Шотуткоїться?• 15 мая в 23:45
Кабанчик- як закрити замовлення?
Нещодавно зареєструвалася на цій платформі, взяла 2 замовлення в роботу. Все добре. Виконала , мені оплатили. І тут третє замовлення. Я виконую , скидаю частину роботи і починається ігнор. Дзвоню , дзвінки скидають, пишу повідомлення - у відповідь тиша.
Хочу закрити роботу на кабанчику. Натискаю виконано, але оплачено 0 грн , а мені вибиває, що я маю поставити суму як мінімум 100грн., які я не отримала
Написала вчора у підтримку. Там теж тиша.
Хто стикався із такою ситуацією, що ви робили?
Хочу закрити роботу на кабанчику. Натискаю виконано, але оплачено 0 грн , а мені вибиває, що я маю поставити суму як мінімум 100грн., які я не отримала
Написала вчора у підтримку. Там теж тиша.
Хто стикався із такою ситуацією, що ви робили?
Дюймовочка• 15 мая в 23:57
треба все заскрінити - переписку з замовником, журнал дзвінків та відмовитися від виконання, причина - замовник не виходить на зв´язок. далі вам це замовлення знизить рейтинг, в статистиці знайдете його, натиснете оскаржити, опишите ситуацію та додасте скріншоти.
1
Дюймовочка• 16 мая в 00:01
підтримка у них відповідає протягом декількох днів.
якщо ви намагатиметесь закрити замовлення як виконане, то треба вказати суму оплати, як в замовленні, тоді Кабанчик з вас ще й комісію спише. але не знизить рейтинг, іноді це теж вихід. загалом по ставленню до фахівців Кабанчик доволі поганий сайт, купа замовлень від шахраїв, відгуки виставляють через 14 днів (!).
якщо ви намагатиметесь закрити замовлення як виконане, то треба вказати суму оплати, як в замовленні, тоді Кабанчик з вас ще й комісію спише. але не знизить рейтинг, іноді це теж вихід. загалом по ставленню до фахівців Кабанчик доволі поганий сайт, купа замовлень від шахраїв, відгуки виставляють через 14 днів (!).
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу