-Ань-• 27 июня в 19:33
Прайд місяць в Україні: які держустанови та компанії заявили позицію проти сім´ї
Підтримка т.з. «Прайд місяця» в Україні: які держустанови та компанії заявили позицію проти сім’ї.
У червні в Україні знову активізувалась інформаційна кампанія на підтримку так званого «Прайд місяця». Під виглядом толерантності й рівності низка державних та приватних структур відкрито просували ЛГБТ-символіку, змінювали логотипи та транслювали відповідні наративи. Водночас є кілька компаній, які раніше долучалися до ЛГБТ-пропаганди, натомість цього року відмовилися від цієї практики. Отже називаємо всіх поіменно – суспільство має знати тих, хто працює на розділення суспільства, хто атакує інститут сім’ї і таким чином посилює демографічну кризу під час війни.
Серед організацій, які підтримали т.з. «Прайд місяця» – Суспільне мовлення, ПриватБанк, Новий канал, Український інститут, Укрпошта, Музей Ханенків та Одеський художній музей, Comfy, Книгарня «Є», Промua.
Також відзначимо, що деякі українські компанії почали відмовлятися від подібних практик. В цьому році, на відміну від попередніх, своєї підтримки в соцмережах не демонстрували такі організації, як Київстар, Lifecell, Vodafon та Uklon.
Рух «Всі разом!» нагадує, що майбутнє України неможливе без родини, де народжуються і виховуються діти, плекається зв´язок поколінь, забезпечується подальше існування і функціонування українського народу. Тому рекомендуємо за можливості обирати правильні організації для отримання послуг та ігнорувати організації, які пропагують ліворадикальну ідеологію та антисімейні наративи.
Детальний моніторинг читайте за посиланням:
У червні в Україні знову активізувалась інформаційна кампанія на підтримку так званого «Прайд місяця». Під виглядом толерантності й рівності низка державних та приватних структур відкрито просували ЛГБТ-символіку, змінювали логотипи та транслювали відповідні наративи. Водночас є кілька компаній, які раніше долучалися до ЛГБТ-пропаганди, натомість цього року відмовилися від цієї практики. Отже називаємо всіх поіменно – суспільство має знати тих, хто працює на розділення суспільства, хто атакує інститут сім’ї і таким чином посилює демографічну кризу під час війни.
Серед організацій, які підтримали т.з. «Прайд місяця» – Суспільне мовлення, ПриватБанк, Новий канал, Український інститут, Укрпошта, Музей Ханенків та Одеський художній музей, Comfy, Книгарня «Є», Промua.
Також відзначимо, що деякі українські компанії почали відмовлятися від подібних практик. В цьому році, на відміну від попередніх, своєї підтримки в соцмережах не демонстрували такі організації, як Київстар, Lifecell, Vodafon та Uklon.
Рух «Всі разом!» нагадує, що майбутнє України неможливе без родини, де народжуються і виховуються діти, плекається зв´язок поколінь, забезпечується подальше існування і функціонування українського народу. Тому рекомендуємо за можливості обирати правильні організації для отримання послуг та ігнорувати організації, які пропагують ліворадикальну ідеологію та антисімейні наративи.
Детальний моніторинг читайте за посиланням:
1
6
klaraneill• 27 июня в 19:41
Ответ дляinresta
українці їм заважають.
бо за Конституцією кожному українцю має належати 2 га землі безкоштовно
бо за Конституцією кожному українцю має належати 2 га землі безкоштовно
а кому мешают нидерландцы, что там поголовно лгбт?)
1
Quarasique• 27 июня в 19:49
Лево- и праворадикалы - сорта навоза. Одни тупо хотят поменяться местами со своими угнетателями и угнетать уже в свою очередь, их, вторые хотят угнетать в принципе всех и вся - женщин навязанной однобокой ролью в семье и обществе, мужчин финансовым рабством и культом токсичной маскулинности, геев вообще нафиг сжечь, ненужны. Лично мне вторые кажутся даже более мерзкими, не зря их тоталитарные режимы так любят.
1
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
