля в 11:15
А что вы хотели сказать фразой ’написала їм, що хочу ще один такий’?
8
автор
Мамин тріль
• 12 апреля в 11:15
Ответ дляАмбасадор щастя
Переадресуйте, або поверніть кошти їм за доставку. На місці продавця я теж, можливо, зрозуміла б, що вам треба вислати ще раз
Вони не могли це так зрозуміти. В них умова - або 200 грн на ІВАН і післяплата, або повна оплата на ІВАН. І тут вони надсилають повною післяплатою без оплати доставки.
3
автор
Мамин тріль
• 12 апреля в 11:16
Ответ дляСлоник-тоник
А что вы хотели сказать фразой ’написала їм, що хочу ще один такий’?
Що планую купити. Дізналася які ще кольори доступні. Все.
2
9
1
Невісточка ж• 12 апреля в 11:17
Ответ дляМамин тріль
Вони не могли це так зрозуміти. В них умова - або 200 грн на ІВАН і післяплата, або повна оплата на ІВАН. І тут вони надсилають повною післяплатою без оплати доставки.
Ну а они вам доверились после первой покупки и отправили вообще без предоплаты)
7
автор
Мамин тріль
• 12 апреля в 11:17
Ответ дляНевісточка ж
Ну а они вам доверились после первой покупки и отправили вообще без предоплаты)
Ну так хіба то мої проблеми?
4
5
Котики-муркотики• 12 апреля в 11:17
І ви неправі, і вони. Нафіга писати, що хочеш товар, якщо не збираєшся замовляти? А якщо збираєшся, то візьми напиши куди і коли.
8
Невісточка ж• 12 апреля в 11:18
Ответ дляМамин тріль
Ну так хіба то мої проблеми?
отчасти да, раз вы сказали, что хотите купить еще один такой, вас же за язык никто не тянул
8
1
Невісточка ж• 12 апреля в 11:18
Ответ дляКотики-муркотики
І ви неправі, і вони. Нафіга писати, що хочеш товар, якщо не збираєшся замовляти? А якщо збираєшся, то візьми напиши куди і коли.
согласна с вышесказанным
НЛОша• 12 апреля в 11:19
Ответ дляМамин тріль
Я не хочу робити переадресацій. Я ввзагалі не розраховувала зараз щось купувати. І минулого разу я оплачувала на розрахунковий рахунок ФОП, не знаю з якого дива тепер вони надсилають післяплатою і без погодження
Без скрінів переписки важко щось сказати . Одного « я би ще такий хотіла придбати» якось мало ,аби його відправили. А стосовно оплати на рахунок ФОП , то післяплата по договору з новапей теж зарахується на рахунок ФОП . Відмовтесь та і все . Здається, це можна зробити в моб.застосунку нової пошти .
4
Попихтю та й годі• 12 апреля в 11:22
А вы как написали ’Хотела бы еще заказать’ или ’В дальнейшем хочу еще заказать’ Если первый вариант, то вполне понятно, что посчитали что вы делаете повторный заказ
8
Амбасадор щастя• 12 апреля в 11:22
Ответ дляМамин тріль
Вони не могли це так зрозуміти. В них умова - або 200 грн на ІВАН і післяплата, або повна оплата на ІВАН. І тут вони надсилають повною післяплатою без оплати доставки.
Ну, мабуть, подумали що ви заберете після першого замовлення. Але я не вірю, що компанія просто так вислала, мабуть, були якісь фрази з вашої сторони. З іншої сторони, в інсті всі бренди, в яких я замовляла, в кінці замовлення перепитують - дані такі-то, розмір і колір такий-то, адреса, сума до оплати така-то, все вірно? - без мого остаточного підтвердження не висилали
автор
Мамин тріль
• 12 апреля в 11:22
Ответ дляНевісточка ж
отчасти да, раз вы сказали, что хотите купить еще один такой, вас же за язык никто не тянул
З яких пір мого Хочу достатньо для того щоб зрбити замовлення? що ви пишете таке?
Я написала щоб в мене залишився цей чат в останніх листуваннях зверху, щоб легко знайти після повернення.
Я не писала - надсилайте післяплатою просто зараз.
Я написала щоб в мене залишився цей чат в останніх листуваннях зверху, щоб легко знайти після повернення.
Я не писала - надсилайте післяплатою просто зараз.
5
5
Невісточка ж• 12 апреля в 11:24
Ответ дляМамин тріль
З яких пір мого Хочу достатньо для того щоб зрбити замовлення? що ви пишете таке?
Я написала щоб в мене залишився цей чат в останніх листуваннях зверху, щоб легко знайти після повернення.
Я не писала - надсилайте післяплатою просто зараз.
Я написала щоб в мене залишився цей чат в останніх листуваннях зверху, щоб легко знайти після повернення.
Я не писала - надсилайте післяплатою просто зараз.
Ну как бы обычно все фразы по оформлению покупки и начинаются со слов ’Хочу заказать...’.
2
автор
Мамин тріль
• 12 апреля в 11:24
Ответ дляАмбасадор щастя
Ну, мабуть, подумали що ви заберете після першого замовлення. Але я не вірю, що компанія просто так вислала, мабуть, були якісь фрази з вашої сторони. З іншої сторони, в інсті всі бренди, в яких я замовляла, в кінці замовлення перепитують - дані такі-то, розмір і колір такий-то, адреса, сума до оплати така-то, все вірно? - без мого остаточного підтвердження не висилали
От вони і надіслали той самий розмір і той колір, який ясказала що подобається найбільше. Маячня якась.
І головне - шоб просити зарати то вони знайшли мій номер, а для погодження перед відправкою - то ми не мали вашого номеру.
І головне - шоб просити зарати то вони знайшли мій номер, а для погодження перед відправкою - то ми не мали вашого номеру.
2
4
Амбасадор щастя• 12 апреля в 11:24
Ответ дляМамин тріль
З яких пір мого Хочу достатньо для того щоб зрбити замовлення? що ви пишете таке?
Я написала щоб в мене залишився цей чат в останніх листуваннях зверху, щоб легко знайти після повернення.
Я не писала - надсилайте післяплатою просто зараз.
Я написала щоб в мене залишився цей чат в останніх листуваннях зверху, щоб легко знайти після повернення.
Я не писала - надсилайте післяплатою просто зараз.
Скиньте скрін, якщо можливо)) щоб дійсно по справедливості, якщо вам цікава думка форумчан
9
Белоснежко• 12 апреля в 11:24
Ответ дляМамин тріль
Я не хочу робити переадресацій. Я ввзагалі не розраховувала зараз щось купувати. І минулого разу я оплачувала на розрахунковий рахунок ФОП, не знаю з якого дива тепер вони надсилають післяплатою і без погодження
Вообще то да
Я всегда спрашиваю покупателя как оформить оплату
Не все хотят переплачивать за наложку
Я всегда спрашиваю покупателя как оформить оплату
Не все хотят переплачивать за наложку
Белоснежко• 12 апреля в 11:25
Ответ дляМамин тріль
Вони не могли це так зрозуміти. В них умова - або 200 грн на ІВАН і післяплата, або повна оплата на ІВАН. І тут вони надсилають повною післяплатою без оплати доставки.
Постоянным клиентам могут высылать без предоплаты
1
5
Амбасадор щастя• 12 апреля в 11:25
Ответ дляМамин тріль
От вони і надіслали той самий розмір і той колір, який ясказала що подобається найбільше. Маячня якась.
І головне - шоб просити зарати то вони знайшли мій номер, а для погодження перед відправкою - то ми не мали вашого номеру.
І головне - шоб просити зарати то вони знайшли мій номер, а для погодження перед відправкою - то ми не мали вашого номеру.
Дійсно, могли б і зв´язатися з вами по телефону
6
автор
Мамин тріль
• 12 апреля в 11:25
Ответ дляАмбасадор щастя
Скиньте скрін, якщо можливо)) щоб дійсно по справедливості, якщо вам цікава думка форумчан
Не хочу. Вони там щось написали, я не хочу відкривати зараз. І так щойно по теелфону довелося виправдовуватися.
5
1
Невісточка ж• 12 апреля в 11:25
Ответ дляАмбасадор щастя
Скиньте скрін, якщо можливо)) щоб дійсно по справедливості, якщо вам цікава думка форумчан
да, это прояснило бы ситуацию
НЛОша• 12 апреля в 11:26
Ответ дляБелоснежко
Вообще то да
Я всегда спрашиваю покупателя как оформить оплату
Не все хотят переплачивать за наложку
Я всегда спрашиваю покупателя как оформить оплату
Не все хотят переплачивать за наложку
Сто відсотків . Хоча накладений платіж може відправник і зняти ,якщо покупець зробить оплату на карту/рахунок
Попихтю та й годі• 12 апреля в 11:27
Ответ дляМамин тріль
Не хочу. Вони там щось написали, я не хочу відкривати зараз. І так щойно по теелфону довелося виправдовуватися.
так а к чему тогда ваша тема, абы поговорить?
4
автор
Мамин тріль
• 12 апреля в 11:27
Ответ дляПопихтю та й годі
так а к чему тогда ваша тема, абы поговорить?
Вирішити як вчинити
2
Белоснежко• 12 апреля в 11:28
Ответ дляНЛОша
Сто відсотків . Хоча накладений платіж може відправник і зняти ,якщо покупець зробить оплату на карту/рахунок
В любом случае контрольный вопрос от них должен звучать
Они же в случае чего оплачивают транспортные расходы
Они же в случае чего оплачивают транспортные расходы
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу